Het zou flauw zijn om grapjes te maken over het kwakkelende Spyker. Dus dat zal ik dan ook maar niet doen… Wel wil ik graag deze foto’s met jullie delen van een kale C8 Spyder body. Deze is te vinden op de stand van carrosseriebouwer Karmann.
Lees Interacties
Reacties
Geef een reactie
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
Brutus zegt
Als Spyker zo verder gaat komen ze niet verder dan dit.. :P
Ari_M6 zegt
Ooh leuk om te zien
Speedy zegt
omg al geen geld genoeg meer om een auto te showen:p:d
RenJie zegt
lol dit.. best zielig :) Gelukkig komt die Indiër eraan en hebben we de volgende keer weer een volle Spyker. Ze mogen er trouwens wel mee stoppen hoor, in de F1.
Rudy zegt
Inderdaad, hahhah
jos zegt
Haha…..waren ze cker een auto aan t bouwen maar kwamen er na de body achter dat t geld op was:P best wel typerend…………..ergens zomaar aan beginnnen en er dan achterkomen dat er geen geld meer voor is, waar komt me dat bekend van voor….
lincoln zegt
nou nou .. wat een lol .. iemand schoppen terwijl die op de grond ligt te creperen.
tom zegt
…op de stand van de stand …
?
koentjuh zegt
best zielig:( maar wel vette auto’s ben in de fabriek geweest:P
RenJie zegt
@lincoln
is best lol, ze hebben er zelf voor gezorgd. En een grapje tussendoor kan heus wel.
roy zegt
Ik snap niet waarom dit telkens weer het gespreksonderwerp moet worden, het kwakkelende en bijna dode spyker, wees treurig dat het zo slecht gaat met een mooi en sportief automerk uit Nederland, maar volgens mij is het hier nogal eens andersom, volgens mij smullen de heren collumnisten of auteurs of hoe het ook maar mag heten, er dagelijks weer van om het er weer eens lekker diep in te wrijven dat het zo slecht gaat met spyker, ik snapp dat niet! , en volgens mij ben ik niet de enige
Klaas zegt
Hij staat niet bij Spyker maar bij Karmann. Vermoedelijk dus door Spyker besteld maar omdat ze een betalingsachterstand hebben niet afgeleverd. :P
Vincent#1 zegt
Aaahhhh… niet zo sneu doen jullie over Spyker. Victor Muller heeft nog steeds de teugels in handen daar hoor, dus dat gaat wel goed komen.
1 grap dan? OK!
“zou spyker deze carrosserie wel betaald hebben??? :D :D Whahaha
Mstr zegt
Ik snap alle domme opmerkingen niet over dat Spyker het niet kan betalen etc.
Hij staat op de stand van de carrosseriebouwer, dus niet bij Spyker zelf.
dekster zegt
Waarom al deze domme opmerkingen?
Spyker heeft toch heus wel een deftige stand op IAA, maar dit is toch mooi zo’n carrosserie ;)
Robin zegt
Hahaha tekenend
PeterVanHteV zegt
Zijn de mallen al te koop?
RA999 zegt
@dekster
Spyker staat volgens mij niet op de IAA hoor ;)
Rick dos zegt
Zelfs Duitse dieven kennen “Deutsche grundligkeit”……
Ca.dil zegt
Inderdaad domme opmerkingen, Hij staat gewoon voor de show bij karmann, wat is daar nou raar aan…
Floryn zegt
mooie body!
NLX zegt
Logisch toch dat hij bij Karmann staat, hun zijn de caroseriebouwer, en ze moeten toch aan de rest van de auto wereld laten zien wat ze doen, daar draait die autobeurs toch om. Waarom die flauwe grappen dan?
Floryn zegt
ik zou m zo wel in mn huiskamer willen hebben staan
RA999 zegt
@NLX
Omdat Spyker in geldnood zit, en omdat het makkelijk is om daar grappen over te maken ;)
Jesko zegt
Domme, kortzichtige opmerkingen.
