Met de Tesla Cyberlandr kun je corona-proof genieten van je vakantie. Lekker weg bij de andere mensen.
Tesla zit telkens aan goede kant van de geschiedenis. Gedeeltelijk natuurlijk ook omdat ze de geschiedenis zelf maken. Ze ontwikkelden elektrische auto’s omdat ze het wilden, niet omdat het toen al moest.
Dat gevoel van de juiste timing van Tesla komt weer bovenkruipen, ditmaal bij het zien van de Tesla Cyberlandr. Zeker nu met al die Covid-19 perikelen, is met zijn allen op vakantie gaan geen vanzelfsprekendheid. Daarom is deze opbouw een perfecte accessoire voor jouw Cybertruck.
Tesla Cyberlandr
Natuurlijk, het duurt nog even voordat de Cybertruck er goed en wel is. Maar als dat moment er is, moet je er meteen een Tesla Cyberlandr van maken. De Cyberlandr is een opbouw-kit voor achterop je Cybertruck. In plaats van een pick-up te gebruiken als bedrijfswagen, kun je ‘m dus ook als camper in zetten. Je kan dan de laadbak perfect gebruiken als basis voor de camper-opbouw.
Adventure vehicle
Dat is precies wat de Tesla Cyberlandr doet. Volgens zijn makers verandert de Cybertruck in een heuse ‘Adventure Vehicle’. Nu is een camperopbouw voor een pick-up echt niet nieuw. Wat wel bijzonder is, is dat de gehele camper ingeklapt kan worden. Je kan er dan perfect mee reizen.
Haringen in de grond
Vanwege de vierwielaandrijving, de enorme wielen en de grote bodemspeling kun je bijna overal komen. Voor het opklappen van de Tesla Cyberlandr heb je alleen de Cybertruck nodig, geen extra grond om nog een paar haringen in te slaan.
Gewicht Tesla Cyberlandr
Eenmaal open geklapt is het dak ook uitschuifbaar. Het dak is voorzien van zonnepanelen, zodat je de Cyberlandr kan voorzien van voldoende energie voor de verlichting en dergelijke. Het geheel weegt iets minder dan 550 kg. De Cybertruck heeft een laadvermogen van bijna 1.600 kg, dus je zit nog ruim binnen de marge.
Dan de prijs van de Tesla Cyberlandr. Uiteraard is het project bijna net zo experimenteel als de Cybertruck zelf. De prijs is 49.995 dollar. Er zijn wat acties op het moment, als je nu een aanbetaling doet, hoe meer korting je kunt krijgen. Check hier hoe ze het bedacht hebben.
bernoulli zegt
6 april! Kikker in je bil!
jje003 zegt
Haha ja ik blijf die hele cybertruck inderdaad een 1 April grap vinden.. Alsof ze een Amerikaanse kleuter een auto hebben laten tekenen.
ericd zegt
Ik zie Julie Andrews er al omheen fladderen – “The hills are alive with the sound of music” ;-)
baf07 zegt
Aftands ding
dijan zegt
Heel apart .Waarom hoor je bij AB niets over Radar reportage over de constructiefouten van de draagarmen die afbreken.? En de luchtvering die bij bijna alle Tesla s kapot gaan .Komt nog bij dat het geen garantie is en bij reparatie vooraf betalen.
willeme zegt
@dijan: nee, we hebben nog nooit kwaliteitsissues van Tesla behandeld. Heel vreemd.
mashell zegt
Ik ben geen Tesla fanboy, in tegendeel zelfs, maar ik je er wel op wijzen dat de snelste manier om de kwaliteit van je leven te verbeteren is om als Radar begint te gaan zappen. Dat programma is gewoon één brok gebald negativisme.
geen1234 zegt
Link?
flutterby zegt
@dijan: de meeste Tesla’s hebben geen eens luchtvering.. hoe kan dat dan stuk gaan?
dijan zegt
flutterby ;Kijk dan maar eens naar Radar ,taxibedrijf met veel Tesla s met allemaal kapotte luchtvering .,Zo kan dit bedrijf alles zelf betalen en maar 2 auto s tegelijk voor reparatie brengen.
flutterby zegt
@dijan: wel idioot zorgt er dan voor dat je voor je brood afhankelijk bent van de aller eerste auto die een fabrikant maakt.. Sorry hoor maar dat is gewoon enorm slecht ondernemen.
flutterby zegt
@flutterby: welke..
Pascal zegt
Precies. Ik heb die aflevering ook gezien en Tesla dient daar hoognodig de volledige verantwoordelijkheid te nemen, dit doen ze nu niet. Maar zoals je zegt: je bent als ondernemer niet erg handig bezig als je je bedrijf volledig laat leunen op de eerste modelseries van een toen nog nauwelijks beproefde nieuwkomer. Als ik een taxibedrijf had, zou ik vooral rondrijden met Toyota Camry hybrides, dat blijft wel heel, en had ik er (in het stadium dat ze nog zo nieuw waren) hooguit 2 Tesla’s naast genomen om een beetje mee te experimenteren.
flutterby zegt
@Pascal: eens hoor dat Tesla steken laat vallen op service. Niet alleen toe maar nog steeds.
arta zegt
@dijan: wat ik vooral vreemd vind is dat het betreffende bedrijf een van de eerste was met een grote vloot aan Tesla Taxi’s, daar helemaal niet tevreden over is naar eigen zeggen, maar vervolgens allemaal nieuwe Model X’en koopt om de S’en te vervangen.
Ik heb slechte ervaringen met een VW 1.4TSI en heb die weg gedaan en een BMW voor teruggekocht.
Als het echt zo slecht was hadden ze toch nooit nieuwe voertuigen besteld?
Service van Tesla en brouwkwaliteit kan beter, maar dat kan bij veel andere merken ook en zeker bij hele nieuwe merken…..
cazzo046 zegt
Fantastisch apparaat, ik willem!
geen1234 zegt
Vandaag de Honda-e gezien!!!! Dat ding is gewoon leuk om te zien, een blauwe. Hoe blind moet je zijn om vandaag de dag nog een Tesla te kopen (of een artikel aan te weiden ;))
escort77 zegt
@geen1234: “gewoon leuk” of “vanaf 36.000 euro en dan 200 km range”-leuk?
Pascal zegt
De Honda e is een leuk klein boodschappenautootje met 200km range. Je mag ‘m houden :)
ghost zegt
Ik voel een legertje belastingontduikers aankomen die massaal cybertrucks ombouwen tot camper om helemaal voor een knikker en een scheet rond te rijden op de NL’se wegen.
flutterby zegt
@ghost: ideaal een beetje korting op 0 MRB, ja dat is wel 50k waard.
ghost zegt
@flutterby: het is een grap dude. Dit is overduidelijk toch ook een grote grap 😂👻
mj76 zegt
Design, iets met Jeremy Clarkson??
sabrerator zegt
@mj76: daar moest ik meteen aan denken.
Henver zegt
Wat een afschuwelijk gedrocht
xjs678qr zegt
Om de energieproductie te beperken, worden de zonnepanelen afgedekt?
Eduardo Cuvelier zegt
Tesla Cyberlandr Schweizer Schöterich – Score :
– Öse Schuppel : ‘Rigiboy’
– https://www.youtube.com/watch?v=Z2WvzOCXz5w