• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Morgen komt Wouter op TV, ben je al lid?

Auteur: autoblogger, gepost 19 maart 2009 om 18:16 – 270 Reacties

Heb je nog cola?


Hilversum here we come!

Inmiddels zijn de opnames voor ons TV-debuut op Veronica afgerond. Direct na de aflevering van TopGear (oude meuk) kun je morgenavond om 22:30 genieten van een paar minuten exclusive footage van autoblog. We hebben echter nog wat gratis lidmaatschappen weg te geven, dus wordt gewoon even lid van PowNed via deze link. Kost niks, dus zeker even doorklikken als je onze filmpjes kunt waarderen en een hekel hebt aan de commerciële bullshit die we nu krijgen voorgeschoteld op TV. Dank u.

UPDATE: we hebben een nieuwe actie met gratis Autorai-kaartjes, klik hier!

Ook interessant!

  • Autoblog Bloopers 2021
    Autoblog Bloopers 2021
  • Autoblog video: Marktplaats Top 10
  • Porsche 911 van Wouter – nieuwe BBS velgen!
  • Autoblog Podcast #2: Nico is bang voor Jack Plooij + Wouter wil een 5 serie

Nieuwste artikelen

  • VinFast biedt frisse keuze op de Europese EV-markt met betaalbare B-segment SUV
  • Gaat de Volvo XC60 al te lang mee? #test
  • Iconische Ferrari is stiekem vernoemd naar Brigitte Bardot
  • Opvolger Nederlandse Bugatti one-off kent zijn klassiekers
FacebookTweetPinLinkedIn

autoblog, tv-tip, wouter-karssen

Vorig bericht: « Waar je wel en niet moet parkeren in Nederland
Volgend bericht: Donderdagavond caption contest: Agenten nemen ontslag »

Lees Interacties

Reacties

  1. Joost zegt

    19 maart 2009 om 18:18

    Ben benieuwd mensen, ik hoop dat alleen Wouter Sacha en Aimee de presentatie doen dan..
    Die Ruben kan beter achter de camera blijven staan.

    Login om te reageren
  2. bozewolf zegt

    19 maart 2009 om 18:18

    PowNed lid over m’n lijk, maar ik zal zeker even kijken om half elf.

    Login om te reageren
  3. Yeelen zegt

    19 maart 2009 om 18:19

    en als je geen belg bent :'(
    zal het binnenkort wel zien op ’t net

    Login om te reageren
  4. Marco zegt

    19 maart 2009 om 18:20

    En dat terwijl Ruben GeenStijl haat :D

    Ben benieuwd naar de uitzending!

    Login om te reageren
  5. ///AMG zegt

    19 maart 2009 om 18:20

    Ik heb zo het vermoeden dat er met een C 63 AMG word gedrift, een witte

    Login om te reageren
  6. sven zegt

    19 maart 2009 om 18:21

    bn benieuwd, kwoon in België en kan dit dus niet zien…
    maa wordt de aflevering ook op Autoblog zelf gezet…?

    Login om te reageren
  7. Jan zegt

    19 maart 2009 om 18:21

    Geenstijl maakt misbruik van het succes van Autoblog om op tv te komen en Autoblog trapt er in. Dom! Wij hebben geenstijl niet nodig. Ik zal nooit lid worden van die rechtse engerds! Al kreeg ik er geld voor.

    Login om te reageren
  8. Marco zegt

    19 maart 2009 om 18:22

    @ sven: http://www.geenstijl.tv/

    Login om te reageren
  9. pietje zegt

    19 maart 2009 om 18:23

    Echt supergaaf! nu een keer op groot scherm autoblog kijken..
    I can’t wait.

    Login om te reageren
  10. autoblogger zegt

    19 maart 2009 om 18:23

    @joost: in de titel van dit bericht staat wie de presentatie doet.

    @sven: yep, eind vd avond zetten we het ook online.

    Login om te reageren
  11. bozewolf zegt

    19 maart 2009 om 18:28

    Vind de commerciele bullshit opmerking beetje goedkoop trouwens. We hebben het over tv, tuurlijk is het commercieel. GeenStijl wil daarin mee als ’t ff kan. Ze doen ’t echt niet vanuit de goedheid van hun hart ofzo.

    Login om te reageren
  12. Bab zegt

    19 maart 2009 om 18:29

    Ik vind het een leuke en mooie gelegenheid voor autoblog om op TV tekomen. Het gevolg van op TV komen is dat er ook meer mensen naar Autoblog.nl en Autojunk.nl gaan surfen! Ik ga morgen avond kijken en mij stem hebben jullie!

    Login om te reageren
  13. Citrofiel zegt

    19 maart 2009 om 18:30

    Ah, autoblogger zet het online. :) Dan hoef ik de marteling van het kijken van PowNed niet te doorstaan…

    Login om te reageren
  14. laurens zegt

    19 maart 2009 om 18:30

    bozewolf schrijft:
    19 March 2009 om 18:18
    PowNed lid over m’n lijk, maar ik zal zeker even kijken om half elf.

    Draaideur socialist !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Login om te reageren
  15. Jochem zegt

    19 maart 2009 om 18:32

    sorry jongens, ik heb dat nummer gehoord van powned, ik ga jullie niet steunen.

    Ik vind het wel super dat jullie op tv komen, maar heb niveau van omroep is zeeeeeer laag.

    Login om te reageren
  16. audi0holic zegt

    19 maart 2009 om 18:33

    eindelijk een ander autoprogramma dan TopGear dat (hoop ik) de moeite waard is!

    Login om te reageren
  17. VivelaFRANCE zegt

    19 maart 2009 om 18:45

    “…en een hekel hebt aan de commerciële bullshit die we nu krijgen voorgeschoteld op TV.” Of op Autoblog, kijk maar naar de reclames op deze site! Hahaha! ;)

    Ik neem het jullie echt niet kwalijk, hoe meer reclame, hoe meer geld jullie verdienen, hoe beter jullie site kan worden! En sowieso moeten jullie ergens geld vandaan halen voor deze fántastische site! Het aantal reclame valt trouwens réuze mee, de site blijft er goed en overzichtelijk uitzien! Ga zo door!

    PS: of de samenwerking met PowNed zo’n goed idee is weet ik nog niet, zolang jullie je gang kunnen gaan zal het wel goed zijn. Maar als het een te rebelse en overdreven-kritiek-op-Hilversum-en-al-dat-wat-heerst-en-regeert-programma wordt, dan kijk ik graag nog verder naar Top Gear (misschien wel oude meuk, maar dat is de DS in de ogen van sommigen ook ;) )!

    Login om te reageren
  18. rogue zegt

    19 maart 2009 om 18:45

    Woop woop, hopelijk ben ik tegen die tijd thuis!

    Login om te reageren
  19. Alfisti zegt

    19 maart 2009 om 18:46

    Tuuuuurlijk ben ik al lid! Ben alleen wel een klein beetje bezorgd over het feit dat de laatste 5000 leden niet zo heel snel meer gaan. PowNed heeft nog de tijd tot 1 april…

    DUS AUTOBLOGGERS!!! WORDT LID VAN POWNED!!! HET IS GRATIS, DUS HELEMAAL NEDERLANDS!!!!!! :)

    Login om te reageren
  20. rogue zegt

    19 maart 2009 om 18:47

    Oh en waar blijft die dvd, Autoblog? Ik zit elke dag als een kwijlende hond voor de brievenbus, te wachten tot de TNT meneer ‘m door de bus gooit. Dit levert vreemde taferelen op aangezien ik in een appartement woon en de brievenbussen in een gezamelijke ruimte op de begane grond zitten. :(

    Login om te reageren
  21. bozewolf zegt

    19 maart 2009 om 18:49

    @ laurens:

    Wat knap, dat je dat kunt afleiden uit 2 regels. Kun je je super-deductieve gaven ook even gebruiken om ons te vertellen wanneer de economische crisis wordt bezweerd?

    Snikkelhapper.

    Login om te reageren
  22. Jos zegt

    19 maart 2009 om 18:49

    Eerlijk is eerlijk

    ik vind het een super idee om op tv te gaan!!!

    Maar in samenwerking met PowNed, data vind ik echt een slecht idee!

    sorry maar dat is de enige reden waarom ik het echt niet doe!!

    Login om te reageren
  23. autoblogger zegt

    19 maart 2009 om 18:52

    @Rogue: die DVD komt pas na 31 maart, dus nog even wachten…

    Login om te reageren
  24. Sjakie Peters zegt

    19 maart 2009 om 18:52

    Ach wat een hoge zuurgraad toch weer onder de autoblog reaguurders. Jammer dat jullie niet door hebben dat powned voornamelijk nu in de picture wil komen met veel ludieke acties om zo leden te werven. Als je stil zit speel je immers helemaal niks klaar vandaar.

    Bovendien bied autoblog dat lidmaatschap nu gratis aan en dan krijg je ook nog eens dvd materiaal erbij etc. Oftewel kleine moeite om een site te steunen waar je waarschijnlijk dagelijks veel plezier aan beleeft.

    Jammer dat de steun voor de ambities van autoblog om ook op de TV naam te kunnen maken en de autoliefhebberij eens op een realistische manier en leuke manier in beeld te brengen blijkbaar niet wordt gesteund door mede-auto liefhebbers en mede autoblog reaguurders.

    Ik juich het initiatief hartelijk toe en ben zelf helaas te vroeg lid geworden want ik had zo’n dvd van autoblog natuurlijk graag gehad :p

    Nogmaals wens ik POWned en Autoblog veel succes en ik mag hopen het hele team in 2010 gewoon lekker op de buis te kunnen begroeten!

    Login om te reageren
  25. lincoln zegt

    19 maart 2009 om 18:55

    autoblog.nl is briljant .. op haar manier ..
    geenstijl.nl is briljant .. op haar manier ..

    toch blijft het een beetje een chrysler/daimler samenwerking ..
    kan er niet echt warm voor lopen ..
    we zien het morgen wel .. dan weet ik of ik lid moet worden .. of niet ..

    (stiekumpies wil ik ook niet dat autoblog.nl te groot wordt) ..

    Login om te reageren
  26. RenJie zegt

    19 maart 2009 om 18:55

    Zolang die pipoos van GeenStijl/Dumpert maar niet hier komen reageren. De site zelf vind ik wel ok, de humoristische reacties ook wel. Maar de gedachte van het type mensen dat daar reageert vind ik een beetje laag. Om de 4 regels zie je “GEERT 4 PRESIDENT”, terwijl ze niet eens weten wie/wat/waar/hoe/waarom; het past gewoon bij de site.

    De enige reden waarom ik lid ben geworden is om Autoblog en ik hoop dat het geen teleurstelling wordt! ;)

    Login om te reageren
  27. autoblogger zegt

    19 maart 2009 om 18:56

    @Sjakie: thanks! Dat zijn reacties waar we wat aan hebben!

    Login om te reageren
  28. autoblogger zegt

    19 maart 2009 om 18:57

    @lincoln: we zijn al te groot, dat is nou juist zo vervelend ;)

    Login om te reageren
  29. RenJie zegt

    19 maart 2009 om 18:57

    @Sjakie Peters

    hoe weet jij nou waarom mensen geen lid willen worden van PowNed. Er zijn heus wel meerdere redenen voor.

    Login om te reageren
  30. bozewolf zegt

    19 maart 2009 om 18:58

    Wel respect voor de AB’ers die ondanks een hekel aan GS toch lid worden om AB te steunen. :)

    Login om te reageren
  31. Vinny_93 zegt

    19 maart 2009 om 18:58

    Dammit, heb morgen verjaardagsfeest in een café…

    Login om te reageren
  32. lincoln zegt

    19 maart 2009 om 19:03

    .. actie .. actie .. actie .. actie ..

    (voor de nog niet leden) ..

    .. morgen tijdens autoblog.nl op televisie lid worden ..
    .. wie doet er mee ??

    Login om te reageren
  33. Sjakie Peters zegt

    19 maart 2009 om 19:08

    @ Renjie

    Ik weet maar al te goed dat er meerdere redenen zijn 1 daarvan zal zeker ook wel zijn omdat geenstijl/powned een bepaald rechts imago draagt. Maar dat is voor Autoblog irrelevant omdat Autoblog geen politieke boodschap met zich mee draagt ( of althans niet op een expliciete wijze :P) en bovendien als autoliefhebbers onder elkaar laat ik politieke discussie graag even ter zijde ( Al was dat dus wel 1 van mijn motivaties)

    Hoe dan ook ik heb alles al gezegd in me vorige post daar laat ik het dus ook graag bij

    Login om te reageren
  34. Rick dos zegt

    19 maart 2009 om 19:16

    @sjakie peters

    Je hebt het over zuurgraad maar dan wel fan zijn van GS.

