• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Te koop: Jaguar S-Type R voor maar 7 ruggen

Auteur: Author, gepost 26 oktober 2014 om 15:59 – 80 Reacties

Afbeelding Te koop: Jaguar S-Type R voor maar 7 ruggenAfbeelding Te koop: Jaguar S-Type R voor maar 7 ruggenAfbeelding Te koop: Jaguar S-Type R voor maar 7 ruggenAfbeelding Te koop: Jaguar S-Type R voor maar 7 ruggenAfbeelding Te koop: Jaguar S-Type R voor maar 7 ruggenAfbeelding Te koop: Jaguar S-Type R voor maar 7 ruggenAfbeelding Te koop: Jaguar S-Type R voor maar 7 ruggenAfbeelding Te koop: Jaguar S-Type R voor maar 7 ruggen

Jaguar S-Type R
Een flinke auto met veel pk’s voor weinig geld. Wat wil een mens nog meer?

De S-Type is intussen al lang en breed vervangen door de Jaguar XF, een auto die in 2007 een nieuw tijdperk voor het (van origine) Britse merk inluidde. De hele boel werd destijds (inclusief Land Rover) overgenomen door Tata en mede wat vormgeving betreft, vond het merk zichzelf opnieuw uit.

Eén van de laatste Jaguars van de wat oudere stempel is deze S-Type, een auto die werd geïntroduceerd in 1999 toen het merk nog onder Ford viel. De snelste variant van deze sedan, de ‘R’, is goed voor een fijne 400 pk dankzij de 4.2-liter V8 met mechanische compressor. De achterwielen werden aangedreven via een automatische zesbak en zorgden voor een sprintje naar de 100 in 5,6 seconden.

Jaguar S-Type R interieur

Nieuw kon je een dergelijke Jag (zonder opties) voor 96.130 euro meenemen, maar ga er maar vanuit dat dit specifieke exemplaar wel wat meer heeft gekost. Bovendien is de versnellingsbak vervangen en zouden alle opties nog moeten werken. Daarnaast ziet de auto er zowel van binnen als van buiten haast uit als nieuw en is ‘ie geheel dealer onderhouden. Een prima aanbod voor een prima prijs dus!

Bieden op deze zwarte kat uit 2003 met ruim 2 ton op de teller doe je hier.

Met dank aan Michiel voor de tip!

Ook interessant!

  • Video: een Jaguar F-Type lossen, zo moet het niet
    Video: een Jaguar F-Type lossen, zo moet het niet
  • Jaguar XF (2021) rijtest video
    Jaguar XF (2021) rijtest video
  • Jaguar viert feest met 2 halen 2 betalen actie
  • geen nieuwe Jaguars
    Geen nieuwe Jaguars meer tot 2025

Nieuwste artikelen

  • Video: Zijn Golf-rijders over de hele wereld hetzelfde?
  • Dit zijn alle nieuwe auto’s die in 2026 uitkomen
  • Waarom je ruiten beslaan en hoe je ze 10× sneller ontwasemt
  • Buitenkansje: koop deze unieke AMG op Marktplaats!
FacebookTweetPinLinkedIn

Jaguar, occasion, s-type, zwart

Vorig bericht: « 8 inhaalacties uit de Formule 1 die je gezien moet hebben
Volgend bericht: Video: deze boot heeft de motor van een BMW 507 »

Lees Interacties

Reacties

  1. MAB zegt

    26 oktober 2014 om 16:06

    Klasse bak

    Login om te reageren
  2. lincoln zegt

    26 oktober 2014 om 16:07

    “maar 7 rooitjes” .. is dat dan niet 15 bankies teveel ofzo ??

    Login om te reageren
    • eddythedriver zegt

      26 oktober 2014 om 16:22

      @lincoln: Het is geen Lincoln hoor!

