Klein vermeldenswaardig puntje: het is een preview-event voor een select clubje genode gasten, het gepeupel moet nog wat langer wachten op BMW’s topsedan.
Het is een bekende tactiek: een nieuw model aan een kleine groep trouwe en kapitaalkrachtige klante showen, die zich hierdoor lekker exclusief voelen. Volgens een lid van Bimmerpost heeft hij later vandaag toegang tot de 7 Serie, die heel het internet overigens via deze lekbeelden al kon zien, maar hem met eigen ogen bekijken biedt net even wat meer. Eerder deze week lekte het klokkenspel van de nieuwe 7 al:
De rest van de wereld moet wat meer geduld hebben, BMW toont zijn G11/G12 7 Serie pas over een klein half jaar op de IAA in Frankfurt. Één ding weten we zeker: ze zullen er een aardige dobber aan hebben om de nieuwe S-Klasse te evenaren.
jrk68 zegt
Las ik toch “een select clubje SNODE gasten”….
Toch benieuwd of de proletenslee van BMW zich een beetje kan meten met zijn enige concurrent, de sublieme S-klasse….
exotic zegt
De S-klasse is en blijft pure koning in deze klasse, no doubt about that.
Het maak niet uit waar BMW of Audi mee komt. De S kunnen ze gewoon niet overtreffen.
exotic zegt
@exotic: Heb nog even snel de spyshots bekeken.
Wat lijkt dat ding veel op de “Oracle’ van GTA 5 zeg! Lijkt net alsof Rockstar Games de auto’s van de toekomst ontwerpt.
brandon1997 zegt
@exotic: ja indd haha
nasty zegt
@exotic: ik weet niet. Heb de Oracle ook in mijn digitale garage staan, en het lijkt meet op een mengeling van de 3 of de 5 serie?
jensgib zegt
@exotic: Dat was me laatst ook al opgevallen :P Alleen vind het een beetje saaie auto eerlijk gezegd in Gta, maar in het echt niet. :)
mercedesclk350 zegt
@exotic: Ik vind van niet. Er verandert gewoon vrij weinig, en Rockstar heeft een auto gemaakt op basis van BMW’s huisstijl.
michaelcorleone zegt
@exotic: Blijkbaar heb jij een lichte voorkeur voor de S-Klasse en dat mag. Dat de S-Klasse daarnaast de maatstaf is in zijn klasse wil ik wel toegeven, alleen dat ze hem niet kunnen overtreffen klopt niet.
Zowel Mercedes als BMW en Audi zijn grote en mooie merken de ene keer maakt de een mooie auto en de andere keer de ander.
Ik bedoel maar de nieuwe 7 is nog niet eens officieel bekend gemaakt laat staan getest.
gtwillem zegt
@michaelcorleone: het is populistisch Clarkson nabrullen. Is wel zo makkelijk en veilig.
In principie is de beste van De Drie Duitsers de nieuwste. De S-klasse is het nieuwste, daar gaat de 7 nu overheen. Dus staat de A8 op 3. Dan komt de nieuwe A8 en die komt daarboven te staan. Ze kopiëren elkaar als een malle en voegen dan een paar extra snufjes toe. Ik denk dat smaak de doorslag geeft welke je kiest. En daarnaast, als je in een A8, 7-serie of S-klasse rijdt heb je heb je het altijd verdomd goed voor elkaar!
michaelcorleone zegt
@gtwillem: De liefde voor de een moet niet leiden tot haat voor de ander zeg ik altijd.
Dat klopt ook, smaak geeft uiteindelijk de doorslag en elk nieuwe model heeft de nieuwste snufjes en techniek aan boord.
Daarnaast vind ik het erg knap dat de Audi A8 zo succesvol is het is inmiddels al een tijdje 1 van de grote 3. Aangezien we pas bij de 3e generatie A8 zijn en de 7-serie en de S-Klasse al langer meegaan.