    Iets klopt er niet…

    Login om te reageren
  35. Femke Halsema zegt

    19 maart 2009 om 19:17

    Inderdaad zeer triest al die moraalridders hier die het autoblogTV plan niet met de volle 100% steunen. Nederland staat bol kromheid op diverse gebieden en dan zou het enigzins populistische en provocerende gedrag van GeenStijl een belemmering zijn om eindelijk af te kunnen raken van genante vertoningen als Baffo Galgemaar en Michael Pilarzwichysshdsszzzzzzz en die andere debielen.

    Als je ook maar een beetje benzine in je anus hebt dan geef je je gwoon onvoorwaardelijk voor een kans op beter autoTV!

    Login om te reageren
  36. frank zegt

    19 maart 2009 om 19:19

    ah, vandaar laatst de witte mercedes met rokende banden op het MediaPark, nou wees gerust, de strepen staan er nog, ik denk een meter of 10 lang…

    ik heb ruben daar nog even de hand gedrukt om te zeggen dat ik een fan ben van zijn filmpjes!

    Login om te reageren
  37. ManicManiac zegt

    19 maart 2009 om 19:21

    Kijk kijk, dat lees ik graag :)
    Jammer dat ik het niet op TV kan zien en zo jullie kijkcijfers wat verhogen (Belgïe), maar ik zal het zeker op de site checken. Doen jullie goed. En inderdaad trouwens, qua reclame op de site : hier is 2x niks te vinden van reclame vergeleken met quoi 80% van de rest van het net, doe ff serieus toch.

    Login om te reageren
  38. Sjakie Peters zegt

    19 maart 2009 om 19:22

    @ Rick Dos

    ” en bovendien als autoliefhebbers onder elkaar laat ik politieke discussie graag even ter zijde ”

    Het gaat er hier gewoon om dat we Autoblog steunen

    Login om te reageren
  39. VantageR zegt

    19 maart 2009 om 19:23

    Topgear afleveringen zijn van het afgelopen seizoen, dus niet van een paar jaar geleden. Dus wel leuk om nog een keer te kijken.

    Ik merk wel dat de reacties op autoblog steeds meer de kant op gaan van geenstijl/dumpert, waarschijnlijk door deze samenwerking. Vind ik wel jammer.

    Login om te reageren
  40. Rick dos zegt

    19 maart 2009 om 19:26

    @Sjakie Peters

    En het ging er mij om dat je de term “zuurgraad” gebruikt terwijl je GS fan bent. Dan zou ik zeggen dat je daar meer dan gewend aan moet zijn.

    Login om te reageren
  41. cheetacars zegt

    19 maart 2009 om 19:27

    @ Sjakie Peters om dan GS ook te gaan steunen gaat me iets te ver, ik wil best AB steunen en vind het super dat ze op tv komen, daar niet van. Maar GS gaat me te ver, ze moeten grensen kennen en dat dan te gaan steunen dmv powned…

    Login om te reageren
  42. bas-01 zegt

    19 maart 2009 om 19:29

    zijn er op dit moment nog steeds gratis lidmaatschappen???

    Login om te reageren
  43. Wouterman! zegt

    19 maart 2009 om 19:31

    Ik weet het ook niet met dat PowNed, hoor… Moeten deze internetfenomenen wel op de buis: weten deze twee internetfenomenen dat het maken van tv veel minder bij hun kernwaarden staan? Ik vrees eerlijk gezegd van niet.

    @ autoblogger: Ik zou niet alleen naar de positieve reacties kijken, maar ook naar degene met opbouwende kritiek, heb je denkik meer aan…

    Login om te reageren
  44. sebastianchubasco zegt

    19 maart 2009 om 19:32

    @Sjakie Peters

    “Het gaat er hier gewoon om dat we Autoblog steunen”

    ik steun altijd bij rampen maar deze ramp gaat met net iets te ver…

    Login om te reageren
  45. Ferdinand zegt

    19 maart 2009 om 19:33

    Echt super flauw dat hier zoveel Autoblog fans geen lid worden om hun “stam-site” te helpen. Gewoon even je trots opzij zetten…heb ik ook gedaan, en dat zegt veel! :D

    @ autoblogger: na 31 maart, dat kan dus ook in de zomer zijn, of is daar al een deadline voor??

    Login om te reageren
  46. Sjakie Peters zegt

    19 maart 2009 om 19:36

    @ Rick Dos

    Zuur naar jou maatstaven over gebeurtenissen die jij misschien niet als zuur ervaart. Er zijn ook mensen die bepaalde zaken die daar aangekaart worden van commentaar voorzien ( al dan wel of niet subtiel) omdat zij niet dezelfde mening hebben als jou en heeft het voor hun dus helemaal niet zuur commentaar is maar gewoon oprechte kritiek.

    Maar mijn originele post wordt uit zijn verband gerukt ik doelde daar immers op het feit dat ik zoveel negatieve reacties op het initiatief vond getuigen van een hoge zuurgraad omdat Autoblog iets vertegenwoordigt waar we ons allemaal in kunnen vinden (en ik het dus raar vind dat iedereen die hier reageert waarvan ik aanneem dat iets hebben met auto’s /auto liefhebbers zijn daar niet vol achter staat)

    Login om te reageren
  47. Sjakie Peters zegt

    19 maart 2009 om 19:38

    “en is het voor hun dus helemaal niet zuur commentaar maar gewoon oprechte kritiek”

    had het moeten zijn

    Login om te reageren
  48. lincoln zegt

    19 maart 2009 om 19:39

    jaaaaa daaaaaaaag ..

    of iemand hier oooooooit ned 1/2/3 kijkt ..
    of dat je het erg vindt dat socutera nu vervalt ..
    of dat het publieke bestel ooit iets te bieden heeft ..
    of dat 2 uurtjes teevee die je toch niet kijkt iets uitmaakt ..

    dit is een eindelijk een democratisch besluit om te bepalen waar je belastinggeld naar toe gaat ..

    dus je besluit het van jouw geroofde geld ..
    niet aan autoblog/geenstijl te gunnen ??

    mooi dan gaat het naar de familie Bauer .. mazzel ..
    maw .. ik ga lid worden als morgen autoblog op teevee is ..

    Login om te reageren
  49. autoblogger zegt

    19 maart 2009 om 19:39

    @Ferdinand: thanks, helemaal mee eens!
    Levertijd ligt eraan hoe snel ze de DVD kunnen bijpersen ;)

    Login om te reageren
  50. Testpiloot zegt

    19 maart 2009 om 19:39

    Autoblog op TV prima.

    Geld in het laatje en groeimogelijkheden voor de redactie prima.

    Maar in zee met GS? Jammer. Heel jammer.

    Het begin van het einde? Dit had ik niet verwacht van Autoblog.

    Login om te reageren
  51. Plaatstaal zegt

    19 maart 2009 om 19:39

    Ga eerst wel even die tv uitzending afwachten om te kijken hoe dat is. Steun die Geenstijl bende liever niet maar voor wat meer benzine op de tv ben ik wel! Hoewel ik de filmpjes van wouter op bepaalde punten de laatste tijd ook steeds milder vind worden…

    Login om te reageren
  52. Rick dos zegt

    19 maart 2009 om 19:41

    @Sjakie Peters

    En lees nu nog eens het eerste stukje van je comment door en pas dat toe op de door jou gekwalificeerde “zure” comments alhier. Het verschil hier alleen is dat je een normale discussie kan voeren als je mening een andere is dan het gangbare.

    Login om te reageren
  53. Wize zegt

    19 maart 2009 om 19:42

    @Rick dos

    want? jij denkt dat er een bepaalde zuurgraad bij GS hoort?

    Login om te reageren
  54. Rick dos zegt

    19 maart 2009 om 19:44

    @Wize

    Wat?! Jij niet dan?

    Login om te reageren
  55. Wize zegt

    19 maart 2009 om 19:47

    Tja .. als je zo gaat redeneren heeft iedere site/sector wel een bepaalde zuurgraad ..

    (ik ga er overigens maar vanuit dat je ontwijkende antwoord een bevestiging is op mijn vraag)

    Login om te reageren
  56. belikenoother zegt

    19 maart 2009 om 19:50

    kan je ook lid worden als je in belgie woont?
    want er staat enkel Nederland als land( je kan niet kiezen tussen de verschillende landen)

    Login om te reageren
  57. Rick dos zegt

    19 maart 2009 om 19:50

    @Wize

    Ik ging ervan uit dat je wist waar je het overhad als je het over GS hebt, maar blijkbaar niet.

    Login om te reageren
  58. belikenoother zegt

    19 maart 2009 om 19:52

    aah blijkbaar kan je ook zien op autoblog zelf
    fantastisch
    :)

    Login om te reageren
  59. Sjakie Peters zegt

    19 maart 2009 om 19:52

    @ Rick dos

    Tot op zekere hoogte liggen discussies op auto gebied iets minder gevoelig dan discussies over politiek..

    Als je trouwens is kan aankaarten wat je nou precies bedoelt met de zuurgraad van GS zou ik dat zeer op prijs stellen. Nu geef je me namelijk gewoon meer de indruk dat je gewoon op politiek gebied een andere mening hebt dan de gemiddelde GS bezoeker en GS bezoekers dan maar betitelt als “zuur”. Want in principe heeft zuur meer te maken met het niet enthousiast zijn over initiatieven. GS is meer gericht op misstanden aankaarten binnen de politiek en andere vormen van hypocrisie binnen de samenleving dus dat reacties daarop niet doorgaans heel positief zijn ( lees: soms dus ook heel hard) kan ik me maar al te goed voor stellen.

    Nu weer terug naar auto’s en autoblog?

    Login om te reageren
  60. Wize zegt

    19 maart 2009 om 19:55

    @ Sjakie Peters

    dat idee had ik ook al .. maar soms heeft het niet zo’n zin om met mensen daarover in discussie te gaan.

    Login om te reageren
  61. Sjakie Peters zegt

    19 maart 2009 om 19:57

    @ Wize

    Inderdaad we dwalen veel te ver af

    Login om te reageren
  62. gekke turbo zegt

    19 maart 2009 om 19:59

    Sonny, it’s to late the virus has infected us

    Login om te reageren
  63. Rick dos zegt

    19 maart 2009 om 20:00

    @Sjakie Peters

    Heb je nou echt niet door dat je net zelf antwoord geeft op je eigen vraag?

    Ik wil heus wel terug naar auto’s en autoblog, maar aangezien AB zich gelieerd heeft aan powned en dus GS zul je deze discussies krijgen.

    Login om te reageren
  64. Emile_Benz zegt

    19 maart 2009 om 20:02

    -edit: dank u, reactie is inmiddels verwijderd-

    Login om te reageren
  65. Tombnolz zegt

    19 maart 2009 om 20:02

    Ik ga proberen er niet teveel woorden aan vuil te maken, maar AB is voor mij een site. En sites die plots filmpjes gaan maken voor tv… toch risky hoor. En waarom ook? Om Nederlandertjes naar de site te lokken? Denk je niet dat de echte autoliefhebbers onderhand nog niet weten wat AB is? Als het puur uit winstbejag is, meer klik is meer klingeling, dan hou ik m’n hart toch vast.

    Maar aangezien de redactie vol hoge iq’ers zit, zal hier wel allemaal uren vergadering aan voorafgegaan zijn en zal het spetteren morgen.

    Login om te reageren
  66. Stephan zegt

    19 maart 2009 om 20:03

    Ik zit rond dat tijdstip meestal in het cafe, zaterdag kijken dus. Was al lid van powned dus helaas geen dvd.

    Login om te reageren
  67. Citrofiel zegt

    19 maart 2009 om 20:05

    @ Sjakie Peters; Je zegt wel “Jammer dat jullie niet door hebben dat powned voornamelijk nu in de picture wil komen met veel ludieke acties om zo leden te werven.”, maar daarmee maak je het volgens mij alleen maar erger. Mijn conclusie uit die regel is: PowNED wil in de picture komen, en gaat daarom een uit nood gedwongen samenwerking aan. Hierdoor ontstaat des te meer het beeld dat Autoblog wordt misbruikt om maar aan voldoende leden voor PowNED te komen.

    Login om te reageren
  68. Ralph zegt

    19 maart 2009 om 20:06

    Ga zekers kijken, naar deze ‘preview’ van wat er ons binnenkort te verwachten staat.

