‘Hoe houden we vrachtwagens in de spitsuren van de weg?’, dat is de prangende vraag die Rijkswaterstaat al jaren bezighoudt. Ze denken nu het ei van Columbus gevonden te hebben, in de vorm van gratis frituurvoer.
Beloond worden om de drukste uren te vermijden, het plan is geenszins nieuw. Op onze vrachtwagenrijdende medemens was het echter nog nooit uitgeprobeerd. En waarmee kan je een trucker nou het beste stimuleren, afgezien van gratis hoeren? Juist: een lekkere warme hap vol met transvet en slachtafval. Ook de liefde van een trucker gaat door zijn maag
Als truckers tussen 15.00 en 18.00 uur hun truck op speciale parkeerplaatsen in de Waalhaven en Botlek neerzetten, beloont RWS ze, in samenwerking met Haven Rotterdam, met ‘leuke extraatjes en cadeautjes’. Denk dan aan korting op een maaltijd en gratis WiFi.
Als er zo 100 trucks uit de avondspits worden verwijderd zijn de initiatiefnemers tevreden. De actie loopt bijna een week en ‘heeft nog tijd nodig’, aldus de Telegraaf. Mochten de extraatjes succesvol blijken te zijn, dan wordt het initiatief uitgebreid naar andere regio’s.
De babbelbox staat vandaag in blogland met de vraag: ‘waarmee kan RWS ú uit de file krijgen?’
kaasboerin zegt
Wat zou de opdrachtgever daarvan vinden?
BmwMPower zegt
@kaasboerin: Die is not f*ckin’ amused..
desoper zegt
‘waarmee kan RWS ú uit de file krijgen?’
Met een leuke uitkering, zodat ik niet meer naar m’n werk hoef
kaasboerin zegt
@desoper: Gebeurt toch al op grote schaal hier in NL?
gerritdriessen zegt
@kaasboerin: haha juist!
varln1991 zegt
Zullen planners blij mee zijn.
RoT___ zegt
Scheelt een hoop als die dingen van de weg zijn in de spits. Vooral bij afritten is het regelmatig een chaos vanwege mensen die nog een gaatje tussen die dingen moeten vinden.
ardonjr zegt
@RoT___: De vraag is of het dan aan de vrachtwagenchauffeurs ligt of aan het verkeersinzicht van de betreffende automobilisten.
Hoe vaak ik niet op de rem moet staan omdat iemand persé van baan moet wisselen omdat de andere sneller zou gaan. DAAR word ik pas moe van. Of mensen die op het laatste moment vanaf de linker rijbaan toch ineens de afslag moeten hebben.
desjonnies zegt
Misschien is het wel een iets beter idee om bedrijven wat langer open te houden?
Bij ons staan er om 1900 uur nog soms vrachtwagens te lossen.
Ze bellen van “He jullie zijn toch altijd laat open? ”
Ja
Ok, dan kom ik rond een uur of zes nog ff lossen.
Simpel.
Veel loodsen in de haven gaan al om 1600 uur dicht.
24 uur economie, van negen tot vijf……………….
kaasboerin zegt
@desjonnies: Dat gaat hier niet werken met dat 30-minuten-van-te-voren-je-desk-al-opruimen mentaliteit vrees ik.
the-budel-guy zegt
@kaasboerin: idd probeer maar eens op vrijdag middag om half 5 nog maar wat te regelen.
kaasboerin zegt
@the-budel-guy: Vrijdag an sich..
BmwMPower zegt
@desjonnies: Havens zijn een sector apart. Luchthavens ook.
Mensen beginnen vrij vroeg in de ochtend. De meeste lui stoppen al met werk rond de klok van 1500.
Bedrijven die tot later in de avond open zijn, zijn vaak grote warehouses waar voor veel klanten de logistieke handelingen worden verricht. Verwonderlijk.
Een normaal warehouse stopt er ook mee rond een uurtje of 1700 a 1800.
