• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Toyota Supra V12 Biturbo (UPDATE: filmpje)

Auteur: evo, gepost 2 september 2007 om 09:15 – 68 Reacties

Toyota Supra V12 Biturbo


Nog behoorlijk aan het trippen van gisteravond? Zet deze trip voort! Gooi lekker die oude Mysteryland-CD van je in de speler en hak er eens flink op los! We gaan raaaaaaven!

Althans, dit is het merkwaardige gevoel dat ik krijg bij het zien van deze Toyota Supra. Het hart van deze motor bestaat uit een 280 pk sterke 5L V12 die oorspronkelijk in een Toyota Century lag. Maar bij het zien van de plaatjes weten jullie net zo goed als ik dat hier geen 280 pk in het vooronder ligt. Nee, in plaats daarvan hebben we het in dit geval over… 1000pk! Hierdoor is het met deze Toyo mogelijk om de 400 km/u-barrière te doorbreken, net als de Veyron en Henessey Viper. Wel zorgen dat je op die snelheid overstekende palmbomen nog kunt ontwijken.

Verantwoordelijk voor deze enorme krachtstoename is de montage van twee turbo’s met elk een aparte wastegate. Om de boel vanaf 400 km/u tot stoppen te dwingen zijn aan de voorkant 380 mm-remschijven met 8 zuigers en aan de achterkant 350 mm-remschijven met 4 zuigers gemonteerd. Verantwoordelijk voor deze bad-ass tuning is de Japanse tunert Kazuhiko “Smoky” Nagata. (via: autoblog.it)

Iemand bekend hier met het tuningsgilde?

Toyota Supra V12 Biturbo
Toyota Supra V12 Biturbo
Toyota Supra V12 Biturbo
Toyota Supra V12 Biturbo
Toyota Supra V12 Biturbo

En een heftig filmpje:

Mocht je CD-spelertje kapoet zijn of ben je te waus om die CD überhaupt te pakken? Alleen voor deze mensen heb ik hier een lekker nummertje voor je om lekker wakker te worden. Let wel, alléén voor deze mensen. Doe het wel een beetje rustig aan, want het is tenslotte wel een vroege zondagmorgen ;)

Ook interessant!

  • Video: jongen crasht geleende nieuwe Supra
  • Video: Camry doet Christijan Albers na
  • Video: Toyota GR Yaris is afgeschreven
  • Video: belachelijk boze BMW beukt blauwe Toyota

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Een lekker gekke TVR op Nederlands kenteken
  • Audi RS6 met 1.100 pk is hypercar voor het hele gezin
  • Video: je auto verliezen door een dom ongeluk
  • Nieuwe wankelmotor komt uit onverwachte hoek
FacebookTweetPinLinkedIn

Supercars, supra, Toyota, tuning, Video

Vorig bericht: « Champ Car Assen II: foto’s van de zaterdag
Volgend bericht: A4 weer open voor verkeer! »

Lees Interacties

Reacties

  1. nichos zegt

    2 september 2007 om 09:29

    Dat is toch ook geen wagen om snelheidscontrole’s te vermijden. Je ziet zelfs niet eens je snelheid!
    Over het uiterlijk zullen de meningen verschillen, maar de motorbaai ziet er heel erg netjes uit.
    Knap gedaan!
    Maar kzou hem wel niet moeten hebben.

    Login om te reageren
  2. a_buis zegt

    2 september 2007 om 09:30

    no thanks!

    Login om te reageren
  3. Blackdrive zegt

    2 september 2007 om 09:36

    Digitaal, er staat “speed: 2km/h”

    Login om te reageren
  4. nichos zegt

    2 september 2007 om 09:46

    thx, had er over gekeken.
    En zou er al rijdende wss ook over kijken ;)

    Login om te reageren
  5. LOWrider_NL zegt

    2 september 2007 om 09:57

    Zo, das een best lekekr nummertje :) Hoe heet die ?

    supras zijn cool! Ik ga ook mee als fotograaf bij Supras.nl , de nederlandse Supra club. Klikkie op mijn naam :D

    Login om te reageren
  6. The Devil Tuner zegt

    2 september 2007 om 10:08

    oeh ziet er goed uit….