Ik weet nog goed toen de Audi A8 werd geïntroduceerd eind 2009, dat deze auto op een hoger niveau zat dan de S-Klasse van toen. Ik was zeer onder de indruk, wat een afwerking, het interieur het was allemaal subliem. Dit is ook beter, zo houden ze elkaar scherp en zorgt ervoor dat de 3 merken geen steek mogen latten vallen.
Ook de Audi A8 is een echte concurrent, de eerste model van de A8 (D2) was gelijk een ijzersterk model.
siemi zegt
@michaelcorleone: A8 D2 ijzersterk? Aluminiumsterk :-). Brilliante auto
michaelcorleone zegt
@siemi: Inderdaad de Audi A8 D2 is brilliant.
https://c1.staticflickr.com/9/8087/8460633941_7dcac4f20e_b.jpg
Hier kijk je met plezier naar.
gtwillem zegt
@michaelcorleone: jammer dat deze de imitatie Speedlines heeft en niet de originele Avus velgen. De S8, handgeschakeld, van na de facelift is een auto die ik nog erg zou willen hebben. De BMW gaat er volgend jaar uit, en daar komt een waarschijnlijk een Octavia voor in de plaats, en voor de Impreza heb ik ook een koper. Dus een S8 lijkt mij bijzonder leuk (maar is waarschijnlijk iets te gek). Andere opties zijn een late E39 530i of een Alpina B10 3.3. Ik ben door de 325i wel BMW fan geworden. Of misschien een laatste generatie Honda Legend: altijd een bijzondere auto gevonden. Keuzes, keuzes.
michaelcorleone zegt
@gtwillem: Inderdaad keuze maken is niet makkelijk. Grappig die S8 en een e39 5-serie staan ook op mijn lijstje. Verder staat ook de Phaeton van voor de facelift op de wensenlijst, dat is ook een auto die mij altijd weet te boeien. Vooral als je de wat oudere BMW’s hebt gereden, krijg je vanzelf een zwak voor BMW. :)
Dutchdriftking zegt
@exotic: mompelt iets met W12……
exotic zegt
@dutchdriftking: Mompelt mee met de opmerking over W12, maar gaat door met mompelen over materiaalgebruik, design, technologische vooruitgang en V12.
Mompelt nogmaals over zijn algemene voorkeur voor Audi.
Dutchdriftking zegt
@exotic: Haha, tijd voor een nieuwe A8…..
oranje123456789 zegt
@dutchdriftking: de nieuwe a8 sucks in vergelijking met het vorig model, de koffer is een heel stuk kleiner geworden, ietq sportiver, niet meer het smoothe van de vorige generatie, met mijn a8 heb ik zonder, ook geen kleine, problemen mooi de 300.000 + km gemaakt, ik moest hem wegdoen vanwege fiscale afschrijving, ik heb nu een bmw 730 huidig model en verder in het gezin ook een S vorig model en 520 break, de huidige S staat bovenaan het verlanglijstjz maar zal pas openen binnen een paar jaar want die wagens blijven zo lang meegaan, ik ben niet echt benieuwd wat bmw brengt met een nieuwe 7 serie, mijn favorieten zijn de a8 v10 en huidige S klasse, miss zijn die Maybach of Pullman edities wel nog leuk
prop zegt
@oranje123456789:
De facelift A8 van het huidige model heeft een nieuwe kofferbakindeling en is een stuk groter geworden
oranje123456789 zegt
@prop: ah cool, toen ze er eerst mee kwamen had het nog een kleinere koffer, anyway, blijven mooie auto’s maar net te sportief, waarom nu dan bmw7, wel, ik had nog nooit een bmw gereden …
gtwillem zegt
@oranje123456789: dat ben ik met je eens. Mijn vader heeft een behoorlijk aantal A8’s van dat type gehad (zowel benzine als diesel) en ze waren bijna allemaal top, de eerste had wat kinderziektes, maar alle anderen (van na de eerste facelift) waren perfect. Ruim, comfortabel, snel, relatief zuinig, betrouwbaar en als 2e hands erg betaalbaar.
