




Snoop D-O-dubbele-G had een vooruitziende blik toen hij ‘one, two, three-and-to-the-four’ zong, want G-power komt zo’n twee decennia later met een dikke M4 cabrio.
G-power ken je wellicht als de tuner die oranje-gekleurde kappen op opgepompte motoren van BMW’s plaatst. De M4 is daarop geen uitzondering, eerder al kietelden ‘die Jungs’ uit Brunsbüttel 520 pk uit de S55B30, nu hebben ze er nog een schepje bovenop gegooid. De nieuwste creatie schopt het door veranderingen aan de software en hardware van de motor tot maar liefst 600 pk en 740 Nm.
Door deze overdaad aan (G-)power wordt de M4 cabrio ondanks zijn zware dak in 3,7 seconden naar de honderd gekatapulteerd en blijft deze, mits je de begrenzer eraf laat halen, doorblazen tot meer dan 320 km/h.
Omdat het oog en het oor ook wat wil, kan de tjoenert je ook voorzien van titanium blèrpijpen en een setje gesmede ‘HURRICANE RR’-wielen. Hoe die velgen en de auto eruit zien, kan je hieronder bekijken.
S55B30?
@henkhupelschoten: Motorcode van de M4-motor.
speechles…
@peugti: leuk dat je speechlessen volgt, wanneer heb je de toets?
Tja, daar word hij niet perse mooier van.
Die achterlichten….serieus..
@cpp1: ik vind dat wel wat hebben
Heel dik!
Je zal vedomme een rappe auto met wansmaak zoeken…staat ie gewoon! Klaar, aftikken en hup voor lul rijden, niet meer verder zoeken. Omdat je weet toch!?
@insomnia: laat mij maar lekker voor lul rijden dan, wat een monster!
Normale achterlichten er in en ik keur hem goed.
M4 Gin and Juice Edition. Achterlichten standaard uitvoeren en zet ‘m maar voor mijn
deurportiek van mijn galerij flat in the hood.Nice! Heel rap, sinister, mooie wielen… Mooi is het verder niet te noemen, maar toch. Dik.
Normale velgen, achterlichten en logo’s erop en je hebt een knaller van een cabrio. Kan zijn krachten voor geen meter kwijt, maar doet het wel goed in de kroeg.
@berlinetta: waarom zou hij zijn vermogen niet kwijt kunnen ?
Erg dik maar dat wordt een auto al gauw als je hem helemaal zwart maakt
@jaapiyo: Neem jij die zwarte? Doe ik deze (http://cdn2.autoexpress.co.uk/sites/autoexpressuk/files/styles/gallery_adv/public/6/31//_dsc2955.jpg?itok=rrXE-EoU) zwarte. Kunnen we meteen zien met welke je sneller naar de Cote d’Azur kunt knallen :-)
@willeme: lijkt me een goed plan. Regel jij de auto’s dan even..?
@jaapiyo: Get a room you two.
De “I love 90’s edition” ?
Damn wat een dik ding! Het is en blijft toch de mooiste coupe en cabrio die uit Duitsland komt.
Zag vandaag weer een M4. Het geluid is echt om te huilen voor een M, al helemaal als je het met een AMG vergelijkt. Jammer.
@e550: AMG’s klinken de laatste tijd ook minder, vooral de A/CLA/GLA 45AMG blok.
@brandon1997: het*
Bazenbak! *kwijl
Heerlijk fout! Wel jammer van de achterlichten
Heerlijk gewoon! G-Power it is!