    Login om te reageren
  7. breinstein zegt

    2 september 2007 om 10:13

    qua techniek is dit toch wel erg strak gedaan. qua uiterlijk kan ik simpel zijn. de voorkant is verneukt en vanderest ziet hij er aardig uit. maar ik zou dit nooit willen hebben.

    Login om te reageren
  8. tibor zegt

    2 september 2007 om 10:30

    vreemd dat ze andere motor hebben genomen aangezien uit de standaard motor ookal DIK 1300 pk kan worden gehaald

    Login om te reageren
  9. Wolharig badeendje zegt

    2 september 2007 om 10:31

    he gatverdamme! geef mij de Henessey Viper maar

    Login om te reageren
  10. Tom zegt

    2 september 2007 om 10:37

    Aan die mensen die zeggen dat ze dit nooit zouden willen hebben:

    Als ze je dit zouden geven, zou je het dan weigeren? ;-)

    Dat je het niet zelf zou kopen kan ik goed begrijpen, zou ik zelf ook nooit doen :D

    Login om te reageren
  11. Alfaxa zegt

    2 september 2007 om 10:59

    Nou dit is de tuner.
    http://www.topsecretjpn.com/tuning.shtml

    Login om te reageren
  12. cl600 zegt

    2 september 2007 om 11:02

    remmen met 8 zuigers ?!?! is daar een plaatje van toevallig want ben wel heel erg benieuwd hoe ze die kwijt kunnen

    Login om te reageren
  13. Antoon zegt

    2 september 2007 om 11:03

    @ Tom, nee ik zou het niet weigeren, maar ik zou beter rondkijken bij meneer Nagata op het terrein. Echte Supras, 350z en skylines zijn daar namelijk ook te vinden.

    Als je dan toch een Supra moet hebben, kan je bij Top Secret beter de JGTC versie kopen. 2.2 liter Turbo 4 cilinder met 750 pk. En een mooiere bodykit.

    Vind dit niet mooi. De neus is compleet verpest. Toch was de auto best of show op de Tokyo autobeurs.

    Login om te reageren
  14. Coolguy zegt

    2 september 2007 om 11:30

    Top Secret staat ook bekend om zijn top speed runs op de openbare weg.

    http://youtube.com/watch?v=r-JtmzIm5jY
    Skyline topspeed run

    http://youtube.com/watch?v=DGt-xWEW7kA
    Berucht Top Secret Supra run op de A1 in London

    http://youtube.com/watch?v=uWUslYuZ9k4
    Aftermath

    Login om te reageren
  15. vla zegt

    2 september 2007 om 11:33

    tja, ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg doe mij maar de Veyron of de Viper, die wagens zijn ervoor gemaakt, in tegenstelling tot deze bolide die weliswaar vlug is, maar tenslotte is het ook maar een product dat de tuningboer in zijn schuur heeft in elkaar gesmeten.
    (trouwens, eerst zien en dan geloven! kan dat ding echt 400+ km/u? want als je de Veyron of de Viper ernaast zet zal ook een leek je zeggen welke auto vlugger is/uitziet)

    Login om te reageren
  16. babbaloerie zegt

    2 september 2007 om 11:58

    Mijn god dat youtube filmpje, noemen jullie dat echt serieus muziek?

    Login om te reageren
  17. RenJie zegt

    2 september 2007 om 12:04

    Luistert evo naar Hardcore? :D

    Dat logo is van MOH, maargoed, ik vind het zelf niet echt leuke muziek.

    ——-

    280 pk uit een 5 liter 12cyl ? en dat in 1997, vind ik wel een beetje aan de slappe kant. Wellicht Nick Hogan’s volgende auto.