      Login om te reageren
      • danmar zegt

        26 oktober 2014 om 18:45

        @eddythedriver: Het platform deelt hij anders wel met de Lincoln LS ;-)

        Login om te reageren
  3. 123bat zegt

    26 oktober 2014 om 16:10

    Heb ’t altijd een stijlvolle auto gevonden, behalve als (zoals bij deze) al het chroomwerk zwart is gespoten… Een Jaaaaaag -Clarkson stem- hoort chroom op z’n neus en kont te hebben, vind ik. Wel een lekkere motor, dus dat maakt het dubbel en dwars goed!

    Login om te reageren
    • awesome zegt

      26 oktober 2014 om 17:21

      @123bat: en juist die koop je voor weinig. In ieder geval met dezelfde kilometerstand

      Login om te reageren
      • 123bat zegt

        26 oktober 2014 om 21:03

        @awesome: zou er best een willen aanschaffen als ik het geld had. Prima auto’s, net als de XJ. Maar helaas trekt de roverheid me dan elk kwartaal een poot uit…

        Login om te reageren
  4. lamborgfan zegt

    26 oktober 2014 om 16:15

    Zit er verschil tussen een mechanische compressor en een riem aangedreven compressor? Of is dat gewoon hetzelfde?

    Heb het namelijk meerdere keren proberen te zoeken, maar dan krijg je al snel verhalen over de verschillen tussen turbo’s & compressoren..

    Login om te reageren
    • stefan1985 zegt

      26 oktober 2014 om 16:41

      @lamborgfan: Nee. Ja.

      Login om te reageren
      • lamborgfan zegt

        26 oktober 2014 om 17:53

        @stefan1985: En bedankt! (;

        Login om te reageren
    • Jochempie zegt

      27 oktober 2014 om 07:22

      @lamborgfan: Da’s hetzelfde. Het woordje mechanisch staat voor de aandrijving van de compressor. Een turbo zou je een pneumatische compressor kunnen noemen.

      Er zijn wel weer verschillende typen mechanische compressors, zoals een roots-type en een centrifugaalcompressor, maar in de praktijk zijn ze vrijwel allemaal riemaangedreven. Een centrifugaalcompressor lijkt overigens nog het meest op een turbo, waarbij de gasaandrijving vervangen is door een poelie.

      Login om te reageren
  5. crew zegt

    26 oktober 2014 om 16:19

    Mooie, snelle en stijlvolle auto. En nog betrouwbaar ook! Wel hoge kosten om te rijden..

    Login om te reageren
    • almera-ga16det zegt

      26 oktober 2014 om 22:50

      @crew: haha Hahahah

      Login om te reageren
  6. e1000bmw zegt

    26 oktober 2014 om 16:27

    De M5 onder de Britten. Hoewel, eerder de E55 AMG

    Login om te reageren
    • jagmaseratiferrari zegt

      26 oktober 2014 om 16:58

      @e1000bmw523i: Het beste van beiden, het comfort van de Merc en het rijgedrag van de BMW.

      Login om te reageren
      • e1000bmw zegt

        26 oktober 2014 om 22:52

        @jagmaseratiferrari: je maakt een geintje. Die Britten deinen als een gek. Het is onderhuids een Ford/Lincoln hè!

        Login om te reageren
        • jagmaseratiferrari zegt

          27 oktober 2014 om 00:39

          @e1000bmw523i: Oudere Jaguars waren gericht op comfort. Tegenwoordig zijn die meer afgestemd op dynamiek gecombineerd met comfort. Het zijn gewoon nu hele goede wagens die echt niks onder doen voor Duitsers.
          Jaguars zijn dan ook niet voor iedereen weggelegd en gelukkig geen massaproduct zoals de Duitsers dat wel zijn.
          BMW weggelaten, want BMW maakt als enige Duitser wel leuke auto’s vind ik die ook nog eens lekker rijden.

          Login om te reageren
        • razzie zegt

          27 oktober 2014 om 08:37

          @e1000bmw523i: S-Type Sport en S-Type R zijn echt geen dein auto’s.

          Login om te reageren
  7. bosnialove zegt

    26 oktober 2014 om 16:35

    Waarom zou je in godsnaam een auto met 200K op de teller kopen?

