• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Senner lift de Audi TT-RS naar 430 pk

Auteur: Dennis, gepost 25 november 2010 om 14:02 – 19 Reacties

Senner Audi TT-RS
De Audi TT-RS heeft in z’n standaarduitvoering met 340 pk op zich voldoende vermogen om vlotjes van je plek te komen, maar tuners weten het altijd beter (vinden ze zelf).

Na tuners als onder andere Sportec, MTM en ABT heeft nu ook Senner zijn plasje over de TT-RS gedaan. Senner ging niet zover als ABT en MTM die respectievelijk 501 en 462 pk tevoorschijn toveren, maar lift de TT-RS naar een beschaafde 430 pk.

De ingreep bestaat uit een aangepast motormanagement, een ander uitlaatsysteem, een sportkatalysator, een intercooler en sport luchtfilter. Verder werd de auto verlaagd, voorzien van sportvering en het geheel wordt geserveerd op 20 inch (255/30) velgen. Tot slot zijn er nog wat afwerkdetails beschikbaar, zoals carbon kofferspoiler en carbon accenten in het interieur.

Ook interessant!

  • nieuwe gave lakken
    Nieuwe gave lakken voor dikke kleine Audi's
  • TT RS Heritage is eerbetoon aan Ur-quattro
  • Audi TT is goedkoper, maar nog steeds te duur
  • Mijn Auto: Audi TT-RS van Menno
    Mijn Auto video: Audi TT-RS van Menno

Nieuwste artikelen

  • Max Verstappen gaat echt voor Mercedes
  • Dit zijn de hoogtes van de boetes in 2026 (snelheid, telefoon, parkeren)
  • Video: Met een motor van de trap rijden
  • Hierom worden auto’s in 2026 nog duurder
FacebookTweetPinLinkedIn

Audi, senner, TT, tt-rs, tuning

Vorig bericht: « Achterdochtige man vergeet 95.000 euro op dak auto
Volgend bericht: Mini-Gol: een mini Volkswagen Gol voor mini mensen »

Lees Interacties

Reacties

  1. ardonjr zegt

    25 november 2010 om 14:16

    Netjes hoor, 90 pk winst zonder al teveel extreme ingrepen. Maar die 20″ velgen hoeven van mij echt niet. ‘Bigger’ is absoluut niet altijd ‘Better’. Ook dat carbon prut op de kofferdeksel hoeft niet. Gewoon verlagen en de motorische meuk toepassen en gaan!

    Login om te reageren
    • sir_smokalot zegt

      25 november 2010 om 14:50

      @ardonjr: Eg wel! http://www.autojunk.nl/2010/11/mercedes-s500-on-26s/

      Login om te reageren
  2. astondb9 zegt

    25 november 2010 om 14:21

    Mooi gedaan. De moter opvoeren en een paar subtiele details aan het uiterlijk

    Login om te reageren
  3. Stopwearingpants zegt

    25 november 2010 om 14:26

    lelijke spoiler

    Login om te reageren
  4. Benny zegt

    25 november 2010 om 14:45

    Ik vraag me af waarom er in godsnaam een fisheye lens is gebruikt om de auto te fotografen..? heel vervelend

    Login om te reageren
  5. Jokkebrok zegt

    25 november 2010 om 14:53

    Best nice!

    Login om te reageren
  6. xtr zegt

    25 november 2010 om 15:09

    met Nederlandse banden…

    Vredestein Ultrac Sessanta 20″

    Login om te reageren
    • Freewarefreak zegt

      25 november 2010 om 15:44

      @xtr: De 4e foto is mooi dat dat bandje er zo getrokken op zit..

      OT: bruut! Dit is zo echt een autobahn brander. Zou wel de coupe nemen. Toch mooier en je toep blijft langer zitten.

      Login om te reageren
      • Jochempie zegt

        25 november 2010 om 16:41

        @Freewarefreak: in 2005 was dat inderdaad mooi…

        Login om te reageren
  7. xPendek zegt

    25 november 2010 om 15:21

    Plotseling toch geen kappers autootje meer

    Login om te reageren
  8. Jochempie zegt

    25 november 2010 om 16:39

    Ik vond dit filmpje van de 505 pk sterke ABT TT-RS…

    http://www.youtube.com/watch?v=FZkn-VDFIMg

    Login om te reageren
    • Megakix zegt

      26 november 2010 om 08:54

      @Jochempie: niet echt impressive…

      Login om te reageren
  9. Marjolein zegt

    25 november 2010 om 16:57

    Ik ben altijd al een fan van de AudiAudi geweest omdacht ik ervan overtuigt was dat ‘ie meer kon als je het er maar uithaalt. En nu, met deze super vette tuning wordt ik er alleen nog maar in bekrachtigt.

    Login om te reageren
  10. i-love-v60 zegt

    25 november 2010 om 19:40

    @marjolein. íe meer kon als je het er maar uithaalt. Ik wordt er alleen nog maar in bekrachtigd (t?). Is dit Nederlands???? Volg eens een cursus i.p.v te plakken achter de pc. LOL

    Login om te reageren
    • Marjolein zegt

      30 november 2010 om 15:35

      @i-love-v60: Niet iedereen heeft Nederlands als moedertaal. Ik weet dat ik het nog niet perfect kan praten of schrijven, maar ik oefen het iedere dag en het wordt steeds beter (denk ik).

      Als je echt niets anders te doen hebt dan anderen te bekritiseren, dan moet je leven echt saai zijn.

      Trouwens snap je toch wel wat ik bedoel, dus maakt het toch niet uit of er spelfouten in zitten of niet.

      Login om te reageren
  11. Dimglor zegt

    25 november 2010 om 19:57

    Mooie upgrade.. en ook best mooie velgjes voor onder je TT-Rs…

    Login om te reageren
  12. gekke turbo zegt

    25 november 2010 om 22:22

    Dit zet me wel aan het denken…
    500+ pk in een Audi A3 is dus een optie straks! Zelfs met dat gewicht zal het leuke cijfers opleveren.

    Login om te reageren
    • Jochempie zegt

      25 november 2010 om 23:27

      @gekke turbo: Dat was het toch altijd al? Breng gewoon een 3.2 naar HGP tuning en dan kom je terug met meer dan 600 pk.

      Login om te reageren
  13. Megakix zegt

    26 november 2010 om 08:56

    Moet zeggen, deze auto is niet mooi….èn…het vermogen is niet echt bruikbaar…en….de auto heeft wel quattro, da’s netjes…

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North