    Login om te reageren
  18. Stefan Schuilenburg zegt

    2 september 2007 om 12:05

    5L V12 met 280 PK; dat is niet erg veel. :)

    Login om te reageren
  19. DonKilluminati zegt

    2 september 2007 om 12:07

    Hardcore naaaaaaaaaaaahh geef maar dit klinkt een stuk beter.

    http://nl.youtube.com/watch?v=LTL7uqXbYV8

    Login om te reageren
  20. bouwman zegt

    2 september 2007 om 12:08

    Wat een grapjurken allemaal hier. Een veyron kost hier ook 1.8 miljoen eurie. Dat is heel wat andere koek dan deze Supra. Die kost nog niet eens een kwart hiervan.

    Ze mogen best zo een bij mij afleveren. Dit is toch een uberauto….

    Ik weet ook wel zeker dat ik nooit een Veyron zal kopen. Deze Supra is voor een normale sterveling ook nog te bereiken.

    Login om te reageren
  21. Marc zegt

    2 september 2007 om 12:08

    @ Tibor: wellicht hebben ze een ander motorblok genomen omdat ALS je met het standaardblok 1300 peeka’s eruit poept je slijtageslag véél groter is dan met een V12 twinturbo..

    Login om te reageren
  22. Benny1 zegt

    2 september 2007 om 12:19

    @ evo

    Opzouten met dat ge-hak, moet nog wakker worden ;)

    EDIT: Daarom juist! :P

    Login om te reageren
  23. Gotty zegt

    2 september 2007 om 12:24

    @ de vleaminck: Denk je nou echt dat deze bolide niet is gemaakt voor hoge snelheden??? Ik betwijfel of een Veyron of een Viper ook zoveel remblokken aan boord heeft. Sterker nog ik ben er van overtuigd dat een Supra op veel meer vlakken beter is dan een Viper, een Veyron, een koning-ei (of hoe je dat ding ook noemt) of wat voor troep dan ook.

    Jij moet wel jaloers zijn op die tuningboer met zijn schuur, aangezien je die uitspraak werkelijk nergens op kunt baseren.

    Nou, ik ben echt geen leek meer. Maar als ik zo’n Supra met zo’n blok en zoveel remblokken naast iets anders zie staan, dan vind ik deze er veel sneller uitzien, of deze supra er echt sneller uit ziet zullen we geen van allen weten.

    Login om te reageren
  24. Tom zegt

    2 september 2007 om 12:28

    @ bouwman: mag ik jou erop wijzen dat een kwart van 1.8 milj een slordige 450k is? Dat noem ik toch niet bepaald berijkbaar.. En als je dan toch zoveel geld hebt dan kan je het wel aan iets leukers besteden me dunkt.. *denkt aan DBS…*

    *zucht*

    Login om te reageren
  25. vla zegt

    2 september 2007 om 12:38

    @ Gotty

    ik wou dat ik jaloers kon zijn, maar dit ziet er uit zoals de zoveelste getunede auto :S
    mss is het omdat ik niet voor tuning te vinden ben…
    natuurlijk is de motor niet niets, maar de wagen straalt het niet genoeg uit, als je kijkt naar een Veyron, dan zegt die wagen: “You know you want it”
    en als je kijkt naar die toyota, dan zegt ie: “ik weet het, maar ik ben nu echt snel hoor!!! echt waar !!!komaan…”
    btw tis Koeningsegg ;)

    Login om te reageren
  26. nichos zegt

    2 september 2007 om 12:42

    ik denk dat je hem voor 120k al naar huis neemt, als het niet minder is..

    Login om te reageren
  27. xavier zegt

    2 september 2007 om 13:26

    Zoals enkele het hier al zeggen is zo’n auto daar helemaal niet voor gemaakt, als je wat informatie leest hoe de Veyron tot stand is gekomen dan weet je dat iet degelijk in elkaar zit. Werkelijk alles is op die hoge snelheid berekend. Bij zo’n tuning wagen heb je een ‘sterke’ motor en that’s it.

