De gefacelifte 911 Carrera is nog maar koud op de markt of tunert Techart komt alweer met een aangepast exemplaar op de proppen. Voorlopig lijkt het alleen nog maar te gaan om wat optische aanpassingen zoals ander lichtmetaal en een wat spoilerwerk met de naam Aerokit I.
Voorlopig is Techart nog niet heel erg scheutig met informatie, maar op 28 november tijdens de Essen Motor Show zal Techart meer informatie de wereld in sturen. We zijn benieuwd.
Met dank aan S.A.B. voor de tip!
bassz. zegt
het is zo’n mooie auto he!!:D
PCCB zegt
Laat maar zo. Ik vind de 911 niet te verbeteren wat uiterlijk betreft.
vwgolf zegt
ziet er zo toch wel mooi uit, behalve dat ze het embleem eraf hebben gehaald. :D
Jules zegt
Grote spoiler 10-spaaks velgen graag :)
laurens zegt
hebben hebben prachtige schitterende auto.
doet u maar!!!!!!!!!! dank U
deSignstein zegt
ik vraag me af hoe de volgende generatie porsche er gaat uit zien, veel valt er niet te verbeteren buiten hier en daar een nieuwe technologie. Misschien moeten ze hem dan gelijk de vorige generatie effe lelijk maken om het daarna weer mooi te maken.
Quicknick1987 zegt
Woow! dit ziet er veel beter uit als dat RUF CTR3 gedrocht!
Jordey zegt
Prachtige auto! Tuner Techart maakt die Porsche’s als enige tuner: Mooi!
V-Spec zegt
Ik vond de pre-facelift toch echt wat strakkere lichtunits hebben. Verder kan ik niets zeggen over de bodykit van Techart, word er noch warm noch koud van..
Jorden zegt
embleempje mag er weer op hor! is toch niet iets om voor te schamen… een porsche of je heb last van je geweten! ;)
Die velgen van tech art op het laatste plaatje vind ik altijd heel geslaagd!!! maar daar is weinig nieuws aan!
Citrofiel zegt
Recht van opzij is niet het mooiste zicht op een 911, merk ik… Wat ziet hij er ineens vreemd uit.
rubenvdk zegt
laat hem gewoon zoals hij is! die lelijke spoilers!
(de 1e vind ik wel een verbetering!)
Laurens zegt
Eens met Citrofiel, de overhangen voor en achter zijn wel heel extreem. Achter is dat nodig om ruimte voor het vooroorlogse Kever concept te kunnen blijven maken, maar voor?
Heeft de technisch vrijwel identieke Cayman ook zo’n lange neus?
Laurens zegt
Toch maar even wat gegevens:
911 10 cm langer, wielbasis 7 cm korter dan Cayman. Spoorbreedtes voor/achter identiek, idem breedte/hoogte van auto’s. Zelfs de inhoud van de brandstoftank is gelijk!
Dus om die Kever achterin te kunnen stoppen maken ze de wielbasis 7 cm korter, en om toch nog wat balans in het ontwerp te houden de overhang voor weer 10 cm langer?
Kan me herinneren dat Porsche vroeger lood o.i.d. in de voorbumper stopte om de extreem slechte gewichtsverdeling nog een beetje in balans te krijgen, tegenwoordig zetten ze de bumper als geheel maar naar voren?
Achterlijk ding, geweldig dat het zo goed rijdt!
erik zegt
wel een heel verkeerd nummerbord op die foto op de homepage :) (bb-Q 997