Je zou denken dat de wereld Maybach met een beetje waardigheid laat sterven, juist? Niet de sadistische Japanners van Office K. Check die vellings!
Ik vraag me toch af hoe het ging, in de werkplaats. Misschien pakte de stagiair eerst 22 inch uit het schap, waarop de baas zei: ‘nee da’s geen gezicht, veel te klein. Doe maar 24 inch Forgiato’s, net zoals bij die G-Klasse van laatst’.
Wat een ding.. Het interieur is extra gepimpt met diverse koolstofvezel inzetstukken, het kleine schermpje speelt je favoriete Japanse TV-show af, en vanaf de achterbank kan je op een tellertje precies zien met welke snelheid je bestuurder door Tokyo drift. Of heb je liever de Xenatech coupe waar Office-K zich eerder aan vergreep?
jaguarjunk zegt
Niet heel erg vermogende jongens daar denk ik, als je naar de fotolocatie kijkt.. Doe je wat met een Maybach, fotografeer je hem zo.
Interieur is volgens mij weinig aan gedaan, volgens mij was koolstofvezel af fabriek leverbaar. Tellers zijn zelfs standaard. Maar die velgen.. Bah
sir_smokalot zegt
Ruimte in hartje Tokyo is schaars….
ukbob zegt
@jaguarjunk: volgens mij is die unit in t dashboard niet wat er origineel op een Maybach zit (Mercedes Comand) toch?? Die tellers voor de passagier zijn inderdaad gewooon standaard zo geleverd.
berlinetta zegt
En zo gooit men het doel van deze auto (comfortabel van A naar B) ook meteen in de prullenbak.
Onehp zegt
Echte karrewielen hadden er net zo goed onder gestaan en vast komfortabeler met vering in de houten spaken…
viezefreddyw zegt
Een beetje lowbudget fotografie.
Er zijn maar weinig mensen die het begrijpen..
a3aan zegt
Het kromme is dat er nauwelijks rubber (lees: geen) om de velgen zit en dus geen veerweg meer over, terwijl het juist een auto van comfort hoort te zijn.
Kvgorp zegt
Bye bye comfort…
Weet je hoe lastig het is om die banden over die velgen te krijgen.
baasbas zegt
@Kvgorp: Juist heel eenvoudig…
nvhuijkelom zegt
@baasbas: hahahaha precies, banden ho maarr
reggie-boy_rood zegt
Gaat daar nog wel lucht on??
Pallas zegt
@reggie-boy_rood: ongeveer net zoveel aks in een normale, maar dan veel meer bar. Vergelijk met racefietsbandjes 8.5 bar tov 2 bar in een mountainbike.
rjmb zegt
Doet me denken aan de 18″ Capella velgen van Volvo. Maar dan lelijker!
http://www1.garaget.org/archive/153/152388/287544/287544-2732110.jpg
moondustfocus zegt
De velgen zelf zijn prachtig, maar een maatje kleiner zou niet verkeerd zijn.
jesse026carman zegt
@moondustfocus: Helemaal mee eens.
mclarenf1lm zegt
Comfort is compleet weg. Alhoewel de velg nog vrij goed te doen is, mag het formaat van mij wel een onsje minder zijn.
toyotafortuner zegt
Andere velg(maat) en dan is ie stukken beter te pruimen.