    Goed geschoten en gemonteeerde beelden, voorzien van uitstekend commentaar van Wouter. Zoals we hier gewend zijn! Ja togh…

    Enne… af en toe wel Aimee inzetten ‘ons’ geheime wapen voor de kijkcijfers!

    DIe Autoblog redt het wel in Hillywood.

    Login om te reageren
  69. RenJie zegt

    19 maart 2009 om 20:08

    @Sjakie Peters

    ik weet wat je intentie is. Je wilt gewoon graag een goed autoprogramma op televisie zoals Autoblog. Helemaal mee eens; daarom ben ik ook lid geworden!

    Máár. Er zijn mensen die GS echt helemaal NIKS vinden. (bv. Rickie Dos) Je haat het. Dan heb je een haat-liefde dilemma… Ik kan me dan heus wel voorstellen dat mensen dan door het deel “haat” niet voor de liefde gaan. Het ligt gewoon heel persoonlijk, het is niet iets om over een ander te bepalen.

    Nogmaals: ik snap echt wat je bedoelt!

    Login om te reageren
  70. WiseGuy zegt

    19 maart 2009 om 20:11

    Ik zie het probleem niet. Je hoeft toch niet naar alle programmas van PowNed te kijken? Je krijgt alleen een half uurtje autoblog iedere week erbij in plaats van een documentaire over creationisme van de EO of Frans Bauer.

    Was de publieke omroep maar meer zoals de publieke omroep in Engeland..

    Login om te reageren
  71. Sjakie Peters zegt

    19 maart 2009 om 20:15

    @ Rick Dos

    IK geef helemaal geen antwoord op de vraag. Bovendien laat je je hier wel van een hele zwakke kant zien door gewoon niet te kunnen benoemen wat ik je vraag. Je komt heel overtuigend over dat je er zo zeker van bent dat GS en dergelijke zuur is. Toch kan je dit niet duidelijk verwoorden.

    Jammer dat het moet aankomen op van die raadselachtige antwoorden met een ondertoon dat je de wijsheid in pacht heb (lees: arrogantie). Het lijkt mij dat als je werkelijk precies weet hoe het het een hele kleine moeite is om dat dan even te verwoorden. Spijtig dat je die moeite niet neemt aangezien ik en andere die mijn mening delen wel precies duidelijk neer zitten hoe zij vinden dat het zit.

    Bovendien als je mijn redenatie over de reacties op GS en GS als site zelf ziet als jou antwoord op mijn vraag verzoek ik je toch sterk om het eens goed voor jezelf uit een te zetten wat ik nou precies bedoelde.

    Aangezien je hebt bewezen niet al te vrijgevig te zijn met een grondige uitleg van je motivaties en mening zal ik dat wat mij betreft dus wel even doen:

    Wat ik je probeer uit te leggen is waarom de reacties op de artikelen daar doorgaans naar jou mening hard zijn is dat het daar niet het meerendeel van de tijd om goed nieuws gaat. Ik zou het betreuren als jij van mening bent dat men positief moet reageren op de misstanden en hypocrisie binnen de politiek en het dus onder het tapijt moet schuiven ( Dit is juist iets wat GS en powned niet doen).

    Dat de reacties daar soms ongenuanceerd naar jou mening is wat dat betreft jammer voor jou maar kan nie gezien worden als 100 % unaniem “zuur”. Jou reactie op het initiatief van autoblog (endat als frequente poster) kan ik wel zien als “zuur”. Dat zal ik dan ook nog maar even uitleggen voordat je weer zult antwoorden met een raadsel. Jou reactie is zuur omdat itt andere Autoblog bezoekers die zich wel over hun eventuele afkeer GS kunnen zetten en dus wel lid worden om AB te steunen jou dat weigert te doen omdat je het niet ziet zitten in GS (dat terwijl het hier om POWned gaat naar mijn idee iets onschuldigere versie van GS.nl). Nogmaals dat is je goed recht alleen vind ik het dan een beetje flauw dat je hier dan met uitspraken gaat strooien en als daar vervolgens opheldering over wordt gevraagd je slechts weet te antwoorden met vragen of onjuiste aannames over posts van andere reaguurders.

    Ik zie graag een wat constructievere onderbouwing van jou mening tegemoet. Want dat is namelijk iets wat jij vind dat het wel eens te kort aan schiet bij GS het is dan dus ook wel zo consequent omdat dus zelf wel te doen.

    Login om te reageren
  72. sebastianchubasco zegt

    19 maart 2009 om 20:16

    @RenJie
    sommige groeperingen steun je gewoon niet omdat het foute boel is.
    Ik zou bijvoorbeeld ook nooit de EO steunen of PVV of iets dergelijks.

    Login om te reageren
  73. Sjakie Peters zegt

    19 maart 2009 om 20:17

    @ citrofiel

    met ludieke acties doelde ik op de POWned single en andere opmerkelijkheden die hier door sommige bezoekers als “van laag niveau etc.” worden gezien

    Login om te reageren
  74. ZwerverRoodbaard zegt

    19 maart 2009 om 20:19

    Hmm ik weet het niet, ik zal hierdoor Autoblog kunnen steunen en naar een andere “dimensie?” kunnen tillen.

    Echter help ik de heren van GS toch niet zo graag met hun omroepje. Kunnen jullie niet gewoon een eigen omroep starten met alleen maar uitzendigen gerelateerd tot het onderwerp: Auto :)

    Login om te reageren
  75. Citrofiel zegt

    19 maart 2009 om 20:20

    @ Sjakie Peters; Waarmee je dus zou willen zeggen dat GeenStijl nu toevallig van laag niveau is, maar dat normaal gesproken niet is? Hm, ik weet niet of ik het daar mee eens ben.
    Trouwens, je schrijft een hele mooie tekst, goed onderbouwd, goede interpunctie en spelling, op wat typfoutjes na, maar één consequente fout wil ik even de wereld uit helpen: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1149/ . ;)

    Login om te reageren
  76. autoblogger zegt

    19 maart 2009 om 20:25

    @ZwerverRoodbaard: nope, dat gaat niet lukken.

    Login om te reageren
  77. RenJie zegt

    19 maart 2009 om 20:27

    @sebastianchubasco

    dat bedoel ik. Sommige mensen hebben dat nou eenmaal. Haat-Liefde, niks nieuws op deze wereld. ;)

    Btw, ben je een socialist?

    Login om te reageren
  78. Riess14 zegt

    19 maart 2009 om 20:29

    “Sjakie Peters schrijft:
    19 March 2009 om 18:52
    Ach wat een hoge zuurgraad toch weer onder de autoblog reaguurders. Jammer dat jullie niet door hebben dat powned voornamelijk nu in de picture wil komen met veel ludieke acties om zo leden te werven. Als je stil zit speel je immers helemaal niks klaar vandaar.

    Bovendien bied autoblog dat lidmaatschap nu gratis aan en dan krijg je ook nog eens dvd materiaal erbij etc. Oftewel kleine moeite om een site te steunen waar je waarschijnlijk dagelijks veel plezier aan beleeft.

    Jammer dat de steun voor de ambities van autoblog om ook op de TV naam te kunnen maken en de autoliefhebberij eens op een realistische manier en leuke manier in beeld te brengen blijkbaar niet wordt gesteund door mede-auto liefhebbers en mede autoblog reaguurders.

    Ik juich het initiatief hartelijk toe en ben zelf helaas te vroeg lid geworden want ik had zo’n dvd van autoblog natuurlijk graag gehad :p

    Nogmaals wens ik POWned en Autoblog veel succes en ik mag hopen het hele team in 2010 gewoon lekker op de buis te kunnen begroeten!”

    helemaal mee eens! ik wens AB en POWned alle succes toe. ik proost dan ook op een heleboel mooie jaren met goede samenwerking en een sterk autoprogramma dat jaren vermaak opleverd(zal wel lukken met het AB niveau).

    Login om te reageren
  79. Riess14 zegt

    19 maart 2009 om 20:31

    btw ben zelf ook al lid en kijk al uit naar de dag waarop ik de AB dvd krijg met veel (mooi) beeldmateriaal van hoogwaardige kwaliteit

    Login om te reageren
  80. ErikkNL zegt

    19 maart 2009 om 20:32

    Ik vind het een prima initiatief van autoblog. Ik kom zelf bijna nooit op Geenstijl en ben dat ook niet van plan, maar ben toch lid geworden van PowNed (via jullie). Gewoon voor een leuk autoprogramma :), maar dat mensen hier zo moeilijk over kunnen doen is toch wel heel erg. Autoblog bestaat toch nog steeds, er is nog steeds autonieuws en de wereld draait ook noch!

    Ik hoop dat jullie door de uitzending van morgen de laatste 5152 man over de streep kunnen trekken. Succes ermee!

    Login om te reageren
  81. lincoln zegt

    19 maart 2009 om 20:41

    als @Wouter morgen de groeten aan @lincoln doet ..

    zal ik overwegen lid te worden ..

    Login om te reageren
  82. Edge zegt

    19 maart 2009 om 20:44

    Kan dat gezeik nou eindelijk eens stoppen. Autoblog krijgt -als GS de 50.000 leden haalt- een eigen TV-programma. Wees blij dat er dan eindelijk een fatsoenlijk Nederlands autoprogramma op TV komt! Dat de samenwerking met GeenStijl is, moeten sommige van jullie dan maar op de koop toe nemen.
    Besides, wie weet wordt het wel een succes. Mocht het dan toch nog misgaan tussen GS en AB, kunnen ze altijd nog overstappen naar een andere omroep, of er gewoon zelf één beginnen.

    Login om te reageren
  83. Tref zegt

    19 maart 2009 om 20:45

    Ben het eens met ErikkNL. Prima iniatief en erg jammer dat bepaalde vaste reaguurders zo negatief doen. Ga ergens anders je autonieuws halen als je die jongens niet steunt.

    Lid!

    Login om te reageren
  84. Casey zegt

    19 maart 2009 om 20:46

    Nou…PowNed heeft wel moeite om die leden binnen te halen blijkbaar…

    Pakken ze alle instrumenten aan met een bepaald bereik om leden te werven..?

    Login om te reageren
  85. Sjakie Peters zegt

    19 maart 2009 om 20:47

    @ Citrofiel

    Ach je typt zo’n bescheiden betoog, en je ziet wat over de vingers.

    Hoe dan ook wat ik doel te zeggen is dat het streven van POWned ook is om politiek intessante programma’s te maken die niet zo eensgezind zijn als bijvoorbeeld PAuw en Witteman en DWDD (natuurlijk een minder politiek programma maar goed) en dus niet alleen politiek maar ook ruimte voor een auto programma.

    Wat nu iedereen op het netvlies staat is de interviews van Rutger en dergelijke. Maar POWned wordt niet per definitie de grote Rutger show (Dat word ook door Dominique Weesie (hoofdredacteur GS) gezegd in een van de afleveringen). Daarom laten ze ook nu zien door Autoblog erbij te halen dat ze van plan zijn een breed scala aan programma’s aan te bieden aan mensen die voorheen niet werden aangesproken door de huidige programmering van de publieke omroep.

    Login om te reageren
  86. Citrofiel zegt

    19 maart 2009 om 20:55

    @ lincoln; Dan word ik zeker lid! ;)

    @ Riess14; Je hoeft niet de hele reactie te quoten hoor.

    @ Tref; Dus de vaste reageerders moeten oprotten, en de niet-reagerende mensen mogen blijven? Daar zet je de belangen wat scheef…

    @ Sjakie Peters; Dat dacht ik eerst ook, maar je deed het zo vaak verkeerd…
    Je hebt me overtuigd. Nou ja, nog niet helemaal. Ik gun PowNED nog een kans. Morgenavond ga ik kijken, en zal ik open staan voor ‘nieuwe ideeën’.

    Login om te reageren
  87. Rick dos zegt

    19 maart 2009 om 20:58

    @Sjakie Peters

    Ik blijf het verbazend vinden dat je mijn comments wat niet anders is dan mijn mening als “zuur” kwalificeert. Typificeert wel weer de de gemiddelde fan van GS. Heb je een andere mening? Dan ben je “linksch”! Maar hier wordt het dan als zuur bestempeld.

    Maar goed, aangezien jij met de term “zuurgraad” aan komt zetten zullen wij maar jouw definitie van die term gaan volgen.

    Quote: “Want in principe heeft zuur meer te maken met het niet enthousiast zijn over initiatieven.”

    Laten we dan allereerst bij het topic van Wouter op GS beginnen. Heb je de comments daar gelezen? Heb je toen ook gezegd dat er een hoge zuurgraad in de comments aldaar was? Nee, want dan heb je de hele meute op je dak met de meest kinderachtige verwensingen.

