![Nissan GT-R is kapot](https://static.autoblog.nl/images/wp2011/nissan_gtr_slootjespringen_450.jpg)
Luchtinlaten zitten gewoon verkeerd om en de bumpers weken er blijkbaar af.
De Nissan GT-R kan alles. Harder optrekken dan een Bugatti Veyron, sneller de Nordschleife rond dan een Porsche en heter branden dan een Ferrari. Toch heeft één eigenaar een grens gevonden. Water, daar kan een Nissan GT-R niks mee. Niet er overheen of onderdoor. Eenmaal de plomp in gereden zakt de GT-R harder naar de bodem dan een willekeurige Audi of Mercedes en bovendien laten er allerlei plaatwerk delen los. (opklik)
Het pijnlijke voorval gebeurde vandaag om/nabij het circuit van Assen. Fotootje via @TomCoronel. Helaas, total-loss. Wel één voordeel: mits goed verzekerd kan de eigenaar binnenkort gewoon een extra snel 2012-model ophalen.
Oeps… Foutje bedankt!
en weg is €130.000,- … zucht..
@bigcar: Er uit vissen, leeg laten lopen, zorgen dat alles droog is, starten en lopen! Tuurlijk wel!
@autobart: elektronica is bezopen, dan kun je hem niet starten. als je nieuwe elektronica wilt kun je net zo goed de auto (wat ervan over is en werkt) in onderdelen verkopen… en dan een nieuwe halen. deze gast mag wat mij betreft gewoon downsizen (als straf) en een micra ofzo rijden :)
@bigcar: hangt er natuurlijk wel vanaf hoe goed de elektronica beschermd is.. gedeeltelijk, en als het goed droogt werk het misschien wel weer, maarja aan het interieur zal ook wel wat moeten gebeuren.. maar of jou optie beter is.. ik weet het niet :P
@dennisr:
De electronica is er aan waarschijnlijk, er zit zo ontzettend veel electronica in dit ding dat waarschijnlijk zelfs de sigaretten aansteker computergestuurd is.
Er zal vast nog zat in zitten dat werkt, maar het grootste deel niet meer, daarnaast is de bekleding voorzien van een nieuwe slootcoating, dus dat is ook over en uit.
Reparatie van dit ding kan een dure grap worden, of het echt een total loss is weet ik niet, maar het zal er dicht bij in de buurt zitten.
Conclusie: geef maar aan mij, ik fix hem wel voor mijzelf :p
interrieur er uit en een paar kuipjes + rolkooi er in.
Essentiële electronica proberen te fixen anders vervangen, en wie weet heb je er nog wat aan :p
@MrSkyline:
Het is een Japanner, dus sowieso economisch total-loss. Reparatie zal te allen tijde meer zijn dan de restwaarde ….
@rechercheur:
Misschien dat je vergeet dat deze auto niet de prijs heeft van een gemiddelde jap, nieuw is dit namelijk gewoon 120k en 2e hands niet onder de 80k te vinden.
Voor minder dan dat is hij naar mijn idee wel te repareren.
@bigcar: net zo als die ferrari xxr ofzo van vorige week die gele die de sloot in ging omdat er zand op de weg lag, kan je nog zo goed rijden maar als je de sloot in gaat moet je als straf downsize? Goed verhaal;)
@mightymike: met straf bedoel ik te zeggen van dat hij met de restwaarde van dit ding een wat mindere auto kan kopen.
zo is het enige verlies dat hij lijd: hij heeft geen sportwagen meer, maar nog wel een polo slow motion ofzo..
op die manier leert hij van zijn fout: dat hij de sloot is ingereden, en kijkt hij wellicht beter uit? :)
is dit ook 1 van zijn weekend-knallers ??
nissan er voor het 12 model wel iets aan gedaan hebben
ik zie alleen een losse achterbumper, dat is nog wel te begrijpen
Hmmm hij/zij had had zo te zien niet het optionele Cannonball Run Countach skipping the lake pakket
Da hoort zo jonguh
Total loss ? Tuurlijk niet, een Jap kan tegen een stootje hoor. Gewoon drogen en rijden maar.
