Voor als een Carrera GT niet volstaat…
Het is maar goed dat er nog Porsche-eigenaren zijn zonder tuinman. Die moeten zelf hun gras maaien en komen dan op dit soort ideeën. Dit is een maaier van het merk Partner, uitgerust met een monsterlijke 14,5 pk. Hij is door een fanatieke Porsche-rijder helemaal uit elkaar gehaald en tot in detail geschilderd in Grand-Prix Weiß en Indischrot. RVS uitlaatsysteem erop, toerentellertje gemaakt van een oud 911-oliefilter, de broodnodige brandblusser monteren en klaar.
Zo zie je maar weer, zelfs in de tuin geldt: Porsche the best! (via thecarconnection)
Loewie zegt
Kan niet anders zeggens als vakmanschap! En nu racen met dat ding :p
Henk zegt
Wow…leuk idee van Porsche, daar zal de Amerikaanse huisman erg blij mee zijn…
Tom zegt
hmm…dit slaat echt nergens op…kan er helaas ook niet om lachen
DRU zegt
Deze heeft het sport chrono pakket zie ik
corrado vr6 slc zegt
Relaxt!
Alleen hadden ze er Porsche wielen onder moeten leggen.
Frank deH zegt
Vervelend onderwerp, was ik maar al te graag vergeten. Nu moet ik wel “het gras gaan af rijden/doen” zoals ze hier zeggen. Had ik het net verdrongen. Maar goed mijn Zweedse Stiga in Ferarri-geel heeft toch 17,5 pk (of zoiets). Met de vlam in de pijp dan maar…
Roel zegt
Mooi wagentje!
Wanneer gaan Lamborghini en Ferrari deze trend volgen?
Frank deH zegt
Ferarri=Ferrari oeps.
clijde zegt
“Omdat je toch snel klaar bent met het gazon, mag je de heg ook even knippen” zei de vrouw die de broek aan heeft… :)
cheetacars zegt
leuk voor de grasmaaitrekkerraces :D
Trobken zegt
Klopt langs geen kanten.
Bij een Porsche moet het contact LINKS!
robbie zegt
@Roel, jij weet zeker niet dat Lamborghini ooit begonnen is als tractorfabrikant?
W!d zegt
@Roel.. Porsche en Lamborghini zijn beide trekker merken, dus er zal vast wel een echte orginele lamborghini trekker met maaiopbouw zijn :)
Roel zegt
@robbie
Zoiets kan ik me wel vaag herrineren, maar ik was het even vergeten, maar ik denk niet, dat die zo’n sportief uiterlijk hadden.
Astondriverinspe zegt
Als het contactslot nou aan goede kant (links voor een porsche) had gezeten had ik hem gekosch :-D
Nico zegt
Hebben hier thuis nog een oldtimer Diesel traktor van porshe staan :)
Rick zegt
Sleuteltje zit rechts.
Italian Car Driver zegt
Is ie ook begrensd op 250?
corrado vr6 slc zegt
@ Italian Car Driver: Ja hij is begrenst op 250 meter per uur ;)
Wim zegt
een oud 911-oliefilter
Als we het over details hebben: de sleutelhanger is ook het vermelden waard.
ZwerverRoodbaard zegt
Hoe hard zou die eigenlijk kunnen :P
Lijkt me wel stoer om te zeggen ik heb een Porsche kom je met de zitmaaier aan zetten. Zelfde als dat ze hier bij de buren een Lamborghini en een Porsche hebben met trekhaak ;)
Denk daar maar is overna.
Gregor zegt
Het is geen 911 de motor zit aan de voorkant en niet aan de achterkant…
Als je het doet doe het dan ook wel goed he…
Fout zegt
Porsches zijn nooit begrensD op 250 km/u ; deze dus ook niet veronderstel ik!
DRU zegt
De voorloper..
DRU zegt
Is ’t geen poepie?
Trommelt zegt
Prachtig ding. Alleen mis ik laag profiel alu’s en ronde koplampen. Kan toch niet zo moeilijk zijn…
Timmah zegt
Een traktor met emotie??
madru zegt
sleutel had nog links moeten zitten.
Baztrd zegt
Ik wacht wel op de 4s denk ik, toch handiger in het ruige tuin-terrein! Of toch een GT2 versie?