    Is er überhaupt wel eens een initiatief op GS, hoe goed dan ook, positief ontvangen of zelfs maar gepost? Nee.
    Wat wel gebeurt is tegen alles en iedereen aantrappen. De positieve kanten worden nooit belicht alleen maar de negatieve kanten. Waarmee ik niet zeg dat dat altijd slecht is, maar als we ons alleen maar fixeren op de negatieve kanten dan kan ik werkelijk alles in deze samenleving aan de kaak stellen (zelfs jij als ik maar een beetje graaf). En dat doe ik niet, want alhoewel GS en de gemiddelde bezoeker daar denkt dat het in Nederland allemaal k*t is, ben ik het daar pertinent mee oneens. Heeft Nederland z’n mankementen? Ja, natuurlijk. Maar toon mij één land in deze wereld die dat niet heeft.

    Misstanden en hypocrisie aankaarten? Zeker doen. Maar betekent dat dan ook dat we maar 15 jarige jongetjes met naam en toenaam voor de haaien (lees: “reaguurders”) moeten gooien? Is dat hoe we tegenwoordig in een moderne en beschaafde samenleving met elkaar omgaan?

    En nogmaals hypocrisie in de politiek moet je zeker aankaarten. Maar dan moet je dat wel gebalanceerd doen. Anders ben je net zo hypocriet als datgene wat je zegt dat je wilt bestrijden.

    Login om te reageren
  88. Tim zegt

    19 maart 2009 om 21:06

    Hahaha “Direct na de aflevering van TopGear (oude meuk)” Ik ben benieuwd!!! W8 nog wel op me €5,75(A)

    Login om te reageren
  89. EnzoR zegt

    19 maart 2009 om 21:11

    Oke dan :D vet!

    Login om te reageren
  90. RenJie zegt

    19 maart 2009 om 21:18

    jaa goed idee lincoln! Iedereen wordt gewoon (nog een keer) lid bij het noemen van de naam! Ik vind het echt een briljant idee en je werft er sowieso leden mee. Misschien iets voor de crew.

    Login om te reageren
  91. JANUS zegt

    19 maart 2009 om 21:27

    Sjesus jongens.
    Reacties worden volgens mij ook steeds langer.
    Het houdt de gemoederen in ieder geval aardig bezig.
    Zoals gezegd, ik ben absoluut geen GS/POWNED fan maar ik vind het wel stoer dat AB op TV komt. Hoop dat jullie er iets moois van maken.

    Hé Tokkie dos.
    Dat was een flinke reactie. Droge keel nou zeker ?
    Koppie Thee ??

    Login om te reageren
  92. sebastianchubasco zegt

    19 maart 2009 om 21:29

    @Renjie,
    heu… socialist? ik hou wel van rood maar meer op auto’s…
    p.s. vindt je het handig om iedereen in hokjes te hebben? ;)

    Login om te reageren
  93. Sjakie Peters zegt

    19 maart 2009 om 21:30

    @ Rick Dos

    Kijk dit is al een hele verbetering dan die reacties hiervoor

    En Ja ik heb die reacties daar ook gelezen over Wouter. Evengoed zijn er daar voor en tegenstanders van de samenwerking tussen AB en GS.

    Zeg ik overigens dat iedereen die daar ongenuanceerd reageert gelijk heeft nee. Ik stel slechts dat het wat eerder te verwachten is dat er daar wat minder positief gereageerd wordt ivm de onderwerpen die zich vaak voordoen op GS.

    Trouwens iedereen heeft het goed recht om wel of niet tegen alles aan te trappen. Ik ontneem (danwel ambieer te ontnemen) jou dat recht toch ook niet?

    Bovendien zijn er genoeg initiatieven die daar wel positief worden ontvangen ( Het oprichten van een nieuwe omroep is daar natuurlijk al 1 van).

    Kijk focussen op negatieve kanten zoals jij het verwoord zie ik anders. Ik zie dat gewoon als punten/zaken/kwesties die gelukkig aangekaart worden omdat andere media daar vaak huiverig voor zijn uit politiek correct oogpunt. Tja dan ben ik maar zuur als ik dat vind. Je kan ook niet verwachten dat de site vol staat met happy happy joy joy berichten dat is namelijk de hele opzet niet van de site. Kijk dat jij dat liever anders ziet is wel je goed recht maar immers ook slechts een mening (evengoed als mijn posts ook “slechts” mening zijn)

    Tevens wordt hypocrisie in de politiek van alle kanten belicht maak je daar geen zorgen over. Immers op de site van POWned staat duidelijk dat POWned kritisch is voor zowel links als rechts. Op GS zelf is het ook niet alleen maar rechts populisme wat de klok slaat ( Al geniet de site wel dit imago maar je mag je afvragen hoe dat imago tot stand is gekomen bij mensen die de site nog nooit hebben bezocht ).

    Kijk dat verdachten danwel delinquenten er met naam en toenaam worden genoemd is meer een kritische reactie op het Gerechtssysteem van Nederland (ivm het zwak optreden tegen criminelen). Soms is zo’n aanpak nodig om de ernst van de zaak aan te tonen. Kijk dat sommige mensen dan te ver gaan door op iemand zijn hyve profiel doodsbedreigingen te uiten is natuurlijk niet correct.

    Kijk dat jij wat positiever tegen over de stand van zaken staat binnen Nederland is natuurlijk geen reden om mensen met een andere mening daarop te veroordelen. Dat mensen daar vaak infantiel reageren doen ze ook uit frustratie omdat ze er zogezegd “klaar mee zijn”. Zulke meningen heersen er nou immers ook in dit land.

    Ik beschouw GS en POWned als een maatschappijkritisch media platform. Toevallig verwelkom ik dat heel graag omdat er naar mijn mening toch vaak te politiek correct wordt gedaan rondom bepaalde zaken en oude media maar al te snel zijn dingen onder het tapijt te schuiven omdat de zaak gevoellig ligt ivm de politieke achterban van de media instantie.

    Doordat in Nederland te lang dezelfde mensen/media zeggenschap/invloed hebben gehad over belangrijke zaken is er de laatste 7 jaar tijd een ontwikkeling die sterk de andere kant op wil met de Nederlandse samenleving. Dan lijkt het me verstandiger om naar eigen beschaafdheids normen dan toch naar die mensen te luisteren in plaats van ze af te schilderen als populistische xenofoben.

    Los van dit geheel is er natuurlijk ook gewoon het argument dat als je lid wordt er minder kans is dat als je je tv aanzet je meteen omroep MAX/ de EO /TROS etc ziet en een grotere kans dat je de crew van autoblog even langs ziet scheuren dwars door de bocht in een dikke AMG. Dat is naar mijn mening alleen al genoeg om een minuutje de tijd te nemen en je geheel gratis

    Login om te reageren
  94. Sjakie Peters zegt

    19 maart 2009 om 21:31

    “… aan te melden”

    moest er nog achteraan.

    Login om te reageren
  95. Sjakie Peters zegt

    19 maart 2009 om 21:38

    Oja voor citrofiel ik zie 1 foutje (dan zullen er dus ongetwijfeld meer bij zitten)

    “als je je tv aanzet”

    dat moet natuurlijk zijn:

    “als je jouw tv aanzet”

    Login om te reageren
  96. ErikkNL zegt

    19 maart 2009 om 21:43

    hmm lees net dat er nog vacatures zijn bij PowNed.
    Is dat ook het geval bij jullie? ;)
    Als dat zo is hierbij de open sollicitatie. Zoek nog een baantje voor de zomermaanden. In bezit van rijbewijs B :P

    Login om te reageren
  97. Rick dos zegt

    19 maart 2009 om 21:46

    @JANUS

    2 zoetjes erbij graag.

    @Sjakie Peters.

    Je begint de zaken nu om te draaien. Jij roept hier: “zuurgraad” Waarop ik antwoord: hier constateer je het en niet op GS?

    Vervolgens vraag je aan mij: onderbouw het eens dan, want ik zie niet in dat ik met twee maten meet.

    En vervolgens ben ik dan degene die iemand anders z’n recht om ergens tegenaan te trappen ontneem??? Nee, dat doe ik helemaal niet. Ik geef je alleen mijn zienswijze, dat is wat anders dan iemand iets ontnemen.

    Als twee zienswijzes dan met elkaar botsen dan kun je er een discussie over krijgen. En discussie kun je gelukkig nog op AB hebben. Dit i.t.t. GS. Daar ontnemen ze je het recht op discussie door mensen al snel te kwalificeren als zijnde “links”. Datgene wat jij hier ook probeert te doen door te stellen dat ik zuur zou zijn.

    Daarnaast stel je dat je GS een “maatschappijkritisch media”zou zijn. Als dat zo is dan zou je daar ook vrijuit discussies kunnen voeren en laat dat nou net niet zo zijn om de reden die ik net al aangaf.

    Login om te reageren
  98. JANUS zegt

    19 maart 2009 om 21:50

    Zoetjes ?!
    Aan het Sonja Bakkeren ?

    Kneepje citroen erin ? Lekker zuur !

    Login om te reageren
  99. Citrofiel zegt

    19 maart 2009 om 21:52

    @ Sjakie Peters; Fijn dat je aan me denkt bij het verbeteren van je fouten. ;) Echter, je hoeft dat niet elke keer te doen hoor. Ik zag toevallig in die ene reactie vaak dezelfde fout terugkeren, en voor het geval je niet wist hoe het moest zette ik de link neer. Je tekst is goed leesbaar, dat is het belangrijkste.

    Login om te reageren
  100. Rick dos zegt

    19 maart 2009 om 21:53

    Sonja Bakker? Is zij links? Zo ja, dan mot ik r nie.

    Login om te reageren
  101. sacha zegt

    19 maart 2009 om 21:56

    Guys, ff ruggespraak. Is dit een verantwoorde redactiebak?

    Login om te reageren
  102. Peter Hoekstra zegt

    19 maart 2009 om 21:56

    Ik zie er al naar uit, ga zeker kijken !!!!

    Login om te reageren
  103. Wize zegt

    19 maart 2009 om 21:56

    @Rick dos

    zeg rikkieboy .. ik durf te wedden dat jij BMW/VW rijdt en Femke stemt .. heb ik je nu goed samengevat?
    Mooi .. dan graag stoppen met die “zure” reacties en lekker vroeg naar bedje toe.

    Login om te reageren
  104. Emile_Benz zegt

    19 maart 2009 om 21:58

    Goede avond heren! Hey JANUS schenk mij ook ff in aub. Zonder suiker. Iemand ’n koekie?

    Login om te reageren
  105. JANUS zegt

    19 maart 2009 om 21:58

    Nee, Sonja Bakker is niet links. Geloof ik geen zak van.
    Is een pure kapitalist ! Bijna net zo rechts als jij !

    Had eerst een boek en toen een leuke website. Heeft geloof ik zelfs nog even een TV programma gehad. Haar ziel verkocht aan RTL ofzo. Maar ja,… je weet hoe het gaat met mensen die geen genoegen nemen met wat ze hebben en meer meer meer willen. Hoe hoger ze vliegen, des te dieper ze vallen !

    Login om te reageren
  106. JANUS zegt

    19 maart 2009 om 22:02

    @Sacha. Nee ! Geen CLK !!
    @Emile. Lekker, heb je stroopwafels ?
    @Wize. Dos rijdt VW. Klopt helemaal :-D
    (En hij gaat NOOIT vroeg naar bed !!)

    Login om te reageren
  107. Rick dos zegt

    19 maart 2009 om 22:03

    @sacha

    Wit?! We gaan al vooruit zie ik.

    @Wize

    Aai over dat lieve bolletje van je.

    @Emile

    Lekker

    @JANUS

    Wilde haar net in overweging nemen totdat je zei dat ze diep vallen…

    Login om te reageren
  108. ZeRoo zegt

    19 maart 2009 om 22:03

    POWned lijkt me een gruwelijk foute omroep worden van de geen stijl-generatie!! Zal mij benieuwen hoe dit uit gaat pakken..

    Login om te reageren
  109. Emile_Benz zegt

    19 maart 2009 om 22:04

    @ Sacha:
    Hij is wit, er staat ’n ster op en ’t is ’n AMG…ik zeg: Uitstekend!
    Is ’t niet tijd om je W220 S55 AMG in te ruilen voor ’n W221 S63 AMG of S65 AMG?

    Maar uhm waarom geen überdecadente witte Maybach 62S, of Mercedes S600 Pullman…?

    Login om te reageren
  110. JANUS zegt

    19 maart 2009 om 22:05

    Wat zeg je nou Emile?
    Een Mercedes S600 POWNEDMAN ?!

