• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Porsche 997 Turbo TECHART Cabriolet

Auteur: autoblogger, gepost 19 november 2007 om 15:43 – 22 Reacties

Porsche 997 Techart Cabriolet


Op de tuningshow in Essen zal TechArt hun interpretatie van de nieuwe 911 Turbo cabrio tonen. De trefwoorden zijn 630 peekaa, 820 Nm koppel, 3,5 seconden en 345 km/u. Met een open dakje!

Zo te zien is wit niet goed genoeg meer, zwart komt dus weer helemaal terug. Ook speedArt toonde onlangs afbeeldingen van een zwarte 911 Turbio Cabrio, zij haalden er overigens 20 Nm extra koppel uit.

Om deze specs te realiseren heeft TechArt de 3,6 liter Boxer motor flink aangepast: een nieuwe ECU, twee speciale turbochargers, carbon luchthappers, maatwerk intercoolers, speciale air-box met sportfilter en een nieuw uitlaatsysteem. Dit allemaal in combinatie met een redelijk subtiele bodykit…

Hieronder kunt u plaatjes kijken, grotere versies staan in de gallery.

Porsche 997 Techart Cabriolet
Porsche 997 Techart Cabriolet
Porsche 997 Techart Cabriolet
Porsche 997 Techart Cabriolet
Porsche 997 Techart Cabriolet

Ook interessant!

  • BMW M8 Competition Cabrio vs Porsche 911 Turbo S Cabrio
    BMW M8 Competition Cabrio vs Porsche 911 Turbo S Cabrio
  • Porsche 911 Turbo kust Peugeot 206 in Friesland/Groningen
  • Porsche viert een feestje met deze 911 Turbo S
  • Porsche 911 Turbo S Lightweight Package is sneller dan Tesla

Nieuwste artikelen

  • Is de BMW 5-Serie beter te pruimen met deze nieuwe neus?
  • Hamilton kan voor spoedige komst van Verstappen bij Ferrari gaan liggen
  • Dit is de enige Nederlandse Giulia GTA met een achterbank
  • Dikke BMW op Marktplaats heeft een zeer smakelijke kleurencombo
FacebookTweetPinLinkedIn

911, 997, Cabrio, essen-2007, Porsche, techart, tuning

Vorig bericht: « Video: Roemenië Pro street tuning…
Volgend bericht: 352km/u in je gouden Murciélago »

Lees Interacties

Reacties

  1. autoblogger zegt

    19 november 2007 om 15:44

    @Michiel: Binnenstebuiten – buitenstebinnen?

    Login om te reageren
  2. jordey zegt

    19 november 2007 om 15:45

    ik haal ze allemaal door mekaar die getunede 911’s. ze lijken allemaal op elkaar. wel jammer. ik wou dat iemand kwam met een verassend nog nooit eerder vertoonde tuning voor een 911!

    Login om te reageren
  3. StormRAM zegt

    19 november 2007 om 15:47

    Wrede bak! Kan niet wachten op de show in Essen!

    Login om te reageren
  4. PieterA zegt

    19 november 2007 om 15:49

    Dit is meer dan een wedloop, al die Porsche tuners steken in zo’n ijltempo zoveel pk’s in die Elfjes dat het gewoon saai wordt. (betrouwbaarheid?)
    Elke 5 minuten is wel een andere die er net wat meer uit peutert. Dat ze eens iets speciaals beginnen ineen te knutselen want dit heeft geen enkele zin.

    Login om te reageren
  5. VDA Racing zegt

    19 november 2007 om 15:58

    mijn vader rijdt in een nieuwe 997 turbo die standaard is en dat is
    in mijn ogen toch wel al heel snel,zit op 250 in no time.ik wou dat ik er ook
    1 had.maar ja……

    Login om te reageren
  6. Mercedes - Jellinek zegt

    19 november 2007 om 15:59

    Die achterkant vind ik bij het orgineel mooier.
    Maar wat ik niet snap is dat Porsche (en ook Lamborghini en AM enz.) niet gewoon zoveel mogelijk PK in een auto proberen te proppen. Want het kan dus wel.