Zonde vind ik.
E34M5Touring zegt
Ja, dat is precies wat die gasten nodig hebben. Zet ze langs de kant van de weg met vette hap. En dan 3 uur later massaal plankgas de snelweg weer op. Fantastisch plan. Laat ze lekker truckpoolen. Gigantische kraan aan het begin van de parkeerplaats en lekker stapelen. Scheelt toch weer 50%. En dan ook weer laten gaan om 18:00 want dan is er geen spits meer………… Righttttt
gerbie zegt
Die pica is wel held trouwens.
fant zegt
1 gehaktstaaf is niet genoeg voor 3 uur stilstaan. Genoeg gehaktstaven om het drie uur uit te houden, inclusief broodjes en mayonaise wil ik het overwegen.
densjo zegt
Is dat nou een foto van Wouter vermomd als truckchauffeur?
rickieev zegt
@densjo: dat is Wouter in een rijtest van een vw busje(weet zo even niet meer welke)
bordeaux zegt
@rickieev: transporter 5. Waar zijn de autospotters op dit forum gebleven? ;)
Hubert zegt
@densjo:
Hij kijkt erbij alsof hij die gehakstaaf zelf zojuist uit z’n hol heeft gehaald.
hahahi20 zegt
@Hubert: Sjonge jonge jonge… Kon je het nou echt niet laten om dit soort basisschool humor te posten…
Hubert zegt
@hahahi20:
Valt mij op dat hij er heel voldaan uitziet.
Bedoel d’r verder niets mee.
Maar goed, als jij er problemen mee hebt, moet je misschien ook maar eens kijken of er een gehaktstaaf klem zit.
jack_abarth zegt
Het is gewoon te gek voor woorden dat je bedrijven moet gaan belonen om aan te passen. Wanneer de kosten zo ontzettend groot worden van het filerijden dient een bedrijf zelf creatief om te gaan met de situatie, en eventueel aanpassingen te verrichten. Is ongeveer hetzelfde als iemand die honger heeft. Ik kan hem een leven lang vis gaan geven, maar ik kan hem ook een hengel geven en leren vissen zodat hij zelfvoorzienend wordt.
rikus zegt
@jack_abarth: oke, het beloon systeem kan ik inkomen. Maar een beloonsysteem waar obesitas mee gestimuleerd word is niet echt een goede zet.
Hubert zegt
@jack_abarth:
Of uitleggen waar de visscticks in de supermarkt liggen!
the-budel-guy zegt
kei goed idee…. in een wereld waar kinderen op school vol gepropt worden met groente en fruit propaganda geven we de (toch al aardig op gewicht zijnde) truckers gratis een vette bal.
RuVi zegt
De uren tussen 15:00 en 18:00 zijn de belangrijkste tijden voor het transport. Dit plan gaat niet lukken.
BmwMPower zegt
Zonder logistiek staat alles stil.
flippert zegt
@BmwMPower: behalve de snelweg dus vrachtwagens per direct verbieden tussen 7 en 20h
BmwMPower zegt
@BmwMPower: Bullshit wat jij zegt. Tussen die tijden vragen klanten juist om hun goederen. Nachtdistributie is een (nog) niet veel voorkomende transportmethode. Laat ik het anders zeggen vriend:
Zonder logistiek kun je geen reactie plaatsen op AutoBlog.
Zonder logistiek heb je geen kleren.
Zonder logistiek kun je niet naar de winkel om je eten te kopen.
Zonder logistiek geen handel.
Zonder logistiek zouden wij allemaal sterven.
BmwMPower zegt
@BmwMPower: Ik had het natuurlijk tegen @flippert .
flippert zegt
@BmwMPower: nietes
desjonnies zegt
@BmwMPower:
@flipert heeft met meer dingen moeite.
Lezen is er 1tje van
Nadenken helemaal.
