Het vermogen van 585 pk is wat behoudender dan bijvoorbeeld de Brabus ML63 Biturbo (650 pk), maar het uiterlijk is dat gelukkig ook.
De ML63 AMG van VÄTH Automobiltechnik heeft een maximumsnelheid van 300 km/u. De V8 heeft een aangepast luchtfilter en verbeterde in- en uitlaatkleppen. Ook het motormanagement is aangepast en dat zorgt voor 585 pk en 690 Nm max koppel. De sprint van 0-100 is mogelijk binnen 4,5 seconden.
Om de SUV een beetje onder controle te houden is er een achterspoilertje verkrijgbaar. Tevens biedt VÄTH wat optische extra’s zoals 22-inch driedelige lichtmetalen spaakvelgen, plus een high performance remsysteem (incl dikkere remschijven).
Ah gelukkig. Ze hebben er ook een paar ledjes in weten te stoppen.
@sacha: Zonder led verlichting tel je niet mee tegenwoordig.
haha, je duitse herder kan mee achterin!
hondebak achter ;)
Dan zie en rijd ik toch liever de originele van m’n baas.
ziet er wel chhillle uit.
Deze 100x liever dan de normale ML.
mischien in wit met zwarte velgen? of is dat niks op een ML?
@JeremyB: Een Mercedes ML is sowieso niks…. Als je dan toch zo nodig een ML wil, neem dan een zwarte 500. Geen AMG, ziet er niet uit.
Dit soort bakken kunnen mij niet bekoren.
-edit: dank u, is inmiddels gefixed-
Hmmm… Tja… lang leve ledjes, een sidebar en velgjes.
3 spaaks? ik tel er toch echt meer.
En een dikke mooi getunede bak :)
Heerlijk ding! :D
Oke voor mij toch de Brabus, blijft zo’n supervette wagen. Uiterlijk van de brabus is ook beter.
Hahaha, dit is niet eens de gefacelifte versie.
Lekker dik, maar niet overdreven. Doe mij d’r maar eentje.
Liever de originele AMG maar dit is niet verkeerd.
Zou graag een foto wille zien (of juist niet xD) van de 3-spaaks.
Een auto voor de negro-rap-cult in Amerika…Hij is wel héél dik om te zien, maar mooi is anders. Veel camber op de voorwielen ook.
Super dikke auto.JAmmer van die sjonnie velgen.
-edit: dank u, is inmiddels gefixt-
ik denk dat ze niet 3 spaaks bedoelen, maar een velg uit 3 delen. Wel een dikke bak trouwens
@bleegh: dat denk ik ook inderdaad, maar ze hebben het verkeerd beschreven: “The 3-spoke 22-inch light alloy rims combined with high performance 265/35 ZR 22 or 305/30 ZR 22 Dunlop tyres and wheel arches contribute to driving dynamics and exclusive design. The price per wheel set is 8.568,00 Euros. Thus, there is enough space left for the VÄTH high performance breaking system (4.641,00 Euros) with 8-piston fix calipers and 380 mm (15”) break discs – be sure to find here flexible steel tubes and racing break fluids.”
Ik zal de tekst in bovenstaand artikel iets aanpassen.
Wat bleegh zei.
bah! SUV horen helemaal niet snel te zijn, daar zijn ze veel te groot, zwaar voor… Als je een snelle wagen wilt, koop dan ineens een echte sportwagen, en als hij ook perse groot/practisch moet zijn, koop dan een snelle station (bv RS6)
Als er wagens zijn die hybride zouden moeten zijn, dan zijn het in mijn ogen toch wel SUV’s.
Is die ook in A-label verkrijgbaar?
woow wat een bak!
@ Sander: CO2 slet :twisted:
het bodywork is beter dan dat van Brabus, alleen doen die het motorisch toch iets beter. Doe mij maar de AMG en dan hoor je me verder niet ;)
Wat zijn dit toch verschrikkelijk LELIJKE auto’s, echt bah! Boeiend dat hij zo veel vermogen heeft, kan hij het op de weg kwijt? Stuurt dit net zo goed als een X6? Kan het me niet voorstellen…
@Cantago: Beter..
@troublesome88:
lijkt me niet. de x6 heeft allemaal snufjes die de ml niet heeft kwa rijeigenschappen. de x6 springt er bij elke test ver boven de ml uit.
@Cantago: volledig gelijk!
Bruut bakbeest. Toch netjes.. 585 pk en dan 0-100 in 4,5 sec. Ben benieuwd wat’ie boven de honderd doet..
Nee joh… Een X6 is prachtig mooi wil je beweren?? :roll:
-edit: nutteloze bijdrage-
Als je de ML63 dan toch wil verbeteren, doe het dan goed en verander die ongeloooooflijk gedateerde ZIJSPIEGELS. Jeetje.