@norge: :lol:! Niet zo bijdehand he NORGE
De laatste heb je dat soort situaties ook gewoon op straat…
@texter: + tijd
meer beeld op de autojunks met dank aan hgvgespot!
@Alwood: Zo te zien een rechtsgestuurd exemplaar. Zal vast een Brit zijn geweest. Met de verzekeringspremie die daar gebruikelijk is zou ik ‘m ook in de prak rijden om een MY2012 GT-R bemachtigen…
Heb in praag 3x een nissan gt-r r35 gezien. Leuk geluid :D
Zonde!
zonde zonde zonde! vind dit misschien nog wel erger dan een ferrari :P maar het is een jappaner he.. die doet het natuurlijk gewoon weer straks! :)
@dennisr: +1
wat doet die sloot daar dan ook?
Bestuurder heeft hem tijdens een vrijrijden middagje op het circuit in de vangrails gedouwd, en moest hem voor de verzekering even buiten het circuit total loss “rijden”…
Dichtstbijzijnde sloot ingeduwd :P
Zal niet de eerste keer zijn.
Nee zonder gein, zonde… weet niet wat er gebeurt is, maar altijd jammer van zo’n auto. Zou hem maar wat graag kunnen rijden.
Goed stukje! :lol:
ik was daar vanmiddag. het racen is meneer op de weg vanaf het circuit naar de snelweg zelf gaan racen. helaas heeft ie meer geld dan talent. door het gras, burg geraakt en plons. sukkel
Nog geen 3 maanden geleden een GT-R verzekerd. Hoop niet dat het deze is, want met dit soort schadegevalletjes wil je de week niet beginnen!
Erg vervelend voor de eigenaar.. zonde!
@saenkanter: elke schade gevalletje is voor een bedrijf toch geweldig.. ik wou hier met liefde aan sleutelen morgen, wil ook nog wel een uurtje eerder komen en overwerken :P
Zag m staan jah…. Vrij vervelend….
Tsja, waardeloze wegligging, dus was te verwachten. :-)
Een beetje water en de auto ontleedt zichzelf, is gewoon rommel ….
@rechercheur:
Tja dat weet jij uiteraard wel he bmw-fanboy…of heb je stiekem de sleutels gepikt en in t water ermee gereden?
@speedlimit:
Kijk hier eens op je gemak naar, misschien leer je er wat van …
@rechercheur:
En wat heeft dat te maken met “waardeloze wegligging”
Wel bij de les blijven he…
@speedlimit:
Tsja, was het even vergeten, je snapt het weer niet. Ik zal daarom de “Jip & Janneke modus” wederom aanzetten.
Dit schema geeft namelijk de TCO weer, daarbinnen wordt ook het thema “verzekering” benoemd. Bij een auto met een waardeloze wegligging doe je er namelijk goed aan om deze all risk te verzekeren, inclusief nieuwwaarde-dekking.
Zou je een all risk verzekering hebben die bij schade tegen dagwaarde uitkeert, dan heb je een probleem. Door de nieuwwaarde te verzekeren kun je, bij een dergelijke schuivert de plomp in, gewoon een geheel nieuw exemplaar bestellen. Bij een Nissan GT-R raad ik aan om deze tegen nieuwwaarde te verzekeren. Wellicht wat duurder in premie, maar zonder meer het overwegen waard.
Snap je het nu wel, of is dit nog steeds te moeilijk voor je ?
@rechercheur: Ik snap je wel. Maar het slaat nergens op om te stellen dat een auto een slechte wegligging heeft adhv een schema waarop te zien is dat de auto all-risk verzekerd is. Iedereen met zo’n dure auto doet dat neem ik aan.