Hij woont ook op de planeet wcterts
flippert zegt
@desjonnies: lijkt het truckerblog wel hier? Ben ik verdwaald?
Hubert zegt
@BmwMPower:
Blahblahblah…
Is dat een excuus om de boel vast te zetten.
Met transport kan ik de winkel niet bereiken om al die zooi te kopen.
BmwMPower zegt
@Hubert: Ben jij zo iemand die een pokke eind moet rijden voor zijn werk? Mede daardoor staan er files.
Maar goed, aan je reactie te merken heb je 0 verstand van logistiek.
Hubert zegt
@BmwMPower:
Nee, een reclameblokje voor de ster van 8 uur en ik ben op mijn werk.
gerritdriessen zegt
Dit haalt echt niks uit. Een chauffeur kan niet zomaar ff de file uit rijden om een gehaktstaaf op te halen en te wachten tot de file mindert. Hij/zij zal gewoon van de baas door moeten rijden. En dan nog, als ze uitgegeten zijn, zullen ze in colonnes weer de snelweg opknallen. Dus zeg me wat er goed is aan dit plan?
flippert zegt
@gerritdriessen: als je gif in die staven doet werkt het plan prima
BmwMPower zegt
@flippert: Ik vind dat jij een hele zielige, trieste, ontwetende, achterlijke kneus bent. Ik vind dat. Heb je iets tegen vrachtautochauffeurs?
flippert zegt
@BmwMPower: ja, want die rijden mij altijd in de weg. Maar jij valt op dikke harige trukkers begrijp ik, mag best hoor..
BmwMPower zegt
@flippert: En jij valt voor de vrachtwagen?
flippert zegt
@BmwMPower: nee. Busjes zijn trouwens ook irritant. Ook verbieden. En de doodstraf op inhalen voor vrachtauto\’s. Logistiek kan prima zonder trucks: gewoon in een bakfiets, met de trein of met een steekwagentje.
gerritdriessen zegt
-edit: nutteloze bijdrage-
desjonnies zegt
@flippert:
Ga terug naar de planeet waar je vandaan komt.
Je reacties zijn van een zodanig “niveau” dat, indien ik je met minder intelligente vormen van leven zou vergelijken, ik deze vormen van leven ernstig zou beledigen.
flippert zegt
@desjonnies: zoals? Amoebes?
Hubert zegt
@desjonnies:
Misschien is hij stiekem truckchauffeur?
Hubert zegt
@gerritdriessen:
Is wel een beetje een dooddoener : zonder transport geen eten, pc, huisraad etc.
Je kunt het ook omdraaien : zonder consumenten die niet mobiel zijn ( omdat ze in de file staan) kan er ook niets gekocht worden en is er al snel geen behoefte meer an transport.
Dus hier de quote van de week : we hebben elkaar nodig!
(dank u, dank u, geen applaus aub)
BmwMPower zegt
@Hubert: Goederen die in een vrachtwagen zitten zijn vaak al lang betaald.
Door een consument die daar behoefte in heeft.
Wanneer praat je eens wat in de buurt komt van ‘normaal’?
Hubert zegt
@BmwMPower:
OK, volgende keer in de winkel neem ik gewoon alles mee zonder te betalen.
Want ze zijn toch al betaald….
Hubert zegt
@gerritdriessen:
Lukt niet.
Gehaktstaaf zit in de weg.
gerritdriessen zegt
@Hubert: dus ben je trucker
Hubert zegt
@gerritdriessen:
Nee, maar ik ken wel trucjes…
gerritdriessen zegt
-edit: schelden is niet nodig-
Hubert zegt
@gerritdriessen:
Meteen het niveau van een trucker te pakken dus.
berlinetta zegt
Ik wist niet dat de spits in NL al om 18.00 uur was afgelopen?
gorre zegt
Met de nieuwe Lucifer van Mora krijg je ook de vrouwen aan de kant !
Ash zegt
Haha..
