Je waant je in de jaren ’90.
Iedereen weet dat kleding cool moet zijn. Vergeet Gucci en Louis Vuitton logo’s op je kleding: automerken zijn the bomb. Zoals Hackett al jaren doet met Aston Martin. Je moet zelf echter nog wel even kiezen welk automerk je gaat promoten. Maar wil je echt cool zijn, dan kun je nu bij Honda terecht.
Met als thema een kennelijk niet bestaande “Honda 500”, die doet denken aan de Indy 500, brengt ‘Forever 21’ een speciale kledinglijn uit ter ere van het Japanse merk. De naam zegt het al: het is nogal kleurrijk en jeugdig. Maar goed, je pronkt om gezien te worden natuurlijk.
Dus, als je nog een trui, sweater, vest of topje nodig hebt, fan bent van Japanse auto’s en houdt van hippe kleuren en je weer helemaal jong voelen, dan komt Forever 21 als geroepen. De collectie staat nog niet online, zodra dat wel gebeurt kun je zowel in het echt als digitaal de winkel bezoeken. Een voorproefje van de collectie zie je hier op video. En nee, ze zijn niet van plan om ook Honda maatpakken aan de collectie toe te voegen. (via jalopnik.com)
esprit84 zegt
misschien koop ik wel een bentley
misschien koop ik wel een honda
in mn jakka met bontkraag
rij ik naar de fashionweek
rob5nismo zegt
@esprit84: vroom vroom dat wijf dan gelijk omver
hollandbest zegt
@rob5nismo: lukt je ook wel met blazen
Baffie zegt
Honda en 500 staat voor de CR500 crossmotor. A.k.a. het beest :)
shadowbroker zegt
@baffie: Dat dacht ik ook juist
wildbeest zegt
@shadowbroker: sowieso, de cr500 2 takt, mooiste blok ever. Starten is lastig maar als ie loopt oei oei
shadowbroker zegt
@wildbeest: Ja RAW POWER!! Doe mij toch maar 300exc blok van “Kraftfahrzeug Trunkelpolz matighofen!&:;!&#!!!”
lekkaah zegt
@shadowbroker: lol wtf
wildbeest zegt
@lekkaah: haha de KTM eencilinder aka wheelietrekker op koppel
janmetdelangeachternaam zegt
@baffie: mannn wat zou het vet zijn als ze dat ding weer eens als “heritage” (O.i.d.) in productie nemen. Wil er ooit nog eens op rijden
Baffie zegt
@janmetdelangeachternaam: Ik heb er zelf 1. Bouwjaar 1991 volledig gerestaureerd met wat speciale onderdelen. Klik link voor ene paar foto’s :-) https://www.bikepics.com/members/debaf
rutger97 zegt
Als de receptionistes bij honda nou zo’n top aantrokken kwam er waarschijnlijk wel meer publiek naar de showroom
janmetdelangeachternaam zegt
@rutger97: ik denk meer dat je dan tieten ziet van dikke mannen op middelbare leeftijd.
kenner zegt
Doe mij maar een CBR 1000 RR ??
moveyourmind zegt
Ik verheug me er nu al op dat kleding van automerken komende zomer het helemaal is…
Ik verheug me nu al op de aanblik van langbenig vrouwelijk schoon in Mini rokjes…
ikschrijfookoverautos zegt
Deze gaan we in de gaten houden
torsen zegt
@720s
“logo’s op je kleding: automerken zijn the bomb. ”
Het Honda logo met de vleugel erboven staat alleen op motorfietsen. Het typerende H logo is ook nergens te zien op de kleding.
Je hebt een uur voor het plaatsen van het artikel ook een mooie video ge-upload met een redelijke hint er in.
“een kennelijk niet bestaande “Honda 500””
Kijk eens op het shirt van dat meisje met die fel rode broek.
Loek zegt
@torsen: klopt wel, maar we zitten toch op Autoblog hea. Als jij met Honda op je truitje rondloopt kan het je wat dat het eigenlijk niet het automerk is, lijkt mij zo. En ik heb idd gevonden dat er een motor is die Honda 500 heet, maar de Indy 500 stijl zou impliceren dat er een bepaalde motorcross/oval race is die Honda 500 is. Als die er is, moet je (te) diep graven om te bewijzen dat dat samenhangt met deze kleding.
Gulli zegt
@720s: ik maak ook altijd MotoGP-geluiden als ik met mijn Yamaha keyboard zit te spelen :)
torsen zegt
@720s: Ik snap de relatie tot de Indy 500 (buiten het getal) niet eerlijk gezegd. Voor mij is het gewoon smaakloos jaren 90 design met als onderwerp een 500cc crossmotor uit de jaren 90 die in een aantal gevallen ook gewoon op de kleding is geprint.
Tuurlijk kun je het als Honda autoliefhebber gewoon aantrekken. Maar die paar bejaarden die nog in een Jazz rijden vinden dit waarschijnlijk niks. Misschien de Type R fanclub?
mashell zegt
@torsen: het is dus “motorkleding”. Dat kan kloppen want motorkelding ziet er eigenlijk altijd lelijk uit.
torsen zegt
@mashell: Goed punt. Al vind ik dat ‘net boven het décolleté’ vestje wel wat hebben.
baklava zegt
Damn dat ziet er niet uit. Maar zal wel onwijs populair zijn in Azië.
dper4mance zegt
Als je naar de verkoopcijfers kijkt (en het succes in de autosport) snap je opeens waarom Honda terug wilt naar de jaren 90.
Persoonlijk verlang ik bij het zien van die graf lelijke nieuwe Type R ook terug naar de Honda’s van de jaren 90…
Gulli zegt
Het mooie is dat de mensen die nu 21 zijn de tijd niet eens bewust hebben meegemaakt dat deze kleding hip was :P