@240sx:
Was ook maar een ‘grapje’. Ik heb namelijk ooit een uitvoerige discussie met speedlimit gevoerd over de kosten van het rijden van een auto. Daarin heb ik zaken zoals regulier onderhoud, afschrijving / restwaarde, reparatie, garantie, etc. betrokken, samen te vatten in een TCO calculatie. Speedlimit kwam niet verder dan de aanschafprijs en garantie. Vandaar dat ik nu de link maakte met deze eerdere discussie.
Als je het dan betrekt op de Nissan GT-R, dan is het overigens wel raadzaam om een All Risk-dekking te nemen inclusief nieuwwaarde-dekking. Er zijn ook verzekeraars die bij All Risk uitkeren op basis van ‘dagwaarde’. Zoals je ziet wil een GT-R nog wel eens naast het asfalt belanden, de afschrijving op een Jap is immers erg fors, dus de uit te keren dagwaarde zou om te janken laag zijn ….
@rechercheur: Iedere auto kan naast het asfalt belanden. Dat lijkt me overigens makkelijker met bijvoorbeeld een 458, aangezien de GTR vierwielaandrijving heeft. Daarbij is het natuurlijk ook bestuurder-afhankelijk.
@240sx:
Zie hier het bewijs:
de zoveelste GTR met aanzienlijke schade, omdat deze niet meer binnen de lijntjes te houden was ….
@rechercheur: En al die gecrashte Lamborghini’s dan?
@jzaero: Rechercheur haat alles wat niet duits is :’) heb hem volgens mij alleen maar zien flamen in topics met Japanse auto’s. Ik word hem wel een beetje zat moet ik eerlijk zeggen, nja wat doe je eraan.
@Osca: Ik weet het, zelf ben ik ook fan van een Duits merk (met name BMW) maar ook zeer groot fan van Italiaans spul! Ik deel dus meningen met hem, maar hij is gewoon een regelrechte ramp op voeten want alles wat hij roept wordt niet onderbouwd. Als hij auto’s haat, kom dan met verdomme een goed onderbouwd en feitelijk argument en niet met regelrechte onzin, want BMW’s crashen net zo vaak, zo lang er maar een idioot achter het stuur zit.
@rechercheur:
Zoals ik al zei: wel bij de les blijven.
Jouw reactie heeft niks met de wegligging te maken.
Vervolgens begin je over kosten om jezelf eronderuit te lullen…FAIL!
@speedlimit:
Kijk nog eens heel goed naar de foto van die GTR in de sloot, en probeer dan zelf eens enig verband te vinden tussen een slechte wegligging en kosten. Denk je dat dit lukt? …
:-)
@rechercheur:
Nee hier lul je je niet mee eruit…FAIL!
@rechercheur: En als een BMW in het water gereden is, dan ligt het zeker aan de bestuurder? Ga toch fietsen
@rubenpriest:
+100 :)
@rubenpriest:
Het is maandagmiddag, ga je weer nootjes knagen en daar een leuk filmpje van maken ? ….
@rechercheur: Blijf nou is on topic man. Ik zie je echt nog wel een IP ban krijgen met dat eeuwige gezeik against Aziatische auto-industrie.
@rechercheur:
Ga er nou maar vanuit dat t aan de bestuurder heeft gelegen.Zelfde als de bmw van laatst die door 40mm beton schoot en omlaag viel…of ruiken we n throttlegate hier?
@speedlimit:
Er van uit gaan dat …?
Of kun je het ook onomstotelijk aantonen?
Niet dus..
#FAIL
@rechercheur:
Daarom zeg ik ook GA er maar vanuit ipv “ik weet zeker dat…”
Anders is t in jouw geval waar je zegt “waardeloze wegligging,was dus te verwachten” waarmee je aangeeft dat je zeker weet dat t aan de wegligging lag.
Je lukt jezelf klem…ik zeg: DOUBLE FAIL!
