


Wat te doen met auto’s die standaard niet zo veel voorstellen? De nadruk ligt bij het tunen altijd op verfraaien van al heel erg fraaie modellen. Dat heeft mijns inziens echter niet zo heel veel zin. Waarom zou je iets veranderen aan een auto die iedereen al wil hebben? Juist de originaliteit van het tunen van een 207 is daarom wel te waarderen.
Net als een Ferrari 599 is een 207cc gewoon lelijk, de lijnen kloppen niet, verhoudingen zitten scheef en de lampen zijn raar. Als tuning bij de Ferrari dan vervolgens uitwerkt in een fikse verbetering, waarom bij een Peugeot dan niet?
Er is in ieder geval een hoop veranderd. De standaard Peugeot is er haast niet meer in terug te zien. Een beetje minder opvallende zwart glanzende lak lijkt me de beste optie. Plotseling is de Peus een best leuk zomerkarretje geworden. Hoewel… Een 599 is dan toch misschien de betere optie.
eigenlijk vind ik hem wel best mooi, zeker voor een peugot!
Het heeft wel wat, maar niet mun type auto.
“Er is in ieder geval een hoop verandert.
Ga nog eens naar je werkwoordspelling kijken, Alwood. ;)
-edit: damn ik ga maar eens slapen ;) –
On-t; Ik vind de standaard 207(CC) eigenlijk weinig mis mee, zelfs geslaagd, in tegenstelling tot de 308. Maar toch, deze aanpassingen zijn ook lang niet verkeerd. Ik zou het nog overwegen! :o
@Alwood
ga maar snel slapen.. ;)
De nadruk licht -> LICHT?! -> ligt
Ziet er best straks uit.
de luchtinlaat in de bumper naast die mistlampen komt me bekent voor (mazda lijkt op peugeot jaja en de tuners proberen peugeot weer op mazda te laten lijken :P )
Zonder two-tone paint en achterspoiler is ie best wel knap denk ik. Met vind ik het een johnnybak
de Peugeot 308cc zou eens moeten tunen !
http://static.autoblog.nl/images/wp2008/Peugeot%20308%20CC%201.jpg
Financieel directeur Spyker stapt alweer op
ZEEWOLDE (AFN) – Financieel directeur Lex Roukens van autofabrikant Spyker Cars stapt per 31 januari 2009 op bij het bedrijf. Dit maakte de onderneming uit Zeewolde vrijdagavond bekend.
De 44-jarige Roukens is pas sinds april dit jaar financieel directeur. Daarvoor was hij werkzaam voor telecombedrijf Zain, dat actief is in Afrika en het Midden-Oosten. Spyker, fabrikant van luxueuze sportwagens, heeft geen reden gegeven voor zijn vertrek
-edit: tips kan je voortaan sturen naar tips@autoblog.nl ;) Had het al gezien en er inmiddels iets over geschreven-
Een klein verzoek aan de redactie.
Is het niet mogelijk om al die lelijke rommel uit Essen in 1 onderwerp te plaatsen?
Nu staat er zowat niets aardigs meer op de voorpagina ;-)
Dank! en groet
@Alwood
Feit dat je zegt dat de lijnen van een 599 niet kloppen zegt al veel over uw algemene kennis van wagens. De 599 is een meesterwerk op dat vlak, ik zou voorstellen om u te beperken tot het commentarieren van de wagens die op de show aanwezig zijn en niet uw “verhaal” interessanter willen maken door een uit de lucht gegrepen vergelijking neer te pennen.
“Net als een Ferrari 599 is een 207cc gewoon lelijk, de lijnen kloppen niet, verhoudingen zitten scheef en de lampen zijn raar.”
Wat!? een Ferrari 599 lelijk?!
Wel leuke aanpassing, achterkant vind ik toch net ietsjes te lomp zo.
@alwood,
Eerst zeggen dat de 599 lelijk is en dan de “verbeterde versies” laten zien. Die volgens mij niet veel meer zijn dan een verlaging en hier en daar een spoilertje is natuurlijk niet echt overtuigend.
Ja, een 599 is lelijk.. als er toyota op zou staan zouden jullie ‘m ook niet moeten..
Bah bah. Standaard ziet er beter uit.
Heeft wel wat
ik wil wel eens meer plaatjes zien van wat ze met die C5 hebben uitgespookt
weet iemand welke banden dat zijn,ze liggen ook op de ABT Q5,scirocco en ook die Heico Volvo XC60
Wat een onzin. De 207 CC is een prima ontwerp zoals hij is. Ik vind hem alleen maar lelijker geworden. Waarschijnlijk is de waarde van de aanpassingen groter dan de kostprijs van de Peugeot.
Overigens wat je er ook aan verandert, het blijft een vrouwenauto.
Het blijft een peugeot.
Kostie?