De versie die je wist dat zou komen. We nemen een voorschotje en peilen alvast de meningen aan de hand van het betere photoshopwerk.
Hoewel de Chiron nog maar kort geleden is onthuld, kan iedereen met een beetje fantasie nu al op z’n vingers narekenen welke “speciale” versies we in de nabije toekomst kunnen verwachten. En anders werp je over een jaar of wat gewoon een blik in de propvolle garage van Michel Perridon. Staat het allemaal overzichtelijk naast elkaar.
Een Grand Sport ligt naar alle waarschijnlijkheid ook in het verschiet en aan niemand minder dan Theophilus Chin om ons alvast op te warmen voor deze onbehoorlijk snelle cabrio. De kenmerkende ronde vorm op de flanken komen nog steeds aardig uit de verf, maar zoals @sacha al eens haarfijn uitlegde met behulp van een Mercedes SLK: een cabrio moet je wel een beetje liggen.
martijn11 zegt
Heerlijk ik zeg doen
svdv zegt
Tuurlijk! Hoe meer hoe beter
flatsix010 zegt
Coupe is mooier naar mijn mening. Kenmerkende C-vorm komt veel beter uit de verf!
MARS zegt
Waarom niet als SUV?
geelbarrel zegt
@MARS: hahaha jaa, en dan 20 inch berenvelgen eronder! Nee, laat dat dakje er voor mij maar op, ook al is het instappen dan een stuk lastiger met 1.96 m. Zoals flatsix010 al aangaf is die woeste C nu niet meer terug te vinden. Afbreuk aan het ontwerp zo.
sr20det zegt
@geelbarrel: bedoel je niet 25 inch? Denk dat hier al minstens 20 inch onder zit
stephano zegt
@MARS: En niet te vergeten als Crossover! En als we toch die richting op gaan, ook gelijk een X6 concurrent!
scottishcarspotter2000 zegt
@mars: te mainstream jonguh, crossovers zijn het tegenwoordig
talladega zegt
@MARS:
Het gewicht heeft hij al, nu de bodemspeling nog.
hanse1one zegt
Nu zie ik pas dat de velgen van Opel zijn..
https://i.ytimg.com/vi/rP8v3H_mT2k/maxresdefault.jpg
geelbarrel zegt
@hanse1one: … en koplamplooks afgekeken van…. eh…. 159?
MAB zegt
@hanse1one: ja alleen dan dat 1 paar opel velgen hier maar 1 velg is bij bugatti
cpp1 zegt
@mab: dacht het niet Piet.1 Bugatti velg kost 30.000. Dus dat is de aanschafprijs van zo’n hele Opel. Na 3 keer banden wisselen dienen ze vervangen te worden. Maar dacht dat men bij de Chiron de onderhoudskosten wat gingen verlagen..
MAB zegt
@cpp1: ik bedoelde eigelijk de breedte van de velgen van de bugatti in vergelijking met die van opel. Not the price.
mstiic zegt
@hanse1one: Insignia OPC wat een heerlijke auto!
vtechlover zegt
Chiron supersport, the one to watch!
robert110 zegt
Nee dank je, met dak ziet het er al niet uit, maar zonder dak wordt dat alleen maar erger.
henkhupelschoten zegt
Waar is @sacha: Eigenlijk?
ericc zegt
Liever een P1 of La Ferrari. Wel minder vermogen maar technologisch vooruitstrevender dan de Bugatti.
Dutchdriftking zegt
Tja, volledig zwart is toch de beste kleur in mijn ogen. Met een dakje graag.
trolle zegt
Nee liever niet, hoe minder bugatti’s hoe liever. Alles voor de veyron is wel nog toelaatbaar
theyoungsaablover zegt
Iedereen die zegt “lelijk” zou er eens mee moeten gaan rijden, ik weet wel zeker dat je er zoveel plezier in hebt dat je hem nog mooi gaat vinden ook!
bohica zegt
@theyoungsaablover: ergens mee rijden zegt niks over of je iets mooi vind .
Het rijden zal geweldig zijn maar hij is echt lelijk .
rhellema zegt
@theyoungsaablover: Ik heb wel eens sex gehad met een lelijk wijf…daarna werd ze er echt niet mooier op hoor!!!
theyoungsaablover zegt
@rhellema: zullen we je privé leven hier buiten laten?
rhellema zegt
@theyoungsaablover: een Chiron of een Veyron rijd ik ook niet zakelijk dus kom je automatisch in de privésfeer terecht.?
gregorius zegt
Ben ik de enige die denkt: Die eerste Veyron. Vet ding. Baanbrekend in zijn tijd.
Chiron: meer van hetzelfde. Vast wel weer geweldig, maar meer van hetzelfde. Het zal wel.
berlinetta zegt
@gregorius: Ben het wel met je eens. De Veyron was en blijft een icoon, ongeacht wat je ervan vond. De Chiron is een verbetering daarop, maar zal daarom ook nooit dezelfde status behalen denk ik.
viezefreddyw zegt
@berlinetta: Ik ben het met jullie eens, maar je moet maar even zo denken: de Veyron was inderdaad baanbrekend in zijn tijd. Gaat echt ontiegelijk hard terwijl je genoeg comfort om je heen had. Vooruitstrevende technieken had dat apparaat en kon daardoor jaren vooruit nadat ‘ie werd geïntroduceerd. Vandaag de dag is 1001PK, een topsnelheid van 407 km/u en van 0 naar 100 km/u in 2.5 seconden en dat al sinds 2005 (vanaf toen was de productie). Ja, de Veyron is niet moeders mooiste. Nee, de Veyron weegt ontzettend veel. Des te knapper zijn de prestaties te benoemen. Nu is het aan de Chiron de taak om de haast onmogelijke opvolger te zijn. Misschien is ‘ie mooier, goedkoper te onderhouden. Maar baanbrekender dan de Veyron kan het nooit worden.
rolov zegt
@viezefreddyw: prestaties? Rechtdoor snelheden bedoel je? Want een bocht komt hij nauwelijks door .
viezefreddyw zegt
@rolov: Daar is het Bugatti nooit om te doen geweest. Ze wouden een record neerzetten. Snelste productieauto ter wereld. Is ze aardig gelukt dacht ik zo.
lazy123 zegt
Doet me denken aan de alfa 159 met een goede facelift?
mrrallycross zegt
Beter dan de coupé
rob5nismo zegt
Nee
bmwtouring zegt
Roept u maar? Waar slaat dat weer op?
berlinetta zegt
@bmwtouring: Daarmee wordt bedoeld dat je in de comments mag roepen wat je ervan vindt.
340isedan zegt
Wel mooi zeg, die OPC-velgen maken hem echt af!
jeppie zegt
JA GRAAG