Niet schrikken, maar de huidige generatie BMW M5 en M6 hebben niet het eeuwige leven. Nu de nieuwe 5 Serie al bijna klaar is om geintroduceerd te worden moeten we wennen aan het idee dat op niet al te lange termijn afscheid moeten gaan nemen van de huidige modellen. En dat doet BMW met 2 speciale uitvoeringen.
Van een kuchende man in een regenjas kregen we gelukkig alvast wat informatie en vage plaatjes toegeschoven. Overigens hoef je niet te rekenen op technische aanpassingen of extra vermogen, want BMW houdt het alleen maar bij de looks.
De M5 Sedan komt beschikbaar als “Edition” en krijgt dan de volgende goodies mee:
Exterieur
– Frozen grey metallic (U83) (Spacegrau met matte afwerking)Interieur
– BMW Individual volleder Merino Schwarz met contrast stiksel in Silverstone
– BMW Individual volleder Merino bicolour Silverstone/Schwarz met contraststiksel in Schwarz/Grau
– Fluwelen vloermatten met rand in Silverstone
– Bicolour stuurwiel
De M6 krijgt het volgende pakket:
Exterieur
– Frozen grey metallic (U83) (Spacegrau met matte afwerking)Interieur
– BMW Individual volleder Merino Schwarz met contrast stiksel in Silverstone
– BMW Individual volleder Merino bicolour Silverstone/Schwarz met contraststiksel in Schwarz/Grau
– Fluwelen vloermatten met rand in Silverstone
– “M6 Competition” logo in dakhemel
– “M6 Competition” logo in deurdrempels
Beide modelen zouden nog dit jaar op de markt komen. We zijn benieuwd!
Hieronder nog enkele van de vage plaatjes, zodat je een idee hebt hoe het er straks uit gaat zien.
BMW M5 Editon
BMW M6 Competition Edition
Elrae zegt
Fraai hoor. Maar om dáár nou het oude model nog voor te kopen. Ik zou dan altijd zoiets hebben van: ik wacht nog ff een paar maanden voor het nieuwe model.
TYPHOON zegt
Ik zal ze missen (pinkt een traantje weg)
prop zegt
Geniaal uitzwaaimodel .. als ik de knaken had zou ik’m gelijk kopen, de M5 uiteraard. Op de nieuwe M5 kan je nog wel een jaar of 2 wachten denk ik
S2000 zegt
Doe mij maar een Prius.
Met dit soort auto’s helpen we ons zelf alleen maar sneller de vernieling in.
Met een vieze stinkende verbrandingsmotor. Dat er nu nog steeds mensen zijn diew dit mooi vinden…….
En qua design is het ook al zo’n vieze, dikke, patserige Duitser: pas op aan de kant anders wals ik over je heen. Past wel bij elkaar ‘Deutschland über Alles “!’
Trango zegt
Fantastische bijdrage door S2000. Is die authentiek?
Bertus zegt
bye bye, M5 en M6 mét V10
Jez zegt
@prop: Geniaal uitzwaaimodel? Een nieuw kleurtje grijs en wat leer en stiksels… Nounou. Het blijft een M5 natuurlijk, maar ze hadden er toch wel net wat meer kunnen doen.
Ik sluit me aan bij S2000! Ik stel voor dat we deze site omdopen tot fietsenblog, en dan alleen over milieuvriendelijk geproduceerde vouwfietsjes lezen.
:P
CSL zegt
De beste auto’s ooit gemaakt door de autoindustrie.
En nu de nieuwe versie graag :)
prop zegt
@ Jez
Ja idd toch .. zoals je kunt lezen is het niet alleen een kleurtje en wat leer
Voor BMW best wel ongewoon om speciale uitvoeringen uit te brengen
@ S2000
ja mooi he .. ik zie al helemaal voor me hoe een M5 die milieuvervuilende Honda S2000 van jouw platrijdt .. het liefst voor de ogen van een paar stinkhippies
S2000 zegt
@Jez
Dat hoeft natuurlijk ook niet meer.
