Die is niet mals. Maar aan de andere kant, je krijgt er wel wat voor!
Om maar met de deur in huis te vallen, voor de simpelste Levante mag je 102.529 ekkermannen achterlaten bij je plaatselijke dealer. Daarvoor krijg je dan de zelfontbrander, maar daar sla je geen modderfiguur mee bij het stoplicht. Even de feitjes weer boven water halen. De diesel heeft 275 pk en daarmee ram je hem 6,9 seconden naar de 100 en ligt de top op 230. Niet verkeerd.
Dan is er ook nog de Levante S. Daar hebben ze een 6-cilinder benzinemotor ingestopt en die levert 430 pk. 0-100 gaat daarmee in 5,2 seconden en hij stopt pas met accelereren als je 264 rijdt. Je betaalt daar wel iets meer voor, de ‘S’ kost 140.371 piek. Overigens kun je beter verhuizen naar België als je een Levante wil, daar is ie net even iets goedkoper.
Je kunt hem nu meteen gaan bestellen, als je bij de eerste kopers hoort, dan rij je er dit voorjaar nog mee. Ik zeg doen!
Nou, ik moet zeggen dat hoe langer ik er naar kijk… Nee.
@sunder94: hoe langer IK er maar kijk, zeg ik ja
@sunder94: als je zou zeggen dat het een Koreaan of een Japanner is, zou ik het ook geloven. Maar ja, die Hyundai-bus van Porsche heeft ze goud opgeleverd, dus de rijken onder ons zullen ‘m vast bij bosjes tegelijk aanschaffen.
@roppp: Ahum, Koreaanse auto’s willen hier niet mee vergeleken worden …Dank U voor Uw medewerking..
@norge: Als ik heel eerlijk ben vind ik die Hyundai SUVs ook nog een stuk mooier dan zo’n Levante. Het zal vast niet zo snel zijn, en de materialen zullen ook wat minder “premium” zijn dan bij de Levante, maar puur op uiterlijk zou ik liever een Tucson of Santa Fe hebben dan een Levante.
@roppp: Hyundai-bus?
Ik meende dat de oorspronkelijke Cayenne op een japanner is gebaseerd.
Specifieker:
[url=http://postimage.org/][img]http://s30.postimg.org/nwru18kgx/used_daihatsu_car_sales_search_results_287012942.jpg[/img][/url]
[url=http://postimage.org/app.php]windows print screen[/url]
Die Belgen hebben ook altijd geluk
@lexusfan: nee de nederlandse bevolking slikt gewoon alles als zoete koek, dit land gaat door de belastingdienst aan haar einde gebracht worden.
Hmmm, nee. Doe mij maar een F-pace.
@dutchdriftking: Eens! Maar als ik dan toch nog een ander alternatief aan mag dragen: de Mercedes GLC 43 AMG.
@Edge: ook een leuk apparaat.
LOL ..
30 rooitjes duurder ..
Kan de pedo-partij weer een hoop sextoeristen voor subsidiëren ..
Mooi hoor, soort Mazda
Vind em niet goedkoop. Bij BMW bijv. rijd je dan weg met een 4.0d met 20k aan opties. Dan heb je toch een behoorlijk dikke X5 voor de prijs van een kale Maserati. Vind hem ook niet heel erg mooi. Het Maserati springt er niet echt af als je het mij vraagt.
@E34M5Touring: en dan te bedenken dat die x5 veel groter is..
@E34M5Touring: jij weet al dat de optielijst zolang is als bij Audi? Misschien zit er standaard wel bommetje vol
@87sandyd: Misschien wel, maar waarschijnlijk niet. Aangezien je bij Maserati zelfs de kleuren van je stiksels kunt aanpassen vrees ik dat je ook hier nog wel kunt opspeccen naar astronomische bedragen. Italianen zijn daar in dit segment net zo goed in als de Duutsers hoor.
@E34M5Touring: oke, daar geef ik je dan weer gelijk in
Te duur.
Vind ‘m eigenlijk steeds mooier worden
Soms komen auto’s op een foto niet helemaal tot hun recht…
En blijken ze in het echt veel mooier te zijn. Ik heb het idee dat dit bij deze Maserati ook wel eens het geval kan zijn…
Het is in ieder geval weer eens iets nieuws in het segment van de SUV’s. En of het een echte Maserati is of niet moet iedereen maar voor zichzelf uitmaken, ik zou me niet schamen met zo’n ding voor de deur.
@moveyourmind: ja dat Is zeker bij deze auto het geval.. De foto’s doen de proporties geen recht. In het echt en van dichtbij blijkt de auto een stuk groter dan verwacht en Is het best een hele elegante verschijning. Op de foto’s lijkt het stuk onder de ramen heel hoog en de “cabine” nogal krap. Oké het is zeker geen maatje Q7 maar eerder net iets groter dan de Macan en dichtbij de maat van de Cayenne.