Komt de PVDD ook langs voor de gratis GEHAKTstaven?
lohran zegt
Ja en dan zijn de truckers 3 uur later thuis, da\’s fijn! Vooral omdat ze al dagen van 15 uur mogen maken.
flippert zegt
@lohran: de truck is toch de trucker z\’n thuis? Dat zingen ze althans altijd in die trukkerliedjes. Kan dus prima, hoe langer thuiswerken hoe fijner de trukker zich voelt..
lohran zegt
@flippert: Eehm sure.
Maar ik ben internationaal chauffeur (gelukkig geen vrachtwagens maar Sprinter V6) en extreem lange dagen zijn normaal. Ik ga echt niet 3 uur wachten omdat ik een bal gehakt krijg ;)
flippert zegt
@lohran: Sprinters met V6 daar moet een begrenzer op: zoveel van die mongolen die zo\’n ding rijden en constant moeten bewijzen dat ie ook best hard kan. Met 140 bumperkleven in je Sprintert terwijl je volgeladen bent en een remweg van een ijslollie hebt, dan ben je echt niet helemaal lekker. Begrenzen op 90 en een rijverbod voor de linkerbaan. Voor alle busjes trouwens. Dom vervoersvee moet hun plaats kennen en die ligt zeker niet op de linkerbaan!
Hubert zegt
@lohran:
Maar ze hebben da wel al gegeten!
lincoln zegt
het wegennet is gemaakt voor vrachtvervoer ..
laat die lease-fags maar een gehaktstaaf naar binnenwerken ..
RuVi zegt
@lincoln: hier zit stiekem wel wat in. Ik kom wel eens figuren tegen die voor een afspraak van 30 minuten van Amsterdam naar Groningen gaan rijden.
flippert zegt
@lincoln: nee, denkfout. Het wegennet is er primair voor hen die de meeste MRB betalen, de snelle, zware, dure auto\’s dus. \”Luukse woagens\” zeggen de trukkers altijd. De rest kom daarna pas en die moeten dus plaats maken voor de dikke bakken. Trukkers, busjes, bejaarden, priussen: allemaal oprotten naar rechts of beter nog: thuis blijven en niet mijn tijd verspillen!
lincoln zegt
@flippert:
die onzin praat doe je maar bij je voetbal vriendjes ..
flippert zegt
@lincoln: oh, ok, sorry
swaffelaer zegt
Weet je wat chauffeurs wel uit de file haalt? Goekope “meiden van Holland-porno”. Daar houden ze van. Allemaal. Goedkope, slechte, Nederlandse porno. En slechte muziek, dat vinden ze ook mooi. En als dat niet werkt, dan zijn ze dol op volkssporten, zoals darten, voetbal of biljarten. En voor een gratis pakje merkloze shag, ook daarmee krijg je ze uit de file. Als het maar goedkoop, veel en slecht is.
Leer mij die truckers kennen…
454ssV8 zegt
@swaffelaer: Wat een hersenloze reactie…
norge zegt
@454ssV8: but true so true…
454ssV8 zegt
@norge: Allemaal vooroordelen; zeker nog nooit een hardwerkende trucker in het echt gezien??
flippert zegt
@454ssV8: jawel, Swaffelaer (m/v) dus wel: die tippelt namelijk op truckstops!
norge zegt
@454ssV8: Ohja genoeg, familie en vrienden zelfs 1 met eigen transportbedrijf.En het gekke is, die zeggen precies hetzelfde .Er is een gebrek aan goede chauffeurs, chauffeurs die afstand houden en niet gestrest hem overal voor gooien .Zelfs het binnen de lijntjes rijden kunnen ze niet meer, en ja ik heb zelf mijn groot rijbewijs maar had geen zin om voor een honger loontje 16 uur per dag te werken…
BmwMPower zegt
Jammer hoe er over chauffeurs gepraat wordt. Door jullie achterlijke vooroordelen wordt het beroep al snel in een hoekje geduwd zonder er überhaupt iets van te weten. Het beroep wordt door jullie zwart gemaakt.