@speedlimit:
laatste zin “lult” ;)
@speedlimit:
Spelling blijft blijkbaar lastig voor je … C07 …
:-)
@rechercheur:
Ik verbeter mezelf dus wat is je punt met betrekking tot spelling?
Inhoudelijk reageren doe je al niet meer en dat zegt genoeg…
@speedlimit:
Hahaha, heb je 27 minuten na moeten denken over die correctie van je eigen spellingsfout …
:-)
@rechercheur:
Heb je ook nog iets inhoudelijks over t onderwerp te melden…of ga je weer de clown uithangen?
Iets met wegligging…
@speedlimit:
Tsja, ‘wegligging’ en een GTR in de sloot, lijkt me duidelijk. Ik ga er van uit dat je die link zelf ook helemaal kunt maken ….
@rechercheur: goede wegliggin hoor zo’n bmw:
http://www.youtube.com/watch?v=D_cdbdUBUVM
@rechercheur:
Denk dat je eerder de link moet leggen tussen de bestuurder en situatie ter plekke…en dan met name de snelheid.
Maar goed kan me best voorstellen dat t nu te moeilijk voor je wordt.
@speedlimit:
Aan denken of ergens van uit gaan, zonder enig argument of onderbouwing aan te kunnen dragen, heb je anders verder zo verdomd weinig. Denken kun je daarom beter aan mensen overlaten die wel kunnen redeneren en beargumenteren ….
@rechercheur:
Precies…en in die doelgroep zit jij juist niet!
@speedlimit:
Als jij een keer in staat zou zijn om mij af te troeven op inhoud, dan zal ik je met respect behandelen. Tot die tijd blijf je de forumclown, C07.
:-)
@rechercheur:
Dat is nu juist t probleem met figuren zoals jou…
zodra iemand inhoudelijk op jouw reactie ingaat haal je meteen van alles en nog wat erbij.
Topic gaat over een GTR die in de sloot is beland.
Ik zeg: ligt aan de bestuurder en de situatie ter plekke.
Volgens jou is t de “waardeloze wegligging” en dat onderbouw je met n tco tabelletje???
Pluk dan maar eens n willekeurige test van internet al is t autoweek,autovisie of topgear…maakt ff niet uit wie en laat maar eens zien waar er over “waardeloze wegligging” gesproken wordt.
Post maar ff n linkje zodat iedereen mee kan lezen…enne niet er tussenuit knijpen he ;)
@speedlimit:
Mmwwhahahaha, was jij niet juist degene die geen enkel vertrouwen heeft in gesponsorde blaadjes zoals bijv. AutoWeek en AutoVisie. En nu ineens …. typisch gevalletje van jezelf knetterhard tegenspreken.
Je weet dat ik gelijk heb !! :-) :-) :-)
@rechercheur:
Nee dat was ik niet…je geheugen laat je weer in de steek he…FAIL!
@speedlimit:
Ik zal je daarom even quoten: “Het door vag gesponsorde autovisie/autoweek lees ik zelden vanwege hun bevooroordeelde mening.” (20-8-2011 om 00:24).
Waaap, klets, vol op je bek. Auw! :-)
@rechercheur:
Oh dus ergens “geen vetrouwen” in hebben staat synoniem aan “zelden lezen vanwege n bevooroordeelde vag mening”
Je weet wat n stuiterbal doet he…kets die krijg je terug in je eigen face ;)
En nu ff n testje opzoeken…kom op laat zien dat je op z’n minst n ventje kan zijn ipv grootpraat ;)
@speedlimit:
Hahahaha, deze banaan klets je echt niet meer recht, en toch waag je nog een kansloze poging. Hulde! Werkelijk zonde van de tijd, of zit je weer bij de lokale Kia dealer te wachten op de reguliere 15.000 km olieverversbeurt en heb je toch even niets beters te doen.
:-)
@rechercheur:
Als je beter opgelet had en wat langer op AB zat dan had je geweten dat ik geen KIA rijd.