En het is een gewoon een hele fraaie auto. De neus is wat grof, maar de daklijn is schitterend en de achterkant is subtiel sportief. En ze blijven mooi. De nieuwe A8 heeft een mooi interieur, maar iets te oubollig. En het uiterlijk is gewoon een deceptie. Het is een beetje een lompe auto. Maar ja, de 7-serie is dat ook. En de S-Klasse al helemaal. Dus toch maar een Jaguar XJ.
rikdep zegt
@dutchdriftking: AMG V12 BiTurbo ? :)
JvT zegt
@exotic:
Het design van de nieuwe S-Klasse is erg lelijk. Kijk er maar eens naar zonder fanboy-bril. Audi A8 blijft koning wat dat betreft, 7 serie is een geode tweede.
S8 over een S63 any day, wat mij betreft.
exotic zegt
@JvT: Wat grappig dat je dat zegt aangezien ik een Audi “fanboy” ben.
De S heeft mij gewoon weten te overtuigen. Meer dan wat Audi of BMW heeft kunnen doen.
JvT zegt
@exotic:
Dat is idd merkwaardig :p Ik heb bij de S altijd het gevoel dat we ‘m over 2 jaar al gedateerd eruit zullen vinden zien. Bij Audi is er meer sprake van een soort “evolutie” in design. Bepaalde mensen hier vinden dat saai; ik vind het een ‘understated’ en strak design. Anyhow, smaken enzo…
jrk68 zegt
@JvT:
Nope, jij vindt dat en wat jij vindt IS geen feit….
michaelcorleone zegt
Heerlijk nieuws dit ik kijk al een geruime tijd uit naar de nieuwe 7-serie als BMW liefhebber.
gtwillem zegt
Ben benieuwd. Vond de huidige 7-serie een beetje teleurstellend. Niet lelijk, maar ook zeker niet mooi of bijzonder. Dat waren de vorige generaties wel.
En kunnen we stoppen met de ‘Nieuwe’ Mercedes S-klasse? Het was gewoon een grondige facelift.
michaelcorleone zegt
@gtwillem: Mooi dat meningen verschillen persoonlijk vind ik juist dat de 7-serie de mooiste auto is als je kijkt naar de verschillende generaties.
http://www.bmw.nl/nl/modellen/7-serie/sedan/showroom/fotos-videos.html#_GalleryItemWallpaperbfd415d2cc780992f28cbd6353186a7d
http://www.netcarshow.com/bmw/2010-760li/800×600/wallpaper_0a.htm
http://www.netcarshow.com/bmw/2010-760li/800×600/wallpaper_0a.htm
http://www.history-of-cars.com/images/bmw/2005-e66-760li-13.jpg
http://www.netcarshow.com/bmw/2003-760li_e66/800×600/wallpaper_09.htm
http://www.netcarshow.com/bmw/2000-750il/800×600/wallpaper_05.htm
http://www.netcarshow.com/bmw/1987-750il/800×600/wallpaper_02.htm
http://www.netcarshow.com/bmw/1977-7_series/800×600/wallpaper_03.htm
Ook de huidige 7-serie vind ik een prachtig model :) Misschien lukt het om je over te halen :)
gtwillem zegt
@michaelcorleone: de eerste drie generaties vind ik de mooiste 7-series. Statig, sober, licht sportief. De S-klasse is een icoon en absoluut de populairste, maar ook de meest ‘belegen’: meer voor oude opa’s dan voor mij.
De eerste A8 van na de facelift vind ik nog altijd een schitterende auto, die zich destijds moeiteloos kon meten met de S en 7. De generatie daarna is de mooiste A8 tot nu toe. De huidige heeft een nog fraaier interieur, maar ik ben niet weg van het design.
Vanaf 2002 vind ik de 7-serie wel erg lelijk. De facelift (LCI) was al een stap beter, maar nog altijd minder dan een A8. Van de huidige vind ik ze persoonlijk alle drie niet mooi maar een beetje oubollig.