    Login om te reageren
  111. Emile_Benz zegt

    19 maart 2009 om 22:06

    @ JANUS: Scholiertjes van LU ook goed?
    @ Rick dos: vangen!

    Login om te reageren
  112. Emile_Benz zegt

    19 maart 2009 om 22:07

    @ JANUS: Waarom associëer jij ’n dictatorbak met PowNed? :?

    Login om te reageren
  113. vwfreak zegt

    19 maart 2009 om 22:08

    powned kan alleen bestaan bij de gratie van gratis lidmaatschappen.
    als mensen moeten gaan betalen voor die rutger dan houden ze het
    snel voor gezien. Dus ik denk dat GS lekker op het internet mag blijven
    plagen. En ik hoop dat autogespot niet te ver mee gaat in dat roze
    zinkende schip

    Login om te reageren
  114. Rick dos zegt

    19 maart 2009 om 22:09

    Scholiertjes van LU?!

    Sonja, ff wieberen meid….

    Login om te reageren
  115. JANUS zegt

    19 maart 2009 om 22:10

    @Tokkie dos. Lid worden van POWNED is één ding maar Sonja Bakker overwegen…….

    @Emile. Ik weet niet hoe het komt. Ik associeer de laatste dagen alles met POWNED. Geloof me, ik heb het ook liever niet !

    Login om te reageren
  116. JANUS zegt

    19 maart 2009 om 22:11

    Scholiertjes kan je zo lekker dopen hè

    Login om te reageren
  117. Rick dos zegt

    19 maart 2009 om 22:13

    @Gladjanus

    Heb Sonja Bakker ff gegoegoolen. Zomaar ineens uit mijn overwegingen weg. Heel vreemd.

    Login om te reageren
  118. Emile_Benz zegt

    19 maart 2009 om 22:14

    @ JANUS: Idd.
    @ Rick dos: wat heb je toch met die Sonja Bakker? Je hebt deze toch al?
    http://www.youtube.com/watch?v=C6azrUMiKHI

    Login om te reageren
  119. JANUS zegt

    19 maart 2009 om 22:14

    Amen broeder dos

    Login om te reageren
  120. Citrofiel zegt

    19 maart 2009 om 22:17

    Ik moest wel even een stuk teruglezen om niet meer geschokt te zijn over JANUS’ reactie over gedoopte scholieren… :P

    Login om te reageren
  121. JANUS zegt

    19 maart 2009 om 22:17

    Hé Benz.
    Wie is dat dan ?
    Mag ook wel even hier op de bank komen zitten hoor !
    Beter dan Mevrouw JANUS !

    Login om te reageren
  122. Rick dos zegt

    19 maart 2009 om 22:17

    @video van Emile

    Bonsoir mademoiselle, comment t’appele tu?

    Login om te reageren
  123. JANUS zegt

    19 maart 2009 om 22:17

    HAHAHA
    ROFLOL @ Citrofiel !

    Login om te reageren
  124. Emile_Benz zegt

    19 maart 2009 om 22:18

    Sacha is natuurlijk wel de über-dictator…hij heeft ’t postuur er wel voor…

    Ff ’n opsomming van Sacha’s wagenpark:
    Mercedes-Benz S55 AMG (W220)
    Mercedes-Benz SL55 AMG (je weet wel welke)
    Mercedes-Benz C43 AMG estate

    Ik zeg: Sacha, ruil die W220 in voor ’n W221! Persoonlijk zou ik voor de 65 AMG gaan, maar dat is jouw keuze.

    Login om te reageren
  125. Rick dos zegt

    19 maart 2009 om 22:19

    I m mi ing s meth ng….

    @Emile

    Ik zou voor een BMW gaan…

    Login om te reageren
  126. Emile_Benz zegt

    19 maart 2009 om 22:19

    LOL @ Citrofiel! :lol:

    Login om te reageren
  127. JANUS zegt

    19 maart 2009 om 22:21

    Nee ! C 63 AMG !!

    Login om te reageren
  128. autoblogger zegt

    19 maart 2009 om 22:23

    En dan gaan mensen zeuren over de reacties bij geenstijl… moet je zien met wat voor niveau wij te maken hebben;)

    Login om te reageren
  129. Emile_Benz zegt

    19 maart 2009 om 22:23

    @ Rick dos: Ja, we weten nu wel dat je ’n Bimmer-fanboy bent… Ik – en denk Sacha ook wel, aangezien wij beide ook “actief” zijn op ’t mercedesforum – hou ’t liever bij mercedes…

    @ Sacha: Brabus Rocket, was je toch ook zo dol op?

    Login om te reageren
  130. Emile_Benz zegt

    19 maart 2009 om 22:25

    @ JANUS: hij heeft toch echt ’n C43 AMG estate…uit ’95 of iets in die richting…

    C63 AMG, da’s toch geen directievoertuig man…

    Login om te reageren
  131. JANUS zegt

    19 maart 2009 om 22:25

    Ah Meneer de Bloggert zelf.
    Je weet, we doen alles voor AB.
    We passen ons dus graag aan aan het nivo van jullie nieuwe vrienden ;-)

    Login om te reageren
  132. Rick dos zegt

    19 maart 2009 om 22:25

    @autoblogger

    Ja, maar wij nemen onszelf niet serieus. Behalve JANUS dan.

    @Emile

    Joh, echt? Es war ein Spass…

    Login om te reageren
  133. vwfreak zegt

    19 maart 2009 om 22:25

    hee mannen

    als jullie dan toch een mooie auto aanbevelen shop dan
    eens bij audi in de rij van de RS6

    Login om te reageren
  134. JANUS zegt

    19 maart 2009 om 22:26

    Hoho dos.
    Serieus nemen doen we weer op hele andere websites !

    Login om te reageren
  135. Rick dos zegt

    19 maart 2009 om 22:27

    Audi?! Oké, nu zakt het niveau ook daadwerkelijk!

    Login om te reageren
  136. JANUS zegt

    19 maart 2009 om 22:27

    C63 AMG geen directievoertuig ??!
    Dan stap ik hierbij uit de directie !

    Login om te reageren
  137. Rick dos zegt

    19 maart 2009 om 22:28

    @ JANUS

    O, toch wel. ;)

    Login om te reageren
  138. Emile_Benz zegt

    19 maart 2009 om 22:28

    @ vwfreak: Audi is zóóóó beneden Sacha’s waardigheid…en niet alleen die van hem…

    Login om te reageren
  139. Rick dos zegt

    19 maart 2009 om 22:29

    Is die gekke Surinamer nog aanwezig?

    Und wo ist meine Lotte?!

    Login om te reageren
  140. gebbetje zegt

    19 maart 2009 om 22:29

    -edit: je zou toch weg gaan?-

    Login om te reageren
  141. JANUS zegt

    19 maart 2009 om 22:31

    Haha.
    ik moest ook al aan Oul@ denken.

    Login om te reageren
  142. JANUS zegt

    19 maart 2009 om 22:32

    We moeten natuurlijk wel uitkijken dat we niet te veel off-topic gaan. Voor je het weet hebben we een ban te pakken…….nou ja, kunnen we altijd nog naar GS !

    Login om te reageren
  143. Emile_Benz zegt

    19 maart 2009 om 22:32

    @ autoblogger: alsof je dat erg vindt…
    @ Rick dos: we weten ’t zo…

    Login om te reageren
  144. Emile_Benz zegt

    19 maart 2009 om 22:33

    Oul@ zit vast guys…

    Login om te reageren
  145. Rick dos zegt

    19 maart 2009 om 22:34

    GS here we come….

    Come to think of it….Let’s go man!

    Gaan we daar onze theekrans houden!

    Login om te reageren
  146. JANUS zegt

    19 maart 2009 om 22:35

    Sorry !?!?
    Oul@ zit vast ?
    Verklaar u nader !

    Login om te reageren
  147. JANUS zegt

    19 maart 2009 om 22:36

    Dos.
    Wat zou de harde kern van GS raar opkijken van een echte onvervalste theekrans :-D

    Login om te reageren
  148. Emile_Benz zegt

    19 maart 2009 om 22:36

    @ JANUS: weet ik veel…bedenk ook maar ’n reden waarom hij nie zou autobloggen…

    Login om te reageren
  149. Emile_Benz zegt

    19 maart 2009 om 22:37

    @ Rick dos: Jij was dus van plan om je ziel aan de duivel te verkopen…?
    @ JANUS: zou de enige geldige reden zijn om niet te kunnen autobloggen…

    Login om te reageren
  150. Sjakie Peters zegt

    19 maart 2009 om 22:38

    @ Rick Dos

    Hoe vaak moet ik hier herhalen dat ik zuur typeer als onwel willend tegenover een initiatief staan. Zuur heeft mijn insziens in dit geval dus niets met politiek te maken. Wat jij op GS dus typeert als een “zure reacties” zie ik eerder als maatschappij kritische reacties en dat is wat anders dan het initiatief van Autoblog meteen de grond in boren omdat ze zich verenigen met Powned dan wel GS.

    Maar je mening is mij inmiddels duidelijk je bent er al over uit GS is per definitie een zure club omdat zij toevallig wat meer maatschappij kritisch zijn dan jou.

    Ik draai overigens helemaal niks. Want in mijn posts heb ik het heel duidelijk gemaakt dat ik natuurlijk erken dat het ieder zijn eigen keus is(dus dat ik ook iedereen het recht gun op een eigen mening). Ik betreur het dan ook wel dat jij vervolgens met het volgende verwijt komt:

    ” Daar ontnemen ze je het recht op discussie door mensen al snel te kwalificeren als zijnde “links”. Datgene wat jij hier ook probeert te doen door te stellen dat ik zuur zou zijn. ”

    Volgens mij ontneem ik mensen alles behalve het recht op discussie ( Het bewijs van het feit is dat we immers momenteel aan het discussieren zijn danwel een discussie voeren). Daarom vind ik zo’n aantijging niet gepast. Overigens wil ik mijn oordeel danwel anders verwoorden als je er zo veel erg in hebt dat ik je reactie zuur vind. Ik vind je reactie gelijkend aan die 13 in een dozijn mentaliteit die te lang in Nederland heeft geheerst. Diezelfde mentaliteit die niet altijd even positief tegen over mooie automobielen staat (lees: onze passie). Diezelfde mentaliteit die ik ondanks jou oordeel daar over weinig bespeur op GS.

    Wat ik dan jammer vind (danwel als een hoge zuurgraad interpreteer) is dat heel veel mensen door een bepaald beeld(lees:vooroordeel) van GS (en dus automatisch ook POWned) Autoblog niet de kans willen gunnen, dat terwijl zij ook nog eens de moeite neemt lidmaatschappen weg te geven. Dat typeer ik als een kenmerk van een hoge zuur graad.

    Immers zuur over een initiatief van AB en POWned vind ik wat anders dat je kritisch reageert over berichten op GS aangezien die vaak van een hele andere aard zijn dan waar wij het nu over hebben. Dus al zou ik meten met 2 maten zou dat niet onterecht zijn aangezien het 2 verschillende onderwerpen zijn waar dus ook andere normen (/maten hoe je het ook wil noemen) voor gelden.

    Jammer overigens dat je puur door je vooroordelen niet welwillend tegenover een goed initiatief als deze staat.

    Overigens mag ik wel aanmerken dat ook Tofik Dibi lid is van POwned ( en ook 2e kamer lid is van groen links). Dat is nou iemand waar ik het inhoudelijk 100 % mee oneens ben maar toch is hij lid om het initiatief te steunen voor een nieuw geluid in Hilversum!

    Tevens zeg je vervolgens dat discussies niet mogelijk zijn op GS. Dat is natuurlijk ook niet waar maar je kijkt er immers ook niet vaak genoeg om daar een kwalitatief waarde oordeel van te geven. Bovendien wordt die discussie niet ontnomen door de intitiatief nemers van de site wat jij dus wel stelt want ik heb het over GS en jij neemt vervolgens aan dat de reaguurders daar (die natuurlijk wel belangrijk zijn voor de site) ook onderdeel uitmaken van het bestuur en de richtlijn bepalen van GS ( wat niet het geval is).

    Om het voor jou dan wat duidelijker te maken zal ik dat ook even ophelderen. Geenstijl is maatschappij kritisch omdat vanuit de redactie initiatief wordt genomen om misstanden aan te kaarten (dat de reacties hier vervolgens eensgezind op zijn kan je toch moeilijk verwijten aan degene die het bericht plaatsen). Tevens mag je jezelf ook wel eens afvragen waarom die reacties vaak eensgezind zijn. Het verbaasd mij namelijk niet dat als er een bericht is over iemand die zich door fraude heeft verrijkt of wat dan ook voor een delict dat mensen daar eensgezind geen waardering voor hebben.

