• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

V8 Vantage N24 voor de straat!

Auteur: autoblogger, gepost 13 juni 2007 om 21:19 – 42 Reacties

Aston Martin V8 Vantage N24


Het nadeel van de AM V8 Vantage N24 is dat deze auto niet geschikt is voor de openbare weg, maar daar komt waarschijnlijk verandering in. Aston Martin zal kopers van de N24 V8 Vantage de kans geven om Single Vehicle Approval (SVA) te krijgen zodat de auto streetlegal wordt. Deze mogelijkheid komt beschikbaar als after-market optie…

De N24 ongroeit hiermee het stadium van “nutteloosheid” en is wellicht de eerste echte stap richting een serieuze GT3-concurrent (bron: pistonheads).

Aston Martin V8 Vantage N24
Aston Martin V8 Vantage N24
Aston Martin V8 Vantage N24
Aston Martin V8 Vantage N24
Aston Martin V8 Vantage N24

Ook interessant!

  • Aston Martin Vantage grille
    Aston Martin Vantage grille issue opgelost
  • Aston Martin A3
    Aston Martin komt met gelimiteerde en speciale Vantage
  • Er komt een héle leuke versie van de Aston Martin Vantage
  • Officieel: de Aston Martin V12 Vantage komt eraan!

Nieuwste artikelen

  • Is de BMW 5-Serie beter te pruimen met deze nieuwe neus?
  • Hamilton kan voor spoedige komst van Verstappen bij Ferrari gaan liggen
  • Dit is de enige Nederlandse Giulia GTA met een achterbank
  • Dikke BMW op Marktplaats heeft een zeer smakelijke kleurencombo
FacebookTweetPinLinkedIn

Aston Martin, gt4, v8vantage

Vorig bericht: « Een lichtgewicht familiewagen van Gordon Murray?
Volgend bericht: X5 designer wordt verantwoordelijk voor Alfa Romeo »

Lees Interacties

Reacties

  1. wapz zegt

    13 juni 2007 om 21:25

    Kan zo in een kooitje bij oma. Die geel-groene kanarie. Daar wil je toch nog niet dood in gevonden worden? Dan moet je zeker ergens voor compenseren als je hiermee wilt rondrijden.

    Login om te reageren
  2. Dr. Bronx zegt

    13 juni 2007 om 21:27

    idd geen gezicht

    Login om te reageren
  3. bmwF zegt

    13 juni 2007 om 21:28

    ik ben geen braziliaan sorry.. en andere velgen graag.

    Login om te reageren
  4. PieterA zegt

    13 juni 2007 om 21:28

    British racing green ok, maar niet dit kanarie gedoe.

    Login om te reageren
  5. Jonas zegt

    13 juni 2007 om 21:31

    Precies een Johnenbak nu :|

    Login om te reageren
  6. dekster zegt

    13 juni 2007 om 21:32

    Geert Lambert annyone?

    Login om te reageren
  7. Xemurai zegt

    13 juni 2007 om 21:33

    Zag hem al in nieuwe top gear magazine :) echt vette bak dit! Mocht ik ooit miljonair worden… :P

    Login om te reageren
  8. vinox zegt

    13 juni 2007 om 21:35

    Lol @ Dekster!!

    JJJJAMMIEEEEEE!! Als ze nu die kleuren eens andersom doen. En een beetje donkerder groen, dàt zou nòg vetter zijn.

    Login om te reageren
  9. Jela zegt

    13 juni 2007 om 21:35

    LOL @ dekster :D

    Login om te reageren
  10. Rick zegt

    13 juni 2007 om 21:37

    Je hebt er toch ook eentje die is getuned en heeft dus ietsjes meer PK’s en heeft ook lipstick op!

    Login om te reageren
  11. Aston Martin Rapide zegt

    13 juni 2007 om 21:38

    Vette bak!! Van mij mag ie streetlegal worden. Hopelijk kunnen de klanten kiezen uit meerdere kleuren. Geel is natuurlijk niet bepaald moeder mooiste…maar iedereen loopt zeker warm voor V8 Vantage!