Maar de komende jaren raken we in een stroomversnelling: we zullen nog meemaken dat we een auto met een verbrandingsmotor een hopeloos verouderd en smerig concept zullen gaan vinden (en dat is het natuurlijk ook: vieze uitstoot, trillingen, lawaai). Tegenwoordig wordt er natuurlijk alles aan gedaan om dit alles te beperken. Maar het blijft het principe van de verbrandingsmotor.
CSL zegt
@S2000
En dat zegt iemand die S2000 heet …. LOL
Ik ben het met je eens. Die dikke duitsers zijn een dikke doorn in nederlandse ogen.
S2000 zegt
@prop
Je lijkt wel niet goed wijs man. Koop een elektrische fiets dan genees je misschien nog wel…
Remco zegt
Haha leuke goodies geeft me een beetje het idee dat ik in goed restaurant zit met een lekkere gastronomische menukaart :D
Maar of ik deze modellen ga missen….JA! maar goed dat had ik bij de e39 5-serie ook én het hangt ook erg af van de prestaties en hoe de nieuwe eruit komen te zien. Misschien zeggen we straks na de introductie (kan niet wachten) allemaal wel “Zo blij dat die oude modellen ten einde waren :) ” (of niet..)
S2000 zegt
@CSL
Vergeet niet dat de S2000 een 4 cilinder 2 liter atmosferische motor heeft die ondertussen al weer 10 jaar oud is !! Tien jaar geleden was het niet alleen de meest vermogende atmosferische krachtbron qua specifiek vermogen (> 120 pk/l. inhoud) (( is dat trouwens nog steeds !!)) het was ook 1 van de schoonste motoren. En gemiddeld verbruik van 1:10 en een zeer realistische 1:12 met normale rijstijl was 10 jaar geleden ondenkbaar voor een auto met 240 – 250 pk aan boord !!
(Kan BMW bijv. nog steeds wat van leren)
Echter ook ik zal me over 20 jaar afvragen hoe we ooit zo’n gillende, stinkende, trillende roadster mooi konden vinden als we dan allemaal electrisch aangedreven rijden….
Donny145 zegt
Nou S2000 je hebt je dagelijkse portie aandacht nou wel gehad he, let’s move on!.
Erg kinderachtig om dit soort opmerkingen steeds maar weer tegen te komen in elke topic die dit toelaat.
Oja, het is natuurlijk wel heel verleidelijk om auto’s te gaan kraken die je zelf toch niet kan betalen… :roll: .
:mrgreen: zegt
@S2000
En jij hebt je dan vernoemt naar een auto die 236 gram co2 per km uitstoot :lol:
Laurens zegt
S2000 rijdt in een Cuore. Veel van zijn posts zijn derhalve ingegeven door jaloezie… Want een M5 vergelijken met een Prius, het moet niet gekker worden :-)
Overigens gaat de qua grootte vergelijkbare gemiddelde BMW meestal CO2 neutraler om met brandstof dan de equivalente Toyota (ondanks het bestaan van de M5/Prius), dus wat de aso bakken zijn?
OT: misschien de laatste M versie met de V10? Wordt dan een geheide klassieker.
Remco zegt
Ehhh jongens iedereen is een autoliefhebber op zijn eigen manier (zo ook een milieuactivist ;) )
massarati zegt
hmmmm, gezellig sfeertje hier heren…
ik ben zeer benieuwd naar de opvolger(s) van deze jongens, ik wordt hier niet heel warm meer van al blijven het wel fantastische auto’s.
Verder denk ik dat je voor de happy view altijd wel dikke, onzuinige, schreeuwende (!), maar vooral emotie-ter-weeg-brengende-auto’s op de markt komen.