Allemaal gekke verhalen van mensen die ooit één keer eens een chauffeur hebben gezien en er mee hebben gepraat.
De opleiding chauffeur is pittig. Niet iedereen zal deze opleiding halen, waardoor er over enkele jaren (zelfs nu al) tekorten zijn aan chauffeurs.
Voor dat jullie wellicht iets plaatsen met de vraag of ik chauffeur ben, nee dat ben ik niet. Maar ik studeer wel logistiek management.
Ik verwijs jullie graag door naar mijn comment van 11 oktober 12:49 uur.
90% van de reaguurders van dit topic zijn nitwitten..
norge zegt
@BmwMPower: Er is in ieder geval een tekort aan goede chauffeurs…
lincoln zegt
@BmwMPower:
90% van de reaguurders hebben ook een uitgesproken “menig” over velgen kleurtje en horloges ..
die zelfde 90% pretendeert ook “echte man” te zijn ..
ze zijn niet echt achterlijk hoor .. maar zwaar verwijfd ..
steelboy zegt
@BmwMPower: Ik sluit me helemaal bij je aan!
Vrachtwagenchauffeurs hebben niet de keuze om even 3 uur langs de kant van de weg te gaan staan om te werken (rijden is namelijk hun werk),
Vrachtwagenchauffeurs zijn beslist niet de oorzaak van files, dat zijn de automobilisten (leasert of niet) die zonodig tot het laatst vol gas door willen blijven rijden om em in het gaatje te prakken wat de truckchauffeurs juist laten zodat ze kunnen blijven rollen,
vrachtwagenchauffeurs kunnen rijden met een combinatie van 20 meter, terwijl al het andere verkeer daar totaal gen rekening mee houdt,
vrachtwagenchaufeurs zorgen voor distributie, van brandstof, eten, spullen, alles!
Dus iedereen die hier zit te zeiken op vrachtwagenchauffeurs: ga je diep schamen in een hoekje, dankzij die chauffeurs kun jij gewoon op iedere straathoek de dingen halen, die je wil hebben…
flippert zegt
@steelboy: zoals je hierboven ook ziet hebben de meeste trukkers en ongelofelijk kort lontje (piemel ook te kort?) en laat nou dat een hele slechte combi zijn met een vrachtwagen: levensgevaarlijk. Een goede trukker weet beter en gaat niet snijden, kleven of andere capriolen uithalen maar er zijn er veel teveel met drie hersencellen die alleen maar in termen van actie-reactie kunnen denken. Inderdaad: een groot tekort aan GOEDE chauffeurs.
flippert zegt
@BmwMPower: jajaja, je valt op harige trukkers, nou weten we het wel. En nou weer terug naar je waardeloze LOi cursusje!
Hubert zegt
Wat een gezeur hier dat je vrachtwagenchauffeurs en trucks niet mag bekritiseren.
Ieder artikel over een bevolkingsgroep (jonnies, blondjes, belgen, chauffeurs, petjes, marokkanen, hollanders) worden hier gefileert.
Nou en, til er niet zo zwaar aan.
Als je er moeite mee hebt, lees het dan niet.
Maar ga er toch niet zo serieus op in!!!
flippert zegt
@Hubert: ok, ok, sorry, je hebt gelijk..
lincoln zegt
@Hubert:
vrachtwagenchauffeurs zijn namelijk WEL werkende mensen ..
en die laten WEL de economie draaien ..
volk dat bij rijkswaterstaat werkt NIET ..
als die een dag ziek zijn is er nix aan de hand ..
ook al zijn ze allemaal tegelijk ziek ..
een trucker met vracht kost minimaal 250 euro per ..
alleen al het idee om die 3 uur stil te laten staan omdat die mongolen van rijkswaterstaat anders zelf 5 minuten later thuis zijn is daarom een regelrecht belediging tegen over WEL werkend Nederland ..
daarom ..
