De Lamborghini Urus, nu omgedoopt tot een Novitec Esteso, mag zijn benen strekken. De Urus is aangepakt door Absolute Motors en Wouter maakt de eerste meters met dit monster.
Lees Interacties
Reacties
Geef een reactie
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
MaartenD zegt
Mooie kleur en de bodykit staat hem goed
giel zegt
Het zal zeker indrukwekkend rijden! Dikke bak. Maar mooi? Echt alles behalve dat. Ik snap niet dat wanneer je zoveel geld hebt dat je dit kunt laten doen, dat je dan hiervoor kiest.
lompey zegt
-edit: nutteloze bijdrage-
alfapeter zegt
Hey Wouter, vergeet niet te melden dat hij breder is geworden!
rcolt zegt
Hele fijne kleurcombi. Complimenten!
lekkerdwars zegt
Kan enerzijds enorm genieten van al die upgrades en mods, maar dit blijft anderzijds wel een bedenkelijke auto. Een ‘soort’ dat toch sneller dan menigeen denkt verdwijnend is en waar over 2 jaar met een lach op teruggekeken wordt..
alcantara zegt
Mooiste auto die ik ooit heb gezien! Op de geblindeerde achterruiten na, zo lijkt het net een bestelbusje.
harrie zegt
Lijkt?
remarkable zegt
Blijft raar om een hoog hok weer te verlagen waardoor je een beetje een platgeslagen SUV effect krijgt.
Neemt niet weg dat hij in deze uitvoering en kleur wel erg dik is. Velgen komen mooi uit. Carbon details vallen wat weg, maar dan blijf je steeds weer wat ontdekken.
Honda NSX zegt
Het gaat dramatisch met de Veluwe, ons grootste natuurgebied op land. Veel eikenbos is op sterven na dood. Mezenjongen breken door kalkgebrek hun pootjes in het nest. Heidevlinders en unieke bloeiende planten staan op de rand van uitsterven. Oorzaak: stikstofvervuiling, decennialang. Een van de hoofdschuldigen is de personenauto met ICE. De Duitse auto’s voorop met hun grote cilinderinhoud en onzuinige karakter en uitbraak van de grootste hoeveelheid uitlaatgassen. Maar ook deze auto draagt hier aan bij.
mashell zegt
Haha. De hoofdoorzaak van de stikstof vervuiling is de veeteelt. Onze boeren produceren veel meer dan wij opeten kunnen. Dat produceren voor de export is het eerste waar we mee op moeten houden. Qua zuinigheid zijn Duitse auto’s nog niet zo slecht, die zijn al jaren aan het downsizen om de motoren zuiniger te maken.
lecomte zegt
@Honda NSX: een Honda NSX draagt daar ook aan bij.
moveyourmind zegt
Dat die gebroken mezenpootjes alleen door de ICE komen is niet helemaal waar…
Ik ben er niet trots op, maar ik had laatst een koolmees onder mijn Tesla en die had toen ook twee gebroken pootjes. Ben nog gestopt en uitgestapt om te kijken of ik de arme vogel kon helpen.
Maar toen ik zag dat het een Duitse koolmees was heb ik hem mooi laten liggen en ben er gewoon vandoor gereden, zo racistisch ben ik wel.
Groninger zegt
@Honda NSX: groenlinks gekkie?
PunicaOase zegt
@groninger: nee hoor, komt van diverse wetenschappers: https://www.nu.nl/klimaat/6130230/van-vogels-tot-eikenbos-stikstof-nekt-leven-op-de-veluwe.html
PunicaOase zegt
@punicaoase: maar oorzaak is volgens mij veel meer de veeteelt dan auto’s..
Groninger zegt
@punicaoase: als je je zo druk maakt om het klimaat dan is dit misschien niet het juiste forum om dat te uiten.
PunicaOase zegt
@groninger: eens, maar wat heeft dat te maken met iemand onterecht ‘uitschelden’ voor Groen Links gekkie..?
Groninger zegt
@punicaoase: uitschelden? Met een vraagteken achter een zin wordt er bedoeld dat het een vraag is, ik scheld niemand uit.
Groninger zegt
@Honda NSX: misschien moet je dan gewoon eens on topic blijven in plaats van geneuzel over het klimaat bij een video over een auto.
The Stig NL zegt
@Honda NSX: Jaaa, want auto’s zijn echt de enigen die CO2 en stikstof uitstoten. En kalk opzuigen, blijkbaar.
Zoals al eerder genoemd, doe eerst eens even wat aan de veeteelt, al die fabrieken die ongegeneerd overal lozen en allerlei zooi de lucht in gooien, en het overmatig vliegen. Het is toch absurd dat je met je Shell (ook zo’n lekker bedrijf…) Airmiles voor een tientje naar Barcelona kan vliegen?
Vergeet ook de vrachtschepen niet; we willen wel allemaal voor dirt cheap allerlei troep uit China hebben, maar vervolgens wel alsmaar zaniken over de voertuigen op ‘s lands wegen die o zo vervuilend zijn. Jaja…
kareljansen zegt
@Honda NSX: het sluiten van de grootste varkensstal van Nederland in Nunspeet heeft 15x meer effect op de stikstofuitstoot dan de hele 130 naar 100 verlaging. Ik probeer de schadelijkheid van de ice niet te bagatelliseren, maar er is meer aan de hand..
X5v85.0 zegt
Dus allemaal vegetarisch eten en we kunnen de rest van ons leven door knallen met ICE? 😉
Variomatic zegt
@Honda NSX: heerlijk, de afgunst en jaloezie druipt er vanaf.. had je de middelen dan kocht je ook zo’n slurper, maar nu dat niet het geval is een ander het willen ontzeggen of niet gunnen onder het mom van een of ander laf milieusmoesje, waha.. en trouwens: er zit een megabedrag aan bpm op deze auto DUS alle milieuschade is reeds afgekocht! Onbeperkt het gaspedaal vloeren dus! Want belastingheffing lost alle problemen op!
watchhok zegt
Wat een mooi apparaat! Love it..
HZW zegt
Wat ik mijn afvraag bij dit soort wide body kits. ??
Wordt er ook de haakse slijper in de oude spatborden gezet. ??
Als het breder wordt en er bredere wielen/banden onderkomen met verlaging kan het aan gaan lopen op de oude smalle spatborden die er dan nog achter zitten, bij diep in-veren.
Groninger zegt
@HZW: het wordt er allemaal gewoon op geplakt met kit.
romanzy zegt
Zou deze wagen te koop zijn? Indien zo, dan waar?
JanJansen zegt
Wel een schril contrast met de vorige post over deze auto.
Stel je hebt €200.000 vrij te besteden aan een auto.
Zou je dan werkelijk dit aanschaffen?
petert zegt
Ik denk het niet, deze auto kost meer dan €300k..
kareljansen zegt
@janjansen: Waarom niet? Jij wilt elke dag naar kantoor met je GT3RS of willekeurige Ferrari? Dit lijkt mij een prima wagen voor woon werk en de gezinsvakantie.
PunicaOase zegt
Heel bruut, mooie kleur, niet te, en ik denk nog redelijk praktisch ook, maar als ik het geld had kocht ik toch wat anders.
Lex zegt
Wil je me de volgende keer niet zo snel inhalen hehe. (eigenaar van de honda civic achter de google auto).
Mooie auto om te zien en horen in het echt.