De oplettende internerd heeft deze M3 wellicht al voorbij zien komen, hij is namelijk al eens gespot op de Amuse Time Attack (Tsukuba) en de Tokyo Auto Salon. Er zijn sinds kort echter ook wat persafbeeldingen beschikbaar, reden genoeg om hier even wat extra aandacht aan te schenken.
De M480 Concept van Ericsson heeft, zoals de naam doet vermoeden, de beschikking over 480 437 pk. Dat is 17 pk bovenop het standaard aantal van 420. Naast deze vermogenstoename is er ook wat gedaan aan het gewicht. Onder andere dankzij carbon is het gewicht met 170 kilo afgenomen tot ongeveer 1460 kg. De velgen zijn van BBS. Wat mij betreft een zeer net resultaat!
PS: Ericsson is een subdivisie van Powerhouse Amuse, welke zich voornamelijk op Europese auto’s. Deze M480 is het eerste project op basis van de BMW M3 E92.
Motorfobist zegt
Wat een schoonheid…
jozias zegt
niet echt veel verschil… dus echt heeeel goed! sowieso een van de beste auto’s op dit moment (he wouter :P)
BlueVFRank zegt
Vind ik er zeker niet verkeerd uitzien. Zou geen nee zeggen als iemand hem mij kado zou willen doen. Iemand??????
Zorn zegt
netjes dat gewicht
Rick dos zegt
Ik zal het maar zeggen….
Qua uiterlijk had het origineel er zo uit moeten zien. Misschien héél misschien andere velgjes, maar voor de rest top!
Uitdebroeck Piet zegt
Mooi, 1 van de beste getunedde versies die ik er al van gezien heb. Vooral de kofferspoiler de mooi geintergreerd is en verwijst naar de vorige CSL is goed gezien.
Racer X zegt
Kijk! 180 kilo eraf, zo mag ik dat graag zien! Het uiterlijk is ook nog eens niet compleet verpest, dus ik vind dit een van de betere getunede M3’s.
VLS54 zegt
Van die BBS velgjes ben ik geen fan, maar dat spoilertje: subtiel! Mooi gedaan!
jorden zegt
De achterkant is erg mooi! beter (rustiger) dan het origineel naar mijn mening
Racer X zegt
@ Rick dos.
Mwah, de M3 had er wat mij betreft niet zo uit hoeven zien. Dat iets ingetogene staat ‘m wel. Ik hoop dat BMW voor de CSL wel wat meer registers lostrekt, zoals bij deze M480.
Noortje zegt
Echt een geile wagen :O De achterkant heeft wel iets weg van een cl65.. Zeker bruut ;)
FabianVTR16V zegt
Echt een super mooie bak 8)
Patrick zegt
Mooier dan het origineel, vind ik
lodewijk zegt
PERFECT gewoon!!
60 pk erbij zonder al die turbo, supercharger zever. zo moet het gewoon!
vla zegt
projetc…
Rick dos zegt
@Racer X
Alhoewel het huidige model mooi is, heb ik toch problemen met bepaalde aspecten van de spoilerie. Hier komt het bij mij wat vloeiender over en daarbij ziet het er allemaal net nóg wat agressiever uit en dat is altijd goed…. :)
YK zegt
AUB wallpaper formaat hiervan, die GTR die ik nu heb begint stoffig te worden… ;)
vla zegt
btw BBS was toch failliet?
Racer X zegt
@ Rick Dos
I get your point, voor een eventuele snellere M3 hoop ik dat het er inderdaad wat agressiever uit komt te zien.
Dennis zegt
ik zou het eerder de CSL-versie noemen ;-)
Majinstar zegt
Ziek !!!!!!
En opeens vind ik de R8 spuuglelijk vergeleken met dit.
Omar Pasha zegt
:D :) :( :P
vla zegt
hmm ze hebben het nog niet door ;) kuch PROJETC kuch
Deze M480 is het eerste projetc op basis van de BMW M3 E92.
Omar Pasha zegt
Stiggie zegt
Zeeeer mooie auto
InF3Rn0 zegt
Mooi Bodykitt ,bangelijk velgen
atanaz zegt
Mijn ogen doen er pijn van. ZOOooo F*ckin mooii…….
Sem zegt
doe mij maar velge van AC schnitzer ;)
bambinodoro zegt
Een zeer mooie wagen als je het mij vraagt, maar was al fan van de ‘gewone M3 E92
trouwes, is hier geen woord tekort aan?