Hubert zegt
@lincoln:
En ik sta voor 80euro per uur op de begroting.
En ik ben van mening dat ik ook de economie aan de gang hou.
Wat is je punt?
gerritdriessen zegt
@Hubert: dat is appels met peren vergelijken.. en waarom noem je nou meteen je uurloontje op? Vind je dat stoer ofzo?
Hubert zegt
@gerritdriessen:
Yep.
En ga ik slapen want moet morgen weer centjes verdienen.
gerritdriessen zegt
@Hubert: haha ik ook want moet morgen zoals gewoonlijk meer dan jij verdienen
lincoln zegt
@gerritdriessen:
80 euro in de begroting betekend 17 euro op zak ..
gerritdriessen zegt
@lincoln: hahaha
Hubert zegt
@lincoln:
Klopt, maar dat komt omdat ik veel scholieren, studentjes en thuiszittende truckchauffeurs sponser.
lincoln zegt
@Hubert:
je vergeet rijkswaterstaat te noemen ..
Hubert zegt
@lincoln:
Vooral Leeuwarden weet mij de laatste 2 maanden goed te vinden…
lincoln zegt
@Hubert:
voor de duidelijkheid ..
vind 17 eurootjes per uur schoon in de pocket alsnog een hele prestatie ..
Hubert zegt
@lincoln:
Maar daar kom ik mijn bed niet voor uit.
kaasboerin zegt
@Hubert: Nee, de rest van NL ook niet.
lincoln zegt
@Hubert:
en krijg jij daar ook midden op je werkdag 3 uur onbetaalde pauze inruil voor een gehaktstaaf ??
Hubert zegt
@lincoln:
Wat ik allemaal al niet doe voor een gehaktstaaf!
gerritdriessen zegt
@lincoln: met jou kan ik praten! Een van de weinigen hier die het voor ons opneemt
flippert zegt
@gerritdriessen: let nou maar gewoon op de weg, huilie
gerritdriessen zegt
@flippert: zegt iemand die net komt kijken met zn rijbewijsje
lincoln zegt
@gerritdriessen:
laat ik duidelijk zijn ..
ik neem het voor niemand op ..
zou ook jouw job niet willen hebben ..
heb daar de discipline niet eens voor ..
maar NL is alleen maar een belangrijk land omdat het goed bezig is met vervoer ..
anders hadden we echt een soort van Roemenië geweest ..
o,ja .. en vrachtwagenchauffeurs die hier lossen krijgen WEL fatsoenlijk voedsel te eten ..
gerritdriessen zegt
Al dat geouwehoer over truckers en alles word ik een beetje moe van. Ik ben zelf vrachtwagenchauffeur, heb mijn eigen bedrijf, een metaalhandel, en vervoer zelf alles. Dus ik kan erover meepraten.. ik ben het met sommige mensen eens, er zijn heus wel wat chauffeurs die totaal niet kunnen rijden. Vanmiddag nog gemerkt. Maar de meesten beschikken zeker wel over een professionele rijstijl.
Dat gezeur van mensen die zeggen dat ze alleen door truckers in de file staan is ook onzin. Ga dan maar lekker met de bus of de trein, of koop een scooter ofzo! Iedereen weet: als je auto rijd, heb je kans dat je in de file komt. Het is nou eenmaal zo. Maar om dat nou op de vrachtwagenchauffeurs af te schuiven is wel heel erg laag! Ga dan lekker zeuren over die irritante Volvo bestuurders ofzo, met hun lease autotjes waarmee ze alle regels aan hun laars lappen om t maar netjes te zeggen.. of ga zelf even een dagje rijden in een grote vrachtwagen, misschien is dat iets voor jullie? Kijken of er dan nog zo geklaagd word, of dat je iets meer respect krijgt voor ons;)
flippert zegt
@gerritdriessen: Volvo bestuurders.. Die zijn inderdaad ook irritant, of te snel of veel te langzaam. Ook verbieden dus tussen 7 en 20h. Ruimt lekker op zo. En nu naar bed!!
