Maar waarom is Max dan boos? Dat gaan we je vertellen!
Het was gisteren even billenknijpen voor iedereen die Max Verstappen een warm hart toedraagt. Want voor het eerst sinds een race of 30 moest onze Max er echt aan trekken om als eerste over de streep te komen.
Lando Norris was Verstappen tot ongeveer een halve seconde genaderd en reed eigenlijk gewoon harder dan onze eigen Monegaskische Nederbelg. En alhoewel hij de race dus wel won, is Max een beetje boos. Op zijn eigen team dus. Het moet beter, vindt hij.
Max Verstappen is boos
Max wil dat er geanalyseerd wordt waarom zijn auto het niet goed deed en de auto’s van de andere teams wel. Zeker met de overmacht in het achterhoofd die de RB20 aan het begin van het seizoen op de spreekwoordelijke mat legde.
De drievoudig wereldkampioen ziet namelijk ook dat de andere teams, met McLaren en Ferrari voorop, aan een enorme inhaalslag bezig zijn. En aan het resultaat van teamgenoot Sergio Perez te zien, is het aan de uitzonderlijke stuurmanskunsten van Max te danken dat deze race door hem winnend werd afgesloten.
En wij snappen Max wel, want het gaat allemaal niet zo van een leien dakje als we aan het begin van dit seizoen dachten. Sterker, twee uitvalbeurtjes en een ontketende Charles Leclerc verder, ziet de stand er ineens heel anders uit.
Wij zijn benieuwd of Red Bull de voorsprong vast kan houden. Maar wat zou het voor de sport leuk zijn als dit niet het geval zou zijn!
lincoln zegt
Misschien kan Joost Klein hem goede raad verschaffen ..
Wellicht een praatclubje beginnen met elkaar ..
rollingstoned zegt
Wat moet Max met advies van een overhypte en labiele GGZ-patiënt?
stefanvts16v zegt
@rollingstoned:
hij is ook zeker niet mijn favoriet, maar om @lincoln daarom nou gelijk maar als overhypte en labiele GGZ-patiënt weg te zetten, gaat me ook wat ver…
Flutterbear zegt
Waarom denk je dat hij soms maandne afwezig is?
Robert zegt
Drie jaar ..
jaapiyo zegt
Maar wij zijn blij ..
Dat ‘ie weer terug is ..
Hoewel hij hierop ..
Vermoedelijk een snedige reactie plaatst ..
Skynet zegt
Misschien een baan bij Rumag .. ?
DaveB zegt
Sinds wannee ben jij weer terug
MaartenD zegt
Max is altijd boos
tla13 zegt
Geen “Stand na GP 2024 en 6 dingen die ons opvielen” deze week? Vind ik altijd we leuk om te lezen.
outlook zegt
Morgenochtend 07.00 uur. Vast iets te maken met Pinksterweekend
jaapiyo zegt
Nein, dat artikel is gesneuveld daar F1 merkbaar wat minder populair is geworden door de Max-dominantie. De nieuwigheid van een Nederlander die wint is toch een beetje sleets aan het worden over de hele breedte. Helaas. Hopelijk komt de wende weer nu Macca en Fezza in de buurt komen.
a_buis zegt
Als jullie nou gewoon de app eens fixen dan krijg je weer leuke discussies hier op het forum. Gewoon eenvoudig likes kunnen geven en zo de populairste reacties bovenaan. Dat stimuleert ook het lezen zeg maar. En dus ook het aantal clicks op advertenties. Investeren gaat altijd voor op collecteren. Good old days..
gregorius zegt
Mee eens.
Als autoblogger uit de tijd voor apps, gebruik ik de app ook niet.
Dus in het weekend lees ik autoblog niet, omdat de app niet lekker werkt.
Nu alleen nog als ik op kantoor zit, mn stoel op te warmen.
Robert zegt
@jappiyo: of jij dat nou schrijft of @wileme, ik vind het oprecht jammer dat jullie zo’n terugkerend artikel laten vallen.
mashell zegt
Volgens mij is Max niet boos maar stelt hij gewoon de vragen die hij in zijn functie moet vragen.
lincoln zegt
Staat toch duidelijk in de koptekst dat ie boos is ..
Volgens mij was ie zo boos als Joost Klein ..
flow82 zegt
Was die boos dan? Dacht eerder dat hij met zijn neus in de coke en tussen de hoeren lag, de to-go coping methode voor teleurstelling als ras-artiest zijnde.
lincoln zegt
Het is/was anders wel het allerbeste wat NL te bieden had/heeft ..
Mr_Arievederci zegt
Wat is er waar van het verhaal van Horner dat er te weinig brandstof aanwezig was in de laatste ronden ? Kan een kern van waarheid inzitten aangezien Max redelijk vlot een voorsprongetje had die hij niet veel uitbreidde.McL & Ferrie hebben mooie stappen gezet, dat is zeker, maar ook de RB-20evo-editie2024 is momenteel niet zoals hij hoort te zijn. Al met al maakt het het seizoen spannend en was Max wel echt vol pot gegaan gezien hoe hij erbij stond na afloop.
a_buis zegt
Lijkt er wel op. Max moest paar keer schakelen tussen motor programma’s? En in de uitloop ronde vroeg men hem om zoveel mogelijk rommel op te vangen met zijn banden voor het gewicht. Ik had de Max cam aanstaan met kijken en dan hoor je alle praat met zijn engineer.
outlook zegt
Via F1TV?
a_buis zegt
Yep
Robert zegt
Ik begreep uit de boordradio communicatie dat de batterij op het einde niet meer goed bij laadde.
HZW zegt
Batterij zat op 30% bij Max en 60% bij Norris, en Max moest zo hard trappen dat er van opladen geen sprake meer was.
Lift & Coast was niet mogelijk met Norris in je nek.
De inbreng van “Newey” wordt gebagatelliseerd door Red Bull, maar ik heb ze ook horen zeggen dat als er een probleem was met de auto, dat Newey met de oplossing kwam.
Dus ik moet het nog gaan zien hoe het seizoen verder verloopt, zonder Newey.
Titel nummer 4 kan verder weg zijn dan we vermoeden, als het minder blijft gaan met Red Bull.
outlook zegt
Het heeft er na de twee laatste races schijn van dat het inderdaad wel eens een spannender seizoen kan gaan worden. Das zo’n drie jaar geleden.
drdre1 zegt
Max: “Ik denk natuurlijk dat het er vanaf de kwalificatie wat normaler uit zag. Maar misschien zaten we er voor de race nog niet bovenop, want op de harde banden was het nog niet optimaal. Ik had gewoon nooit het gevoel dat die banden werkten op onze auto. Dus dat is iets wat we moeten analyseren. Maar het is duidelijk dat de andere teams bezig zijn met een inhaalslag en dat ze het heel goed doen. Dus we moeten ook proberen om verbeteringen te vinden.”
Max is inderfaad furieus zeg. Clickbait.