PS: Ericsson is een subdivisie van Powerhouse Amuse, welke zich voornamelijk op Europese auto’s.==> welke zich voornamelijk op Europese auto’s richt?
babbaloerie zegt
Alles op deze auto verwijst gewoon naar de CSL:
– Minder gewicht
– Meer pk’s
– Achterspoiler
– Dikkere achterbumper
– Bumperlip aan de voorkant
Ze hebben gewoon de E46 M3 en de E46 M3 CSL naast elkaar gezet, gekeken wat de verschillen waren, en deze toegepast op de E92 M3 :P
Roland zegt
Zoals je op de eerste foto ziet is ij voor iets te laag. Verder vind ik de achterspoiler iets te hoog (en/of iets te stijl omhoog lopen). Maar iedereen heeft gelijk, ik ben een muggezifter. Dit is gewoon een schitterende bak!
Mies zegt
Zeer geslaagd!
Scheelt BMW meteen weer een hoop werk nu ze de nieuwe CSL niet meer hoeven te maken ;-)
Ramshoek zegt
Prachtig !
Maar als je meer wilt en even via de linkjes doorklikt naar de japanse sites, kom je bedrogen uit > Veel rare tekens, weinig plaatjes…
EJS zegt
übervette auto,, vanwege uiterlijk,, vanwege vermogenstoename,, maar vooral ook vanwege die 180 kilotjes die eraf getraint zijn:D:)
SimonMc zegt
Zou de nieuwe CSL wederom ook alleen maar met een automatische versnellingsbak te krijgen zijn?
Of zou men toch optioneel een handbak voorzien?
Of wie weet brengen ze een gelimiteerde versie uit die nog nét iets beter is, met een handbak.De CS dus.
JW zegt
maar Amuse richt zich toch op japanse auto’s en die Ericsson op europese? of snap ik de zin niet goed en staat dat er ook?
Kobey zegt
de achterbumper ziet er beter uit dan de standaard versie
CSL zegt
480pk! 1400kg!! Perfect!
Dit is gewoon een BMW M3 CSL :)
Joost zegt
BMW zal “not Amused” zijn: Ericsson heeft de conceptversie van de E92 CSL van ze gestolen ;)
ferrarifreak zegt
beauty!
GOD zegt
Perfect
GOD zegt
woahh moeilijk om me ogen er van af te houden
Sven zegt
Bloedmooi, dit zou de nieuwe CSL moeten zijn. 180Kg eraf maakt hem 1375Kg zwaar, wat 65Kg minder is dan een 911. En dan 480pk, dat is echt fenomenaal, ik ben benieuwd wat voor geluid er wel niet uit dat ding komt. En hoe hard dat ding om Tsukuba heen rijdt met een pk/gewichtsverhouding van 2.86Kg per pk.
Bol zegt
“Kobey schrijft,
8 February 2008 om 16:18
de achterbumper ziet er beter uit dan de standaard versie”
Stukken beter zelfs.. ZO zou de M3 er gewoon standaard uit moeten zien..
DirkZandvliet zegt
De vraag is: HOE hebben ze em 180 kg lichter gemaakt ?
CSL zegt
@Sven
sven je hebt hellemaal gelijk :) Hij zit op 1375 kg :)
En nog steeds erg lux.
Nog een paar leuke foto’s:
)
Sven zegt
@ DirkZandvliet,
Even de gebruikte materialen bekijken, “dankzij carbon..”
GOD zegt
heb een goed plan, iedereen stort zo veel mogelijk geld op mijn rekening zodat ik er één kan kopen en dan mogen jullie een stukkie met mij meerijden
fr@nk01 zegt
Frappant, de originele m3 is wat mij betreft eerlijk gezegd te ordinair en opzichtig, sorry.
Ericsson notabene wijst de fabrikant de weg aan hoe het exact hoort te zijn, inderdaad…een stuk ingetogener.
Met als resultaat een rustiger aanzicht en dus veel mooier!
Hiermee aangevend dat Bmw met hun fylosofie qua stijl en vormgeving te ver zijn door geschoten en dat eenvoud nog altijd de basis is voor schoonheid.
Wat dat betreft heeft bv. Audi en Honda, dat beter begrepen.
b2bHAns zegt
mooie asfaltschraper al denk ik dat die bij drempels wel letterlijk asfalt zal schrapen…
fr@nk01 zegt
Hoewel ’t lijkt alsof de 1e foto ‘geprepareerd is, op andere afbeeldingen blijkt de wigvorm veel minder, meer speling bij de voorste spatborden.
w0o0dy zegt
Heb wel wat twijfels bij de crash veiligheid van deze auto ten opzichte van de standaard M3…. al dat carbon in de deuren kan wel eens flink link worden als je van opzij wordt aangereden…. Verder is die spoiler achter wel tamelijk lelijk, beetje de ducktail spoiler van de oude 911 RS… Die gewichtsbesparing is wel goed gelukt en veel wilder dan de normale m3 is het uiterlijk niet…. valt behoorlijk mee, meeste tuners maken het gekker…. Nice track car waarschijnlijk, ik vind het niet mooi, maar het lijkt me wel effectief.
a_buis zegt
@w0o0dy: eens, die ducktail kan niet. Maar of het plastic uit normale portieren een auto van opzij wel tegenhoudt betwijfel ik.