    Login om te reageren
    • styns zegt

      26 oktober 2014 om 16:37

      @bosnialove: Waarom niet?

      Login om te reageren
      • MrSkyline zegt

        27 oktober 2014 om 13:55

        @styns: omdat het een jaguar is met 2 ton op de teller…..

        Login om te reageren
    • stefan1985 zegt

      26 oktober 2014 om 16:46

      @bosnialove: Ik heb mijn auto met 300.000km gekocht. Dat ding was op alle fronten (exterieur, interieur en technisch) netter en beter dan andere met 150k-200.000km op te teller. Het is maar net hoe er mee omgegaan is en of er alleen maar snelweg kilometers of alleen maar stads kilometers mee gereden zijn.

      Login om te reageren
      • damrakker zegt

        26 oktober 2014 om 16:58

        @stefan1985: idd alsof een auto boven de 200 k onbetrouwbaar en versleten is. Das echt een mythe.

        Login om te reageren
        • bosnialove zegt

          26 oktober 2014 om 17:30

          @stefan1985: @styns: @ej20g: Alles boven de 75000 km laat ik staan en kijk ik niet naar om.

          @damrakker: Vergeleken met een zefde auto die niet meer dan 75K op de teller heeft en ervan uitgaand dat beide voertuigen op dezelfde manier zijn behandeld? Maak dat maar je konijn wijs.

          Login om te reageren
          • damrakker zegt

            26 oktober 2014 om 21:48

            @bosnialove: praat je toch over een ander prijskaartje, je vergelijkt appels met peren.

            Maak dat je konijn maar wijs

            Login om te reageren
          • bofkont zegt

            27 oktober 2014 om 12:46

            Klasse wagen, stukken mooier ook als de huidige modellen.

            Login om te reageren
          • bofkont zegt

            27 oktober 2014 om 12:49

            @bosnialove: zit toch echt tussen je oortjes.

            Login om te reageren
      • styns zegt

        26 oktober 2014 om 23:14

        @stefan1985: Mijne ook. 25 jaar oud. 255d km. Links en rechts een krasje maar rijdt grandioos!

        Login om te reageren
    • ej20g zegt

      26 oktober 2014 om 16:52

      @bosnialove: hier 356k op de teller inmiddels. En lopen dat het ding doet!

      Login om te reageren
      • lekbak zegt

        26 oktober 2014 om 17:12

        @ej20g: Maar jij hebt een wat oudere Volvo, dat telt niet. Dat is vals spelen.

        Login om te reageren
        • jagmaseratiferrari zegt

          26 oktober 2014 om 17:16

          @lekbak: Hoezo? @ej20g: kan er niks aan doen dat hij gewoon een hele goede auto heeft :)

          Login om te reageren
        • ej20g zegt

          26 oktober 2014 om 17:42

          @lekbak: ik moest stiekem toch even hardop lachen!

          Login om te reageren
      • e1000bmw zegt

        26 oktober 2014 om 20:21

        @ej20g: >364dkm hier..

        Login om te reageren
        • ej20g zegt

          26 oktober 2014 om 21:21

          @e1000bmw523i: respectabele kilometerstand! Een Zweed, Duitser of toch iets anders? Mijn auto gaat in mijn bezit de 364k denk ik niet meer zien, tegen die tijd is hij waarschijnlijk alweer vervangen. Maar misschien ook niet, aan de kilometerstand zal het niet liggen in ieder geval.

          Login om te reageren
          • e1000bmw zegt

            26 oktober 2014 om 22:46

            @ej20g: Duits. München om precies te zijn.

            Login om te reageren
  8. Rob zegt

    26 oktober 2014 om 16:37

    Ondanks dat ik stiekem best wel een Jaguar fanboi ben, heb ik niks met de S-type… Helemaal als ze met een zwarte knikkerbus in de weer zijn geweest, wordt het zo’n pooierbak van.

