Als je nog op zoek bent naar een leuk kerstcadeautje dan is dit misschien iets voor je. Bij een dealer in Las Vegas staan namelijk twee SSC Ultimate Aero’s te wachten op een nieuwe eigenaar.
Naast een leuk kerstcadeautje is het ook een leuke optie niet tevreden bent met de prestaties van je Veyron, want deze auto heeft het snelheidsrecord voor productieauto’s verbroken. De V8 beschikt over een niet misselijke 1183 pk en daarmee heeft deze supercar een topsnelheid van 411 km/u. Hoe hard dat ook alweer is, was al eerder te zien. Beide Ultimate Aero’s zijn volledig nieuw, met maar een paar kilometer op de teller. De opties zijn o.a. een achteruitrijcamera, navigatie en een hydraulisch systeem om de neus over drempels te tillen. Meer plaatjes zijn te vinden op de website van de dealer, Motor Cars Las Vegas.
Chip zegt
Je zult er ook wel twee nodig hebben want één van de twee staat toch steeds bij de garage.
Aston Martin Rapide zegt
Ik word er niet bepaald warm van Aero’s design, dus ik besteed mijn geld liever aan iets anders.
DJD zegt
ik blijf hem lelijk vinden, maar wel minder als eerst, vooral in het rood. zilver is lelijk op dit ding
dekster zegt
Ik denk dat ik mijn veyron nog even zal behouden…
MiuRa zegt
en de prijs?
mattijn zegt
bij de pic op de homepage moest ik eerst denken aan een diablo…
jelle zegt
doe me maar die pantera naast die grijze aero
VonStroke zegt
Ze mogen hem hebben, een Veyron is niet meteen moeders mooiste maar ik toch mooier dan dit, zit beter in elkaar en is pakken luxueuzer. Waarom zou je dan deze Amerikaanse fluitketel willen hebben?
Ejay zegt
Kostda? Eenmaal in het silver aub. Interieur is niet echt mooi, maar wel functioneel.
Volvo_440_turbo zegt
Lijkt een beetje op een mislukte Kitcar, hoe hard hij ook kan, hiermee wil ik niet gezien worden. Gelukkig eigenlijk dat ie zo snel kan…
Tijmen zegt
@ Aston Martin Rapide:
Je bent vast niet de enige.
Kost dat eigenlijk? ;)
Poekie Lauda zegt
Qua uiterlijk heeft ‘ie al een achterstand op de Veyron, hoe hij zich voor de rest verhoudt tot Veyron is eigenlijk nog een grote vraag. Misschien een leuke rijtest voor Autoblog? :P
Tombnolz zegt
@ Tijmen: vroeg ik me ook af
Die dealer heeft nog wel wat leuk spul staan trouwens. Misschien een ideetje voor een autoblog-uitstapje! :)
ed zegt
wat zit iedereen nou te zeiken zeg, morgen allemaal weer in je astra naar de baas…..
jelle zegt
@ ed:
inderdaad, wedden dat ze allemaal content zijn als ze er een zouden krijgen! zeker wel…
ik ook trouwens, lelijk of niet, het is een SPORTWAGEN!
marvin zegt
echt zoiets voor als je werkelijk geen enkel gevoel voor smaak hebt, zo lelijk als dat ding is zeg, niet normaal. maar jahh, een bugatti is waarschijnlijk weer net te duur voor onder de boom.
(wat kost eigenlijk zo’n ssc? ik kan nergens de prijs vinden en ben er toch wel benieuwd naar (dan weet je gelijk of je niet afgezet wordt))
VeyronLover zegt
Bah! Wat een gedrocht! Puur om de snelheid van de Veyron te verbreken… ‘Ik heb een V8 en kan 411 rijden…’ Hij is wel spuuglelijk en kan dan nog eens niet zo verfijnd en gerafineerd als de Veyron naar 100 spurten… Dit is trouwens een Amerikaan! Denk ook eens aan het interieur, dat van de Bugatti is tenminste bekleed met kwaliteit leder.
Septentrio zegt
Kost met zijn 540.000euro zowat de helft van een Veyron…
NLX zegt
Ja mensen vergeet niet dat dit stuk rommel het snelheidsrecord van de veyron heeft afgepakt
jelle zegt
meningen verschillen…sorry aan al die goden hier…maar ik vind hem mooi
JD zegt
Ik denk dat ik een aantal mensen hier op het hart ga trappen maar toch: Zo lelijk is deze aero nou ook weer niet. De veyron daarentegen is een stuk lelijker dan de aero. Als ik dan toch zou mogen kiezen zou ik voor dat geld lekker wat anders kopen. Who gives a shit dat een auto 400 kan. Dan neem ik ook wel genoegen met een auto die 300 kan en een stuk mooier is.
