• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Niemand wil de hoofdprijs betalen voor een Ferrari-limo

Auteur: RubenPriest, gepost 26 december 2017 om 20:04 – 42 Reacties

Afbeelding Niemand wil de hoofdprijs betalen voor een Ferrari-limoAfbeelding Niemand wil de hoofdprijs betalen voor een Ferrari-limoAfbeelding Niemand wil de hoofdprijs betalen voor een Ferrari-limoAfbeelding Niemand wil de hoofdprijs betalen voor een Ferrari-limoAfbeelding Niemand wil de hoofdprijs betalen voor een Ferrari-limoAfbeelding Niemand wil de hoofdprijs betalen voor een Ferrari-limoAfbeelding Niemand wil de hoofdprijs betalen voor een Ferrari-limoAfbeelding Niemand wil de hoofdprijs betalen voor een Ferrari-limo

Ferrari 360
But why..

Een Ferrari in limousine-vorm. We hebben het al diverse malen voorbij zien komen. Of de bijzondere auto’s anno 2017 nog steeds zo populair zijn is nog maar de vraag. Men wilt er in elk geval niet de hoofdprijs voor betalen.

Deze gele Ferrari 360 limo uit de Verenigde Staten werd namelijk te veil aangeboden op eBay. Vanachter het toetsenbord kon men meebieden op de verlengde Italiaan. De aanbieder eiste een aanbetaling van 2.000 dollar en de auto moest door de koper zelf worden opgehaald. Er werd ook zeker geboden op de auto. Na 15 biedingen stond de teller op bijna 105.000 dollar. Daarna bleef het stil, want niemand was bereid meer te betalen voor de bijzondere Ferrari.

Dat was een tegenvaller voor de eigenaar. Het minimumbedrag was namelijk nog niet bereikt. De 360 komt uit 2003 en is in 2017 verbouwd tot limousine. De auto heeft 31.801 mijl ervaring Hoeveel de eigenaar hoopte te cashen op de Ferrari is niet bekend. Feit is dat hij nog even met dit ding in zijn maag zit.

Ook interessant!

  • Mijn Auto Ferrari 360
    Mijn Auto: Ferrari 360 Modena van Iteke
  • Ferrari 360 Modena
  • Ferrari SP48 Unica wordt een unieke Ferrari
  • Ferrari Roma vast in nauw straatje

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Een lekker gekke TVR op Nederlands kenteken
  • Audi RS6 met 1.100 pk is hypercar voor het hele gezin
  • Video: je auto verliezen door een dom ongeluk
  • Nieuwe wankelmotor komt uit onverwachte hoek
FacebookTweetPinLinkedIn

360, ebay, Ferrari, geel, Limousine, veiling

Vorig bericht: « De 10 gaafste conceptcars van 2017
Volgend bericht: Begin het nieuwe jaar in een huis met een ruime garage »

Lees Interacties

Reacties

  1. viezefreddyw zegt

    26 december 2017 om 20:21

    Logisch dat niemand de hoofdprijs er voor wilt betalen. Maar als limousine is het wel een tof ding zeg! Mocht ik een limousine verhuurbedrijf of iets dergelijks hebben zou ik overwegen het ding te kopen. Het is een absolute eyecatcher.

    Login om te reageren
  2. tenaci zegt

    26 december 2017 om 20:26

    Toch wel om te janken dit, maar goed als Ferrari-eigenaren zoals hierboven het wel pruimen, dan hou ik maar even m’n mond.

    Van een mid-engine setup is trouwens weinig over zo….

    Login om te reageren
    • viezefreddyw zegt

      26 december 2017 om 20:46

      @tenaci: De wereld word wel heel saai als niemand een mening mag vormen over iets wat hij/zij niet in bezit heeft.

      Dus ik zou zeggen, gooi het er uit!

      Login om te reageren
      • tenaci zegt

        26 december 2017 om 21:02

        @viezefreddyw: Ok here we go: Puur esthetisch klopt het niet. De daklijn loopt na het naar beneden aflopen van de bovenkant van het voorportier vrolijk rechtdoor. Het design van het origineel wordt middenin kunstmatig opgevangen door te veel gekunstelde lijnen.

        Rij-technisch, doet het natuurlijk het originele doel van een Ferrari teniet. Een Lincoln, Cadillac of desnoods Mercedes maak je door ze te verlengen onhandiger maar het doel (mensen in enige luxe comfortabel vervoeren) komt er niet mee in het geding. Een 360 is daar niet voor bedoeld, wel voor zuiver rijplezier. Dat is behoorlijk ongedaan gemaakt hiermee.

        Login om te reageren
        • viezefreddyw zegt

          26 december 2017 om 21:36

          @tenaci: Op alle punten heb je helemaal gelijk.

