• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

R8 V10 bij Quattro voor de deur

Auteur: sir_smokalot, gepost 24 juni 2008 om 12:23 – 36 Reacties

Audi R8 V10
“Nu deze auto zo vaak gespot is, kunnen we ‘m ook wel gewoon voor de deur parkeren, in plaats van hem binnen te houden”, moeten ze bij Quattro GmbH gedacht hebben.

Aangezien ringvideo’s vaak wat minder van kwaliteit zijn kan het geen kwaad om ook een paar scherpe foto’s te tonen. De kenner herkent de uiterlijke wijzigingen, zoals de uitlaatpijpjes en de halvering van het aantal horizontale vinnen onder de achterlichten. En heeft deze R8 ook een plattere snuit, of zou dat aan de fotohoek liggen? (via audiblog)

Audi R8 V10

Audi R8 V10

Ook interessant!

  • Meer puristisch vermogen voor de R8 RWD
  • Verduisterde Audi R8 opgespoord in Nederland
  • Audi R8 (type 42): álle versies op een rij
  • Officieel: Audi R8 V10 GT RWD is de beste tot nu toe
    Officieel: Audi R8 V10 GT RWD is de beste tot nu toe

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Een lekker gekke TVR op Nederlands kenteken
  • Audi RS6 met 1.100 pk is hypercar voor het hele gezin
  • Video: je auto verliezen door een dom ongeluk
  • Nieuwe wankelmotor komt uit onverwachte hoek
FacebookTweetPinLinkedIn

Audi, R8, zwart

Vorig bericht: « Lamborghini en Versace breiden samenwerking uit
Volgend bericht: Dure benzine? Dubai wil meer SUV’s »

Lees Interacties

Reacties

  1. Beck zegt

    24 juni 2008 om 12:26

    het V10 model mocht zich wel wat meer onderscheiden van de standaard R8, de wijziginen zijn veel te subtiel.

    Login om te reageren
  2. RENZOVR6 zegt

    24 juni 2008 om 12:31

    dat is ook audi
    geweldige wagen.

    Login om te reageren
  3. vincent996 zegt

    24 juni 2008 om 12:31

    Vind de 4 uitlaten van de R8 V8 toch wel iets agressiever. :P Maar het blijft een head-turner. Hij komt helemaal tot zijn recht op het circuit of de boulevard om middernacht. Prachtig

    Login om te reageren
  4. Graafke zegt

    24 juni 2008 om 12:32

    Gewoon subtiel een tikje dikker.

    Vind het model an sich al erg mooi, moet niet teveel meer aan gesleuteld worden.

    Login om te reageren
  5. M Freak zegt

    24 juni 2008 om 12:33

    Voor deze V10 uitvoering mochten er wel nieuwe velgen op…

    Login om te reageren
  6. GeeJee zegt

    24 juni 2008 om 12:37

    Waarom dan niet even foto maken van motorruimte? Nu kan het net zo goed een facelift model zijn :-)

    Login om te reageren
  7. Rutger zegt

    24 juni 2008 om 12:40

    …de uitgebouwde zijpanelen voor een grotere luchtinlaat lijkt mij het meest in het oog springende verschil

    Login om te reageren
  8. Esprit_de_Flandre zegt

    24 juni 2008 om 12:44

    Lijkt idd platter. Grille lijkt ook kleiner. Maar is misschien optisch bedrog. We zien wel.

    Login om te reageren
  9. StormRAM zegt

    24 juni 2008 om 12:45

    Ik dacht ook iets aan de grille te zien, iets meer naar voren of wat spitser? Is niet zo heel erg goed te zien aar toch, ik ga twijfelen…

    Login om te reageren
  10. lodewijk zegt

    24 juni 2008 om 12:45

    @ GeeJee
    Ik dacht net hetzelfde..
    Neem dan gewoon een foto van de motor dan weet je het ineens zeker. Je kan er toch recht opkijken.

    Login om te reageren
  11. AutoInformatief zegt

    24 juni 2008 om 12:46

    Inderdaad ik zou ook wel eens de foto willen zien van het motorruim. De uitlaten vind ik er nog wel mooi bij passen.

    Dat rooster op de achterkant is dat niet ook nieuw? Me eerder in ieder geval nog niet opgevallen.

    Login om te reageren
  12. ZwerverRoodbaard zegt

    24 juni 2008 om 12:46

    Denk dat het V10 model zich wel duidelijk kan onderscheiden.

    Want bij de gewone zit niet echt zo’n bobbel op de zijkant.

    Verders kun je ook gewoon ff door “kofferdeksel” heen kijken wat voorn blokje erin ligt.

    Login om te reageren
  13. Ptr zegt

    24 juni 2008 om 12:55

    onder de koplampen zijn nu maar 2 lamellen te zien terwijl de gewone er 3 heeft?

    Login om te reageren
  14. smoke zegt

    24 juni 2008 om 13:05

    Lamellen. Dat woord zocht ik…

    Login om te reageren
  15. De Nou zegt

    24 juni 2008 om 13:11

    laat maar komen zeg ik zo :D

    Login om te reageren
  16. Joey zegt

    24 juni 2008 om 13:16

    Als ze ‘m gewoon zo naakt buiten zetten moeten er (heel) binnenkort officiële foto’s verschijnen..