GTR test daar wachten we nog op…toon de “waardeloze wegligging” aan :)
@speedlimit:
Begrijpend lezen is nog steeds lastig; zeg ik dat jij Kia rijdt !? ..
@rechercheur:
rechercheur [ reply ]
21-09-2011 om 9:59
“of zit je weer bij de lokale Kia dealer te wachten op de reguliere 15.000 km olieverversbeurt en heb je toch even niets beters te doen”
Precies daar zeg je dat dus…want wat zou ik anders daar te zoeken hebben?
FAIL again GTR ;)
@speedlimit:
En nog steeds wil je het niet begrijpen … :-)
Nogmaals: zeg ik dat jij Kia rijdt ??
Let op:
Aangezien jij jouw “medewerkers” in een Kia laat rijden, een Kia iedere 15.000 km weer een slok verse olie nodig lust, ga ik er van uit dat jouw “medewerkers” wel wat beters te doen hebben, en te duur zijn, dan steeds maar weer koffie drinken bij de Kia dealer. Als goed werkgever ga jij dan braafjes die Kia’tjes bij de dealer langsbrengen, uurtje wachten, koffie uit een plastic bekertje drinken en via je Android foontje lekker AB’en …
@rechercheur:
Dat is wat JIJ ervan maakt.
Waarom zou ik zelf de wagens wegbrengen…wel eens gehoord van vervangende auto?
Kets ga je weer op je bek :)
@speedlimit:
Voor de reguliere 15k km oliebeurtjes zul je het vervangend vervoer toch echt zelf moeten betalen, zit er namelijk niet gratis bij. Blijft dus een dure en tijdrovende bezigheid, en daarom ga jij toch lekker automaten-koffie uit een plastic bekertje drinken …
Oow ja, jouw ‘werknemers’ wilde toch graag een Sportage rijden? Misschien goed om even af te spreken dat ze wel op het asfalt blijven, je ziet wat er met die GTR is gebeurd. Moet je eens kijken wat er met een Sportage kan gebeuren als je offroad gaat …
@rechercheur:
Hahaha wederom FAIL r echercheurtje…op beide foto’s staat n kia SORENTO!
@speedlimit:
Ik zie het verschil ook niet tussen een Sportage en Sorento, dat spul lijkt allemaal op elkaar. Zou je denken dat een Sportage deze afdaling wel even had gedaan ?? ….
Zou daarom toch maar afspraken maken met je ‘werknemers’ over het gebruik van de auto’s. Deze persoon is namelijk niet helemaal tevreden over de wegligging: “Eenmaal van de snelweg, en er doemen zogenaamde bochten op, word het alle zeilen bijzetten en beide handen aan het stuur”. Een gewaarschuwd mens telt immers voor twee. Had dat die knakker met z’n GTR dit ook maar geweten …
@rechercheur:
Haha FAIL…had je maar eerst ff wat research werk moeten doen.
Sorento heeft meer vierkante achterlichten en de huidige sportage brede lichten.
Dit is al de 2e FAIL van vandaag voor jou.
@speedlimit:
Die 2e fail heeft me dan in ieder geval wel geleerd dat een bezitter van een Kia Sorento zelf bevestigd dat de wegligging waardeloos is; “Eenmaal van de snelweg, en er doemen zogenaamde bochten op, word het alle zeilen bijzetten en beide handen aan het stuur”. Dat is toch erg kostbare informatie.
Heb jij nog wat nuttigs geleerd vandaag, bepaalde zinnige zaken met andere gedeeld, of blijft het wederom bij klakkeloos kwaken !? ….
@rechercheur:
Ik wijs je op je gemaakte fouten en als jij dat kwakkeloos kwaken vind…tja dan leef je in je eigen fantasie wereld ;)
@rechercheur:
Enne…die vervangende auto die betalen we ook gewoon hoor ;)
@speedlimit:
Dat vervangend vervoer had ik nog niets eens meegenomen in de TCO berekening voor een Kia. Wordt dus helemaal een dure grap als je iedere 15.000 km een oliebeurt a € 130,- en ook nog eens vervangend vervoer moet aftikken …. nog los van de belachelijk dure onderdelen. Zo blijkt wel weer dat een gelijkwaardige Volkswagen stukken goedkoper is om te rijden.