GeeJee zegt
Begrijp ik nu goed dat één auto twee verschillende volleder interieurs meekrijgt? Handig als de kids achterin de M5 misselijk zijn geweest en de boel hebben ondergespuugd :-)
Of zal het een keuzeoptie zijn… ;-)
:mrgreen: zegt
http://www.autoblog.nl/archive/2008/03/18/onderzoek-wijst-uit-5-serie-zuiniger-dan-prius
prop zegt
S2000 is toch een hippie zoals ik zelf al vermoedde … en nog schizo ook , hij probeert voor zichzelf goed te praten dat een S2000 wel bestaansrecht heeft op het gebied van uitstoot, dat je het co2 probleem uberhaupt alleen al in de autoindustrie zoekt geeft al aan dat je beter zelf kan gaan fietsen
de E39 M5, ik dacht ook dat deze nooit vervangen zou kunnen worden maar het is BMW met dit model toch wel redelijk gelukt (niet helemaal eigenlijk maar vooruit)
S2000 zegt
Heren Duitsland liefhebbers,
Jullie zullen het moeilijk kunnen geloven maar ik ben helemaal NIET jaloers. Het zal in de nabije toekomst echter afgelopen zijn met dit soort smerige auto’s.
@mrgreen: inderdaad die CO2 uitstoot is juist (motor is >10 jaar oud !!)
Daihatsu Cuore 104 g CO2. Zo’n Daihatsu is echt een geweldige auto (helt alleen wat te veel over in bochten).
prop zegt
waar zijn de hi-res pics trouwens van de Emmer???
prop zegt
10 jaar oud maar intussen wel 1 miljard x herzien … zoals eigenlijk met alle motoren gebeurt. de 6 in lijn kan ik zo ook wel 30 jaar oud noemen van bmw
move alongg
Ed zegt
Ik rouw er niet om. Hopelijk weet BMW weer eens wat fatsoenlijks te introduceren na deze gedrochten.
Bisazza zegt
@S2000
http://www.groenopweg.nl
Misschien hebben ze ook nog wel een forum!!!
Fijne dag verder!
Ps lekker weer toch vandaag? Allemaal dankzij de M5’en van deze wereld heerlijk!
arjens zegt
Hahaha een Cuore, daar heb ik nog leuke herinneringen aan. Scheuren met dat ding, en dan denk je dat je allermachtig hard rijdt, uiteindelijk viel het tegen maar was het meer de sensatie.
OT: Mooie kleur auto (buitenkant) en dat is het enige wat ik mooi vind. Maar ik ben geen liefhebber van al dat geijkte.
S2000 zegt
@prop
De Europese S2000 motor is 10 jaar lang onveranderd gebleven…..
Droom lekker verder.
Bertus zegt
Deze auto kost veel geld en is dus voor weinigen weggelegd, ik durf te wedden dat de uitstoot van alle cuore’s en of s2000’s bij elkaar meer is dan die van de m5jes.
Dan zegt
Wat zie ik nou? Die A5 heeft hetzelfde interieur qua leer als de M5/ M6:
M5/ M6: (zie hierboven)
A5 Sportback: http://www.autoweek.nl/autonieuws/12162/Audi-lanceert-A5-Sportback-met-prijs-en-fotoshow (foto 7)
Toeval of niet?
S2000 zegt
@Bertus,
Ook jij lult al een eind in de ruimte.
Het gaat om de uitstoot per km. dat je jezelf en event. meerdere mensen vervoert.
Lever je LTS-diploma maar weer in.
GerreLekker zegt
“M6” en “stijlvol” zijn nu 2 woorden die nu niet echt samengaan in 1 zin…
prop zegt
Bertus heeft zekers een sterk put .. voor mn afstudeerrapport heb ik al ooit eens bekeken hoeveel auto’s in dit segment onderdeel zijn van het totaal .. en dat ging om een aantal procenten die op een hand te tellen zijn.
S200 .. neem het echt maar aan dat die motor een paar keer is aangepast zonder dat jij het weet, zeker van een merk als Honda, die staan echt niet stil
Okkii zegt
Omg, Kap is even met je S2000 motor.
Dit is geen ontroerende sfeer. Halloooo. De mooiste BMW’s worden verwijderd :(
( er komen nieuwe in de plaats ) maar alsnog. Het is een genot voor het oog om zo iets langs te zien rijden :D.