Maar om te rijden zijn het de fijnste auto’s die er zijn. Alledrie.
michaelcorleone zegt
@gtwillem: Mijn lichte voorkeur voor de BMW 7-serie is ontstaan door de prachtige 7-serie E32 daar is het bij mij begonnen betreft de 7-serie. Als ik nog verder terug ga heb je de prachtige M635csi E24, prachtige geschiedenis heeft BMW. Toen ik het hierboven over alle generaties had, bedoelde ik het eigenlijk tussen de 7-serie en de S-Klasse.
Alle 7-series vind ik wel geslaagd dat geldt niet voor alle Mercedes S-Klasses. De A8 laat ik daarbuiten, aangezien de eerste A8 pas in 1994 op de markt kwam.
Zowel de BMW 7-serie als de Audi A8 liggen dicht tegen elkaar aan vind ik. Alle 3 de A8 generaties kunnen mij bekoren.
-de 1e generatie A8 is zoals ik al zei ijzersterk qua ontwerp.
-de 2e generatie A8 vind ik letterlijk een tank, heeft een machtig voorkomen en is ook mooi.
-de 3e generatie A8 is ingetogen mooi en heeft een prachtig afgewerkt interieur van een hele hoge kwaliteit.
Ik zal de auto kopen die ik mooier vind of dat nou een BMW, Audi of Mercedes is maakt mij niet uit.
gtwillem zegt
@michaelcorleone: Ik ben het volkomen met je eens. Ik ben gelukkig ook vrij van fanboy gevoelens. Elk merk heeft zijn goede en minder goede aanbiedingen.
De beste huidige nieuwe BMW is mijn inziens de M235i, de beste Audi de A6 Avant BiTDI quattro en de beste Mercedes nog altijd de G500 Stationwagon. Doe er een Porsche Boxster GTS bij en je hebt een ideale vulling voor je garage ;-).
Wat betreft jouw voorliefde voor BMW: volkomen begrijpelijk. Van 1970 tot 2010 heeft BMW perfect zijn merkwaarden weten te vertalen naar aansprekende auto’s. Helaas is dat in 5 jaar volkomen vergooid en heb je nu BMW M modellen als SUV met dieselmotor met 4wd en automaat, voorwielaangedreven midi MPV’s met driecilinder diesels en Roadsters die meer wegen dan 1.500kg. Kortom, beetje jammer. Maar er zitten nog altijd leuke aanbiedingen bij. Wel jammer dat alle BMW’s een turbomotor hebben. Doet Audi toch beter ;-)
michaelcorleone zegt
@gtwillem: Vooral de BMW 760Li die Wouter heeft getest vind ik echt knetterdik, een prachtige bolide.
Dutchdriftking zegt
@gtwillem: Haha laat de fanboys het maar niet horen. Eerste generatie A8 geniet mijn voorkeur.
michaelcorleone zegt
@dutchdriftking: Die tijd is een hele moeilijk ;) Prachtige BMW 7-serie E38, prachtige Audi A8 D2 en de mega grote Mercedes S-Klasse W140.
Die Audi A8 uit die tijd vooral de S8 D2 is een van de mooiste 4-deurs inderdaad.
Ik geef toe dat de BMW 7-serie E38 (tevens een van de mooiste ooit betreft de 7) en de Audi A8 D2 heel erg dicht bij elkaar liggen.
Dutchdriftking zegt
@michaelcorleone: e38 is de enige 7 serie die ik zou willen. Schitterend apparaat!
mercedesbenz63 zegt
Ben benieuwd
Dutchdriftking zegt
Ik ben benieuwd, maar zal vast geen beroerde auto zijn.
CriminalSausage zegt
Mooi ook hoe niemand echt weet welke code die auto daadwerkelijk krijgt.
Volgens mij is het overigens G11 voor de normale 7serie en de G12 voor de lange
reistje zegt
Ik hoop dat hij zich meer onderscheid als de huidige 7 serie. Verder ben ik erg benieuwd.
