Het pimpen van je Stellantis bedrijfswagen brengt een aantal voordelen met zich mee. Ten eerste, je herkent je bus meteen op het parkeerterrein!
Tegenwoordig moeten we geen PSA meer zeggen, maar Stellantis. En met de komst van FCA is nu ook de Fiat Ducato onderdeel van het concern, dat ooit helemaal Frans was. Voor de Stellantis bedrijfswagen heeft de Duitse tuner Irmscher nu een setje velgen bedacht.
Stellantis bedrijfswagen
Het gaat hier om Irmscher Van Systems, de tak die zich bemoeit met bedrijfswagens en campers. Van het compleet ombouwen van voertuigen tot het simpel wijzigen van de velgen. Het kan allemaal. Voor de Fiat Ducato, maar ook de Peugeot Boxer and Citroën Jumpy, heeft Irmscher Van Systems een nieuw 18-inch velgdesign ontworpen. Nu nog een puike bedrijfswagen inrichting erbij en klaar is kees.
Mocht je 18-inch nu wat teveel van het goede vinden voor je Stellantis bedrijfswagen, dan heeft de Duitse tuner ook nog alternatieven voor je in maten 16- en 17-inch. Volgens Irmscher ziet het er niet alleen beter uit, maar komt het ook de rijeigenschappen van de bus ten goede. Alsof je deftige bochten in de Alpen gaat aanvallen met je bestelbus. Ach, alles voor de looks hè.
Edge zegt
Leuke moderne interpretatie van de kleurstelling van het A-Team busje!
Verder ben ik geen fan van bedrijfswagentuning. Ik vind het een leuk rijdend reclamebord als je als tuner/customizer met een niet-standaard bedrijfswagen rondrijdt, maar voor de gemiddelde stukadoor of loodgieter vind ik het altijd een beetje overdone. Liever gewoon een standaard busje met een nette bestickering/kleurstelling en goed c.q. professioneel uitziend logo dan dikkere bumpers en grote velgen.
S zegt
Ik weet dat de wielkasten groot zijn van deze bestelbussen. Ik denk dat dit minimaal 19 inch zal zijn.
dailydriver zegt
@serg: LMV voor bedrijfswagen kunnen meer gewicht en belasting aan. I.c.m. met de banden die ook voor besrijfswagen zijn ontwikkeld. Dus zomaar even grotere velgen en plattere band erop leggen. Anders rijdt je allea gewoon krom. Er is natuurlijk verschil tussen bestelauto en bussen ( rekening houden met de uitvoering) bij zwaarde bedrijfswagens is vaak alleen staal leverbaar. Bijv. Dubbellucht en BE trekkers.