Opgepoetst, geen spatje modder meer te zien en 24 inch jetsers er onder. Nieuw van SR Autogroep: de Centauro.
Een beetje een huifkar wordt het zo natuurlijk wel. Grote wielen met duidelijke spaken en een wat ruw en ouderwets uiterlijk. Desalniettemin daglicht LEDs voorop en natuurlijk een beest van een V8 onder de kap. Offroad zal de G-klasse na dit opleuken niet meer zo veel presteren. Maar ach, welke G55 eigenaar doet daar uberhaupt nog aan?
Toch roept dit een oude vraag op: wat maakt grote velgen aantrekkelijk? Natuurlijk is de wielmaat op een auto zeer belangrijk maar daarvoor hoeft het aandeel velg niet zo groot te zijn. Is rubber echt zo lelijk? Hoe hond-vriendelijk zou een G55 trouwens zijn?
Doe voor mij de standaard velgjes er weer op ,ziet er gewoon belachelijk uit nu.
Huifkar…:D
doe mij maar de nieuwe ML met 20inch AMGvelgjes
Doe mij maar die hut.
@chrn: zeker weten!
@chrn: haha jaa mij ook!
De G Klasse is de 911 onder de SUV`s een auto met een prachtig tijdloos design. Dit kan nog vele jaren mee, stoerder, robuuster heb je ze niet en daarnaast een hele goede offroader.
De ML klasse vind ik echter niks, 10 keer liever dit bij Mercedes.
@agera: alleen word de g klasse niet steeds in een nieuw jasje gestoken om er die koe maar uit te melke. maar goed dit blijft toch een van de bruutste commerciele SUV’s en ze blijven sterfes duur ondanks dat ze uit 1990 komen ofzo
uhm ze nemen het woord ‘koets’wel heel erg serieus mij deze G
die mij maar één met standaard velgjes, val je al genoeg op
Pfffff…… ze hebben het idee achter deze wagen helemaal begrepen zie ik zo… :?
de favo auto van mijn vriendin… (yup blond en 1.60 hoog) maar dan niet van die wielen dat vind ik geen gezicht.