          Maar als je dit puur commercieel bekijkt kan het zomaar een knaller zijn. Wat ik al eerder zei, het is wel een eyecatcher. Hoeveel limousine-bedrijven hebben een Ferrari-limo in de aanbieding? Vrij weinig denk ik. Dat je aankomt in een limousine is al imposant in sommige gevallen. In een Ferrari aankomen ook. En dan is het nu nog eens gecombineerd. Best een gaaf idee denk ik.

          En om het nou zonde te vinden van de 360 gaat ook wat ver denk ik. Het is geen gelimiteerd gebouwde auto en het is misschien wel de minst begeerde Ferrari van de laatste 25 jaar.

          Login om te reageren
          • tenaci zegt

            27 december 2017 om 08:41

            @viezefreddyw: fair enough, 360’s zijn er inderdaad wel genoeg, dat is het punt inderdaad niet. Maar je beredenering dat een limo cool is, een Ferrari cool is en dus een combi van beiden ook cool is deel ik dan weer niet. Ik snap hem wel, maar het resultaat is hem gewoon niet voor mij. Ik sta er wat ambivalent tegenover.

            Login om te reageren
          • MaartenD zegt

            27 december 2017 om 11:38

            @viezefreddyw: 360 & F430 idd, gelukkig was de 458 italia dan weer geslaagd, de 488gtb helaas weer minder, maar vallen allemaal in het niet in vergelijking tot de beeldschone F355

            Login om te reageren
          • zoef2 zegt

            28 december 2017 om 15:12

            @viezefreddyw: helemaal mee
            Eens, net als jou Ferarri echt zo’n dertien in een dozijn ding
            Die een beetje aannemer zo voor de deur zet 2e hands en dan aandacht gaat zoeken op een autoblog bijvoorbeeld.
            Maar leuk dat ook bouvakkers zo’n ding kunnen halen hoor?

            Login om te reageren
      • Jochen zegt

        26 december 2017 om 22:29

        @viezefreddyw: zou ik Jennifer anniston ook geen mooie vrouw mogen vinden. Rare wereld dan inderdaad ;-)

        Login om te reageren
      • gokartmozart zegt

        26 december 2017 om 23:09

        @viezefreddyw: nou komt ie dan: aartslelijk vind ik dit ding en een belediging voor het merk.
        Dat hier een logo van Ferrari op mag. Absolute wansmaak.
        Eerlijk gezegd ; ik ben wel een van van je freddy en van je smaak ook want die komt erg overeen met die van mij maar ik wordt van dit ding echt onpasselijk en zou er nog niet dood in gevonden willen worden

        Login om te reageren
        • Edge zegt

          26 december 2017 om 23:30

          @gokartmozart: Hé, Baby Driver gezien?

          Login om te reageren
        • viezefreddyw zegt

          27 december 2017 om 00:07

          @gokartmozart: Ik vind het dus allemaal wel meevallen. Eerlijk gezegd nog een gaaf dingetje ook.

          Fans op Autoblog, nooit geweten dat ik die had Haha.

          Login om te reageren
        • potver7 zegt

          27 december 2017 om 07:54

          @gokartmozart: Ferrari heeft dat logo er toch zelf opgeplakt?

          Login om te reageren
      • bakingmynextbenz zegt

        30 december 2017 om 22:46

        @viezefreddyw: heerlijk die nuchterheid. Vatten meer mensen een simpele mening over auto’s maar niet zo persoonlijk op!

        Login om te reageren
        • viezefreddyw zegt

          31 december 2017 om 00:37

          @bakingmynextbenz: Als je al op je teentjes getrapt bent als iemand een mening heeft over een auto, of je die nou bezit of niet, moet je gewoon lekker de rest van je leven binnen zitten. Toch?

          Login om te reageren
    • etronabt zegt

      26 december 2017 om 22:42

      @tenaci: ik huil met je mee hoor. In de vs vang je nu meer met een originele. Uniek is het wel. Maar de doorgezakte daklijn is jammer.

      Login om te reageren
  3. kenner zegt

    26 december 2017 om 20:29

    Terug bouwen naar originele lengte en specs. Enige juiste wat je kan doen

    Login om te reageren
    • 123bat zegt

      26 december 2017 om 22:57

      @kenner: Gewoon de twee helften weer aan elkaar lassen. Mocht je dit overwegen, dan kan ik je een adres geven in Rotterdam die daar experts in zijn.

      Login om te reageren
    • rolov zegt

      27 december 2017 om 10:02

      @kenner: maar voor 100k heb je een normale dus dat gaat niet op.