    Login om te reageren
  7. Ejay zegt

    19 november 2007 om 16:13

    Goede bodykit, niet te extreem, zou het zelf overigens nooit aanschaffen vanwege de verschrikkelijke prijsdaling en 620 pk in een cabrio die daar niet op gebouwd is niet echt jofel is.

    @ Mercedes – Jellinek, betrouwbaarheid is belangrijk. Verder vragen sommige aanpassingen om veel tijd en geld, iets wat die paar pk extra niet waard maakt. Dan zijn er nog geluids en emissienormen.

    Login om te reageren
  8. henk zegt

    19 november 2007 om 16:23

    Messe Essen!!!

    Login om te reageren
  9. Stiggie zegt

    19 november 2007 om 16:26

    Wat is dat toch met van die overlappende uitlaten?, dat heeft iedereen tegenwoordig!

    Login om te reageren
  10. Sorcerer zegt

    19 november 2007 om 16:29

    En hoe zit het met de variabele turbogeometrie? Zit die mooie techniek er nog op of hebben ze die eraf gesloopt?

    Login om te reageren
  11. M Freak zegt

    19 november 2007 om 16:34

    Er gaan toupetjes vliegen!! ;)

    Login om te reageren
  12. Barry330cd zegt

    19 november 2007 om 17:23

    Damn, die Techart bodykit! Geilll!;)

    Login om te reageren
  13. MikeS zegt

    19 november 2007 om 17:53

    @ VDA Racin

    Je mag toch ook wel stukje rijden?? Of meerijden… sowieso ben jij ook een flinke mazzelpik :D

    Login om te reageren
  14. jela zegt

    19 november 2007 om 18:19

    Porsche’s kan ik echt niet uiteenhouden, maar toch zijn het altijd ferme auto’s. Dit geval is ook wel mooi gemaakt met die ‘subtiele’ bodykit, als je de auto niet kent weet je niet dat hij getuned is en soms is dat een goed teken.

    Login om te reageren
  15. RScosworth zegt

    19 november 2007 om 20:33

    Is dit dan ipv de SLR Roadster nu de snelste roadster ter wereld? Of is de 911 na de pepbeurt gewoon een opgevoerde Porsche?

    Login om te reageren
  16. ELB zegt

    19 november 2007 om 23:04

    Hmmm

    Login om te reageren
  17. Mikeee zegt

    20 november 2007 om 05:23

    Mijn reactie @ die cijfers: “TERING!!” :shock:
    Benieuwd of dat blok zo nog lang meegaat. Lijkt me van niet, of mss. met een zwaar aangepast onderhoudsschema.

    Login om te reageren
  18. VDA Racing zegt

    20 november 2007 om 07:23

    @Mikes

    Nee mag er niet in rijden het probleem is 2 jaar geleden had hij een M5 (E39)
    die heb ik is geleend,met alle gevolgen vandien.ik had een voorrang van rechts niet gezien en pats weg M5 ,ik reed niet zo snel maar toch +/- 5000€ schade.

    Login om te reageren
  19. Japie zegt

    20 november 2007 om 08:20

    I LIKE IT,………A lot!!!! Maar die velgen zou ik niet kiezen!!!!

    Login om te reageren
  20. Roadronner zegt

    20 november 2007 om 09:01

    Dergelijke velgen moeten ze echt verbieden, gadverdamme wat een vreselijke troep. Verder issie wel bruut ;)

    Login om te reageren
  21. jasper zegt

    2 december 2007 om 14:08

    niou die velgen die er standaard p sitten die zijn gaaf hoor je moet gewoon nie seiken

    Login om te reageren
  22. Ton zegt

    10 december 2007 om 17:44

    zeker mooie auto!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North