Virals zijn voor marketeers een uitkomst. Je bereikt een groot publiek, schotelt het op een vermakelijke wijze je product voor, en de kosten blijven netjes binnen de perken. Deze reclamevorm heeft de laatste jaren dan ook een grote vlucht genomen, met zowel positief als minder positief resultaat.
Nu is het de beurt aan MINI om haar nieuwe Cooper extra onder de aandacht te brengen, door middel van een fake filmtrailer met een dikke knipoog naar Knight Rider, waarin een ‘man zonder verleden’, die er uitziet als een kruising tussen Ben Stiller en Jason Lee,
teamt met een Mini Cooper om de misdaad te bestrijden. Of zoiets…..
Er is ook een site omheen gebouwd, maar daar staat vooralsnog alleen een trailer.
Maarten zegt
Voor een Mini-reclame kan je beter een vrouw gebruiken (doelgroep??)
Eerste reactie :’)
integrale zegt
jij blij…
maar ben het wel met je eens :-P
steven zegt
maar ik vind hem toch wel grappig, en miss vinden ze dit hun nieuwe doelgroep.
johan zegt
wie kent hier the italian job??
PigPen zegt
Er zat toch een vrouw in?
natan zegt
@ johan
ik denk dat hier heel wat mensen the italian job kennen. super film(en dan heb ik het over de oude)
Eric zegt
itilian job was vet dit ziet er niet egt boeiend uit
Alwood zegt
tsja… had naar mijn mening wel wat beter uitgewerkt kunnen worden… zowiezo hadden ze beter cooper in de naam kunnen zetten: hammer & cooper klinkt toch echt beter.
de auto en vooral de carwash hadden ook wel wat langer in beeld mogen blijven ;) voor de toch ook vrouwelijke doelgroep hadden ze misschien een andere vent moeten kiezen :P
tjeerd zegt
Stelletje zifsters zeg! Das toch een strakke actie dit! Heel vet gedaan!
Armada zegt
ben het met tjeerd eens. Eindelijk eens geen reclame waarbij een auto al dan niet onterecht de hemel in wordt geprezen.
Jappy zegt
The Italian Job was gewoon vet, dit ziet er minder uit, maar toch wel lollig!
slk55 amg zegt
the itilian job is inderdaad een geweldige film. maar dit filmpje slaat nergens op, die man ziet er niet uit als een held, meer als Borat. en die mini ziet er ook wat goedkoop uit met die witte sticker.
Citrofiel zegt
Ja, wel grappig… Beter dan een saaie gewone reclame of een heel subjectieve. Dit is eigenlijk een reclame die geen directe reclame is. Goed!