    Login om te reageren
  17. TweetyV6 zegt

    24 juni 2008 om 13:26

    Nu dat de zijpanelen meegespoten zijn (is de 1e keer dat ik dat zie) valt het nog eens extra op hoe lelijk die bak is. Veel te lang.
    Voor ’t zelfde geld koop je iets mooiers.

    Login om te reageren
  18. Blitz zegt

    24 juni 2008 om 13:29

    Mooi man…. die subtiele veranderingen doen het wel voor deze bak…

    Login om te reageren
  19. peekaa zegt

    24 juni 2008 om 13:41

    hee ik heb nog een verandering gevonden XD
    er zit ee oranje lampje achter de koplamp XD

    Login om te reageren
  20. LaurensVD zegt

    24 juni 2008 om 13:53

    Te lang? Als je de auto in het echt ziet verschiet je van hoe klein hij wel niet is.

    Login om te reageren
  21. Djivy zegt

    24 juni 2008 om 14:15

    “Nu deze auto zo vaak gespot is, kunnen we ‘m ook wel gewoon voor de deur parkeren, in plaats van hem binnen te houden”, moeten ze bij Quattro GmbH gedacht hebben.

    Toch niet. Want ze dachten eigenlijk:

    “Aangezien deze auto nauwelijks van de V8 verschilt, kunnen we ‘m ook wel gewoon voor de deur parkeren, in plaats van hem binnen te houden”, dachten ze bij Quattro GmbH.

    Maar het blijft wel sex op wielen.

    Login om te reageren
  22. Tombnolz zegt

    24 juni 2008 om 14:16

    Beetje spijtige kleurencombo: zwart & zwart…

    Login om te reageren
  23. Jurre zegt

    24 juni 2008 om 15:22

    nou ik wil die v10 wel ff zien eigenlijk

    Login om te reageren
  24. S3Revo zegt

    24 juni 2008 om 16:26

    Inderdaad, niemand die even op de gedachte kwam om dat blok dan gelijk te fotograferen?

    Login om te reageren
  25. Tommy zegt

    24 juni 2008 om 17:54

    Heeft hij nou een extra uitlaat onder de bumper onder de ovalen? Of ben ik de enige die dat ziet. Jammer van die Amerkaanse reflectoren op de zijkant. Gelukkig hoefen die er hier niet op.

    Verder zeer geile bak, ze hebben iets moois nog mooier gemaakt zonder dat het te schreeuwerig wordt. Laat maar komen!

    Login om te reageren
  26. robin zegt

    24 juni 2008 om 17:56

    is dit niet de de r8 met de nieuwe 1 liter 3 cil motor van VW die uit moet komen 1 deze dagen
    want ik zie nog geen v10 achterop staan of de achterklep

    Login om te reageren
  27. robin zegt

    24 juni 2008 om 18:01

    kan je eigenlijk geen duitse kentekens nakijken net als bij de RDW in nederland

    Login om te reageren
  28. Statlert. zegt

    24 juni 2008 om 18:13

    Mooie bak!

    Login om te reageren
  29. Edje® zegt

    24 juni 2008 om 18:13

    @ Robin: ik zie toch duidelijk rechts van het linkerachterlicht R10 op de kont staan.

    Login om te reageren
  30. Citrofiel zegt

    24 juni 2008 om 18:19

    @ Edje; Zeker weten dat er niet gewoon R8 staat? Lijkt er ook veel op.
    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/19/Audi_R8_rear_20080225.jpg

    Login om te reageren
  31. Rus zegt

    24 juni 2008 om 20:42

    Leuke sidemarks.

    Login om te reageren
  32. BVO zegt

    24 juni 2008 om 21:16

    @ Ptr achter heeft hij er ook 2 lamelen ipv 4 bij de v8 ;)
    ik ben benieuwd hoe hij der in het wit/ carbon (achter de deur)uit ziet mij lijkt dan die bobbel van de lucht inlaat mooier eruit springen

    1 ding is zeker: De galardo lp 560-4 (pff ut is er weer uit) en de r8 v10 zijn toch wel de mooiste auto’s op dit moment.

    Login om te reageren
  33. SyriX zegt

    24 juni 2008 om 22:35

    allemaal leuk en aardig die uiterlijk.. gast moest foto’s van de motor maken. die dakje is tog doorzichtig.

    Login om te reageren
  34. Edje® zegt

    24 juni 2008 om 22:46

    @ Citrofiel: mmmm…. duidelijk… i rest my case… ;)

    Login om te reageren
  35. Carmaster zegt

    25 juni 2008 om 17:51

    Er staat toch echt R10 op de kont of niet?

    Verder hadden ze m ook wel wat dikker mogen maken, maar wie zegt dat dit de definitieve versie is?
    Ze kunnen nog een hele hoop veranderen, voor ie daadwerkelijk uitkomt.
    Uitlaten zijin bijvoorbeeld een beetje aan de kleine kant, zie het liever zoals die van de overige RS-modellen.

    Daar moet iig nog flink aan gespijkerd worden voor ie zich echt onderscheidt van de normale R8…….

    CM.

    Login om te reageren
  36. Windhoos zegt

    25 juni 2008 om 18:20

    Beck schrijft,

    24 June 2008 om 12:26
    het V10 model mocht zich wel wat meer onderscheiden van de standaard R8, de wijziginen zijn veel te subtiel.

    ———————————————————————-

    De V8 is al niet verschrikkelijk subtiel, nog “dikkere” wijzigingen en je krijgt imho een pauperbak. zo is hij precies mooi genoeg ;-)

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North