Net zoals Brabus biedt het Amerikaanse RENNtech een performance package voor alle “63” AMG series.
Het aftermarket spul bestaat uit een nieuw uitlaatsysteem en high-flow sport mufflers, tevens heeft men de ECU software aangepast. Het resultaat is 48 pk extra vermogen en zo’n 65 Nm extra koppel. Deze upgrades zijn beschikbaar voor de E, CLS, en S-klasse 63 series AMG.
Hartmut Feyhl, president of RENNtech and former technical director of AMG North America: “The new AMG motor isn’t like the last generation of turbo or kompressor cars… This new engine is naturally aspirated, like a more traditional race motor, and the way to get more power out of an engine like the 63 is to improve the engine’s breathing.”
S65 AMG zegt
Doe mij toch maar een normale E63 AMG..Die extra 48 pk heb ik niet nodig..514 pk is wel genoeg en de normale 63 AMG ziet er veel mooier uit met standaard velgen enz.
Domien zegt
wat een snelle taxi :-)
k vind hem in ieder geval niet mis
Bobbejaan zegt
ik vind em mooier dan de brabus
Susp1cious zegt
ik moet zeggen dat ik normaal geen fan ben van ‘verpooierde’ mercedesen. Voor deze maak ik een uitzondering. Ik vind hem eigenlijk bijzonder geslaagd. Kleine aanpassingen, niets overdreven.
Het extra vermogen is natuurlijk altijd lekker. Voor een atmosferische motor persen ze er behoorlijk wat extra vermogen uit.
clijde zegt
Zwarte ramen, bling wielen, echt een pooier-taxi, nee hou hem origineel a.u.b.
Fej zegt
Je koopt een Duitse wagen en dan moet je er zeker een paar Amerikanen mee laten knoeien, nee dank je!
Don Coleone zegt
Gave bak hee! Niet overdreven, maar voorzichtig aangepakt. Prachtige verlgen trouwens! Ben benieuwd wat dit gaat kosten.
SimonMc zegt
Die velgen geven het een beetje een oldskool uitstraling vind ik.
ronald ccx zegt
mooi gedaan idd zo lijkt t al minder “taxi”.. ;) en de velgen staan eens een keer goed bij de auto
Wohoow zegt
Waarom worden de E series altijd op zon knullige manier met taxis vergeleken, wat uit zoveel reacties blijkt.
Dat veel taxis mercedes zijn, zegt wat over de kwaliteit, en eigenschappen van de auto, di ezijn dus beter dan van een bmw 5 serie, want die zie ik zelden als taxi. toch ???
DennieFR zegt
@ wohoow
sommige weten niet beter,en praten graag met woorden die ze eerder gehoord hebben van anderen..
Ontopic;
Ookal is ie standaard al zo dik,dat kleine beetje dat ie anders is,maakt hem leuker dan de rest!
Miguel zegt
Doe mij maar een witte met getinte ruiten :) Heel mooi!
Davidov zegt
Nou daar renn ik wel voor naar de winkel (E-klasse aub) :)
Dude zegt
Dat ding is niet mooi te krijgen
slk compressor zegt
Heel netjes getuned.Het blijft een mooie auto.Maatstaf in zijn klasse.
GOlfVR32 zegt
Prachtig, veel mooier dan de Brabus versie
vla zegt
en dat noemen ze tegenwoordig ’tunen’…
bozewolf zegt
Best smaakvol aangepakt. Geen rare overdreven onzin, maar strak houden die boel. Props.
JackBlack zegt
@Wohoow
Zegt meer over de prijs…
Waarschijnlijk is Mercedes commerciëler en biedt betere ’taxi-voorwaarden’. (denk aan service, onderhoud, bepaalde opties goedkoper)
BMW wil zijn reputatie niet aan tasten. Want zeg nou eerlijk, alleen een heel mooi uitgevoerde mercedes E is mooi, anders associer je hem toch met een taxi. In die prijsklasse wil je toch een enigszins speciale auto anders koop je wel een opel.
dekster (Union Fait La Force) zegt
Wie koopt er op dit moment eigenlijk nog een E63, terwijl de nieuwe er binnenkort aankomt?
Puur weggesmeten geld als je’t mij vraagt…
mercedes driver zegt
mooi. maar ik hou het liever op mijn e 220 cdi.
Chief_S5 zegt
Hij ziet er wel mooi uit vind ik, niet overdreven. Zoals het hoort. Mooie auto, goede tuning. Er komt trouwens een nieuwe aan toch?
Marcel 16v driver zegt
gewoon origeel houden die dingen dan hou je ook je waarde;)
heel belangrijk bij mercedes.
amg is al dik genoeg en brabus helemaal dats de uber benz:)