De nieuwe Range Rover Evoque, maar dan met een stekker aan de hand van een driecilinder benzinemotor.
Lees Interacties
Reacties
Geef een reactie
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
Auteur: RubenPriest, gepost om – 8 Reacties
De nieuwe Range Rover Evoque, maar dan met een stekker aan de hand van een driecilinder benzinemotor.
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
Sanitarium zegt
Een 3 cilinder in een Range Rover…
michaelras zegt
1500 bpm voor de PHEV Evoque of ruim 10 x zoveel BPM in de non-phev Evoque, dan ga je toch twijfelen gok ik….
Variomatic zegt
@michaelras: niet helemaal, de benzine is er vanaf 55k en de plugin ook vanaf 55k. Het bpm voordeel gaat dus helemaal ‘op’ aan de meerkosten van het plugin systeem (of aan de extra marge die Land Rover pakt).. voor hetzelfde geld heb je dus een driecylinder 1500cc zónder 400 kilo aan plugin rommel die stuk kan gaan..
Sanitarium zegt
Als autoliefhebber kies je toch voor de motor, niet het geld 😉. Snap het wel hoor, daar niet van. Maar denk niet dat dit ding in de praktijk fijn is. Worst of both worlds imo.
Redrum zegt
tja, een 4 cylinder in een Range ….. ik bedoel maar liever een 3 cylinder met 200pk dan een 4 cylinder met 150pk
mwti zegt
Het blijft een krampachtig principe zo’n combinatie.
tinnemans zegt
Als ik @wouter goed beluister dan krijg ik het gevoel dat deze auto weliswaar 309pk heeft, maar dat als je een paar uurtjes op de Autobahn een beetje vlot mee wilt rijden, dat dat weleens lastig kan gaan worden. Klopt dat? En Range Rovers worden ook vaak gekocht om paardentrailers mee te kunnen verplaatsen, gaat dat uberhaupt lukken?
mashell zegt
Wat een armoedige kleurstelling, heel het design van de wagen gaat verloren. Dit filmpje bewijst voor de zoveelste keer dat PHEV een niet mislukt concept is (een vol elektrische BMW iX3 weeg 2155kg, die hoef je minder vaak te laden en kan echt snelladen).