De Spyker staat inderdaad bij Karmann, en wat je op de foto ziet is precies wat Karmann dus voor Spyker doet. Een carroserie bouwen.
appelsticker zegt
slecht man ik heb net nieuwe spyker f1 team schoene gekoopt, gaan ze misschien stoppen daarmee. :-(
Giuliettalover zegt
Wanneer houden we eens op met het Spyker BASHING????
Er zijn in Nederland een paar entrepreneurs die pogen iets moois op te zetten, iets unieks in Nederland, maar in plaats dat we als nederlanders trots zijn op zo’n initiatief, wordt er van alle kanten gepoogd deze onderneming in een kwaad daglicht te stellen.
De eigenaren zijn niet de meest onbemiddelden, maar stellen ook een hele hoop in de waagschaal! Komt die kritiek voort uit pure jaloezie (zoals gewoonlijk) of ligt er meer aan ten grondslag?
Er is inderdaad veel geld mee gemoeid om een auto te ontwikkelen, en de payoff kan best lang duren. Alle negatieve pers kan men dan ook missen als kiespijn.
Jongens, wees trots en ondersteun Spyker!! Ze verdienen het.
(nee ik heb geen aandelen…)
RA999 zegt
@appelsticker
Volg jij het nieuws soms niet?
En weet je zeker dat je die schoenen niet gekocht hebt? ;)
lincoln zegt
maar mocht het zover komen .. dan sta ik toch wel als lijken-rover vooraan om zo,n lege huls te bekomen .. tja , zo ben ik dan ook weer.
Klassiekerrally zegt
@ Rick dos: LOL! :)
Rick zegt
Onder het mom van:
Hij was nog niet af dus…
RA999 zegt
@Giuliettalover
Bashen en in een kwaad daglicht zetten zijn wel erg overdreven, dit zijn gewoon flauwe (en vaak ook nog slechte ;) ) grappen.
Giuliettalover zegt
@RA999:
Je hebt gelijk over het de “grappen” hier, Ik doelde niet alleen op de autoblog commentaren maar over de hele pers in het laatste jaar. Als je terugkijkt is het echt bashing in mijn ogen…. flauwe grapjes en leedvermaak horen daar ook bij en zijn een uitvloeisel van de uitlatingen in de media.
RA999 zegt
@Giuliettalover
Nou, de meeste berichten in de media waren op feiten berust (behalve die AD-canard natuurlijk), en dat die feiten niet goed zijn voor Spyker is toch echt hun eigen schuld.
glenne zegt
@vincent hahahahahaha mooie steek dit haha zouden ze hem zelf betaald hebben.
@roy idd sport auto uit nederland maar mooi ? die voorkant wat een lekkere bak die achterkant ieeeew klassieeeek afvoereeen !!
nouja versta spyker niet moeten ze lenen van hun aandeelhouders enzo maar waarom kappen ze niet gelijk wiesmann of welk merk geen grote fabriek maar en kleine atelier , waar je plaats geneog hebt om te ontwerpen , te fabriceren en te verkopen maarnee ze keken groot ooh groot merk en nu zie je hoe ver ze zijn
Rick S zegt
@ Renjie
Michiel Mol en de betreffende Indier hebben het FORMULE 1 team gekocht, niet Spyker zelf. Het heeft dus niets met de Spykers zelf te maken. Dan nog iets de naam spyker zal binnenkort waarschijnlijk gaan verdwijnen uit de formule 1 aangezien spyker niet meer eigenaar is. Tevens wilde de Indische investeerder zijn naam in de naam van het Formule 1 team, of dat doorgaat weet ik niet maar de naam Spyker zal zeker verwijnen
dekster zegt
@RA999
Ze stonden wel op Moskou ;)
Mikeee zegt
@ Giuliettalover
Dat is het typisch oud-nederlandsche krabben-mentaliteit. Dit ultiem staaltje polderen dicteert namelijk dat een ander nederlander nooit succesvoller mag zijn dan jij dus is het geoorloofd om met z’n allen aan hem/haar te gaan hangen/klauwen om ‘m weer omlaag te brengen. Gezellig met z’n allen onderaan het aquarium tot we in de pan verdwijnen.
Dit continue leedvermaak vind ik ook misselijk. Oké, inderdaad Spyker had zich nooit met F1-dromen moeten inlaten. Bad decision. So what? Moeten ze daarom aan de lopende band door iedereen worden afgezeken?