    Nee, dan vind ik de verguisde X-type uit dezelfde periode een stuk fraaier. Voor 7k kun je vast wel een nette X-type vinden met een beetje potente motor. Dat zou mijn keus zijn, als ik tenminste een Jackpot uit deze periode zou kopen. Iets wat ik zeer onwaarschijnlijk acht …

    Login om te reageren
  9. hplh zegt

    26 oktober 2014 om 16:39

    Lekker veel peekaatjes voor je geld. En technisch niet eens heel erg slecht.

    Login om te reageren
  10. mobieler zegt

    26 oktober 2014 om 16:42

    Heel gaaf als je genoeg geld hebt om leeg te lopen op MRB, brandstof, verzekering en onderhoud.

    Login om te reageren
  11. jagmaseratiferrari zegt

    26 oktober 2014 om 17:03

    Blijft een tijdloze klassebak.

    Login om te reageren
  12. lekbak zegt

    26 oktober 2014 om 17:13

    Persoonlijk vind ik dit toch een van de minder mooie Jaguars. Iets klopt niet aan deze auto. Wel een lekkere motor trouwens, meer pk’s, meer beter!

    Login om te reageren
  13. gearhead zegt

    26 oktober 2014 om 17:17

    Wat een lor. Daarom kosten ze ook geen reet. Zo simpel.

    Login om te reageren
  14. sydney zegt

    26 oktober 2014 om 17:20

    De tax zie ik max op € 3.000,- voor deze auto.en dan schat ‘m nog hoog in.De meeste aspirant kopers snappen namelijk dondersgoed dat het kreng in onderhoud,verzekering en oliemaatschappijenaandelen stervens duur is.

    Login om te reageren
    • rikus zegt

      26 oktober 2014 om 17:41

      @sydney: Je kunt nou eenmaal niet voor een duppie op de eerste rij zitten.

      Login om te reageren
  15. willemseles zegt

    26 oktober 2014 om 17:30

    Vind het een hele mooie wagen en best te doen ,als je tenminste niet te ver van je werk afwoont en zelden in files staat. Buiten de randstad dus. Helaas.
    Die vermelding dat het expansievaatje is vernieuwd kan er wel op duiden, dat de motortemperatuur veels te hoog is geweest. Hoelang ? Met een proefritje in deze winterkou zal je een kromme kop niet snel opmerken.

    Login om te reageren
    • Thomas20vt zegt

      26 oktober 2014 om 19:01

      @willemseles: wat een onzin… Deze tankjes lekken vaak op de afdichting tussen de boven en onderkant van het tankje, bij de niveausensor of bij de slangaansluiting. Echt iets van er zit een kras op dus hij heeft waarschijnlijk om een boom gezeten…

      Login om te reageren
  16. siemi zegt

    26 oktober 2014 om 17:56

    Deze week zelf ook een s-type aangeschaft. Iets nieuwer, maar helaas slechts een diesel.

    Login om te reageren
    • moveyourmind zegt

      26 oktober 2014 om 18:29

      @siemi: Cool!! Dit is en blijft een stijlvolle en redelijk tijdloze auto in de juiste kleurencombinatie en als de vorige eigenaar er zuinig op is geweest. De S-type staat bij mij hoog bovenaan het lijstje met auto’s die ik nog eens in mijn bezit wil hebben.

      Login om te reageren
    • 123bat zegt

      26 oktober 2014 om 21:07

      @siemi: Mooi, eens iets anders dan de zoveelste Megane/Focus/Astra ecokrent leaseslet in NL :)
      Veel fijne en veilige km’s toegewenst!

      Login om te reageren
  17. crew zegt

    26 oktober 2014 om 18:19

    Meerdere mensen hier denken dat deze auto is gespoten. Maar deze S-type is helemaal origineel. De ‘R’ was altijd zonder chroom.

    Login om te reageren
    • Rob zegt

      26 oktober 2014 om 18:24

      @crew:
      Of nou Jaguar zelf of een eigenaar in de weer is geweest met een zwarte knikkerbus maakt mij niet uit. Het ziet er gewoon niet uit, of het nu origineel is of niet….