BTW S2000 zuigt…
Maikel zegt
@ S2000 ik heb liever een ronkende/brullende V8/V10 onder me kont dan een rammelende electro motor, dat komt later wel als de MOOIE electro modellen uitkomen, tot die tijd mooi alles op gebruiken en de laatste doet het licht uit.
OT: nou niet mijn favo exterieur kleur, en die binnenkant kan er mee door.
Fokko zegt
Vtec: All of the turbo lag, none of the Turbo power :-p
(neem dit aub met een korrel zout… vind de S2000 motor een pareltje)
Maar om te gaan beweren dat M5/M6 vieze stinkbakken zijn en de S2000 een groen wondertje slaat ook nergens op. zet die Honda-bril eens af joh! :-D
ach ja whatever… je bent volgens mij zelf niet eens serieus bezig. (Daihatsu cuore , RLY?) :-)
groeten!
Russ zegt
Woooooooow
stop er is mee gast…
BAAP zegt
R.I.P. M5 en M6…
@ S2000…
moet je nu overal een reactie op geven…geniet van het weer joh!!! :)
d0lf zegt
afgrijzelijk om je auto in zulke kleuren te moeten nemen, ik denk persoonlijk dat er weinig m5/m6 rijders zijn die die paar rooie echt nodig hebben en dan voor zo´n edition kiezen!
m5 zegt
pinkt een traantje weg. ben erg benieuwd wat voor blok ze in de volgende m5 lepelen die v10 is echt een juweel
kwam nog een leuk filmpje tegen ;)
http://www.youtube.com/watch?v=vt1_OKkZzp4
LM zegt
@ S2000
Spijtig dat je zo een reactie geeft op 2 auto’s die wel wat meer respect verdienen, je zult ooit wel wat slimmer worden en anders reageren
Spijtige zaak voor de autowereld dat deze 2 iconen verdwijnen en aangezien de volgende generatie zal worden uitgerust met een dubbele turbo zal het nooit meer hetzelfde zijn… Dit is in mijn ogen het afscheid van de ‘echte’ M5…
Laue zegt
pff deze post zijn te lang en te Off topic om op te reageren.
damn.. i just did.
frans zegt
@LM, iconen hm? Tikkeltje overdreven, mijns inziens.. zeker de M6 heeft weinig iconisch. En met de E60 zou het ten opzichte van de E39 ook “nooit meer hetzelfde” zijn (van V8 naar V10). Er valt minstens net zo veel (al dan niet méér) voor te zeggen dat de E39 de iconische en ‘echte’ M5 is.
robbie zegt
@S2000 (en de rest), kunnen we aub enigszins on topic blijven? Anders moet ik gaan ingrijpen :twisted:
Chevelle zegt
In mijn ogen hadden ze nooit het mooiste design. Maar door hun jankende V10 motor hadden ze zeker wel een ziel. Zonde als ze zo meteen weg zijn en hun opvolgers een V8 turbo motor krijgen.
PS: (en sorry Robbie) Misschien is dit een site die wat beter bij jouw karakter past: http://www.bomengids.nl/
Punk zegt
RIP Machtige V10 !
Sjappoo zegt
Vind het wel mooi een speciale uitvoering, worden uiteindelijk weer meer geld waar.. dus zie het als een investering ;-)
Hopen dat ze wel weer beetje dikke motor terug krijgen… want een turbo motor mag dan snel zijn, het heerlijke rauwe van een V10 van BMW motorsport krijg je niet meer snel terug. Want wat rijd dit kanon heeeeerlijk!