    Maar goed alles is inmiddels gezegd en als jij Autoblog niet wil steunen dan is dat je goed recht. Het is wel spijtig.

    Maar wat ik dan wel tegenhoud is dat je de hele GS menigte dan maar even beticht van hypocrisie/ongenuanceerd denken/ etc. dit terwijl je hele oordeel is gebaseerd op aannames en vooroordelen over GS. Een volledig beeld heb je niet. Ik kan uit ervaring vertellen dat daar genoeg hoogwaardige discussies worden gehouden je moet alleen dan wel verder kijken dan je neus lang is.

    fijne avond verder

    Login om te reageren
  151. Rick dos zegt

    19 maart 2009 om 22:38

    @JANUS

    Ik zie de gein er wel van in…. :lol:

    Emile neigt al de GS kant op te gaan… allochtoon=crimineel. Don’t do it man!

    Login om te reageren
  152. autoblogger zegt

    19 maart 2009 om 22:38

    @JANUS: “we doen alles voor AB”

    IS dat zo?

    Login om te reageren
  153. JANUS zegt

    19 maart 2009 om 22:38

    Ik schrok al.
    Je weet natuurlijk maar nooit bij Oul@.
    Vroeger zat hij bij de politie…Ik dacht even dat hij nu aan de andere kant van de tralies zat !

    Login om te reageren
  154. Emile_Benz zegt

    19 maart 2009 om 22:38

    @ Rick dos: ik had je hoger ingeschat…

    Login om te reageren
  155. JANUS zegt

    19 maart 2009 om 22:40

    Tuurlijk Bloggert.
    Onze favoriete hangplek !

    Login om te reageren
  156. Rick dos zegt

    19 maart 2009 om 22:40

    @Sjakie Peters

    Jouw mening is mij onderhand ook wel duidelijk. GS=Cool. Dag Sjakie.

    Login om te reageren
  157. JANUS zegt

    19 maart 2009 om 22:40

    (Of ga je me dan nu vragen om op te sodemieteren ?!) :-)

    Login om te reageren
  158. Emile_Benz zegt

    19 maart 2009 om 22:40

    @ Rick dos: ’t was dan ook bedoeld met ’n flinke knipoog… :wink: [sjonnie flodder stem AAN] O, daar hebben we Sjakie weer… [sjonnie flodder stem UIT]

    Login om te reageren
  159. Rick dos zegt

    19 maart 2009 om 22:41

    @Emile

    Ik jou ook. ;) :P

    Login om te reageren
  160. Citrofiel zegt

    19 maart 2009 om 22:41

    @ autoblogger; Ja, nu ga je zeker zeggen dat JANUS een paar honder PowNED-abo’s moet kopen… Toch? ;)

    Login om te reageren
  161. JANUS zegt

    19 maart 2009 om 22:42

    Sjakie is wel van de lange reacties hè.
    Zoveel woorden zonder plaatjes, dat trek ik niet !

    Login om te reageren
  162. Rick dos zegt

    19 maart 2009 om 22:42

    @Emile

    Dat weet ik toch. Toch?!?! Mijn comment was dan ook met een dikke vette ;)

    Login om te reageren
  163. Emile_Benz zegt

    19 maart 2009 om 22:43

    @ autoblogger: Alles…behalve lid worden van powNED…aangezien ik
    a. Mezelf niet kan (en wil) identificeren met GS/powNED;
    b. Die DVD al heb…

    Login om te reageren
  164. Sjakie Peters zegt

    19 maart 2009 om 22:43

    @ JANUS

    ach je bent een sjakie of je bent het niet

    Login om te reageren
  165. Citrofiel zegt

    19 maart 2009 om 22:43

    Er is hier een plaat vastgelopen. Er staat Sjakie op…

    @ Sjakie; Ik zou maar stoppen als ik jou was, Rick dos is niet te overtuigen, hoe vaak je je standpunten ook herhaalt.

    Login om te reageren
  166. Emile_Benz zegt

    19 maart 2009 om 22:43

    Nogmaals @ autoblogger: daarom klik ik regelmatig op de advertenties…

    Login om te reageren
  167. Jos zegt

    19 maart 2009 om 22:46

    Gezellig, de koffie staat klaar

    Login om te reageren
  168. Rick dos zegt

    19 maart 2009 om 22:46

    Autoblog op TV? Top.
    Ga ik ze er aan meehelpen? No way, man.

    Autoblog op Powned? What the hell man?

    Login om te reageren
  169. Emile_Benz zegt

    19 maart 2009 om 22:47

    @ Sjakie: wat Citrofiel zegt… En anders loop je alleen maar ’t risico dat je de rest van de harde AutoBlog-kern over je heen krijgt… :twisted:
    –edit: dat bepalen wij wel–

    Één voor allen, allen voor één…
    –edit: blijkbaar niet–

    Login om te reageren
  170. Rick dos zegt

    19 maart 2009 om 22:47

    edit @ myself

    Ga ik Powned er aan meehelpen?

    Login om te reageren
  171. Sjakie Peters zegt

    19 maart 2009 om 22:47

    ey rick kruip weer lekker in de elitaire ivoren toren van je lekker gezellig. Hou het lekker kort en .. en tja..

    jammer hoor ik nog denken dat zo’n genuanceerde denker als jou wel open stond voor een goede discussie. Helaas je blijkt slechts een mens te zijn..

    Je bent overigens welkom altijd bij ons op GS een kopje thee te komen halen zoveel zoetjes als je maar wil want je weet we schenken hem per definitie zuur

    Login om te reageren
  172. Rick dos zegt

    19 maart 2009 om 22:49

    Elitair
    Ivoren toren

    Gadver, allemaal GS termen hier op AB.

    Zie je nou wel autoblogger! It’s going down the drains!

    Login om te reageren
  173. Sjakie Peters zegt

    19 maart 2009 om 22:50

    Emile benz

    overigens laat de hele AB harde kern dan maar komen. Het wordt me inmiddels maar al te gauw duidelijk hoe het nou precies zit jullie graad van zowel zuurheid als consequentie

    *mompelt iets over de bekende 2 maten van ricky sos*

    Login om te reageren
  174. sacha zegt

    19 maart 2009 om 22:51

    @Emile: Eerst een TV programma, dan kunnen we met een gerust hart de nieuwe leaseauto’s bestellen!

    Login om te reageren
  175. Sjakie Peters zegt

    19 maart 2009 om 22:52

    @ Rick

    Indd weg met die afwijkende meningen, zeker als die bedoelt zijn om AB te steunen. Wat krabbel je toch ineens snel terug op je moraal van openheid voor discussie en hypocrisie. Jammer

    Login om te reageren
  176. Citrofiel zegt

    19 maart 2009 om 22:52

    @ Sjakie Peters; Prachtige uitsmijter!! :lol: “want je weet we schenken hem per definitie zuur”
    Maar je mag je iig op één succes beroepen, ik ga PowNED kijken en neem het abo in heroverweging. Dan heb je toch wat bereikt met die ellenlange reacties.
    Trouwens, die laatste reactie is opeens een stuk minder grammaticaal correct, en de interpunctie verandert ook ineens, nu duidelijk is geworden dat je jouw doel niet kunt bereiken. Terug naar GeenStijl-niveau. :P

    @ Jos; Nee, helaas niet. We schijnen ons te moeten behelpen met thee hier…

    Login om te reageren
  177. JANUS zegt

    19 maart 2009 om 22:54

    …een genuanceerd denker als jou……
    I rest my case.

    Welterusten mannen !

    Login om te reageren
  178. Sjakie Peters zegt

    19 maart 2009 om 22:54

    @ Citro

    Ik dacht als Rick zijn verdediging laat zakken dan doe ik dat ook maar. Dan sluipt die ongenuanceerde Sjonnie,Br33zah grammatica er snel in.

    Login om te reageren
  179. Rick dos zegt

    19 maart 2009 om 22:57

    @Sjakie Peters

    Je hebt blijk gegeven dat je niet anders bent dan de gemiddelde “reaguurder”. Van halve of helemaal geen waarheden ineens volle waarheden maken. Mij dingen in de mond leggen die ik niet heb gezegd.

    Hoe kan je dan ooit een zuivere en goede discussie hebben? Niet dus.

    Maar ik ga er ook vandoor. Prettige avond.

    Login om te reageren
  180. Emile_Benz zegt

    19 maart 2009 om 22:58

    Heuj, ‘k heb ’n edit…

    @ JANUS: slaap zacht…

    Login om te reageren
  181. JANUS zegt

    19 maart 2009 om 22:59

    @Benz.
    Overkomt ons allemaal wel een keer.
    Niet van wakker liggen hoor !

    (Nou ben ik echt weg !!)

    Login om te reageren
  182. Emile_Benz zegt

    19 maart 2009 om 22:59

    @ Rick dos: adios.

    Login om te reageren
  183. Rick dos zegt

    19 maart 2009 om 23:01

    @Emile

    Thanks. And thanks for the support man. Had het ff over het hoofd gezien. ;)

    Login om te reageren
  184. Sjakie Peters zegt

    19 maart 2009 om 23:05

    Volgens mij zijn die toch echt wat meer van jullie kant gekomen maar goed. Ik heb al genoeg plezier in het feit dat je maten er bij moesten komen om je uit de brand te helpen en dat vervolgens poogde te doen door een half dreigement mijn kant op te sturen(en dan leef jij nog in een dusdanige waan dat jij het vervolgens mag bepalen of we wel of niet een discussie kunnen voeren)

    Ik zou zeggen slaap zacht en slaap goed uit want je zal het nodig hebben

    @ alle mensen die zowel mij als AB zelf hier in steunen, Blijf gewoon doorgaan de kans is te mooi om te laten liggen, AB kan definitief doorbreken voor het grote publiek en dat gunnen we de site toch allemaal van harte mag ik hopen.

    Zo en nu tijd voor een kopje thee…

    Login om te reageren
  185. Citrofiel zegt

    19 maart 2009 om 23:09

    @ Sjakie Peters; Ik denk niet dat zijn maten erbij moesten komen om hem te helpen. Als ‘wij’ niet gekomen waren, was Rick dos ook gewoon gestopt, want deze ‘discussie’ bestond eigenlijk puur uit het heen en weer gooien van al eerder genoemde argumenten. Het was allemaal herhaling, en dan is er niets meer aan en heeft het geen nut.
    Oh, en het spijt me dat we je geen virtuele thee aan hebben geboden. ;)

    Login om te reageren
  186. Emile_Benz zegt

    19 maart 2009 om 23:16

    @ Citrofiel: Tss, de theekrans is ’n elite…dat weet je toch… Maar ik ga nu ook. Adieus.

    Login om te reageren
  187. Citrofiel zegt

    19 maart 2009 om 23:18

    @ Emile; Maar toch… Discussie voeren met iemand terwijl je met zijn allen thee aan het drinken bent, en hem dan geen thee aanbieden… Dat is gewoon plain asociaal. GeenStijl-stijl. ;) Trusten.

    Login om te reageren
  188. Adriaan zegt

    19 maart 2009 om 23:21

    Wat een prachtige discussie hier op AB..

    @sjakie:

    Jij hebt mij overtuigt, ik ben nu ook lid;)

    Login om te reageren
  189. Benjamin1 zegt

    19 maart 2009 om 23:29

    bij deze, kijk allemaal morgenavond! Zien jullie het niveau met eigen ogen.

    Zien jullie de verhouding tussen Powned en Autoblog. Ik denk dat wouter die rutger rond mag rijden ipv die chinees. Wat een eer zeg! Nog een paar schuine moppen er tegenaan, wat tieten, hoppa weer een half uurtje.

    @redactie.

    Goed werk, alleen reageren op de positieve reacties. en ik zie nog veel te weinig reclame voor Powned.

    OT: Geen teen -1

    Login om te reageren
  190. RenesisHP zegt

    19 maart 2009 om 23:30

    Hoe kan mijn copycat weer terug zijn?
    –edit: is inmiddels gefixt–

    Login om te reageren
  191. sacha zegt

    19 maart 2009 om 23:33

    Tieten: +1 !

    Login om te reageren
  192. Ferdinand zegt

    19 maart 2009 om 23:35

    Sjakie Peters = Rutger….?? Daar lijkt het aardig op.

    Login om te reageren
  193. gebbetje zegt

    19 maart 2009 om 23:36

    @ ab, zin om mee te gaan? Het kan nu nog.