      Login om te reageren
  18. crew zegt

    26 oktober 2014 om 18:21

    En @willemseles. De s-type r heeft een kwetsbaar expantietankje. Hier door worden ze redelijk vaak vervangen.

    Login om te reageren
  19. 599gto zegt

    26 oktober 2014 om 18:24

    wel eerst nog een 7000 reserveren voor onderhoud en kosten per jaar.

    Login om te reageren
  20. borrelnoot zegt

    26 oktober 2014 om 18:42

    Een auto van een ton nieuw, en dan zo’n plastic fantastic Ford Mondeo interieur.

    Login om te reageren
    • moveyourmind zegt

      26 oktober 2014 om 19:13

      @borrelnoot: pfff, je kraakt de Jag alleen maar af omdat er wortelnotenhout op het dashboard zit ipv borrelnotenhout.

      Login om te reageren
      • borrelnoot zegt

        26 oktober 2014 om 20:48

        @moveyourmind: :-)

        Login om te reageren
  21. fconderkantlat zegt

    26 oktober 2014 om 20:07

    onderhoud is alleen echt reteduur

    Login om te reageren
  22. parker zegt

    26 oktober 2014 om 20:28

    De huidige eigenaar heeft nog geen twee maanden en hij moet nu alweer weg!?

    Login om te reageren
    • Hupke zegt

      26 oktober 2014 om 22:33

      @parker:

      Slurp, slurp, slurp

      Login om te reageren
      • parker zegt

        27 oktober 2014 om 07:33

        @Hupke: ja, of defect defect defect..

        Login om te reageren
    • e1000bmw zegt

      26 oktober 2014 om 22:50

      @parker: alarmbellen gaan rinkelen…

      Login om te reageren
  23. wouter87 zegt

    26 oktober 2014 om 20:32

    Is er een link tussen de schrijver van dit artikel en de verkoper van de auto?
    Want voor 7 mile kan je ook (wellicht betere) auto’s kopen met 400pk+.
    Dus wat is de meer waarde van dit artikel?

    Login om te reageren
    • rikus zegt

      26 oktober 2014 om 20:51

      @wouter87: wellicht iets met zeldzaamheid? Ik denk dat er zeer weinig rondrijden in ons landje. Kan me vergissen natuurlijk.

      Login om te reageren
    • hplh zegt

      26 oktober 2014 om 21:11

      @wouter87: zoals?

      Login om te reageren
    • ej20g zegt

      26 oktober 2014 om 21:41

      @wouter87: op autoscout kom ik niet verder dan een opgevoerde Volvo S70 met 440 pk en een opgevoerde Golf 4 1.8 5V GTI met 404 pk. Beide zijn verre van origineel. Verder staan er ook nog een Porsche 928 S op die 408 pk zou hebben, een Cadillac Fleetwood die 560 pk zou hebben, een Subaru Impreza WRX die 404 pk zou hebben en een Rolls-Royce Silver Spirit die 416 pk zou hebben op. Geen van allen geloof ik, van de Subaru durf ik zelfs met 100% zekerheid te zeggen dat die niet boven de 310 á 320 pk zit.

      Login om te reageren
  24. rd1991 zegt

    26 oktober 2014 om 20:55

    Joh mijn E39 zit bijna aan de 3 ton en rijd nog als ’n nieuwe…

    Login om te reageren
    • e1000bmw zegt

      26 oktober 2014 om 22:56

      @rd1991: ah, jij komt dus net om het hoekje kijken. :P Nog ff een paar km’s, dan mag je ook meepraten met de grote jongens als @ej20g en ik. ;)

      Login om te reageren
  25. wouter87 zegt

    26 oktober 2014 om 21:03

    @rikus: 96 om precies te zijn. Dus niet heel erg zeldzaam

    http://nrplaat.nl/merk/Jaguar%20Cars/model/Jaguar%20S-Type%20R/

    Login om te reageren
    • rikus zegt

      26 oktober 2014 om 21:36

      @wouter87: kijk aan! Maar zoals ik al zei: kan me vergissen.

      Login om te reageren
    • hplh zegt

      26 oktober 2014 om 22:27

      @wouter87: inderdaad vrij zeldzaam dus.