Misschien krijgt hij wel voorwielaandrijving!!!
kapiteinaudi zegt
Gaat nooit hetzelfde niveau bereiken als de A8 of S-Klasse, maar ben toch benieuwd.
Lennaert zegt
@kapiteinaudi: uiterlijk niet meetellend (mening) wat is er beter aan de A8 dan de 7?
kapiteinaudi zegt
@Lennaert: Naar mijn mening alles. Ik heb al een tig aantal keer meegereden met een 7-Serie, en het is best een nette auto hoor. Alleen in vergelijking met de A8 vind ik het niks. Die zit gewoon beter in elkaar en rijdt ook subliem. Ik zou de Audi ook boven de prachtige maar ietwat ouderwetse S-Klasse nemen.
autofreaker zegt
En niet te vergeten de VW t6 komt ook vandaag :)
jrk68 zegt
@autofreaker:
Je bedoelt de facelift vam de facelift van de T4…?
Die is voor Bussieblog….
trustmeiamanengineer zegt
Hmm, koplampen zien er anders uit dan tot nu toe bij BMW. Zouden ze een nieuwe design weg inslaan? Of is het gewoon allemaal (nog) behoudender geworden om de Chinezen tevreden te stellen?!
goodolddays zegt
Bizar dat de huidige alweer sinds 2008 geproduceerd wordt…
jaapiyo zegt
Ik denk zelf dat de nieuwe Siebener die S wél voorbij zal streven. Hoewel ik niet graag met Audi PR meega is de nieuwe S toch wel een beetje ‘old luxury’. Letterlijk zelfs want de auto staat op het platform van de oude S. En ja het is een indrukwekkend ding en op dit moment nog de maatstaf in dit segment zeker vwb de luxe uitstraling van het interieur, maar het is ook een zwaar gevaarte zonder heel veel echte technologische vernieuwing. Waar vorige S klasses een stap in de toekomst waren is de huidige S alleen het beste van wat er al beschikbaar was qua tech.
Ik denk dat de 7 qua concept en met de toepassing van veel carbon wat dat betreft een modernere auto gaat zijn die ongetwijfeld ook, mede door de bespaarde kilo’s, scherper zal rijden en zuiniger zal zijn (ik weet who cares, maar tegenwoordig is dat wel een pilaar van vooruitgang en kwaliteit). Ik ben vooral benieuwd naar het interieur en hoop dat dat een beetje richting i8 gaat…als dat zo is dan doe mij die Siebener maar.
Wat wel een beetje raar is is dat we al weten hoe die eruit gaat zien en vandaag dus al mensen kennis maken maar de lancering pas over een half jaar is…lekker voor de verkoop van de F01 ook.
knipperlichtje zegt
@jaapiyo: zie hier een interieurfoto die eerder voorbij is gekomen. Daar is wel een vleugje i8 in te herkennen. http://static.autoblog.nl/images/wp2015/BMW-7-G11-001.jpg
jaapiyo zegt
@knipperlichtje: Mjah…dit vind ik toch nog niet helemaal waar ik op hoop(te), lijkt wel een 3 serie interieur. Sterker nog dan vind ik de huidige 5 en 7 zo op het eerste gezicht beter geslaagd. De middenconsole lijkt een beetje ielig hier maar tegelijkertijd niet minimalistisch genoeg om daarmee weg te komen. De i8 geeft meer die indruk van een massief ‘uit een stuk gehouwen’ geheel zoals de huidige Fünfer en Siebener dat ook hebben, alleen dan met een modern sausje dat nog altijd direct herkenbaar is als BMW en dat is ook wat ik van de 7 verwacht(te). Het is ook wel totaal niet mijn kleurstelling maar ik hoop toch dat dit nog niet de definitieve versie is.
