Of hij nog ietsje breder mag zijn. Maar natuurlijk mag dat bij de Rocket Bunny Toyota GR86.
De uitgaande Toyota GT86 en Subaru BRZ kregen vaak kritiek op het feit dat ze niet krachtig genoeg waren. Aan de ene kant was dat een keuze, aan de andere kant komt dat gewoon door de natuur van de auto. Niet alleen vond Toyota het gewoon een prima klein sportwagentje, ook weten Japanse tuners vaak wel iets te maken van de sportwagen.
Toyota GR86 Rocket Bunny
De nieuwe generatie GR86 en BRZ is inmiddels onder ons en het lijkt er nu al op dat het deze generatie absoluut niet anders gaat zijn. De eerste creatie van een bekende Japanse tuner is namelijk al onder ons. Pandem / Rocket Bunny laat zien wat zij kunnen met de nieuwe Toyota GR86.
Laten we er maar geen doekjes om winden: het ding is extreem dik. De Toyota GR86 volgt het standaard recept van de tuner: een extreem dik uitgebouwde bodykit, koolstofvezel race-achtige onderdelen rondom, wielen die lekker ver uitgebouwd zijn en de auto is flink verlaagd.
Het zorgt ervoor dat de Toyota GR86 door Rocket Bunny lekker dik is. Heb jij nou toevallig een GR86, wat kan omdat deze auto wél naar Europa komt, dan mag je binnenkort dit dikspul voor je eigen GR86 bestellen.
Wat dat gaat kosten is helaas nog niet bekend. Voor nu hebben we de plaatjes om een beeld te schetsen van wat je kunt verwachten. Velgen en dat soort ongein moet je natuurlijk zelf regelen.
HZW zegt
Gelukkig ieder zijn ding, van mijn hoeft het niet, kan niet zeggen dat hij er mooier op wordt.
DeGoudenRaket zegt
Bij dit soort kits vraag ik me altijd af wat de verkoopcijfers zijn. Kan me niet voorstellen dat dat heel hoog ligt…
tortuga zegt
@Rakedt: kijk naar de omzet van rocket bunny en je hebt je antwoord op je vraag
Charles Taycan 4S zegt
Bouwpakketje?😜
Michel-GR zegt
Totaal onbruikbaar in Nederland binnen een dag heb je voor duizenden euro’s schade aan die bak.
rikus zegt
@Michel-GR: Die duizenden euro’s schade word al gemaakt zodra je aan de ombouw begint.
antwaarpeneir zegt
Dikke riceeeer
torsen zegt
Haha, die remmen!
Maar, ze zijn dit keer in ieder geval niet vergeten om de remklauwen erbij te renderen.
joki zegt
Zouden ze niet beter een vermogensupgrade voorzien om al dat extra gewicht voort te slepen?
tazmania zegt
@joki: vroeger had je de Mattig Kadett GSi, die liep door de extreme bodykit niet meer harder dan 160km/h.
Dutchdriftking zegt
Hij is gaaf. Kom maar door.
rutgerg zegt
Rocket bunny… klinkt meer als een of ander speeltje voor de dames dan een autotuner…
MarcoM zegt
Wel vet om te zien, maar een naam met Playboy Bunny klinkt een beetje soft.