    Login om te reageren
  28. Funnyjacket zegt

    2 september 2007 om 13:55

    alles wat ik wil horen,
    is hardcore in mijn oren

    Login om te reageren
  29. mattie zegt

    2 september 2007 om 14:07

    Ik denk dat deze auto met name bedoeld is voor straatraces. Dus driften, sprinten en highspeed runs. Naast driften doen ze in Japan ook aan een extreme vorm van bumperkleven, met 300+ vlak achter elkaar aan op de openbare weg.
    Waarschijnlijk haalt hij niet de 400, maar dat komt dan door de overbrengings verhouding. overigens is 1000pk niet extreem bijzonder voor TopSecret. ze hebben meerdere auto’s met een vergelijkbaar vermogen, wordt meestal het 2.6liter 6 cilinder lijnmotor uit de Nissan Skyline voor gebruikt.
    Wie nog een motorblokje zoekt: http://www.topsecretjpn.com/engine.shtml
    42000 dollar voor 800pk. koopje dus.

    Login om te reageren
  30. Mr zegt

    2 september 2007 om 14:08

    heerlijk nummertje(H) en een heerlijke wage natuurlijk

    Login om te reageren
  31. Citrofiel zegt

    2 september 2007 om 14:43

    Nou, wat een ‘muziek’… :|

    Overigens wel respect voor de tuner, hoewel het niet mijn ding is, natuurlijk. ;)

    Login om te reageren
  32. speedlimit zegt

    2 september 2007 om 15:09

    Kende deze supra al…netjes gedaan al had ik liever de standaard koplampen erop gezien.

    Login om te reageren
  33. BMW Freak zegt

    2 september 2007 om 15:38

    Fijn nummertje, hoe heet die???

    EDIT: Zeg ik alleen als je voortaan maar 1 vraagteken gebruikt

    Login om te reageren
  34. arjontje zegt

    2 september 2007 om 16:41

    @RenJie. Die 280 pk heeft te maken met de regels in japan.
    Daar mogen auto’s niet meer dan 280 pk hebben.

    Login om te reageren
  35. Stefan zegt

    2 september 2007 om 17:16

    Dit is een youtube filmpje van een auto die ontzettend veel op deze auto lijkt :)

    http://youtube.com/watch?v=GcqaqXYBLBE

    Login om te reageren
  36. stinkhollander zegt

    2 september 2007 om 17:32

    holly f*ck….mooi ding!

    Login om te reageren
  37. Brutus zegt

    2 september 2007 om 17:35

    @ Autoblog of evo of wie dan ook:

    Mogelijkheid dat er van de foto van de achterkant van de waggie een wallpaper van gemaakt is??
    De eerste foto na de tekst dus..
    Gewoon lekker oldskool 1024 x 768 :)

    Login om te reageren
  38. Henne zegt

    2 september 2007 om 18:25

    Alleen jammer dat dit filmpje niet gaat over een Supra met een 5.0 V12 maar over een Top Secret Supra waar een Nissan RB26DETT in ligt met 880pk…

    Login om te reageren
  39. evo zegt

    2 september 2007 om 18:36

    @ Brutus;

    Helaas niet. Maar kun je de oorspronkelijke bron niet proberen te achterhalen? Dus eerst naar het ‘via-linkje’, vervolgens weer verder zoeken etc. Succes met de zoektocht naar je wallpaper!

    Login om te reageren
  40. gebbetje zegt

    2 september 2007 om 18:45

    Filmpje was koel maar dat van dat muziekje dat vat ik ff nie. ‘K zal wel te oud zijn ofzo maar hoort die muziek ergens bij? Iets met auto’s bedoel ik.

    EDIT: leest u de tekst ook, of bekijkt u alleen maar de plaatjes…

    Login om te reageren
  41. Frostbite zegt

    2 september 2007 om 21:10

    oldie but goodie :)

    m’neer Nagata is nogal… avontuurlijk… google een beetje rond en er zijn nog veel meer leuke filmpjes te vinden met deze meneer in de hoofdrol.

