• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Prijzen Fiat 500e bekend, plus extra model

Auteur: willeme, gepost 22 oktober 2020 om 14:57 – 32 Reacties

prijzen Fiat 500e

En naast de prijzen van de Fiat 500e hebben we ook de spiksplinternieuwe Fiat 500 3+1!

De nieuwe Fiat 500e moest de heetste auto van 2020 worden. Helaas gooide het coronvirus een beetje roet in het eten. Zeker in Italië waren de gevolgen enorm. Veel bedrijven moesten daarom doen aan schadebeperking. Zeker Fiat, dat ook nog eens afhankelijk is van heel erg veel toeleveranciers die ook allemaal temaken kregen met de lockdowns.

Fiat 500e 3+1

De onthulling van de 500e vond weliswaar plaats, maar daar bleef het vervolgens bij. Maar nu is er nieuws, want dit is de Fiat 500e 3+1! En net als met de beste verpakkingen van Snickers, Lions of Nuts’, gaat het om 4 stuks. Deuren in dit geval. De gewone Fiat 500e is namelijk een driedeurs (aan elke zijkant één + de achterklep. De 3+1 krijgt er een kleintje aan de zijkant bij.

  • prijzen Fiat 500e
  • prijzen Fiat 500e
  • prijzen Fiat 500e

De Fiat 500e 3+1 is overigens niet langer of breder. Je krijgt er simpelweg een praktische deur bij. Sterker nog, je moet echt goed kijken wil je zien dat je te maken hebt met een vierdeurs Fiat 500. Wel is de 500 met vier deuren iets zwaarder: 30 kilogram om precies te zijn.

Prijzen Fiat 500e

Naast deze nieuwe uitvoering zijn ook de prijzen van de Fiat 500e bekend. De goedkoopste is de 500e Action. Deze heeft als enige 95 pk en haalt 180 km op een volle accu. Kosten: 24.900 euro. Dat is dus vooral een lokkertje. Je wil namelijk minimaal de ‘500 Passion’. Deze heeft naast een hoop passie namelijk een groter accupakket, meer vermogen en maar range: 320 km volgens de WLTP. Deze is er vanaf 28.600 euro.

  • prijzen Fiat 500e

De goedkoopste Fiat 500e Cabrio is de Passion met de 42 kWh batterij. Deze kost 31.600 euro. Tenslotte de vanafprijs voor de Fiat 500e 3+1: die bedraagt 30.600 in Passion-trim. Alle uitvoeringen zijn naast de Passion-uitvoering ook leverbaar als Icon en La Prima.

Meer lezen? Deze 17 auto’s hebben bijzondere achterdeuren!

Ook interessant!

  • Fiat geeft je twee cent per kilometer als je in de 500e rijdt
  • Ook Fiat kondigt een switch naar volledig EV aan
  • Fiat 500X is er nu ook als 'cabrio'
  • Prijzen vernieuwde Kodiaq
    Prijzen vernieuwde Kodiaq bekend gemaakt

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Een lekker gekke TVR op Nederlands kenteken
  • Audi RS6 met 1.100 pk is hypercar voor het hele gezin
  • Video: je auto verliezen door een dom ongeluk
  • Nieuwe wankelmotor komt uit onverwachte hoek
FacebookTweetPinLinkedIn

500, 500e, Elektrisch, Fiat, geld, Prijzen

Vorig bericht: « G-Power G5M Hurricane RR is de meest krankzinnige M5 ooit
Volgend bericht: BMW X5 F15 2013-2018 occasion aankoopadvies »

Lees Interacties

Reacties

  1. Poulusma zegt

    22 oktober 2020 om 15:17

    Niemand die helemaal klaar is met dit model??
    Er rijden er genoeg rond toch :p
    Tijd om eens iets nieuws te ontwerpen Fiat!!

    Login om te reageren
    • jordip zegt

      22 oktober 2020 om 15:44

      Nee ik niet eigenlijk. Ik blijf het altijd een leuke/toffe auto vinden om te zien, voornamelijk de abarth’s. Met deze elektrische variant en de 3+1 vind ik de auto ook weer verfrissend ogen. Daarnaast vind ik de auto’s ook niet slecht rijden, je mist natuurlijk de pit die een abarth wel heeft . Daarnaast rijden er genoeg rond zoals je zelf zegt, dus zegt dit denk ik genoeg over de auto.