    Login om te reageren
  12. autoblogger zegt

    13 juni 2007 om 21:38

    @Xemurai: dat is dan waarschijnlijk een oude TG magazine, of het was ivm met de 24h Nurburgring, of ze lopen gewoon heel erg achter. De N24 was vorig jaar namelijk al bekend…

    Login om te reageren
  13. Johan zegt

    13 juni 2007 om 21:51

    Deze auto hoort echt in zo’n kleur

    Het zou anders hetzelfde zijn als dat je een zwarte gallardo zou kopen. Ik wil wel een opvallende auto kopen maar niet opvallen.

    Ik zeg hiermee niet dat een zwarte gallardo lelijk is, maar een lambo hoort geel te zijn (of qua kleur op te vallen) net als rood bij een ferrari hoort.

    Login om te reageren
  14. Johan zegt

    13 juni 2007 om 21:51

    Overigens wel een vetten bak!

    Login om te reageren
  15. BM zegt

    13 juni 2007 om 21:52

    HELA, geen porno op deze site!

    Login om te reageren
  16. Fastback zegt

    13 juni 2007 om 21:53

    Het origineel ziet er beter uit, deze zal wel betere spec’s hebben maar ziet er niet uit met die lippenstift!

    Login om te reageren
  17. Nigel zegt

    13 juni 2007 om 21:53

    vet.. maar zie hem liever in het donker groen=)

    Login om te reageren
  18. jurrian zegt

    13 juni 2007 om 21:54

    @ Autoblogger, in de engelse top gear 2 maanden geleden

    Login om te reageren
  19. RA999 zegt

    13 juni 2007 om 21:56

    @autoblogger
    in TG magazine ging james may voor hun top 100 snelle auto’s in een N24 rijden

    Login om te reageren
  20. RA999 zegt

    13 juni 2007 om 21:58

    @jurrian
    en in de nederlandse TG van deze maand…

    Login om te reageren
  21. RScosworth zegt

    13 juni 2007 om 22:01

    haha heerlijk, AM blijft porsche achter zn vodde zitte in de autosport:P
    eerst een concurrent voor de GT3RC en nu een concurrent voor de tarmac porsches.
    Goed bezig!

    Login om te reageren
  22. Solstice zegt

    13 juni 2007 om 22:08

    Gun Metal Grey met zwarte lippenstift graag :-)

    Login om te reageren
  23. DJD zegt

    13 juni 2007 om 22:10

    oajammer, van die rolkooi en die lak past niet bij die rare streep, zonder spoiler….. ach. het kan erger

    Login om te reageren
  24. pipo zegt

    13 juni 2007 om 22:21

    die rolkooi mag blijven, maar wel leder interieur aub…

    Login om te reageren
  25. Erik zegt

    13 juni 2007 om 22:37

    Wat moet je met een lederen interieur in een racer? Als je zo graag leder wil dan koop je maar een ‘gewone’ Vantage. Deze is ontwikkeld voor op het circuit, het enige nut als je dit ding op kenteken zet, is dat je er mee van je garage naar het circuit mag rijden. Hoe dit ding met kenteken minder nutteloos is dan zonder snap ik overigens niet, ik zou hiermee niet de openbare wegen onveilig gaan maken.

    Login om te reageren
  26. CSL zegt

    13 juni 2007 om 23:06

    Dat is goed nieuws. Maar 1.330 kilo vind ik altijd veel voor een auto op dit gestripte niveau.

    Login om te reageren
  27. PieterA zegt

    13 juni 2007 om 23:20

    Dat interieur is prima, wie wil er nu zo’n wannebe hardcore sportscar zijn zoals de SLR? Niemand

    Login om te reageren
  28. Jan zegt

    13 juni 2007 om 23:32

    Ik denk zo dat een andere kleur wel mogelijk is…

    Login om te reageren
  29. Kevski Style zegt

    14 juni 2007 om 07:18

    @ Erik:

    Waarom niet? Ik zou juist niet anders doen. Nu hoor en voel je tenminste wat je moet horen en voelen….

    En voor iedereen die de kleur niet mooi vind: Spuit je hem toch over? Als je zoiets kan betalen houdt een kleur je echt niet tegen toch? Of zijn jullie stiekum allemaal vrouwen????