      Login om te reageren
  26. wouter87 zegt

    26 oktober 2014 om 22:06

    @ej20g: op mobile.de kan je het heel mooi je wensen invoeren om te zien welke auto’s er aan voldoen. Ik noem er maar een paar:

    Audi S4 360pk €4000,-
    BMW 540i 389pk €4000,-
    Audi a8 6.0 quattro 420pk €4750,-
    BMW 750, 400pk €5000,-
    Cadillac Deville 415pk €5000,-
    Mercedes CL600 400pk €8000,-

    En aangezien dit ook allemaal auto’s zijn waarvoor vrijwel geen bpm meer betaald hoeft te worden kan je die prijzen ook aanhouden als je ze importeert.

    Iedereen zijn eigen voorkeur en voorliefde natuurlijk. Maar het gaat mij meer om het feit dat hier een auto advertentie wordt gepromoot terwijl er naar mijn bescheiden mening niks bijzonders is aan een Jaguar S-type R.

    Login om te reageren
    • jagmaseratiferrari zegt

      27 oktober 2014 om 00:43

      @wouter87: Zoals je zegt is het persoonlijk, maar ik waardeer Jaguar wel zowel de oudere als de nieuwe modellen van Jaguar.

      Maar je zegt bijzonder en dan noem je Audi op.

      Login om te reageren
  27. Dev zegt

    26 oktober 2014 om 22:30

    200k is echt veuls te veul. 50k is een magisch nummer wat betreft verslijten en vervangen van onderdelen en vloeistoffen. Dat is deze inmiddels al 4 keer gepasseerd. Ook met een goed gedocumenteerd onderhoudsverleden zou ik er weg blijven.

    Login om te reageren
    • e1000bmw zegt

      26 oktober 2014 om 22:59

      @Dev: en dan zijn de aan slijtage onderhavige onderdelen -als het goed is- ook al 4x vervangen in de onderhoudsbeurten. Je probleem…?

      Login om te reageren
      • Dev zegt

        26 oktober 2014 om 23:17

        @e1000bmw523i: Je zegt het zelf al.

        Login om te reageren
    • bofkont zegt

      27 oktober 2014 om 12:47

      @Dev: Onzin, voor eentje met 50k op de teller betaal je ook 4x zoveel.
      Voor dat geld kun je nog heel wat vervangen.

      Login om te reageren
  28. Hupke zegt

    26 oktober 2014 om 22:36

    Ik weet dat het een leuke wagen is, en dat zelfs de V6 sport uitvoering meer dan snel genoeg is. Maar 7k is wat te veel voor een wagen die je gaat thrashen, en te weinig om zeker te zijn dat die wagen in orde is.

    Login om te reageren
  29. 4244cc zegt

    26 oktober 2014 om 22:54

    Tijdloze klassebak

    Login om te reageren
  30. E550 zegt

    27 oktober 2014 om 02:59

    Deze verdwijnt waarschijnlijk, net als veel wat oudere auto’s met een zware motor richting Europese grens in het Oosten.

    Login om te reageren
  31. jagofiel zegt

    27 oktober 2014 om 09:41

    We zijn wel lekker positief allemaal.. Deze post is meer om te illustreren dat het mogelijk is om een 400pk Jag te halen voor 7k. Tuurlijk is het duur in verbruik, tuurlijk is het onderhoud meer dan een Toyota Auris maar dan heb je wel een 4 deurs cruiser die E46 M3 snelheden aan kan. Dit blok met Eaton supercharger geeft veel vermogen vanaf lage toeren en is dus altijd leuk als je een beetje een autohooligan bent. Nederland is al saai genoeg met alle leasebakken die er nu rondrijden. Ik zie een hoop jammerende

    Login om te reageren
  32. rammillius zegt

    27 oktober 2014 om 13:33

    Mooie auto. Maar de voorzijde van deze auto vond ik altijd al minder. De voorzijde van een XJ vind ik vele malen beter passen op deze auto.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North