Verder fantastische specs. Sinds ik zelf een potente beamer/bimmer rijdt kan ik het spul uit München echt waarderen.
Sven zegt
@ w0o0dy,
Waarschijnlijk is het carbon in de deuren zelfs veiliger bij een crash, carbon verpulvert namelijk tot stof bij een ongeluk. Plastic versplintert, verscheurt enz, dit kan lelijke scherven en scherpe randen opleveren. En die spoiler vind ik persoonlijk een heel stuk mooier dan zo’n taartschep. Uberhaupt ben ik wel een fan van die soort spoilers.
GOD zegt
@ Woody als je dit niet eens mooi vind wat dan wel
w0o0dy zegt
@sven: tot stof? Volgens mij breekt carbon juist in scherpe stukken (zie ook de stukken die van racewagens afbreken bij ongelukken….). Ik weet niet of het veel uit maakt… neem wel aan dat de normale side-impact proctecion nog aanwezig is…. maar ben er ook niet zeker van dat het carbon niet link kan zijn….
@GOD: genoeg…. maardat doet nu even niet terzake. Dit soort spoilers (en de bult in de motorkap) zijn niet echt mijn ding…. Al is het hier zeker wel functioneel… dus dan kan het wel door de beugel maar mooi vindt ik het niet.
CSL zegt
@Sven
Inderdaad, CFRP is zelfs veiliger en velen malen lichter. In de racerij en echte duure supercars worden ze ook gebruikt. BMW wil in de toekomst alleen maar meer CFRP gebruiken voor hun moddelen. http://www.autoblog.nl/archive/2008/01/11/bmw-performance-meer-sportiviteit-voor-je-beemer
Deze blijft ook een leuke:
Z4 carbon met besparing van 200KG!!
http://www.autoblog.nl/archive/2006/06/22/bmw-z4m-carbon-roadster
@GOD
Weet je het nog steeds niet?
Volgens mij vind hij zijn eigen spiegelbeeld ook lelijk ;)
w0o0dy zegt
@csl: ik ben wederom enorm onder de indruk van je intelligente opmerkingen. On the topic of spiegels… misschien moet je eens wat lezen over projectie van je eigen issues.
On-topic: leuk die specs, maar hoe zit het met de gewichtsverdeling? Leveren die spoilers voor ook daadwerkelijk genoeg downforce? De achterkant zal namelijk redelijk veel downforce hebben met die spoiler, denk ik. Luchtweerstand van de voorkant is ook iets minder goed, maar dat is gezien het hogere vermogen niet echt een probleem. De velgen en het extreme verlagen maken de auto nog minder sjiek, beetje teveel tuner-look, maar als het dan ook echt hard blijkt te gaan op het circuit heb je in ieder geval dat nog.
dekster zegt
@w0o0dy
“Luchtweerstand van de voorkant is ook iets minder goed,…”
Gwn ff een vraagje, hoe kan jij dat nu eigenlijk zien? :?
CSL zegt
@dekster
Netals Altijd uit de lucht. Soms sta ik ook echt versteld van. Vooraal als het aankomt op BMW’s ;)
Bij verlaging kun je juist makkelijker door de lucht heen snijden.
fr@nk01 zegt
@Csl,
je gaat je zelf toch niet verlagen… door op de man te spelen!
Waaruit bestaat carbon en plastic?, wat zijn de basisgrondstoffen van beiden?
Dus Bmw’s worden tzt bijna volledig gemaakt van carton…?!
Nah, geef mijn portie maar aan lickie d!
Rick dos zegt
Iemand hier is geobsedeerd, moet je toch wat aan laten doen, Fr@nk01…..kan nooit goed zijn.
w0o0dy zegt
@Dekster: een beetje logica. Als die spoilertjes die ze aan de voorbumper hebben toegevoegd de neus meer downforce moeten geven (en dat is niet zo’n slecht idee als je een ducktail achterop plakt, waarvan ik verwacht dat ie ook echt werkt) dan moet de luchtweerstand minder goed zijn, anders hebben ze niet het gewenste effect. De wervelingen die bij de voorbumper ontstaan kunnen niet “weg” omdat ze tegen de standaard bumper aankomen, tenzij dat gat (zijn die open?) wat er vlak boven zit open is en de lucht daar dmv uitgekiende luchtstroomanalyses en maatregelen onder de motorkap/voorkant van de auto er weer makkelijk en snel uit kan…..
