Na al het moeilijke gepraat over waterstof in auto’s, een vraag die er echt toe doet. Waar kan ik wat extra Tupperware voor mijn BMW M5 krijgen? Hartge biedt het verlossende antwoord. De Duitse tuner heeft een lip voor de voorspoiler en een skirt voor de achterzijde van de M5 ontwikkeld. Het staat zo waar niet eens slecht, de spoilers zijn een subtiel sportief extraatje.
Prijzen zijn nog niet bekend, maar als je daar echt naar moet vragen, rijd je waarschijnlijk al geen M5. Hartge heeft overigens ook leuke wielen in de aanbieding voor de M5 en is bezig met een chip om de topsnelheid begrenzing te verwijderen. De geruchten gaan dat een onbegrensde M5 een topsnelheid haalt van 330 km/u….
Bestellen kan bij Hartge zelf.
Nicklien zegt
Fantastische wagen! (h)
Sir Smokalot zegt
For real! Maareh, mocht je zo’n BMW nou chiptunen, is dat niet link? Ik neem aan dat er, als er echt zulke snelheden mee worden gereden, wel een paar aanpassingen nodig zijn, waar de belangrijkste van is: andere banden! Ik zou niet graag a la Nakano met een dikke 300 p/u mijn band zien klappen!
Fransesca zegt
Alleen wel jammer dat er geen trekhaak meer achter kan ;)
Nicklien zegt
Jaja, je sleurhut achter de M5 hangen. Dan weet je zeker dat je die (extra) PK’s kunt benutten! LOL
Mandelbaum zegt
May i remind you:
http://www.autoblog.nl/archive/2005/08/04/spyshots_bmw_335i
Wouter zegt
Strikt genomen is het geen chiptunen. Er komen geen pk’s bij, alleen de 250 km/u begrenzing gaat eraf. Voor sommige BMW’s levert BMW dat zelf ook, vraag er maar naar bij de aanschaf van je volgende bolide ;-)
Nicklien zegt
Dat vermoeden had ik al. Maar serieus, dan gaat hij 330 km/u… Super in Duitsland, Frankrijk, Italie maar in NLD??
En wie rijdt er in NLD nou ooit harder dan 200km/u ook al kan de wagen harder.
Ik vind snelheid belangrijk maar op een gegeven moment kan je het niet meer kwijt en dan? Verhuizen om je wagen te rijden?
Wouter zegt
200 km/u in NLD: Ik zei de gek.
En in Frankrijk rij ik dan weer liever niet te hard. Geflitst met 182 km/u en het roze papiertje was ik kwijt.
Nicklien zegt
Goed maar ik blijf naast een top van max 200km/u de tussenacceleratie even belangrijk vinden.
Fransesca zegt
@Nicklien…. hoezo tussenacceleratie? Bij een top van max 200km/u mag ik hopen dat je reeds geaccelereerd hebt….
Nicklien zegt
Ja, doorgaans wel. Maar het lekkerste is als je hem nog even dat zetje kan geven..soort manuele kick-back, zullen we maar zeggen. :o)
Sommige auto’s kunnen niet zo hard en hebben ook niets meer te geven bij een bepaald aantal toeren. Dat zijn de auto’s die je dan dus niet wil, :-/
BMW4Life zegt
hmmm..lekker hoor, ooit gehoord hoe zo’n ding klinkt..?? IK WEL.. DAMNNNNNNNN
Wouter zegt
Ja, dat klinkt zeker lekker!
We kregen trouwens gisteren het officiele persbericht van Hartge (beetje laat…). We hebben de topsnelheid ietsje overdreven, hij haalt slechts 320 km/u. Ik heb mijn bestelling maar weer geannuleerd, want dat is net niks natuurlijk. ;-)