Dan schud ik m’n hoofd en denk ik: “Geen wonder dat er tegenwoordig amper iets meer van wereldniveau uit NL komt als 16 miljoen mensen tegen elkaar staan te roepen dat je nergens goed voor bent.”:-(
RA999 zegt
@dekster
Kwestie van prioriteiten stellen: “Hmm, zullen we naar een relatief onbelangrijk beursje gaan of toch naar de grootste autobeurs ter wereld waar alle internationale pers komt?” het werd de eerste :P
Maarten zegt
En de CO2 uitstoot?
the real stig! zegt
om erg eerlijk te zijn vind ik hem er zo nog mooier uitizen dan dat “lelijke” afgewerkte product!!!!
Vincent#1 zegt
@Giuliettalover, Ik weet niet hoe het met de anderen zit maar ik houd pas op met spykerbashing wanneer Victor Muller die sladde grijns van zijn gezicht haalt.
Wanneer iemand de popie jopie uithangt, dan nodigt mij dat uit dat zelf gecreëerde imago neer te halen. Als je zelfs je bedrijfsvoering aanpast op je flashy levensstijl, want succes dwing je af door het uit te stralen, wordt ik gedwongen flauwe grappen te maken over je bedrijfje als modeaccessoire.
Heus waar als muller op zijn 90’s een bedrijf wilt runnen (winst maak je later, naam op bouwen is alles) moet hij dat zelf weten. Ik zou het zelfs oprecht jammer vinden wanneer Spyker echt stopte. Maar toch, ik voel een onweerstaanbare behoefte holle fascades omver te trappen. En wat ik leuk vind doe ik gewoon.
over welke grijns had ik het ook al weer…
Businesman of the year
veel champagne drinken hoort ook bij succesvol zijn
Etince2CV zegt
Allemaal met de kop in het zand spijkers op laag water zoeken…
Ik mis alleen de spijkerbanden , zo kun je er nog geen skelter van maken…
damster zegt
Gaap, wat een ontwetenheid.
A. Dat plaatje is gewoon een show case van een toeleverancier.
B. Super flauwe artikelheader voor redelijk neutraal autozine. Het is niet nodig, autoblog, om een kant in deze discussie te kiezen.
RA999 zegt
Sinds wanneer is autoblog onpartijdig??
mashell zegt
Mooi om de interne structuur van de Spyker te zien. Jammer dat Spyker zelf niet op de IAA staat maar ja als je elk dubbeltje moet omdraaien is het wel te begrijpen.
RScosworth zegt
@ Vincent#1
Je brengt het grappig maar ben het wel met je eens. :)
Ruud Bosch zegt
Ze hebben heus wel autos, er staan namelijk tientallen auto’s klaar in de fabriek om zo elk moment afgeleverd te worden, echter gebeurt dit niet. En als je uitgaat van 3 ton per auto, kunnen ze zo enkele tientallen miljoenen opstrijken.
Vraag me niet waarom ze ze laten staan.
lincoln zegt
@vincent#1 .. oooohh dus jij bent die ambtenaar op het gemeente huis die vindt dat mensen niet mogen lachen op de foto … ben jij van dat soort .. dat verklaart alles .
R. zegt
konden ze de rest niet betalen ?!?!
LC zegt
@R.
Heb je de tekst wel gelezen zoja, je flauwe grapje valt in herhaling.
robbie zegt
@Ruud Bosch, misschien wel omdat niemand ze wil kopen ;)
jasper zegt
@Vincent#1, bedankt nu weet ik teminste dat ik niet de enige ben die dit voelt
Alex zegt
Nou nou nou!!!
Komt dat even goed uit voor de mensen die zich vervelen.
Het ging even slecht met Spyker, en ja hoor.
Gelijk negatieve reacties van mensen die zelf geen inzicht hebben van zaken.
Dan moet men ook gaan kijken in de geschiedenis van Ferrari, maar daar hoor je nooit wat van he.
Al met al, dan kunnen we net zo goed nog een aantal ander merken opnoemen die ooit ook bijna de grond in is gezakt.