En daarom heeft Lumma zelf een oplossing bedacht voor de Mercedes-Benz V-klasse bedrijfswagen. Het is de Lumma CLR V geworden.
Als je het aan Lumma vraagt is de Mercedes V-klasse een conservatieve bedrijfswagen. Wat de tuner betreft mag het allemaal wel wat hitsiger. De tuner geeft meteen een voorbeeld hoe het kan, met de nieuwe Lumma CLR V.
De CLR V kit is enkel verkrijgbaar op de extra lange versie van de V-klasse. Dat betekent niet dat je met de andere varianten niet bij het bedrijf kunt aankloppen. Voor de compacte en lange versie heeft de tuner maatwerk liggen, aldus Lumma.
Met de Lumma CLR V krijg je een nieuwe grille en alles is zo’n beetje zwart gemaakt wat je zwart kunt maken. Achter zitten vier enthousiaste stortkokers en de tuner monteert 19-inch velgen op je Mercedes-Benz V-klasse. Kers op de slagroomtaart is de kleine achterspoiler, die behoorlijk subtiel is gemaakt. Voor de bedrijfswagen inrichting is er keuze uit lederen en aluminium materialen, al heeft de tuner daar geen foto’s van paraat.
Je Mercedes V-klasse ombouwen naar Lumma CLR V kost € 11.950 euro. En ja, dat is uiteraard exclusief de bedrijfswagen zelf. De tuner verwacht in mei de eerste omgebouwde auto’s te kunnen leveren aan klanten.
henkiebb zegt
12K. Die zijn gek.
erce zegt
Het is een busje, een bedrijfswagen. Dat soort dingen moeten goed en goedkoop zijn. Je ziet eigenlijk vrijwel alleen maar stellingbouwers/kassenbouwers en stukadoors in een verlaagd bedrijfsbusje met dubbele uitlaat en 80 inch velgen rijden. Ik denk dat het voor de meeste bedrijven geen reclame is wanneer je met zo’n bus komt voorrijden.
piebepost zegt
V-Klasse wordt dan ook niet gereden door de gemiddelde kassenbouwer. Dan staat er Vito op.
dailydriver zegt
@piebepost: V klasse qis een ombouw beschikbaar. Zodat het een DC wordt. En weer veel fiscaal voordeling heeft. De luxe van de V klasse met laadruimte van een Vito.
erce zegt
@piebepost: jij komt weinig in het westland?
lecomte zegt
En met Lumma nog steeds saai.
dromedaris zegt
Wat ik mis bij de V-klasse is een Maybach uitvoering! Dikke zescilinder dieselmotor en massagezetels die volledig plat kunnen. En een dikke flatscreen.
Stijnson zegt
@dromedaris: op de 6 cylinder diesel na kan Brabus de rest voor je fixen
rrfm zegt
De v6 is echt een gemis op de v klasse.
Als ik me niet vergis levert mercedes bij de facelift wel elektrisch verstelbare stoelen met massage functie achterin.