gerritdriessen zegt
@flippert: nou praat je verstandig kerel! Met die Volvo zooi enzo.. haha en mijn naam heb ik.zelf niet uitgekozen hé!
flippert zegt
@gerritdriessen: ps: wel een beetje cliche hoor, trucker zijn en dan ook nog Gerrit heten :-)
desjonnies zegt
Triest.
De weg is van iedereen.
En niet van jouw.
Ik zie verkeer als een soort sociaal spel.
Zoals er nog steeds in Parijs wordt gereden.
Zet je knippert uit in Parijs als je links zit en ga gewoon naar rechts.
De Parijzenaar snapt dat gewoon en zal je laten gaan.
Omdat jouw dwarszitten totaal geen nut heeft en ‘zijn gelijk halen’ hem nix oplevert.
En da’s de hele Hollandse mentaliteit:
Altijd weer je verdomde gelijk MOETEN halen.
En geen begrip voor de ander.
En dat geldt net zo hard voor a-sociale Sprinter rijders
Als voor invoeg lease voordringers
Als voor pleur hem er maar voor vrachtwagen rijders.
flippert zegt
@desjonnies: het is jou, niet jouW. En niet van jou dus..
Hubert zegt
Zo, alle truckchauffeurs uitgehuild?
Welke bevolkingsgroep gaan we nu eens onder de loupe nemen…
flippert zegt
@Hubert: de luxe woagens?
Hubert zegt
@flippert:
Waarom ook niet.
Trap maar af.
flippert zegt
@Hubert: ehh.. laatst reed zo\’n patjakker in een luukse woagen een egel dood hier. En die egel deed helemaal niks, alleen egel-dingen en zo. Fuk de egels!! Altijd hetzelfde met die beesten: heel je band weer vol stekels…
robin_verkerk zegt
Scheit ziek van dat stigmatiseren? ik wel.
Vrachtwagens uit de spits files?? en nog wel gelokt met een gehaktbal, als of er een voederluik wordt geopend!
Juist deze vakmensen ( merendeels )rijden met een redelijk gemiddelde door de avond en ochtendspits op de rechter rijstrook.
En naar mijn overtuiging zijn het de stressende vertegenwoordigers die hun Targets weer niet halen, en/of de forens die voor de duizendste keer te laat uit zijn nest is gekomen, of weer eens te lang op kantoor bleef die de werkelijke problemen veroorzaken!
Mentaliteit stoornissen, en de absolute arrogantie om maar te denken dat men zich niet hoeft aan te passen aan de dynamiek die nu eenmaal bij het autorijden hoort.
En rij en rustijden dan? laat mij niet lachen, was het maar waar dat je met een vorstelijk salaris, en met een gehakt balletje van de staat der Nederlanden heerlijk van 3 tot 6 op je luie achterwerk kunt gaan liggen lezen.
Kom nou toch!!! onder welke steen hebben deze mensen de laatste 40 jaar zitten kaarten?? eerst een werkweek van 49 uur, digitaal tot op de minuut voor u gepland.
Wat ben je aan het doen Chauffeur? o…ik zet hem even drie uurtjes weg ivm een vriendelijk verzoek van de RWS.
OK juist…. zeg kom jij de auto maar even op de zaak parkeren, zoeken we voor jouw fijn een ander.
wat een land.. wie verzind dit allemaal! worden deze mensen hiervoor betaald?
flippert zegt
@Robin: om over de egels nog maar te zwijgen!! Die lekke banden op weg naar Bordeaux, we weten allemaal wie dat op hun geweten hebben maar niemand durft er wat van te zeggen, nou, ik dus wel: stelletje schijt egels!!