De Kia EV6 is een populaire EV, maar de Hyundai IONIQ 5 is zijn technische evenknie. Mattheüs heeft voor de Hyundai gekozen. Waarom zie je in deze Mijn Auto.
Voor degenen die de titel verwarrend vinden en denken: dat kan nooit!
1 miljoen kilometers in 8 jaar tijd – rijdt al 8 jaar EV. Niet 1 miljoen kilometers met de Ioniq 5.
Overigens is 125.000 km per jaar nog steeds kansloos veel.
Toen ik nog in NL woonde, reed ik elke dag van Groningen naar Utrecht heen en weer. Dat is 400km.
Daarnaast moest ik nog naar mijn klanten (datacenters) vooral in Amsterdam, regio Rotterdam en Eindhoven.
Ik reed destijds gemiddeld 140K per jaar. Elk jaar een nieuwe lease bak. Allemaal diesels.
Ik heb vanalles versleten, VW Golf, Opel Meriva, Opel Astra, Renault Megane….
Zo heel bijzonder is het niet. hoor.
En als je dan denkt: Die is gek! Nou, mijn collega uit R’dam deed er qua tijd evenlang over om naar het bedrijf te komen.
Vind Mattheus een mooi karakter. Leuk gesprek en voor de twijfelaars een perfect voorbeeld dat, wanneer je budget het toe laat, je makkelijk elektrisch kan rijden zonder belemmeringen.
Ik heb wel waardering voor deze man. Ook mooi dat hij gewoon zegt dat ze bij Autoblog nog tegen de EV aan het trappen zijn, terwijl hij al acht jaar laat zien dat het kan. En met de huidige auto’s en laadtijden hoeven we dus niet meer bang te zijn voor wat er komen gaat.
okdoei zegt
Voor degenen die de titel verwarrend vinden en denken: dat kan nooit!
1 miljoen kilometers in 8 jaar tijd – rijdt al 8 jaar EV. Niet 1 miljoen kilometers met de Ioniq 5.
Overigens is 125.000 km per jaar nog steeds kansloos veel.
Dieseltor zegt
125.000 km of niet. Wat een schijtbak!
Wat ik rij? Een Esprit Belt. Duurzame aandrijving, hydraulische schijfremmen en een geinig uiterlijk.
sportabgasanlage zegt
Wist niet dat fietsen op diesel liepen…
Dieseltor zegt
Waar zie jij het woordje diesel staan?
thjvanvlerken zegt
In je naam, maar waarom is het een poep auto? Past ook weer bij het tor gedeelte in je naam… karma
christian85 zegt
Nou nou
maotje zegt
Waarom is het een schijtbak?
camber24 zegt
Dank voor de verduidelijking!
slowland zegt
Toen ik nog in NL woonde, reed ik elke dag van Groningen naar Utrecht heen en weer. Dat is 400km.
Daarnaast moest ik nog naar mijn klanten (datacenters) vooral in Amsterdam, regio Rotterdam en Eindhoven.
Ik reed destijds gemiddeld 140K per jaar. Elk jaar een nieuwe lease bak. Allemaal diesels.
Ik heb vanalles versleten, VW Golf, Opel Meriva, Opel Astra, Renault Megane….
Zo heel bijzonder is het niet. hoor.
En als je dan denkt: Die is gek! Nou, mijn collega uit R’dam deed er qua tijd evenlang over om naar het bedrijf te komen.
techniekmeneer zegt
Wát een wereldverbeteraar die Mattheüs! Chapeau!
lefty00 zegt
Hoezo geen volume kunnen aanpassen in de reclame videos autoblog, foei. Kan echt niet hoor.
Ontopic, wat n kilometervreter, wel knap trailblazing in een ev.
bassrt zegt
Vind Mattheus een mooi karakter. Leuk gesprek en voor de twijfelaars een perfect voorbeeld dat, wanneer je budget het toe laat, je makkelijk elektrisch kan rijden zonder belemmeringen.
pier zegt
Ik heb wel waardering voor deze man. Ook mooi dat hij gewoon zegt dat ze bij Autoblog nog tegen de EV aan het trappen zijn, terwijl hij al acht jaar laat zien dat het kan. En met de huidige auto’s en laadtijden hoeven we dus niet meer bang te zijn voor wat er komen gaat.
kniesoor zegt
Je bent EVangelist of je ben ‘t niet ! 😁