    Ps Heb je je oma al laten zien waar je mee in zee gaat? Kan een hele goeie eyeopener voor je zijn hoor. Probeer het gewoon is.

    Je snapt natuurlijk wel dat ik dus nu al helemaal niet meer wegblijf he. Euhh…..oja LUTSER dat was het woord toch?

    Login om te reageren
  194. gebbetje zegt

    19 maart 2009 om 23:38

    Bwhaha weggewoutert op ab

    You made my day, thnx

    Login om te reageren
  195. Benjamin1 zegt

    19 maart 2009 om 23:48

    -edit: nutteloze bijdrage-

    Login om te reageren
  196. RenesisHP zegt

    19 maart 2009 om 23:50

    @Benjamin.

    Ik hou van tieten… -draait zich om en kijkt naar vrouwtje-.. -heeft besloten kort te reaguuren vanavond-

    @Emile_Benz.

    Veel te netjes vandaag. Sexy zeker, te gekleed ook. ;)

    OT.

    Ga ik morgen kijken? Waarschijnlijk niet. Kijkend naar het lekkere weer zitten er andere plannen in de weg.
    Ik zie het wel op AB.

    Login om te reageren
  197. Benjamin1 zegt

    19 maart 2009 om 23:53

    –edit: niet zo flamen aub-

    Login om te reageren
  198. Citrofiel zegt

    19 maart 2009 om 23:54

    @ Benjamin; Sommige reacties zijn wel een béétje nuttig, en niet beledigend:

    Misschien kan ze goed autorijden? Co-presentatrice voor Autoblog. Burning rubber, pedal to the metal. Vrrroeeeemmmmmmm!

    ZDEV | 19-03-09 | 20:41
    Die hele omroep opdoekken en opnieuw beginnen met een goede naam en een concept dat bij GS past, niet een fap omroep voor geile studenten, maar iets met inhoud en goeie nieuws vergaring, interviews en achtergronden. Als ik fappen wil trek ik dat wel van het internet af =]

    zedong | 19-03-09 | 20:41

    En op GS zitten dus ook PowNED-kritische mensen.

    Login om te reageren
  199. Ice zegt

    19 maart 2009 om 23:54

    Tsjaa, autoblog top, maar zeker geen powned (en GS) voor mij..

    Login om te reageren
  200. Benjamin1 zegt

    19 maart 2009 om 23:56

    @rx8 owner: Denk eerder het eerste maarja ;)

    Login om te reageren
  201. Citrofiel zegt

    20 maart 2009 om 00:00

    Haha, je zou voor de grap de ‘huisregels’ op GS eens moeten lezen.

    “Wat we niet toestaan
    Herhalio’s
    Autisten die eerdere reacties niet lezen maar vooral hun eigen commentje terug willen zien. Dit is uitermate saai voor andere bezoekers.
    Dombo’s
    Nietszeggende reacties. ‘first post’ of ‘ja, het is me wat’ of ‘Dat is belachelijk!!’ of ‘Dat dit in Nederland mogelijk is’, u snapt het wel. Domme, niet vermakelijke commentaren. Zeker als ze meerdere malen voor komen en het duidelijk is dat u de voorgaande reacties niet leest. Is saai voor ons en voor de rest, we sturen u terug naar Fok!”

    Ze zouden hun eigen huisregels eens moeten volgen. Beide persoonlijkheden die ik hier gequote heb vormen 90% van de ‘reaguurders’ op GS… :roll:

    Login om te reageren
  202. Benjamin1 zegt

    20 maart 2009 om 00:02

    @ Citro

    JA op geenstijl zit het vol met powned kritische mensen. Die mensen zeiken dat ze geen goeie programmaformats hebben, dat GS niet meer zo scherp is als vroeger, dat ze geen lidmaatschapnummer hebben, dat de stickers nog niet binnen zijn, dat floortje dessing stom is, dat wouter een puist op zijn hoofd heeft, dat die wijven van powned hoeren zijn etc etc etc.

    Iets van opbouwende kritiek of een volwaardige discussie? Nee hoor, alleen maar zitten te zeiken omdat ze zelf compleet mislukt zijn, en omdat GS beveelt dat je extreem kritisch moet zijn. bij geenstijl zullen de reaguurders nooit tevreden zijn, GS heeft ze eenmaal geleerd dat alles kritisch en zuur bekeken moet worden.

    En dat wil je in huis halen als AB? Terwijl er hier zoveel mensen, ikzelf meegerekend altijd opbouwende kritiek/lof hebben bij filmpjes of artikelen. Terwijl hier wel nog normaal gediscussieerd kan worden. Hier zitten mensen omdat ze van auto’s houden, niet omdat ze de maatschappij haten om wat ze is aangedaan.

    Die reacties zijn gewoon de eerste 15 ofzo, hoeveel nuttige zitten ertussen dan?!

    Login om te reageren
  203. Benjamin1 zegt

    20 maart 2009 om 00:03

    EDIT

    Wouter moet rutger zijn,als ik aan het hypertypen sla lees ik het nooit na ;)

    Login om te reageren
  204. Citrofiel zegt

    20 maart 2009 om 00:07

    @ Benjamin; De twee reacties die ik quotete zijn toch wat meer dan jij zegt. Niet puur zuur. Maar ik kan niet anders dan toegeven dat 98% van de reacties op GS inhoudsloos is. En niet volgens hun eigen huisregels bovendien. :P
    Overigens, zie mij nu niet als een tegenstander, ik ben het helemaal met je eens. Ik wilde het alleen even nuanceren voor die 2% (waar Sjakie wellicht ook toe behoort).

    Login om te reageren
  205. Benjamin1 zegt

    20 maart 2009 om 00:14

    @Citro

    Sjakie komt echt niet van Geenstijl

    Is gewoon Dennis ofzo die zijn nieuwe werkgever verdedigd. en hij durft the almighty dos natuurlijk niet aan te vallen als zichzelf, stel je voor als hij zou verliezen!

    Login om te reageren
  206. Citrofiel zegt

    20 maart 2009 om 00:16

    @ Benjamin; Kan je echt niet accepteren dat er wel degelijk intelligente mensen zijn die GS bezoeken? Ze zijn er! Ik ken ze in mijn eigen vriendenkring… Dus doe niet zo verontwaardigd, zoek niet overal gelijk complotten… :roll:

    Login om te reageren
  207. Benjamin1 zegt

    20 maart 2009 om 00:24

    Was ook niet serieus bedoeld, jeez citro, kijk er eens doorheen…..

    Login om te reageren
  208. Citrofiel zegt

    20 maart 2009 om 00:27

    @ Benjamin; Met jouw ernstige PowNed-obsessie neem ik alles daarover van jouw kant serieus.

    Login om te reageren
  209. Benjamin1 zegt

    20 maart 2009 om 00:36

    Ik ken ook mensen die heilig ervan overtuigd zijn dat Powned fantastisch is. Als je dan vraagt waarom ze lid zijn geworden. Ja, het is van Geenstijl, dat wordt hoe dan ook herrie in Hilversum. We gaan het publieke bestel opblazen, allemaal scherpe programma’s maken die echt iets toevoegen.

    Wat krijgen ze:

    Tieten
    Auto’s
    Irritante interviews

    Een paar zijn het vertrouwen helemaal kwijt en zeggen hun lidmaatschap op, en een paar die blijven erin geloven. Enige reden? Omdat het van geenstijl is, dus is het fantastisch. Ze blijven echt niet omdat ze zo tevreden zijn over wat ze tot nu toe hebben gezien van Powned.

    Login om te reageren
  210. gekke turbo zegt

    20 maart 2009 om 00:47

    @Citrofiel wat ik merk bij GS reaguurders (ken ook een paar in mijn vrienden kring) dat ze heel intelligent zijn, soms te maar dat ter zijde, maar zodra ze op geenstijl zitten daalt het niveau dramatisch. Ik was laatst op z’n zachts gezegd verbaasd.
    Nu begrijp ik dat de mens soms de noodzaak voelt om op het niveau een neanderthaler op iets te reageren, maar ik vraag me af waar dat goed voor is.

    Login om te reageren
  211. Maartenb zegt

    20 maart 2009 om 08:42

    Dat wordt een flinke boost in de bezoekersaantallen dit weekend!

    Login om te reageren
  212. rider zegt

    20 maart 2009 om 08:47

    eigenlijk is autoblog al een tijdje op tv, namelijk op CARCHANNEL. daar werken ze al aan enkele programma’s mee. dus helemaal nieuw is het niet voor deze gasten.

    Login om te reageren
  213. autoblogger zegt

    20 maart 2009 om 08:51

    @rider: dat was ruim een jaar geleden. Ze hebben een paar filmpjes van ons 1-op-1 hergebruikt en uitgezonden. Probleem met carchannel is dat daar haast niemand naar kijkt.

    Login om te reageren
  214. Sharp zegt

    20 maart 2009 om 10:13

    Waarom zijn de comments van Benjamin verwijderd? Net té kritisch voor AB? Gaan we hier nu ineens censureren? Een ander geluid zolang het maar hetzelfde geluid is?

    Erg zwak.

    Login om te reageren
  215. autoblogger zegt

    20 maart 2009 om 10:20

    @sharp: de overgrote meerderheid van zijn comments staan er nog, kijk ook bij de vorige discussie, maar er is een verschil tussen reageren en flamen.

    PS: we plaatsen al sinds jaar en dag edits, niks nieuws.

    Login om te reageren
  216. Sharp zegt

    20 maart 2009 om 10:29

    @autoblogger

    Interessant. Eerst staat er bij de edit “gaaaaap” en nu ineens “niet zo flamen aub”….

    Maar goed, dat ter zijde.

    Ik ben dan wel benieuwd wat de criteria is van de schifting tussen wat mag blijven staan en wat niet. Want, zoals je zelf al aangeeft, staan de andere comments er wel. Waarom dan nét die twee verwijderen? Ervan uitgaande dat het niet vulgair is, kan ik niet anders dan tot de conclusie komen dat er een vorm van censuur is met als reden “flamen”.

    Iemand hier had het over “maatschappij kritische” media…..jaja hmmmm…..

    Login om te reageren
  217. sebastianchubasco zegt

    20 maart 2009 om 10:54

    de omroep die powned denkt te worden bestaat natuurlijk al in de vorm van BNN. die zullen ze niet overtreffen want de ‘schenenschopperij’ van BNN heeft een maatschappelijke waarde: kortom, het verhaal heeft moraal. bovendien zitten de programma’s en de programmering ingenieus in elkaar. waardoor het respect verdient van het omroepbestel en van meerdere lagen in de bevolkingsgroep. dat is hun unique selling point en hun reden dat ze door kunnen blijven groeien.

    powned moet het hebben van de populariteit die ze nu genieten. bovendien berust de ideologie op het onderbuikgevoel wat vooral jongeren en sociaal, maatschappelijk gegijzelden aanspreekt. deze bevolkingsgroepen zijn veel dynamischer waardoor powned niet een lang leven zal hebben. eigenlijk het rita verdonk verhaal.

    Login om te reageren
  218. sebastianchubasco zegt

    20 maart 2009 om 10:56

    met dynamisch bedoel ik dat de bevolkingsgroepe makkelijk overgaan in andere bevolkingsgroepen…

    Login om te reageren
  219. lotte zegt

    20 maart 2009 om 11:03

    GeenStijl begint toch een omroep puur omdat het kan? Dit om aan te tonen dat iedere janboerenlul in dit land een partij/omroep kan beginnen? En daarbij een lekkere zak geld meekrijgt? Met de hele opstart hebben ze hun gelijk al gehaald. Ongeacht of PowNed er komt of niet.

    @redactie: even een waarschuwing: ik kijk ook geen Top Gear meer. Ik vond de BBC echt niet mijn omroep.

    Login om te reageren
  220. Citrofiel zegt

    20 maart 2009 om 11:08

    @ Gekke turbo; Dat is absoluut waar. GS is een uitlaatklep, en dat zou de omroep ook wel eens kunnen worden…

    @ Lotte; De Top Gear waar het in het artikel over gaat, is de Top Gear herhaling op Veronica. Niks BBC. ;) Maar ik snap de strekking van je opmerking.

    Login om te reageren
  221. lotte zegt

    20 maart 2009 om 11:11

    Top Gear op Veronica? Tsss… Ouwe meuk man…

    Login om te reageren
  222. Sharp zegt

    20 maart 2009 om 11:13

    @Lotte

    Wat je dus feitelijk zegt, is dat mensen nu wordt getoond wat de mogelijkheden zijn in dit land? Alleen wordt nu de onwetende “janboerenlul” bijgepraat…

    Goh, wellicht heeft GS toch wel een maatschappelijke functie.