      Login om te reageren
      • gandini zegt

        22 oktober 2020 om 16:32

        Eens! Het blijft een cool autootje, al vind ik het wel echt nog steeds een vrouwen/boodschappenauto, maar dan wel zo ongeveer de leukste die je kunt krijgen. Mijn vriendin is er helemaal gek van, haar moeder ook.

        Login om te reageren
    • knapzuur zegt

      22 oktober 2020 om 16:04

      Toch ergens wel grappig dat een ontwerp dat in de basis uit kwam in 1957 tot op de dag van vandaag verkocht kan blijven worden.

      Login om te reageren
      • mashell zegt

        22 oktober 2020 om 17:31

        De 9e symfonie van Beethhoven klinkt nog steeds briljant. Het Rietveld Schröder ziet er nog steeds modern uit. De Victoria watervallen zijn nog steeds spectaculair. Sommige oude dingen weten gewoon heel actueel te blijven. Ik denk dat de Fiat 500 dat talent ook heeft.

        Login om te reageren
      • kifta zegt

        23 oktober 2020 om 13:46

        @knapzuur: ahum Porsche?

        Login om te reageren
    • kennone zegt

      22 oktober 2020 om 17:50

      @poulusma: NEIN! Helemaal als het om de Abarth gaat. Ondertussen zijn de concurrenten echt een flinke stap beter en sneller,, maar de beleving is toch echt het beste in zo’n Abarth dat in combi met zijn uiterlijk is gewoon perfect!

      Login om te reageren
    • tweetyv6 zegt

      22 oktober 2020 om 21:10

      @poulusma:
      Deze is helemaal opnieuw ontworpen.

      Login om te reageren
      • meetsysteem zegt

        23 oktober 2020 om 12:39

        Ik wilde het net zeggen. Autonieuws niet gevolgd, op Autoblog alleen plaatjes gekeken, geen tekst gelezen, geen comments begluurd. Dan reageer je zo, maar dat mag in ons land gelukkig.

        Login om te reageren
        • Poulusma zegt

          24 oktober 2020 om 12:45

          Plaatjes zeggen genoeg ?
          Hij ziet er praktisch hetzelfde uit dat zegt mij genoeg ?

          Login om te reageren
    • ghost zegt

      23 oktober 2020 om 11:47

      @poulusma: altijd lekkere wijven erin, dus waarom klagen?

      Login om te reageren
      • Poulusma zegt

        24 oktober 2020 om 12:44

        @ghost

        Dat is niet altijd waar, onze homofiele medemens weet dit model ook veelvuldig te vinden ?

        Login om te reageren
        • appeltaartislekker zegt

          24 oktober 2020 om 14:23

          @poulusma: wat een bekrompen gedachte gang.

          Login om te reageren
    • goodvibrations zegt

      23 oktober 2020 om 18:18

      Nope.. Blijft een sympathieke auto. Met flair.. Nr.1 boodschappen wagentje voor erbij.. ? die Italianen bouwen niet persé altijd de beste auto of de goedkoopste.. (Daar hebben ze de Panda voor) maar wel eentje waar je gewoon blij van wordt als je ze ziet rijden..
      Check die press release ook.. Geweldig ? dat kan alleen maar Italiaans zijn.. https://youtu.be/pVBAzeu-HZg
      Als je van EV’s houdt en je hebt een beetje geld en gevoel voor stijl dan is dit wel een topper voor naast je model S.

      Login om te reageren
  2. ar156sw zegt

    22 oktober 2020 om 15:30

    Blijft een leuk autotje en ziet er in deze uitvoering fris uit. Dat extra deurtje lijkt me een handige optie (en heeft wel wat cools ook). In passion uitvoering prima bruikbaar als stads- of 2e auto. Alleen die prijs… dan moet je wel heel graag elektrisch willen! Maar als dit type auto qua kosten meer richting de benzinevariant gaat, worden ze denk ik heel snel heel populair.

    Login om te reageren
  3. escort77 zegt

    22 oktober 2020 om 16:16

    En die extra deur kost dan 2000 euro? Of krijg je er nog meer bij voor die meerprijs?