MarcO zegt
@ jelle. Zoooo eens met je eerste comment.
jelle zegt
@marcO: de pantera he? hehe
frasker zegt
-Edit: Nutteloze bijdrage-
GRE zegt
hehe dien is toch veel mooier dan de veyron geef er ma ene int rood
sjaak zegt
Waarom kijkt iedereen alleen naar de topsnelheid? alsof dat zo’n prestatie is. Opzich is hard in een rechte lijn gaan helemaal niet zo moeilijk, pak 4 wielen, de grootste motor die je kan vinden en plak er wat vleugels op om het geheel op de grond te houden en je bent klaar (als je persee hard rechtuit wil kan je trouwens beter een top fuel dragster kopen, kost waarschijnlijk minder en gaat een heel stuk harder). Het hele idee achter een supercar is nou net dat je niet alleen redelijk hard rechtdoor kan, maar ook nog eens hard een bocht door kan en afhankelijk van de auto die je koopt gaat dat dan met 0 luxe gepaard (F40) of juist met heel veel luxe zoals een veyron.
Wat_een_gezeik zegt
dit is geen vervanger voor de veyron, er bestaat momenteel geen betere auto dan de veyron.
kan ie wel harder gaan als de veyron, maar zoals al eerder gezegd werd, je staat onderand vaker bij de garage dan dat je met dat ding rijd.
kortom, een veyron is niet te vervangen.
Knorrit zegt
Hoe goed en verschrikkelijk bruut die bak ook is, ik blijf het een kitcar vinden. Punt!
wilco faber zegt
Ik sluit me aan bij JD, liever een Lamborghini Reventon dan deze 2 gedrochten. Veyron kan hard, deze auto ook, maar ze zijn lelijk.
Mies zegt
-Edit: Nutteloze bijdrage-
Mies zegt
EDIT: volgens mij moet je voor die 411 eerste alle kieren enz met tape afdekken, zoals bij die koeningesgesgegnsnegg toen een keer bij top gear
Davidov zegt
@ sjaak: sneller een bocht door dan een Veyron lukt vast wel met een ding van 1.250 kilootjes.
RScosworth zegt
Zooo dus deze snelle jonge is onbetrouwbaar wordt hier door menig bezoeker beweert. In welke nummer van de consumentengids kan ik dat terugvinden?
R. zegt
heb ik niet ook eens een foto gezien van een bugatti hier voor de deur in Vegas? en echt, of ik spaar door voor veyron (als ik dat geld zou hebben) of een mooie koeningsechh of hoe je het ook mag schrijven, maar zoiets zou ik nooit kopen!!
nichos zegt
geef mij maar zo’n ascari a10 voor het geld.
Of zo’n ferrari FFX.
Waar ga je die 411 rijden?
Geef me dan maar een wagen die er mooi uitziet, niet traag is en waar de haartjes van je rug op komen te staan als je de startknop induwt..
niels zegt
je kan er toch nooit 411 mee rijden, want dat snelheidsrecord was op brandstof met een hoger octaangehalte
dan denk je dat je een veyron kan verslaan, maar eigenlijk word je toch half in de pan gehakt :)
tommy zegt
inderdaad en veyron is echt vet….maar een koenigsegg ccxr is toch ff wat beter 8)
pj zegt
@ niels,
idd, Hoeveel pk heeft deze auto nog als je er euro 95 er in stopt?
En haalt hij dan nog steeds 400?
Denk het niet, blijft toch een laag vliegende doods kist als je het mij vraagt.
Bij de eerste paar “ high speed runs” durfden ze niet vol gas te geven, waar zou dat toch aan liggen. een slecht weg ligging misschien.
rider zegt
hoeveel slurptax komt er hier nog bovenop als je hem op NL kenteken wilt rijden?
de prestaties zijn niet misselijk en over het uiterlijk valt te twisten, maar het is wel een monument van een wagen! ook ik zal de Veyron of een CCR/CCX boven deze verkiezen, maar ik trek wel mijn pet voor het bereikte met deze machine.
VLS54 zegt
Toch zie je er een stuk geiler uit in je Bugatti dan in je SSC Ultimate Aero. Het design is simpelweg niet gelikt genoeg.
Nick zegt
@NLX: So what? Dat deed een vliegtuig uit 1936 ook al.
Of een kogel uit de 19de eeuw.
Nick zegt
@PJ: Dan slaat hij gegarandeert af, veel te laag klopgetal voor zo’n motor.
De Veyron heeft tenminste nog een waardig Motronic EEM (of MED zoals men dat bij Bosch noemt) met klopsensoren en directe injectie.
Nick zegt
@RScosworth: Consumentengids? Waarom dat als zelf hun eigen “promo’s” kon bekijken? ;)
RScosworth zegt
@ Nick
Ging ie daar ook al stuk dan?
koki zegt
hoi hoe duur is een aero
TIM zegt
KOST 650.000 MAAR DAN HEB JE OOK WAT
EN IS GOEDKOER DAN DE veyron