    Login om te reageren
  223. lotte zegt

    20 maart 2009 om 11:16

    @Sharp: sterk staaltje onderzoeksjournalistiek zou ik zeggen. Maar goed, hoernalist vindt GS ook een vies woord geloof ik.

    Login om te reageren
  224. Majinstar zegt

    20 maart 2009 om 11:21

    Eerst zien dan geloven. En als het goed is dan word ik wel lid.

    Login om te reageren
  225. Sharp zegt

    20 maart 2009 om 11:22

    @Lotte

    Net zulk “onderzoeksjournalistiek” als het beïnvloeden van de kijkcijfers? Waar het hele kijkcijferonderzoek gestoeld is op de integriteit van de persoon die zo’n kastje heeft? Dat is een sterk staaltje onderzoeksjournalistiek?

    Dat was toch allang al bekend? Ik vind het eerder vreemd dat iemand mijn zijn toet op tv wilt verschijnen om te laten zien hoe “integer” deze persoon wel niet is…

    Login om te reageren
  226. Sharp zegt

    20 maart 2009 om 11:22

    “mijn” moet zijn: met

    Login om te reageren
  227. lotte zegt

    20 maart 2009 om 11:31

    Tja uhhh… niets menselijks is ons vreemd?

    Login om te reageren
  228. Benjamin1 zegt

    20 maart 2009 om 11:45

    -edit: een linkje was voldoende geweest-

    Login om te reageren
  229. Benjamin1 zegt

    20 maart 2009 om 11:47

    -edit: nutteloze bijdrage-

    Login om te reageren
  230. Benjamin1 zegt

    20 maart 2009 om 11:50

    -edit: laatste waarschuwing, ontopic aub-

    Login om te reageren
  231. Benjamin1 zegt

    20 maart 2009 om 11:55

    LOL!

    Login om te reageren
  232. Breinstein zegt

    20 maart 2009 om 12:05

    De schijn dat POWned/GS wanhopig is wordt steeds hardnekkiger. Nu proberen ze ook al via FOK! leden te werven. Waar gaat dit heen? Blijkbaar zitten er minder dan 50.000 mensen op deze omroep te wachten, dus waarom dan toch doorduwen op het minimum aantal leden te halen? Vind het nog steeds een wanhopige set van AB om met ze in zee te gaan. Er wordt een worst voorgehouden, maar hoe echt is die worst?

    Login om te reageren
  233. robbie zegt

    20 maart 2009 om 12:26

    @Breinstein, ze hebben er al lang 100.000 joh ;)

    Login om te reageren
  234. Laurens zegt

    20 maart 2009 om 13:05

    Ik was al lid, helaas……. had die 5,72 Euro best willen uitsparen.

    Geenstijl heeft een eigen agenda, maar dat heeft iedereen. Het is wel een agenda die een deel van de bevolking aanspreekt, maar nog niet vertegenwoordigt werd bij onze staatssubsidieopmaakomroeplekkermezelfverrijken zogenaamdvoordeledenverenigingen.

    Login om te reageren
  235. Laurens zegt

    20 maart 2009 om 13:06

    t=d

    Login om te reageren
  236. wilcosf zegt

    20 maart 2009 om 14:00

    nou ik zit vanavond op de bank hoor:p toch wat tijd vrijgemaakt hoop dat het wat wordt! autoblog goes tv :d

    Login om te reageren
  237. Rick dos zegt

    20 maart 2009 om 15:20

    @Lotte

    Et tu, Lotte?

    @Sharp

    Good points.

    Maar niet te ruw voor mijn Lotte zijn…

    Login om te reageren
  238. lotte zegt

    20 maart 2009 om 16:06

    @RD: ik ben, weliswaar via AB, lid geworden.

    Ook ik ben vele malen ongefundeerd, tendentieus en nodeloos gekwetst door GS (niet persoonlijk), maar toch blijf ik iedere dag headlines checken. Soms volgt het lezen van een post, maar reacties lezen? Teveel fruitvliegjes… Daar zit bij mij de ergernis.

    En ik geloof niet dat de kwaliteit van AB achteruit gaat met een programmaatje op TV. AB’s ‘main market’ zal altijd op internet blijven en daar zal dus ook alle aandacht naar toe gaan.

    Login om te reageren
  239. Headhunterz zegt

    20 maart 2009 om 16:11

    ik zie het liefste Aimee :D mooie vrouw!! :P

    Login om te reageren
  240. gekke turbo zegt

    20 maart 2009 om 17:28

    @Citrofiel GS is een uitlaatklep voor de bloggers, voor wat is powned dan een uitlaatklep. De input van de bloggers zijn er tijdens de uitzending niet, wel op Geenstijl.nl en dan vraag je je toch wel een beetje af of het nou wel zo verbazingwekkend is dat powned niet aan het aantal gewenste leden komt.

    Login om te reageren
  241. Joost zegt

    20 maart 2009 om 17:32

    Kijk, wouter heeft zijn roeping gevonden, ik wordt voor de eerste keer van mijn leven lid van een omroep & autoblog op tv. Sommige dagen kunnen niet stuk :)

    Login om te reageren
  242. Supercarzz zegt

    20 maart 2009 om 18:50

    @Sjakie Peters: amen!

    on topic: zal wel kijken vanavond :D

    Login om te reageren
  243. freek zegt

    20 maart 2009 om 20:40

    @Autoblogger: Krijgen we aan het eind van het jaar ook een top 5 met mensen met de langste post?
    Dan staat Sjakie Peters sinds gister op nummer 1 met deze reactie

    Login om te reageren
  244. Edge zegt

    20 maart 2009 om 21:50

    “Wij hebben immers geen loterij nodig om zieltjes te werven, laat staan een gratis dvd, kookboek of ander lullig cadeau waarmee de publieken je proberen binnen te halen. PowNed aanhangers zijn lid geworden uit overtuiging dat er iets grondig mis is in Hilversum.”

    Lol, en die 2000 leden die lid zijn geworden vanwege die AB DVD dan? :P

    Login om te reageren
  245. Citrofiel zegt

    20 maart 2009 om 22:46

    Daar is hij!! Alleen is het geluid wel zacht vergeleken met het stuk ervoor van Rutger. Maar daar kunnen jullie waarschijnlijk weinig aan doen.

    Login om te reageren
  246. Fova' zegt

    20 maart 2009 om 22:49

    Haha Wouter lekker scheuruh! :)

    Login om te reageren
  247. Johnny Berra zegt

    20 maart 2009 om 22:49

    ik heb het gezien

    wel wee rmooi hoor

    Login om te reageren
  248. Citrofiel zegt

    20 maart 2009 om 22:49

    De eerste die Autoblogs handtekening voor het mediamuseum Beeld en Geluid op de foto zet en uploadt op AJ, krijgt… Ehm, de eer? ;)

    Login om te reageren
  249. Pelder zegt

    20 maart 2009 om 22:49

    Lekker hoor :)

    Login om te reageren
  250. Gioor zegt

    20 maart 2009 om 22:49

    Lekkkkerrr !!!! :D

    Login om te reageren
  251. lincoln zegt

    20 maart 2009 om 22:50

    @Wouter .. over the top hufterig .. goed bezig boef ..

    Login om te reageren
  252. Unknown zegt

    20 maart 2009 om 22:50

    Lekker filmpje, van harte met televisiedebuut !!!

    Login om te reageren
  253. Joske zegt

    20 maart 2009 om 22:51

    Hehe lekker knallen ja.. Ik hoop alleen dat Wouter er dan geen problemen mee krijgt.. bedoel dit is en blijft NL he…

    Login om te reageren
  254. chilleville zegt

    20 maart 2009 om 22:51

    haha,, leuk hoor :D

    Login om te reageren
  255. freek zegt

    20 maart 2009 om 22:51

    Wouter je bent echt een koning!
    Ik snap dat het nu even toon zetten is, omdat het een eerste aflevering is.
    En het word vast wel weer informatiever zoals de abhd filmpjes.
    Ook logisch dat jullie even een toonzettende auto geregeld hebben–> C63 AMG, wat iemand hier al voorspelde ^^

    TOP, ik word zometeen denk ik toch maar lid…hmmm puur voor autoblog TV dan..
    Dan zap ik lekker weg bij andere powned programma’s

    Login om te reageren
  256. Citrofiel zegt

    20 maart 2009 om 22:51

    @ lincoln; Dat zal het GS-publiek zeker bevallen ja… :?

    Login om te reageren
  257. bozewolf zegt

    20 maart 2009 om 22:51

    Had al bijna verder gezapt vanwege die irritante interview, maar hield ’t net lang genoeg vol.

    Filmpje was redelijk nietszeggend trouwens. Leuk, beeldjes van een rokende 63, maar totaal inhoudsloos.

    Login om te reageren
  258. BmwMPower zegt

    20 maart 2009 om 22:51

    Heel erg lekker filmpje!
    En alweer een lekkere soundtrack met die V8!
    Love it!
    Ik zeg, doen! :D

    Login om te reageren
  259. WiseGuy zegt

    20 maart 2009 om 22:52

    Die opening: “Rutger is een mietje.” beviel me wel. Helemaal mee eens. Verder beetje weinig inhoud, maar wel leuke auto :)

    Login om te reageren
  260. JagUar zegt

    20 maart 2009 om 22:53

    Leuk. leuk. eindelijk een keer AB op de beeldbuis.

    De handtekening is bij deze zeker gezet

    Succes verder met het zoeken naar een goede testlocatie.

    Login om te reageren
  261. VivelaFRANCE zegt

    20 maart 2009 om 22:54

    Dit is wel andere koek dan de filmpjes van ABHD, sorry maar ik vond ABHD een stúk beter dan datgene nu op PowNED! Ik weet niet of ik nu wel zo blij ben met dat GeenStijl-gedoe. Nu maar hopen dat de uitzendtijd er komt, maar dan wel de ‘Autoblog-way’ (geen brutale jongetjes die met een AMG door Hilversum scheuren; doet me te veel aan GeenStijl denken)!

    Login om te reageren
  262. autoblogger zegt

    20 maart 2009 om 22:56

    Filmpje staat inmiddels online: http://www.autojunk.nl/clips/view/154240

    Login om te reageren
  263. VivelaFRANCE zegt

    20 maart 2009 om 22:57

    @ freek,

    je zal wel gelijk hebben. Ik hoop namelijk echt niet dat we alleen maar snelle shots van een gepimpte Duitser te zien krijgen, ik wil ECHTE ABHD filmpjes zien, met inhoud! Pure Autoblog, geen PowNED ! ;)

    Login om te reageren
  264. Citrofiel zegt

    20 maart 2009 om 23:00

    Oh noh, dat nummer van die drie meiden is echt erg… -_-‘ Maar dat één van die meiden zegt dat de ‘reaguurders’ stumpers zijn is top! xD

    Login om te reageren
  265. freek zegt

    20 maart 2009 om 23:06

    Ik wou nog ff zeggen dat het wel jammer isdat het logo van Autoblog niet eens in beeld is geweest.
    Want je hoorde ‘autoblog’ alleen heel kort en slecht verstaanbaar door wouter in de intro.

    Login om te reageren
  266. Muts zegt

    20 maart 2009 om 23:13

    Mooi Wouter!
    Je bent ’n lekker ding op tv. Proficiat!

    Login om te reageren
  267. Benjamin1 zegt

    21 maart 2009 om 00:15

    @ freek

    Je hoeft het nou ook weer niet de hemel in te prijzen. Het was leuk voor 1 keer, ben benieuwd wat er volgende week komt, toch niet een driftende M3? Of zijn de ideeen nu al op?

    Login om te reageren
  268. freek zegt

    22 maart 2009 om 01:03

    @Benjamin: Denken moet je met je verstand doen, niet met emoties.
    Ik bedoel; wanneer zie je nou eens in, dat AB gewoon de eerste 3 minuten zendtijd gebruikt om te teasen?
    Je denkt alleen maar: oooh AB gaat de verkeerde kant op en jullie gaan op GS lijken. Ook die wanhopige voorspellingen die je over AB maakt…. *zucht*

    Leg je er bij neer. AB heeft de keus al gemaakt en de eerste stap is gezet.

    Adio ^^

    Login om te reageren
  269. Benjamin1 zegt

    22 maart 2009 om 12:05

    @ freek

    W00t W00t AB op de tv FiPo!!111!!!

    zo beter?

    Login om te reageren
  270. freek zegt

    22 maart 2009 om 13:47

    :mrgreen: braaf :mrgreen:

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North