    Login om te reageren
  42. speedlimit zegt

    2 september 2007 om 21:18

    @ Henne

    In die Top Secret Supra ligt geen nissan rb26dett maar de standaard 2JZ-GTE al dan wel ’n gekietelde versie ;)

    Login om te reageren
  43. The Master zegt

    2 september 2007 om 23:57

    @speedlimit; wat zijn jou sources? Automaxx magazines? :)

    Base: Toyota Supra (JZA80)
    Engine: RB26DET
    Drivetrain: Trust 6speed, RWD
    Output: 1000ps/8500rpm
    Notes:
    Famous for 310km/h wangan run
    on England’s A1 freeway.

    Oftewel, wel “het Skyline”-blok. Hoort in filmpje toch ook duidelijk dat t een 6cil is.

    Andere Supra die je ook regelmatig ziet van TS:
    Base: Toyota Supra (JZA80)
    Engine: 3SGTE 2.2L
    Drivetrain: RWD
    Output: 720ps/8500rpm
    Notes:
    JGTC Inspired Body and tuning
    300km/h New Zealand High Speed run

    Oude Toyota Celica blok.

    Login om te reageren
  44. MrShifra zegt

    3 september 2007 om 00:32

    Deze Nissan Skyline R33 GT-R met 1000 PK (in Dubai) is ook door TOP SECRET JAPAN..

    http://www.toprpm.com/eng/streetFeatures/feature_7.htm

    Dezelfde auto tegen een hayabusa:

    http://www.toprpm.com/videos/Skyline_vs_Hayabusa.wmv

    Login om te reageren
  45. silvio zegt

    3 september 2007 om 11:30

    de muziek is net zo smakeloos als de auto

    Login om te reageren
  46. speedlimit zegt

    3 september 2007 om 13:58

    @ The Master
    Als die top secret supra echt ’n skyline rb26 blok heeft wil ik toch graag ’n linkje daar naar toe hebben.

    Automaxx??? Wat moet ik daarmee…denk eerder dat jij je info daarvan overtypt.
    Zeg nou zelf…als je ’n kenner was van japanse motoren had je allang geweten dat de 3S-GTE ’n 2.0 turbo blok is uit o.a. de celica T20 GT4…hoe kom jij erbij dat ’t ’n 2.2 blok is?
    Een 2.2 blok begint met de code 5S…zo ben je ook weer op de hoogte ipv die automaxx magazines te lezen ;)

    Login om te reageren
  47. RScosworth zegt

    3 september 2007 om 14:26

    Heerlijk stukje wat je daar geschreven hebt en je muzikale associaties erbij! Heb er echt hard om kunnen lachen :) Vind het nog steeds vrij bizar hoe die Japanners zoveel power uit die blokken krijgen waar ze weliswaar turbo’s ter grootte van een wastrommel gebruiken.

    @speedlimit
    Aangezien jij blijkbaar echt je huiswerk hebt gedaan, zou jij mij kunnen vertellen waarom ze in Japan een limiet stellen aan 280pk? Is dat zo’n herenakkoord zoals we in Duitsland kennen?

    Login om te reageren
  48. speedlimit zegt

    3 september 2007 om 15:11

    @ RScosworth

    Ja klopt is ’n soort van herenakkoord en ik geloof dat ze ook nog eens op 180 km/u begrensd werden.
    Tegenwoordig houden ze zich er niet meer aan…gelukkig :)
    Die 5.0 V12 is nog uit de tijd van ’t herenakkord dus vandaar die 280pk…nadat ie erin gelepeld is werd ie nog verder getuned tot 800pk.