@rechercheur: wat ben jij irritant zeg.
@rechercheur:
Maar ik heb n hekel aan vag dus die komen er ook niet binnen mijn bedrijf.
@speedlimit:
Jouw keuze, als je liever “duur en niet efficiënt” rijdt, dan is dat je goed recht natuurlijk ….
@rechercheur:
@rechercheur:
We hebben t over kia…en dan zeg je “jouw keuze als je liever duur en niet efficiënt wilt rijden”
Ga je zo weer ontkennen dat je zegt dat ik kia rijd?
FAIL nr. 3…hoeveel keren wil je nog op je plaat gaan GTR?
@speedlimit:
Tsja, begrijpend lezen is niet je sterkste punt, dat weten we nu ondertussen wel.
Als jij spreekt als werkgever zijnde, en geen VAG producten wil rijden in die toko van je, dan zou het van enige intelligentie getuigen als je begrijpt dat ik daar op reageer ….
Je niveau wordt werkelijk met de dag minder ….
@rechercheur:
Oh en wat zei je even daarvoor…dat ik zelf de wagens wegbracht om onder mijn reactie uit te komen.
Iets met vervangende auto…
Kia picanto prijzen bij de kia rio noemen…
Foto’s van de sorento posten en zeggen dat t n sportage is…
GTR daar heb je nog steeds geen bewijs van geleverd…
Je hebt jezelf al meerdere malen voor schut gezet…maar stug volhouden he.
Het is duidelijk je dag niet…komt t door die schade aan de gehuurde bmw?
@speedlimit:
Als ik werknemer van jou zou zijn, en ik zou zien hoe belachelijk jij hier op AB bezig bent, hoeveel tijd je er überhaupt aan spendeert, en tevens de kinderachtige manier van reageren, dan zou ik mezelf toch wel even op het spreekwoordelijke hoofd krabben. Of is dit je enige uitlaatklep, omdat je werknemers niet naar je luisteren ? …
Ik zou dan trouwens ook als werknemer zelf voorstellen: “eeuu baas, doe trouwens maar geen Kia, ik heb het immers al druk genoeg, en je hebt nooit gezegd dat ik zo vaak naar de dealer moet, mag ik aub toch een Tiguan”.
Zoals je begrijpt (hoop ik tenminste) zijn 95% van mijn reacties bedoeld om vooral jou uit de denkbeeldige tent te lokken, en dat lukt alleraardigst ….
:-)
@rechercheur:
Maakt niet uit…ik druk je wel met je neus op de feiten.
Blijkbaar leer je daar nog steeds niks van aangezien je steeds op je plaat gaat…ben al gestopt met tellen hoe vaak dat was.
Je hebt nu al n paar dagen de tijd gehad om n testje te zoeken waar de GTR wegligging als waardeloos wordt bestempeld.
Kom je nog met feiten of hoe zit dat…-=edit:knip=-
-edit: nutteloze bijdrage-
“Helaas, total-loss.” Wat is hier helaas aan? Er zijn meer mensen die dit een lelijk hok vinden (over de prestaties hoor je mij niets zeggen, die zijn redelijk goed op orde).
@Kyanite: dan zou geen enkel total-loss gevalletje ‘helaas’ zijn.. er zijn altijd wel mensen die hem lelijk vinden..
@dennisr: Kan me niet voorstellen dat iemand de 458 lelijk vindt.
@alcantara: …Sorry…
@alcantara: …. erhm … tja …
@alcantara: lelijk niet.. maar ook zeker geen beauty..