-edit: we hebben het hier over BMW’s en niet over Honda’s-
Benz.. zegt
-edit: we hebben het hier over BMW’s en niet over Honda’s-
Majinstar zegt
Deze M6 was echte beste uit zijn reeks. Ik zal janken en jammer dat ik er nooit eentje in mijn bezit heb kunnen krijgen. :(
M5_Power zegt
@ frans
wat jij zegt is ook zever hoor de E39 was ook de enige met V8 hoor
@ LM
stop ermee of ik zou nog echt een traantje laten:d ik ben ook bang dat het gedaan zal zijn met de atmosferische M5’s
ik vind dat autoblog een eerbetoon zou mogen doen nog eens een rijtest maar dan een goeie want dat van dat shoppen vond ik maar wat dom het ging eigenlijk meer over of aimee wel op tijd ging zijn
Nick zegt
-edit: we hebben het hier over BMW’s en niet over Honda’s-
Benz.. zegt
sorry, Mazda moet offcourse Honda zijn….
Stomme fout..
Benz.. zegt
maargoed, een foutje maken is menselijk ;)
Markus zegt
Wat andere stiksels en een paar logo’s, dat is toch niet het woord ‘Edition’ waard of wel? Verder zou ik best graag eens een M5 rijden hoor.
frans zegt
@M5_Power, zever? Stel je niet aan, ik weet dat de E39 de enige M5 was met V8. Heb de opmerking gelezen waarop ik reageerde? LM stelt dat de E60 de ‘echte’ M5 is/was, ik redeneerde slechts dat de E39 minstens zo ‘echt’ was en waarschijnlijk een meer iconische status heeft dan de E60. Met de E39 heeft BMW de M-badge behoorlijk geprofileerd en veel beter in de wereld gezet dan bijvoorbeeld met de E36 (M3). De E60 ligt het verst (meest-vers) in het geheugen en zal door velen worden gezien als de M5, maar dat zal met de F10 (..) ook wel weer gebeuren. En waarom is de E28 niet de meest iconische? Of de E34? Voor hun tijd welzeker onthutsend snelle en grensverleggende sedans. Ik probeerde LM alleen maar wat bewust te maken van de inhoud van zijn reactie..
mashell zegt
Waarom krijgt die M6 geen Bicolour stuurwiel?
M-lover zegt
*snik* , wss de laatste dikke lekker hoogtoerige blok van bmw geweest, niks tegen turbo’s, maar toch, een e30 M3 sportevo blijft mijn droomkar boven al die moderne dingen die wss meer pk’s hebben en zuiniger zijn.
/EMO-mode off
geef mij dan maar volledig witte of zwarte zetels met een subtiel driekleurtje in!
LM zegt
@ Frans
De M5 was de snelste 4 deurs sedan en de M6 cabrio was de snelste cabrio met 4 zitplaatsen dus ergens mag je ze wel iconen noemen… En er staat duidelijk bij:” in mijn ogen”, dus daar bedoel ik mijn persoonlijke mening mee ;), en inderdaad de e39 M5 blijft ook een heerlijke wagen.
bnc zegt
RIP S85 :'( Wat een prachtig blok is dit toch. Hemels gejank en maar blijven klimmen in toeren.
frans zegt
Natuurlijk, ook mijn reactie is grotendeels subjectief, ik vond die van jou slechts wat kort door de bocht. En allicht, snelste sedan, maar daarin wordt een auto zo voorbijgestreefd.. zoals immer. Ieder half jaar een nieuwe snelste sedan, daarmee verwordt een auto niet tot icoon.
YK zegt
Gelukkig heb ik ooit de “eer” mogen hebben om eens de kracht van deze prachtige auto’s te voelen. Anderhalf jaar geleden kwam er namelijk een M6 waarvan de voorbumber was beschadigd door een drempel. De eigenaar ging een lange weekend weg dus liet hij de auto achter om de volgende maandagochtend ‘m weer op te halen. De carbon schwartz metallic kwam er daardoor ook vroeg in de vrijdagochtend erop, om zo voor zondag genoeg tijd te hebben om te cruisen en de benzinestand richting “F” te jagen.