    Zie hier de link naar de site: http://forums.streetfire.net/showthread.php?t=16514

    Login om te reageren
  49. RScosworth zegt

    3 september 2007 om 17:10

    @ speedlimit
    Thanx voor de info ;)

    Login om te reageren
  50. evo zegt

    3 september 2007 om 17:35

    @RScosworth;

    jij begrijpt mijn insteek bij het laten zien van dat MoH-filmpje;)

    Login om te reageren
  51. The Master zegt

    3 september 2007 om 22:08

    @speedlimit

    Een beetje autokenner weet ook wat je allemaal met een 3S-GTE kan doen. Als je een 2.0 naar 2.2l maakt, is het nogsteeds een 3S-GTE blok.

    Zoals gevraagd wat pics:
    Top Secret Supra met de RB26DETT: http://www.topsecretjpn.com/rbsupra2.jpg
    Top Secret Supra met de 3S-GTE: http://www.topsecretjpn.com/wbsupra3.jpg

    Login om te reageren
  52. speedlimit zegt

    3 september 2007 om 23:12

    @ The Master

    Wat betreft die 3S-GTE heb je gelijk.
    Het filmpje van die topsecret supra blijft ’n raadsel…dat is niet dezelfde als uit jouw link.
    Bekijk ’t filmpje nog maar eens bij 1:01…daar zie je dat de linkerkoplamp nog heel is terwijl die supra RB26 ’n linkerkoplamp heeft met ’n cold airintake ;)

    Login om te reageren
  53. wim zegt

    5 september 2007 om 10:37

    ik snap echt niet waarom ze de standaard motor hebben opgevoerd, hierop zitten al bergrenzers, en verder is deze onwijs makkelijk te tunen, en verder zijn japanse politiewagens toch ook begrenzd, die kunnen deze supra nooit inhalen

    Login om te reageren
  54. The Master zegt

    5 september 2007 om 22:11

    @speedline, tis toch echt zo dat die supra een RB26 erin heeft liggen. Zie zelfs officiele website van Top Secret: http://www.topsecretjpn.com/gallery.shtml

    Luister ook zelf maar naar t geluid, je hoort dat het bovenstaande filmpje een bepaald geluid. Luister dan in dit (zeer bekende filmpje):
    http://video.google.nl/videoplay?docid=5576844726915324678&q=supra&total=12598&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=3

    Hier hoor je heel duidelijk, dat een 2JZ-GTE een donkerder geluid heeft. Zoek ook maar eens op alle andere supra/skyline filmpjes. Supra (2JZ) altijd een donkerder geluid dan bij een Skyline (RB26)

    Login om te reageren
  55. vca examen zegt

    7 september 2007 om 11:25

    Zeer vette auto ! design en performance zijn echt super !
    Droom Droom DRoom

    Login om te reageren
  56. rider zegt

    24 september 2007 om 10:16

    ja 280pk is niet veel voor een v12 van 5liter maar ja je had destijds ook nog zoiets als een herenacoord onder de japanse autobouwers met de afspraak dat ze geen motoren mochten bouwen met meer dan 280pk. vandaar dit erg bescheiden vermogen. maargoed dit accoord is min of meer begraven en de japanse bouwers mogen nu ook naar harte lust gaan bouwen met veel meer vermogens.
    ik vind dit een schitterende motor! alleen al al dat gepolijste aluminium is een lust voor het oog. of deze motor ook daadwerkelijk beter is dan de 6 cylinder lijn motor die er standaard in zit is nog maar de vraag. maar het is wel weer eens wat anders dan de zoveelste turbo op de standaard motor te schroeven. waarom bouwd toyota niet zelf de volgende supra zoals deze is? zou te gek zijn en een hele goede concurrent voor de italiaanse brigade! ik vind dit een absoluut plaatje!