@Alwood. Harder optrekken dan een Veyron? Dat de Veyron sneller is is een feit!fail troll is fail :)
@nutsackattack: Kijk anders eens het gelinkte filmpje.. Oh ja, gaat om een getunede GT-R, dan mag het natuurlijk niet. Het artikel is uiteraard ontzettend serieus.
@slicknick: De bestuurder van de Veyron ging niet voluit…
@slicknick: Getuned of niet is niet belangrijk, de Veyron bestuurder hield zich in ;) of hij wist gewoon niet hoe hij met een Veyron moet rijden
@nutsackattack: Ik kan aan dat filmpje niet ruiken dat de Veyron-bestuurder niet voluit ging. Volgens mij ging hij dat wel; dat hij eerder van zijn gas ging om de run te stoppen, doet er niet toe.
Niets mis met de elektronica. Zie de koplampen nog gewoon branden. Daarnaast is het een engelsman of de foto’s zijn gespiegeld. Dus dat scheelt alweer in de kosten.
Ik heb gehoort dat als je telefoon in het water is gevallen je hem in een bak rijst móet doen.*gaat een enorme bak rijst zoeken*
Mooi dat die lampen op de 2e foto op Autojunk nog wel branden… Doet de elektronica het dus nog wel ;)
@quincy: Juist omdat die nog brandden is de elektronica nu kapot.
sneller dan een porsche, goh..
Gezien de GTR Nissans snelste is, vergelijk hem dan ook met de snelste van porsche!
@sebasjuhh: GT2 RS? ‘T zal er om hangen..
@sebasjuhh: Werkelijk een argumentatie van niets.. Stel dat de Golf GTI het snelste paradepaardje van Volkswagen is, dan mag deze alleen vergeleken worden met de topmodellen van andere merken? Vergelijkingen zijn altijd krom, get over it! Vergelijk eens 2 identieke appels, spannend hè?
@sebasjuhh:
Dus de snelste lada zou vergeleken moeten worden met de snelste porsche…nee dus.
uit het water laten . stoom reinigen tegen schimmel . nieuw interieur . motor opnieuw doen draaien … computers vervangen … ,bedrading moet nog goed zijn … dan kan ie wel weer rijden ??
@Sm0keGun: en net zoveel kwijt als je eenzelfde auto zou gaan kopen uit dat bouwjaar met eenzelfde KM stand.
Ik zie het probleem eerlijk gezegd niet.
-Alleen zout water is corrosief.
-Gewoon laten drogen en ondertussen niets aan proberen zetten, of proberen starten, anders krijg je kortsluiting.
-Als je voorgaande stappen doet, en je maakt dat alles opgedroogd is, is er toch geen probleem?
Is dit nu het nieuwste dingetje voor supercars: in de fik hebben ze allemaal al een keer gestaan, dus nu moeten ze stuk voor stuk een keer de plomp in?
Ik heb een zwager werken bij Nissan Amsterdam, benieuwd of dit ding daar binnenkomt. Op zijn kop houden, droogföhnen en gassen maar weer, het is tenslotte Japans en dat gaat nooit stuk toch…?
@spiderman: Daar was ik laatst nog – liep iemand flink te revven met een GT-R, prachtig. :D
ik zou toch niet graag z’n ex duikboot auto voor me deur hebben staan. of erger nog, erin rijden. De elektronica is hoe je het ook went of keert gewoon toe aan vervanging ivm je altijd storingen/kortsluiting gaat krijgen als je een wagen uit de sloot vist en hier dan nog iets goeds van probeert te maken. just my 2 cents.
Het is gewoon één enorme 007 fan.
@tarquesh:
Aleen James Bond reed wel in een fatsoenlijke sportwagen….
@Kyanite: 2000 GT bedoel je?
@norge:
Da’s nou t eerste wat in me op kwam +1 ;)
@speedlimit:
Alleen je was zelf niet in staat om het kenbaar te maken -1 ;-)
@rechercheur:
En 3x raden wie er niet in staat was vooraf kenbaar te maken dat ik t nog niet kenbaar had gemaakt ;)