    Login om te reageren
    • kennone zegt

      22 oktober 2020 om 17:52

      @escort77: waarschijnlijk wat extra windruis.

      Login om te reageren
    • boomhauwer zegt

      22 oktober 2020 om 18:12

      @escort77: extra waterinsijpeling omdat het rubber wellicht niet afsluit

      Login om te reageren
  4. HZW zegt

    22 oktober 2020 om 16:45

    Mijn keus zou de 500e Trepiuno (3+1) zijn, maar voordat ik mijn Abarth inruil voor een elektrische 500e zal er eerst een Abarth versie moeten komen met meer dan die 118 pk EV motor.

    Login om te reageren
    • kennone zegt

      22 oktober 2020 om 17:53

      @HZW: een Abarth rijd je vooral om de beleving. In dat geval door sparen en hem naast je Abarth rijden een betere optie lijkt mij.

      Login om te reageren
      • goodvibrations zegt

        23 oktober 2020 om 18:21

        Idd heeft lang niet de beleving van de abarth.. Maar geen enkele EV heeft de beleving van een ice.. Maar uiteraard wel weer een andere beleving die ook wat heeft.

        Login om te reageren
    • tweetyv6 zegt

      22 oktober 2020 om 21:13

      @HZW: Komt.
      Maar ik behoud onze Abarth 695 Rivale.
      Hoop binnen een maand de 500E La Prima te krijgen

      Login om te reageren
  5. mashell zegt

    22 oktober 2020 om 17:33

    Foto’s mooi op het dak van het Lingotto winkelcentrum. Ze blijven trouw aan de historie.

    Login om te reageren
  6. shicomm zegt

    22 oktober 2020 om 17:54

    De prijzen vallen me zowaar nog wel mee eigenlijk.
    Tuurlijk is het van de zotte dat je meer dan 25k moet neertellen voor een klein electrisch wagentje maar de upgrade is dan weer vrij netjes ( 3500 euri meer voor 50% meer range is bizar eigenlijk.. )
    Zouden ze bij honda zich al de haren uit hun hoofd trekken omwille van de prijs en range van hun E ? ( die er leuker uitziet dan de 500 maar dat even terzijde.. )

    Login om te reageren
  7. wimbers zegt

    22 oktober 2020 om 17:57

    tof ding toch, lekker dit leasen en mocht corona ooit nog eens de wereld uitraken kan je voor het reizen altijd nog een grote 2e hands auto scoren met ruimte

    Login om te reageren
  8. Dutchdriftking zegt

    22 oktober 2020 om 18:08

    De 3+1 vinding is erg goed. Zo houdt je de retro look, maar is het wagentje toch een stuk praktischer. Zo krijgen moeders tenminste de kleine fatsoenlijk achterin.

    Login om te reageren
    • potver7 zegt

      22 oktober 2020 om 20:02

      @dutchdriftking: nadeel is wel dat het zicht schuin naar achteren heel beperkt is. Door die deur blijft er van het achterste zijruitje hooguit een patrijspoorten over.

      Login om te reageren
      • Esprit_de_Flandre zegt

        22 oktober 2020 om 20:31

        @potver7: Tja, das in elke moderne auto zo. Een groot probleem trouwens. Heb hetzelfde met mijn 208, altijd bang dat ik een fietser ommaai als ik van een rondpunt afkom…

        Login om te reageren
  9. Esprit_de_Flandre zegt

    22 oktober 2020 om 20:28

    Noemt Fiat het ook effectief “3+1”? Een gemiste kans om de naam Trepiùno af te stoffen…

    Login om te reageren
    • flik2punt0 zegt

      23 oktober 2020 om 10:06

      @Esprit_de_Flandre: zo heet die officieel ook :)

      Login om te reageren
  10. Sidney93 zegt

    23 oktober 2020 om 12:08

    Waar hebben we dat extra deurtje toch eerder gezien… Zei daar iemand Clubman en RX-8?

    Login om te reageren
  11. haroldt zegt

    24 oktober 2020 om 07:49

    Wat blijft het toch een kunstwerkje. Ff sparen en dit wordt onze 2eauto

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North