knipperlichtje zegt
Interieurplaatjes hebben we al gehad, die waren mooi. De nieuwe 7-serie probeert in het interieur een balans te vinden tussen de overduidelijke limousine-interieurs van de S-klasse en A8 en de op sportiviteit gerichte panamera. Het resultaat (of althans het deel dat zichtbaar was) vond ik prima. Modern en chique met een vleugje sportiviteit. Bij deze foto vraag ik me af wat BMW van plan is met de tellers, ze lijken half analoog, half digitaal. Misschien om aan te geven dat start-stop actief is?
woot zegt
@knipperlichtje: zo zijn ze in onze 5 serie ook, compleet digitaal maar er zitten metalen randjes in die je ook op de foto ziet, zo lijkt het meer op analoge tellers. Vind het persoonlijk zeer geslaagd.
knipperlichtje zegt
@woot: ik doel op de cijfers die analoog en digitaal lijken te zijn. Omslagpunt is zichtbaar bij 1400 toeren en 210 km/u.
woot zegt
@knipperlichtje: Poeh, dat had ik zo niet gezien. Maar ik ga er wel van uit dat het compleet digitaal is.
Arnoud zegt
Ik vind de huidige nog niet eens aan vervanging toe. De huidige is prachtig ingetogen zoals de E38 dat ook was. Die E38 vind ik nog steeds een van de mooiste BMW’s ooit. En als ik de koplampen van deze preview bekijk, dan moet ik gelijk aan die E38 denken. Niet overdreven groot of over designed.
michaelcorleone zegt
@Original_Arnoud: Inderdaad persoonlijk vind ik ook dat de huidige 7-serie nog niet aan vervanging toe is.
henkhupelschoten zegt
Met de introductie van de 2-serie in amsterdam stond de 2-serie active sleurer er ook al in een aparte kamer. Maar je moest een stikker over je mobiel doen en van alles en nog wat wou je de 7 zitter zien. Maar als ik de foto’s mag geloven gaat het dit gewoon echt niet worden wat een gedrocht alweer
donvinnie zegt
@henkhupelschoten: dat denk ik al jaren over de modellen van Mercedes… Wat een gedrochten.
michaelcorleone zegt
@henkhupelschoten: Een tip voor je; zet die Mercedes bril een keer af, dat zal vast helpen ;)
henkhupelschoten zegt
@michaelcorleone: @donvinnie: Laat me lekker mijn eigen mening hebben en ga niet gelijk op iemand reageren omdat hij de bmw modellem gewoon niet mooi vind. Ik praat hier toch ook niet iedereen tegen? Als je er iets over wilt zeggen zet het dan los in de comments of zeg gewoon niks
house zegt
Ik vind em prachtig en zou de nieuwe 7 serie maar al te graag willen hebben =) vergeet de spyshots en kijk hiernaar : http://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2015-bmw-7-series1.jpg
Fidenza zegt
http://www.autoblog.nl/nieuws/bel-de-loodgieter-nieuwe-bmw-7-serie-lekt-keihard-73200
Ziet er exact hetzelfde uit als de teaser foto’s!
Alpinaa zegt
Dit is hem:
http://www.carscoops.com/2014/12/2016-bmw-7-series-exposed-completely.html
mrrallycross zegt
Hoop dat ze er nogsteeds die v12 in leggen. De 7 serie is ook wel weer hard aan vernieuwing toe.
bluesbrother zegt
Net vandaag 250K op de teller geklokt.
ben wel toe aan een nieuwe 7er. waarom ben ik niet uitgenodigd? :-(
sydney zegt
Ik zou ten alle tijden een S laten (en uiteraard een A8) staan voor een 7 serie.Laat iedereen die S maar lekker ophemelen, ik heb er geen boodschap aan.Buiten het feit dat ik de huidige S samen met de rest van het Mercedes Benz gamma gewoon lelijk vindt.De AMG GT en vooral een dikke E Estate als enige uitzondering daargelaten.
desjonnies zegt
Vandaag is er hier een nieuwe Trafic diesel afgeleverd, heeft eigenlijk alles wat de 7 serie heeft,
zes zitplaatsen, een dashboard en interieur elektrische ramen, de airco, de cruise control de elektrisch verstelbare en verwarmde spiegels, dat je helemaal niet meer in de verste verte doet denken aan de bouwvakkers busjes van weleer, met als grootste pluspunt van de Trafic de enorme, maar dan ook enorme ‘bagageruimte’
En in iedere file is ‘ie net zo snel als de nieuwe zeven serie.
