







En daarmee is de McLaren 650S ruim €25.000 duurder dan de minder krachtige 12C Coupé.
De McLaren 650S sprint in 8,4 seconden van 0 naar 200 km/u en dat is een volle seconde sneller dan de iconische McLaren F1 dat doet. Aangezien de 650S ook 25 pk meer heeft dan de reguliere 12C betaal je eigenlijk zo’n 1.000 per extra pk. Als bonus krijg je dan ook nog het neusje van de McLaren P1.
McLaren bouwt de 650S niet alleen als Coupé, maar ook als Spider. Voor een open 650S moet je minimaal €313.750,- neertellen. Om de prijslijst even compleet te maken vermelden we ook gelijk de prijzen van de 12C Coupé (€264.289), 12C Spider (€287.589) en McLaren P1 (€1.098.000).
Volgende week kunnen we de McLaren 650S in levenden lijve aanschouwen in Genève.
Word er niet warm van, zo’n budget P1
@jasperjvr:
Grappig, ik denk dat mclaren als de dood is dat je deze wagen als budget P1 gaat beschrijven ipv als snellere 12C.
@Hupke: Ik vind de MP4-12C vet, Ik vind de P1 vet, Maar op een MP4-12C+P1voorkant ( Als totaal nieuw model bestempeld) zit ik niet te wachten..
Doe mij dan liever maar een Suzuki Swift S-Edition….
@jasperjvr: Heb van horen zeggen dat je die voor 2 weken gratis kunt regelen
@jerone: Ik kan het alleen maar afraden.
@jerone: Wow jij hebt zeker connecties!
Hehe, ik dacht even: sprint van 0-100 in 8,4 seconden. Zat ik daar even naast…
Ik zie het nog steeds als een 12C met een P1 neus. Sorry…
@koektrommel: Dat is het ook.
Waarom haat iedereen op de P1 achtige neus, Ferrari gebruik toch ook bijna dezelfde koplampen op al hun modellen? Daar word dan weer niets over gezegd.
@workhardplayhard: Omdat velen heel wat anders verwachte en nu krijgen we een mp12c en het enige wat veranderd is zijn de koplampen van een p1. Ferrari maakt het niet zo makkelijk.
Ik vind dit model ook maar niks, ziet er op de een of andere manier al gedateerd uit. Met die zwarte (grijze) onderdelen in de bumper.
8,5 keer modaal dus, maw; alleen bereikbaar voor de roversklasse