God, wat was dat toch een extase van geluid en acceleratie. Stoppen voor stoplichten werd een plezier met het het “M” knopje ingedrukt, laat staan rijden op die slingerige slalomweg richting Zandvoort door de duinen…
Dat de V10 zónder turbo daarom ook verdwijnt vind ik daarom ook tragisch, het metalige geluid van 8250 toeren is heel wat anders een V8 met turbo produceert. *pikt traantje weg* :(
BmwMPower zegt
Grijs met matte afwerking… heerlijk.
Jammer dat de M5 nooit een powerupgrade heeft gehad, altijd het kleine jongetje tussen de AMG’s en R(S) modellen.
Maar wel de mooiste.
Mr. V8 zegt
M6 is de allermooiste, dikste, technisch meest geavanceerde auto in zijn klasse die ooit gebouwd is! We will miss you!
Rico zegt
Ik heb een M5..waarom ? omdat ik compleet schijt heb aan het hypcriete millieu gelul hier in Nederland.. zolang een tuktuk in india 25 keer meer schadelijke uitstoot heeft dan mijn M5 en er miljoenen van die tuktuks rondrijden vind ik helemaal niks meer geloofwaardig.
BMWMPower.. het kleine jongetje tussen de AMG’s en RS”en.. mischien op papier qua PK’s. maar uit testgegegevens door Duitse autobladen is de M5 nog altijd de snelste van 0-200 km/h..
Binnenkort maar eens de begrenzer er af halen.. dan ga ik het millieu helemaal fucken met 330 km/h.. 10 stampende kabouters.. 1 op 2.. who cares… en hybrides moeten gewoon deaud… de grootste gospe die er is..
w0o0dy zegt
@Rico: volgens mij is de nieuwe RS6 toch iets sneller (als avant in vergelijking tot de m5 touring) volgens Autobild…
E63: 1:36,57
M5T: 1:34,81
RS6: 1:34,00
60-100 km/h
E63: 2,1 s
M5T: 2,1 s
RS6: 2,1 s
80-120 km/h
RS6: 2,7 s
M5: 2,5 s
E63: 2,7 s
0-200 km/h
RS6: 14,3 s
M5:14,7 s
E64: 15,1 s
0-100 km/h
RS6: 4,4 s
M5: 4,9 s
E63: 4,4 s
Co2 emmisions
M5: 361 g/ km
RS6: 333 g/ km
346 g/km
w0o0dy zegt
Oh ja en die 330 haal je alleen als je wind mee hebt en/of de weg iets naar beneden loopt zonder tuning.
w0o0dy zegt
en nog een lijst van de sedans…..
1st place: RS6
0-100 km/h: 4,1 s
0-200 km/h: 13,2 s
GPS-Vmax.: 279 km/h (limited)
2nd place: M5
0-100 km/h: 4,7 s
0-200 km/h: 13,8 s
GPS-Vmax.: 260 km/h (limited)
3rd place: E63 AMG
0-100 km/h: 4,4 s
0-200 km/h: 14,2 s
GPS-Vmax.: 250 km/h (limited)
4th place: B5 S
0-100 km/h: 4,7 s
0-200 km/h: 13,5 s
GPS-Vmax.: 322 km/h
Sachsenring:
1. RS6
2. M5
3. E63 AMG
4. B5 S
romo zegt
He Rico…………………………:-)
Jij trapt de V10 aan, ik trap de M3 V8 aan………………………..gillen met die bakken……………..mijn milieu vaart er wel bij zal ik maar zeggen……………
Benjamin1 zegt
LOL@ CSL
Ik hoop zooo dat jouw papa een Mercedes koopt!!
Ontopic:
Leuk, maar meer ook niet. Wat deed BMW bij het einde van de E39?
sebastianchubasco zegt
ik vind die m6 eigenlijk niets meer dan een kamperbak. lang leve zwartgeld.
BmwMPower zegt
Weten jullie het nog?
De BMW E39 M5, de auto uit Need For Speed, of de auto die Blik Op de Weg ontliep. De auto met die lekkere V8 en een dikke 400 pk.
En jaren, vele jaren later, kwam de M5 E60.