Geleverd aan een groep van zorgvuldig geselecteerde intieme en trouwe Renault klanten niet zo maar iedereen kan zomaar zo’n nieuwe Trafic kopen !
Rob zegt
Heb de huidige 7-serie eigenlijk nooit goed bekeken. Nu wel even gedaan en wat schets mijn verbazing; het is een heel behoorlijke wagen! Ja, de “neusgaten” zijn te groot, interieur is anti-gezelligheid, maar voor de rest gewoon een chique verschijning. Wint het wat mij betreft van de S-Klasse, A8, Lexus en héél misschien zelfs van de XJ, maar dan moet ik mijn Jaguar fanboi petje even afzetten ;-)
Lichte lak, spaakvelgen eronder en je hebt een winnaar:
http://img2.netcarshow.com/BMW-7-Series_2009_800x600_wallpaper_0b.jpg
Toch grappig hoe deze chique wagen eigenlijk volledig aan mij voorbij is gegaan…
De nieuwe lijkt een overdaad aan chroom te krijgen en gaat op de decadente toer. Jammer, laat dat maar aan de S-klasse over….
michaelcorleone zegt
@Rob: Het mooie is dat de 7 zowel een donkere en een lichte lak heel goed kan hebben.
Deze vind ik echt schitterend;
http://www.7-forum.com/news/2012/bmw_7er_lci/st_petersburg/IMG_2259-b.jpg
Rob zegt
@michaelcorleone:
Een donkere kleur maak ‘em een beetje saai. Zo gewoontjes. Maar ik ben sowieso meer van de lichte kleuren, misschien wel omdat het weer mooi weer wordt ;-)
Maar als ik dan toch even moeten zeiken: die “neusgaten”; ze kunnen eigenlijk echt niet. Hoe langer ik naar kijk, hoe erger het wordt:
http://www.autoblog.nl/gallery/0_Reviews/BMW/750Li/BMW_750Li_01.jpg
Beste mispeer van BMW. Ze wilden waarschijnlijk een imposant frontje. Dat is gelukt, mooi is het alleen niet…
berlinetta zegt
Ik ben benieuwd. De S vind in min of meer wel geslaagd. De A8 is ook geslaagd, maar het is niet mijn ding. Hopelijk maakt BMW er iets moois van.
w0o0dy zegt
Een klant van ons heeft net een nieuwe 760li gekocht/besteld.. Ben benieuwd of dat de nieuwe is of “de oude”. Hij had al een 760i en was daarover meer dan tevreden.. Overigens heeft ie ook gelijk een m6cabriolet “erbij gedaan”.. Beetje BMW fan zullen we maar zeggen. Zal binnenkort eens vragen of het t nieuwe model is.
michaelcorleone zegt
@w0o0dy: Misschien wil die wel gereden worden in de verlenge uitvoering. Als je vraagt of je de chauffeur wilt zijn voor een dag, hebben we gelijk een rijtest en een primeur :)
undifined1 zegt
Ik vind de huidige 7 serie erg mooi, verwacht ook veel van deze, maar ik denk dat hij niet de uitstraling van de e32 en in mindere mate de e38 kan overtreffen
Turbo S zegt
Vind de huidige 7 serie mooi en de nieuwe zal ik ongetwijfeld nog mooier vinden maar toch heb ik mijn keuze al gemaakt. Wat bmw ook van de nieuwe 7 serie maakt, de s klasse kunnen ze wat mij betreft niet overtreffen.
mdegoede16 zegt
Zouden ze hem ook in 2 kleuren leveren net zoals in GTA5 ?
jpvdb zegt
“Later vandaag”, dat was twee dagen geleden… Duurt lang!