    Login om te reageren
  30. Lebastille zegt

    14 juni 2007 om 09:00

    Wat gaat Aston Martin eraan veranderen om ‘m streetlegal te maken eigenlijk? Bovendien ben ik niet zo onder de indruk van de prestaties van deze auto. Deze liggen onder een vergelijkbare GT3 van Porsche waar AM meer moeite heeft gedaan.

    Login om te reageren
  31. BennyB zegt

    14 juni 2007 om 11:05

    @CSL maar 1330 is toch nog altijd minder dan de 1375kg van de GT3 RS
    Als je die AM dan door Geert Lambert laat besturen is het misschien wel nutteloos.

    Voor de rest vind ik het geel niet slecht. Die auto is ook ontworpen voor het circuit. Zie je de F1-wagens al allemaal in het zwart of grijs rijden? Nee, op een circuit moet het duidelijk zijn wie er voorbij komt gevlogen…

    Login om te reageren
  32. bmwF zegt

    14 juni 2007 om 11:52

    @ bennyB, lees te titel is.. voor de straat! streetlegal dus OOK voor de straat:) niet alleen ontworpen voor het circuit

    Login om te reageren
  33. Hilgert zegt

    14 juni 2007 om 12:12

    Ik heb dezelfde bonnetpins!!! :)

    Login om te reageren
  34. Poekie Lauda zegt

    14 juni 2007 om 12:12

    Oei wat zit dat ding er vet uit! Zelfs in het groen/geel is ie mooi :)

    Login om te reageren
  35. Aston Martin Rapide zegt

    14 juni 2007 om 12:38

    @ Pieter A

    Ikke!! Ik zou hem zeker kopen als ik daar geld voor had. Beter dan SLR.

    Login om te reageren
  36. BennyB zegt

    14 juni 2007 om 12:53

    @bmwF
    Ik had het wel gelezen, maar de enige reden waarom iemand deze zou kopen is om hem wagen vanuit je garage naar het circuit te rijden. (zie reactie Erik) Hij is nog altijd ontwikkeld voor het circuit. Enkel voor op de weg koop je toch een gewone vantage.

    Login om te reageren
  37. Silverarrow zegt

    14 juni 2007 om 12:59

    Niet echt een verassing deze auto, maar dat maakt hem niet minder indrukwekkend. Alleen een ander kleurtje + velgen, en het ziet er super uit. Ben benieuwd in hoeverre deze wagen echt zal kunnen concurreren met de GT3.

    @ PieterA: De SLR een wannabe hardcore sportscar? Waar haal je die informatie vandaan? Volgens mij is de SLR nooit bedoeld als hardcore sportscar, en heeft Mercedes de SLR altijd als ultieme combinatie van een supercar en een GT geprofileerd, en dat is in mijn ogen toch aardig gelukt.

    Login om te reageren
  38. CSL zegt

    14 juni 2007 om 13:12

    @BennyB
    Als je het zo bekijkt, ja dan wel. Maar een GT3 RS is niet op deze nievua gestript, want dan zit die al gauw op de 1250kg! In de N28 heb je niet eens een bijderstoel meer. Kortom ik enk dat je de GT3 RS ook dagelijks kan gebruiken.

    Login om te reageren
  39. BennyB zegt

    14 juni 2007 om 13:53

    @CSL

    Nu, ik denk nog altijd dat een GT3 RS de N24 sowieso wel kan kloppen op het circuit. Maar het is toch leuk dat er meer en meer concurrentie komt… dat houdt ze scherp. En het ziet er toch leuk uit, een gele N24, naast een oranje GT3 RS :-)

    Login om te reageren
  40. RenJie zegt

    14 juni 2007 om 17:34

    wtf moet je hiermee op straat? Koop dan gewoon een standaard AMV8, lekker comfortable.

    Login om te reageren
  41. mikey zegt

    14 juni 2007 om 19:11

    Ik vind deze velgen juist echt heel fijn, en dan zoals niqel al zei in british racing green… whooot

    Login om te reageren
  42. bmwF zegt

    14 juni 2007 om 20:03

    2 beestjes alvast de GT3 RS en N24.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North