De auto die iedereen met het hart op de goede plek deed veroveren.
Eigenlijk zouden we een tribute moeten uitbrengen voor deze auto.
Want BMW M heeft al die tijd alles zonder turbo’s etc. gewerkt.
Als je de concurrenten bekijkt, werken die met turbo’s en Kompressors.
Daar halen ze verschrikkelijk veel vermogen uit. BMW doet dit niet, en haalt alle kracht uit het blok, 5 Liter V10, 507 pk.
En dan vind ik dat knapper dan alle andere meuk die de concurrentie gebruikt.
Slaap zacht, M5 E60.
Rico zegt
mannen niet zo’n drama hé.. de M5 loopt nog wel een jaartje door hoor. Daarna blijft ie in het gebruikte circuit nog lange tijd te koop.
Even voor de liefhebbers.. e60 M5 vs e39 M5
http://www.youtube.com/watch?v=ZJ5rpnUZ4dg
http://www.youtube.com/watch?v=my3Mb6rrmXc
E320cdi zegt
@ S2000: Heb jij de laatste Top Gear gezien? Daar is te zien dat het verschil in verbruik tussen een M3 en een PRIUS vrij klein is als je er even snel mee rijdt. En wist je dat diezelfde Prius ontzettend milieuonvriendelijk gemaakt is? En sorry, maar een 5-in-lijn, 6-in-lijn, V8, V10 of V12 klinkt in sommige auto’s toch zó lekker, dat wil niemand missen!
mckroket zegt
laatste top gear? daar reden ze helemaal niet met een prius. dat is al seizoenen geleden. maargoed kan je niks aan doen, als je alleen maar veronica bekijkt. tip: kijk eens naar bbc, daar zenden ze nieuwe uitzendingen uit.
Jaap zegt
Ik heb het geluk een 650i te hebben. V8, 367PK. Heerlijk! 0-100 in 5.1 seconden. Lekkere diepe V8 brom. Lekkere acceleratie, en altijd power.
Ik heb een M6 overwogen, maar die stuitert als een plank en ik houd meer van echte automaten dan van de schokkerige gerobotiseerde bakken. De acceleratie valt me tegen ten opzichte van een 650i en hij stuurt verder gelijk: even scherp. De looks zijn me net te bruut, de 650i is wat sjieker. Maar het jankende geluid van de V10 heeft absoluut ook iets heel moois! :-)
Jeroen zegt
Mooie auto, die nieuwe is vast ongetwijfeld weer beter. Vooruitgang is goed :)
En hou s op met dat “milieuvriendelijke” karakter van de Prius, de materialen waarvan die accu’s zijn gemaakt zijn ENORM milieuONvriendelijk. Als je echt iets wil doen aan t milieu, pak je toch gewoon de fiets?
michiel zegt
bye bye oude bmw m5 en m6:(
WELKOM nieuwe m5 en m6:D
tibor zegt
waardeloos, jaguar gaf toch een veel passender afscheid van de vorige generatie xk met de xkr-s
W115 zegt
Hahaa, S2000 heeft iets tegen Duitsland :P , heeft t met Hitler te maken ofzo?
Verder mooie wagens, en het stuurwiel van de M5 vind ik erg mooi :)
glenne zegt
bye bye m5 & m6 :(
prachtige wagens blijven het!
BananaFlip zegt
Mwoah!
Het interieur ziet er in ieder geval erg sexy uit!
N-Rico zegt
En ik vind dit nu juist een fantastisch mooie Duitse auto, maarja premium is premium.
veel test km’s (kwaliteit) + kwaliteit afwerking en weinig auto’s reproduceert zeldzaam (duur dus) in vergelijking met een merk als Peugeot: veel test km’s geen overdadige afwerking, maar wel in grote oplages gebouwde betaalbare betrouwbare kwaliteit.
Maar mooie auto dit
Bart zegt
@ S2000:
Ik hoop dat men jou hier een keer buitengooit jong, op deze site. Met je negatieve gelul altijd, altijd anderen afbreken…