Peter zegt
er zijn van die grasmaaimachine races (hoe de hell noem je dat?!) waar er toch echt van dit soort dingen tussen rijden…. en ook jongens die er een 600cc kawasaki blok er in lepelen :S
@ grasmaaier himself…. netjes afgewerkt! niet over de top met die platgeslagen kever lampen erop ofzo… (wie maait het gras als het donker is??)
bullago zegt
doet me denken aan een verhaal van ene zekere meneer lamborghini maar dan de omgekeerde weg ;)
Dana zegt
Ik wacht effe op de RS versie…..
ferrarifreak zegt
xD
CustomCruiserMan zegt
LOL
mijn opa heeft nog een echte Porsche Tractor(in roest kleur:-p)
audi_freak zegt
14,5pk is niet zoveel… had wel meer verwacht van porsche xD onze grasmaaien heeft al 17,5pk
Oist zegt
Wel humor… en teveel vrije tijd!
dekster zegt
Hehe,mijn grasmaaier heeft 16pk 8)
AlfaGT zegt
Eindelijk een porsche zonder het woord proleet op de voorbumper
bob zegt
en meteen mooier dan een BMW ;)
Luc Jagers zegt
Word wel irritant om hem te kuisen, een wit kleurtje is nu niet ideaal voor werk materiaal.
Audiofreak zegt
)
een lamborghini tractor en natuurlijk:
)
DAT zegt
@DRU
Prachtig trekkertje. En wie zei dat er nooit Porsche diesel mag komen?
Birger zegt
Van het merk Partner??
Ik heb dat model (dan wel de originele) en die is van het merk Lazer?! Maar ik zie hem liever in het Ferrari rood :).
The Bear zegt
Zoals Lambornogwat begon, eindigt Porsche! Mooi zo!
The Honda Spirit zegt
nee, net als de NSX is Honda dan toch weer lichtjaren voor op Porsche
Audi Alami zegt
@audiofreak
Ferruccio Lamborghini heeft zijn fortuin voornamelijk vergaard in de tractorenfabricage in Italië en Spanje. Hij was begin jaren zestig een bon vivant met een passie voor snelle wagens en bezat daarvan een aanzienlijke collectie. Lamborghini had onder andere een splinternieuwe Ferrari die in één jaar tijd viermaal terug naar de fabriek moest wegens gebreken. Toen Ferrucio de twintig jaar oudere Enzo Ferrari hierover misnoegd aansprak (de twee woonden slechts veertig kilometer van elkaar) gaat het verhaal dat deze laatste hem neerbuigend afwimpelde met;”Ga je maar weer met je tractoren bezighouden en laat het bouwen van sportwagens over aan hen die er verstand van hebben!”
Enzo Ferrari wist niet wat hem overkwam toen drie maanden later op de jaarlijkse autosalon van Genève van 1963 een prototype van een nieuwe supersportwagen de show stal: de Lamborghini 350 GTV, gesierd met een radiatorembleem van een aanvallende stier (het logo van de tractorenbouwer), die zich de komende veertig jaar fel zou weten te meten met het steigerende Ferrari-paard.
Ferrucio Lamborghini was geslaagd in een onwaarschijnlijke krachttoer: in minder dan drie maanden een team van ingenieurs, stylisten en carrosseriebouwers aan te werven in zijn tractorenbouwbedrijf met als enige opdracht: “Bouw mij een sportwagen die in elk opzicht superieur is aan Ferrari”. Van meet af aan werd het nieuwe wagenmerk een sensatie, met haar technologie die verder was (onafhankelijke ophanging, dwarsliggende middenmotor, aerodynamica…) dan die van de – eerder conservatieve – Ferrari’s. Lamborghini richtte zich echter puur op de verkoop van baanmodellen aan particulieren en liet het racen aan anderen over. Hoewel Ferrari al ruim een halve eeuw de F1– en F2-klassementen was blijven domineren zou het merk sinds 1964 wel degelijk onafgebroken de hete adem van Lamborghini in zijn nek blijven voelen, gezien het haasje-overgedrag van beide merken in verkoop en populariteit, tijdens de veertig jaren die daarop volgden.
Tadaa Onstaan van Lamborghini
ELB zegt
Jaa dit is stijl! Kan het ook in het oranje?
sjorsx87 zegt
Haha jaja hier is je buurman jalours op als jij hier het gras mee maait!
Vooral met het geroffel uit dat RVS uitlaatsysteem;)