      Login om te reageren
      • MaartenD zegt

        27 december 2017 om 11:39

        @rolov: die heb je 55k al

        Login om te reageren
  4. onnes zegt

    26 december 2017 om 20:31

    Eeuwig zonde, en wat een rare daklijn

    Login om te reageren
    • drdre1 zegt

      26 december 2017 om 21:43

      @onnes: eens, maar zo’n limo heeft altijd maar een beperkt aantal mogelijkheden qua uitvoeringen, omdat ie zo stretched is is de voor- en achterkant nooit echt mooi of logisch tenzij ie vierkant en hoekig is.

      Login om te reageren
  5. shibby zegt

    26 december 2017 om 20:40

    Een Ferrari zonder Ferrari rijeigenschappen voor de hoofdprijs? En niemand wil?

    Login om te reageren
  6. karhengst zegt

    26 december 2017 om 20:42

    Hij mag nog blij zijn dat Ferrari hem niet heeft aangeklaagd.

    Login om te reageren
  7. sameshitdifferentday zegt

    26 december 2017 om 20:46

    Frikandel speciaal

    Login om te reageren
  8. sander1980 zegt

    26 december 2017 om 21:16

    Fantastische bak! … oh wacht… nee toch niet…

    Login om te reageren
  9. MaartenD zegt

    26 december 2017 om 21:21

    Gelukkig is er slechts een 360 modena gesneuveld voor dit projectje

    Login om te reageren
  10. marc94 zegt

    26 december 2017 om 21:23

    Hoe zou die klinken met 5 meter uitlaat?

    Login om te reageren
    • rob5nismo zegt

      26 december 2017 om 21:30

      @marc94: ik denk dat de uitlaat vrij origineel is omdat het blok achterin ligt

      Login om te reageren
      • kennone zegt

        26 december 2017 om 21:45

        @rob5nismo: scherp

        Login om te reageren
  11. Friez zegt

    26 december 2017 om 21:24

    Heb deze wagen afgelopen zomer gezien op Rodeo Drive in Beverly Hills. Als je een nekkendraaier wilt hebben, dan moet je deze kopen. Werkelijk iedereen keek!

    Login om te reageren
  12. kennone zegt

    26 december 2017 om 21:44

    Dit kan ook niet echt snel meer zijn toch. Loodzwaar (denk ik) en dan moeten er nog mensen mee. Denk dst een Golfje GTI sneller weg is bij het stoplicht dan dit gevaarte

    Login om te reageren
    • cossiekiller zegt

      26 december 2017 om 22:04

      @kennone: Dat is ook het punt van een Ferrari limo natuurlijk; een Golf GTi pakken aan het rode licht!

      Login om te reageren
  13. elemento zegt

    26 december 2017 om 22:34

    Afschuwlijk…. vraag? Ik dacht dat ferrari protocol had opgesteld wat men wel.of niet kon doen met zn ferrari of ik vergis me

    Login om te reageren
    • viezefreddyw zegt

      26 december 2017 om 22:46

      @elemento: Die gasten in Maranello zijn nog wel eens overdreven. Maar zo overdreven nou ook weer niet. Als je een reguliere Ferrari koopt mag je er mee doen wat je wilt. Met een LaFerrari is dat net even anders. En als je een occasion Ferrari koopt mag je al helemaal zelf bepalen wat je er mee doet. Logischerwijs.

      Login om te reageren
      • rob5nismo zegt

        30 december 2017 om 18:28

        @viezefreddyw: hoe zit het dan met die deadmouse kerel die de purrrari had gemaakt met nyancat

        Login om te reageren
  14. damrakker zegt

    26 december 2017 om 22:38

    @Rubenpriest Men wil.. ik word wild van wil geschreven met een -t

    Login om te reageren
  15. seicilindri zegt

    26 december 2017 om 23:15

    Niet voor mij of mijn bedrijf, het is inderdaad een te lelijk ding met die daklijn. Het zou al een stuk beter ogen als men de (1e) B stijl zwart zou spuiten of folieen en ook een stuk van de gele lak boven de zijruit van de chauffeursdeur. Dan lijkt het optisch in elk geval iets harmonieuzer maar mooi zal het nooit worden.

    Login om te reageren
  16. michaelb zegt

    27 december 2017 om 07:30

    Ik vraag mij af hoe ze het hebben gedaan kwa aandrijving/automaat. Flinke aandrijfas.

    Buiten dat is het niet heel professioneel gedaan dit.

    Login om te reageren
  17. lotuselises2 zegt

    27 december 2017 om 10:21

    *men wil

    Login om te reageren
  18. carfreakjim zegt

    27 december 2017 om 12:44

    Ik geloof dat ze er een tijd geleden 4 ton voor wilde hebben. De afwerking is overigens ook niet best.

    Login om te reageren
  19. Nemus zegt

    27 december 2017 om 13:25

    Ik vraag me alleen af: will it drift? Dat moet toch episch zijn? ?

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North