Ik was heel sceptisch maar het beursbezoek heeft de zorgen weggenomen.
@moveyourmind: Dat is bij de Bentley toch ook. Tot nu toe geen enkel item gezien waarbij het mondje niet open viel van wat een gevaarte. Niet perse mooi te noemen, maar het blijft indrukwekkend en in proportie. Of Shmee
@fmgarcia: precies wat
@w0o0dy zegt dus.
Best een mooie bak, en squadra-tuning kan die diesel nog behoorlijk kietelen. Maar ik zou voor zo’n astronomisch bedrag toch een Quattroporte GTS van de vorige generatie aanschaffen, dat is pas een geweldige wagen. En dan hou je zelfs nog geld over voor een Fiat Panda 4×4 voor de boodschappen en als het sneeuwt.
Tja, bijzonder!
Het ziet er zo doorsnee uit. Het had net zo goed een Mazda of Infiniti kunnen zijn. Geef mij maar een Dacia Duster….
@Rick-dos: Eens… Ben erg benieuwd naar die Mazda Koeru/CX-6 of hoe ‘ie ook gaat eten.
https://www.infiniti-cdn.net/content/dam/Infiniti/2014/infiniti-now/news-and-events/emea-master/q30-coming-soon/q30-main-header-v3-3072×1728.png.ximg.l_full_m.smart.png
Hoe zit het dan met de V8? Is die überhaupt nog niet aangekondigd of wordt die CO2-taks schreeuwend duur?
@phaeton: De V8 komt pas eind in 2018.
@phaeton: De V8 komt pas in 2018.
Voor 140k ging ik liever shoppen bij Range Rover. Dat is pas een SUV.
Er zijn vast voetballers die dit kopen (of mensen als Stevie Wonder of Andrea Boccelli), maar serieus: een weldenkend mens met een set heldere ogen koopt dit toch niet?!
@thefuelofsatan: ga het beestje maar eens in het echt bekijken.. De foto’s zijn tamelijk bedrieglijk.
Vind er geen zak aan.
Ik ben de enige hier die hem wel zou kopen. Vind hem wel gaaf eigenlijk.
@thomasthomas: eens, ik ook
Ben ik dan de enige die hem helemaal niet verkeerd vind? Ik zou hem zelfs mooi durven noemen.
vind hem er prima uit zien!
alleen als we dan toch allemaal de vergelijkingsmongool uithangen:
achterkant en interieur: hallo cayenne!
Op deze foto krijg je iets beter het juiste beeld.. En dan vind ik de auto live toch nog beter ogen. http://o.aolcdn.com/dims-global/dims3/GLOB/legacy_thumbnail/750×422/quality/95/http://www.blogcdn.com/slideshows/images/slides/381/909/7/S3819097/slug/l/2017-maserati-levante-003-1.jpg
Dan liever een Infiniti QX70 met de 5 liter V8.
Best veel voor een opgehoogde Fiat.
@nicolasr: Cijfer notaties zijn weer lekker op orde… De standaard versie kan iedereen kopen, voor 100 en een beetje euros. En de S dan 1,4 ton duurder. In 102,529 de komma veranderen in een punt svp.
OT: Ik word er nog niet echt warm van. Even afwachten totdat ik hem in het echt zie.
@mrB: Correctie op uw cijfers, “En de S dan 1,4 ton duurder.”, de S kost net iets meer dan 1,4 ton en is dus een kleine 40.000 in euro’s duurder.
Maar inderdaad, de komma in 102,529 klopt natuurlijk niet, ook al worden hier de ekkermannen aangehaald.
OT: Blijft een auto, die niet aan mijn smaak voldoet, dan is die Jaguar F-pace (blijft een rare naam) mooier.
@mrB: Even serieus.Waar héb je het over?
@nicolasr: Je gebruikte in eerste instantie 2 verschillende getal notaties door elkaar, eentje met een komma, de andere met een punt. Dit kan tot behoorlijke problemen leiden, zoals in Amsterdam, waar ze miljoenen te veel hadden uitgekeerd. ;)
Nu ben ik een beetje een nerd op dit gebied, zoals grammarnazi’s dat voor taal zijn. Verder vind ik dat je erg fijne stukjes schrijft, dus keep up the good work!
ik heb hem al 2 keer zien rijden hier in Turijn met klein beetje camouflage. en ja in echt is die mooi!
HEb dit gedrocht in het echt gezien in Geneve en,,,,,……..het is ook echt een gedrocht. Buitenkant gaat nog wel, maar interieur is net een Japanner. Totaal Maserati onwaardig helaas,
Als ’t interieur net zo goedkoop is als de Ghibli dan hoef ik ‘m niet.
Mooie suv laat maar komen
Mooi auto al moet ik er nog wel even aan wennen en de prijs is ook wel aan de hoge kant