Nissan heeft een zeer vernuftige actie op touw gezet om de nieuwe Altima, Nissans bestverkopende model op de Amerikaanse markt, onder de aandacht te brengen. In de VS worden op populaire openbare plekken, zoals kroegen en concertgebouwen, 200.000 setjes sleutels gedumpt. Hieraan zit een kaartje met de tekst: “If found, please do not return. My Next Generation Nissan Altima has Intelligent Key with push-button ignition, and I no longer need these.”
Om het interessant te maken kunnen er ook nog prijzen gewonnen worden via een speciale site. Wat mij betreft is dit een verfrissende, efficiciënte, niet-irritante en bovenal goedkope manier om je product onder de aandacht te brengen. Slimme marketingzet dus!
Chaoneer zegt
Als ze die hier nou ook eens gaan verkopen voor die prijs, dan wil ik er ook wel 1!
Boxster zegt
Geniale marketing-vondst!
Robin zegt
mooie auto btw
PieterA zegt
Goed gevonden, maar een Nissan? nee, bedankt.
Rossi zegt
okay voor de goede orde, waarom maakt Nissan daar wel mooie auto’s? En waarom kost ie maar 19,800dollar en iets vergelijkbaars in nederland niet 15000 eutjes damn die amerikanen hebben het wel chill
oly zegt
goeie actie van pearl
Jellert zegt
Als het nou de 350Z of opvolger van Skyline was oke, maar de rest van Nissan vind ik zo’n bagger.
Hondaminded zegt
Geniale marketingactie van die Nissanmensen!!
GezondVerstand zegt
FF naar nissanusa.com gesurfd. Auto’s zijn typisch amerikaans lelijk.
Maar die prijzen daar dat is schrikken.
Murano hier in Nederland vanaf € 61440
USA prijs from $ 27750 = € 21000 !!!!!!
Oftewel, HIER betaal je bijna 3X ZOVEEL voor je auto. In Europa zijn er veel landen waar het een stuk goedkoper is. Maar nu zie je hoe goedkoop het kan zijn als je niet het vel over je oren getrokken wordt door de overheid!
mr abarth zegt
dikke auto die Altima
Jan zegt
Die gascard is ook leuk, dan mogen ze mij die Nissan gerust geven als je er een tankkaart bij krijgt :)
Peter zegt
Het is wel leuk die gladde sleutel voor de auto maar die andere twee hebben toch echt een profiel. Is dat niet vragen om problemen met inbraak en zo.??????
Appie zegt
Ziet eruit als een Japanse BMW…
roedie zegt
En niemand denkt aan al het afval dat dit produceerd en de grondstoffen die verkwist worden??
Afvalreclame inderdaad… droevig als iedereen dit ook nog een goede manier vindt …
Idee is goed maar uitvoering belabberd …..
Volgende keer dan maar een aantal auto’s zonder motor??
Frank zegt
Over europese prijs afspraken gesproken!! Als bedrijven prijsafspraken maken, dan volgen er meestal dikke boetes. Daarnaast gooit Nederland er ook nog eens 40 procent overheen.
Fuego zegt
Hebben ze bij Nissan hun magazijn opgerommeld?
Die sleutels horen nog bij een Nissan Sunny laatste generatie of Primera I begin jaren ’90…
Citrofiel zegt
Leuke stunt. Veel aandacht ook. Ze zouden ook eens wat origineler moeten zijn hier.