    Login om te reageren
  57. kevin zegt

    10 november 2007 om 14:57

    mensen,
    top secret staat bekend om zijn motortuning!
    er word wel gezegd dat de auto er niet op gemaakt is!
    maar welke aanpassingen er nog meer aangedaan worden dan alleen het blok vergeten de meeste!
    kijk maar naar de supra van jeroentje.nl wat voor remmen daar op zitten.
    8pots past erop!
    ken ook mensen met skylines tussen de 800 en 900pk en die auto kan er goed tegen!
    en ken je de stroker kits van hks?
    RB20DET blok van een silvia is 2 liter,stroker kit voert hem op naar de 2.2 liter waardoor je heel snel naar de 500pk gaat!

    groetjes,

    Login om te reageren
  58. Nismo zegt

    12 november 2007 om 05:56

    Wat een gezwats hier.
    De reden dat Smokey geen standaard blokken houd is image….
    Een statement neerzetten.
    Luidend: We can make everything possible….
    If no one else can make it… Ask Smokey, he will make things work.
    Een supra tunen doen er veel.
    Een GT-R blok in een Supra doet er 1…

    Login om te reageren
  59. riessjuhh14 zegt

    5 januari 2008 om 16:03

    @evo
    wil je de titel van dat nummer geven?

    sppr mooie auto trouwens alleen de voorkant vind ik niet zo mooi,
    maarja iedereen zo zijn smaak!
    p.s. best wel lauwe motor 1000PK

    Login om te reageren
  60. riessjuhh14 zegt

    5 januari 2008 om 16:04

    en dat uit een 5L V12,
    dat zijn dan echt grote turbo’s

    Login om te reageren
  61. Brian zegt

    17 februari 2008 om 21:39

    Ik heb Forza Motorsport 2, en daar zit ie volgens mij ook bij.
    Ik vind Supra’s echt geweldig, maar dit ding rijdt voor geen meter in dit spel, en dit spel is behoooooorlijk realistisch.

    Login om te reageren
  62. Brian zegt

    17 februari 2008 om 21:40

    Echt toevallig, dit filmpje had ik vanmiddag nog gekeken. Ik had m’n geluid hard aan, en ik klikte op dat filmpje en ik schrok me de !@#$%^& door dat geluid van die burnout!

    Login om te reageren
  63. NielsV zegt

    5 mei 2008 om 00:47

    de V12 in deze supra komt uit een mercedes. standaard blok is een 2-jz gte 3.0 v6 bi-turbo met 280 pk. V12 is veel makkelijker op te voeren en het koppel in zo’n blok begint al op lagere toeren, veel meer trekkracht. en het is een keer iets anders als een standaard suprablok opvoeren. heb er respect voor.

    Login om te reageren
  64. AMG Powerrr zegt

    24 mei 2008 om 20:15

    @ de vleaminck,

    Het is Koenigsegg.

    Die Supra is idd een onwijsgave auto, maar alsjeblieft he. De gewone koplampen er maar weer inschroeven.

    Login om te reageren
  65. Benjamin zegt

    5 juni 2008 om 05:05

    Hallo jullie

    Ik heb altijd bmw gereden.1x 323i e36 en toen de 325i via via heb ik toen zelf een turbo monteerd aangezien ik die branch werk. 3 dagen een avondtje klote en hij liep beetje afstellen maatje deed manegment aanpassen. liep als een bom maar toen kwam ik voor eerst een supra tegen die heeft me 500 € gekost in een batle. Heb nu een supra gekocht en meteen laten aanpassen wat weet ik niet eens koste een hoop maar heb kunnen winnen geld daarvan terug maar auto was duurder was het wel waard. Supra the best

    Login om te reageren
  66. thomas zegt

    24 juni 2008 om 13:17

    de standaard motor is een 6 in lijn en geen v6 daar zit nogal wat verschill tussen.

    Login om te reageren
  67. Mher zegt

    15 september 2008 om 18:58

    ik heb het blad gelezen, hij levert maar 850 pk op , (super) maar het is hem niet geulkt om over 400 klm te rijden , wel leuk geprobeerd

    Login om te reageren
  68. Brecht zegt

    31 oktober 2008 om 14:36

    @ Nico
    Als je kijkt in de cocpit zie je vanonder de km/u teller digitaal, je weet dus wel hoe snel hij rijdt. Logisch :p

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North