Anyway, bottom line is eigenlijk…. hoe zorgvuldig is de aerodynamica (en de gewichtsverdeling) aangepakt door Ericsson (wie?) en is dit een gevalletje precisie engineering verprutsen door cosmetische ingrepen of werkt het ook allemaal echt (aantoonbaar)? Zie ook de Column van
Michiel van den Brink
fr@nk01 zegt
Aaahh…daar is ie weer..als er op verlaging aankomt…moet de kampioen @rickiedos !!! als altijd weer haantjedevoorstezijn.
Rick dos zegt
Iets van kaatseen en de bal verwachten, Frankieboy. Maar dat schijn je niet helemaal door te hebben…..is al goed knul….
a_buis zegt
wel te zien dat het weer weekend is, frustraties kunnen niet meer op collega’s botgevierd worden ;-)
Incognito zegt
“Tunen” is sowieso ordinair, maar dit lijkt is redelijk beschaafd gedaan. Toch vind ik het lelijk.
GOD zegt
“Tunen” is sowieso ordinair
waar slaat dat dan op? een M3 is sowieso al een getunde 3 serie nou jij weer
Sven zegt
@ w0o0dy,
Bij ongelukken in de formule 1 zijn het hele spoilers die je ziet vliegen, maar bij een head on ongeluk zal je zien dat het neusstuk vergruist. Er is toen op discovery een filmpje geweest om dat voordeel van carbon te laten zien, door een bal gemaakt van carbon op te blazen met water tot deze zou knappen. Op het moment dat ie knapt zijn er geen scherpe stukken, het scheurt wel maar met veel minder kracht dan bv een plastic bal zou doen. Carbon bestaat namelijk uit verwoven draden, en dat is het enige wat je als gevolg hebt. Geen scherpe onderdelen niks.
En wat betreft de downforce op de vooras, met een goeie splitter kun je een hele hoop downforce bereiken. En Japanners doen dat over het algemeen heel er goed. Zeker als deze auto op Tsukuba is afgesteld, een circuit waar je weinig hele hoge snelheden behaald, veel moet remmen en je snelheid voornamelijk uit de bochten moet halen, en dat doe je met…. Juist, downforce.
Sven zegt
@ GOD,
Hoezo is tunen per defenitie ordinair ? Er zijn zat bedrijven die alleen technische tuning doen, dus alleen motor, onderstel en remmen e.d. Hierdoor zal je optisch alleen zien dat de auto iets verlaagd is bijvoorbeeld.
En een M3 is geen getunede 3 serie, het is een op zichzelf ontwikkelde auto die gebaseerd is op de 3 serie. Hierdoor behoudt de M3 het familiegezicht, maar onderhuids zijn de verschillen enorm.
GOD zegt
ik zeg niet dat tunen ordinair is dat was een quote van Incognito
iets beter lezen de volgende keer ;)
en de M3 is wel een getunde 3 serie, wel door BMW M Gmbh zelf maar het is een 3 serie die optisch, mechanisch en motorisch is getuned
hence the name M(3) om maar ff interesant te doen in het engels
Sven zegt
Het is geen getunede 3 serie, want de basis van het blok komt niet uit de lijn van de 3 serie. Het is een 8 cylinder. Het is dus geen getuned blok, het is een opzich ontwikkelde motor. Als het nou een opgewaardeerde *35i motor was was ie getuned. De M3 is onderhuids een totaal andere auto, en daarom is ie niet getuned. Maar opzich ontwikkeld, door BMW M. Er is namelijk geen 3**i/d als basis gebruikt.
GOD zegt
ok dan je hebt gelijk voor een deel
Davidov zegt
Ja hoor, en de M5 en M6 zijn op 5 en 6 punten gewijzigd volgens jouw theorie :D
MrMuilie zegt
Een werkelijk wonderschoon schitterende auto. En die kleur, wit, maakt hem echt!
Zou het haast een CSL noemen, maarja is niet origineel BMW deze.
HEBBE!!
fr@nk01 zegt
@a_buis
ja sorry, het is gdwoon erg vervelend dat er hier van die randfiguren en één in het byzonder tussen zitten die denken zich te kunnen veroorloven om de boel bewust te verstieren door voortdurend af te geven op bezoekers en hun auto(merk).
Door meerdere personen werd hij hierover inmiddels ‘aangesproken’, echter zonder resultaat.
Ik ben ervan overtuigd dat er bezoekers zijn die het hier om die reden wellicht voor gezien houden, ik incluis(Topgear), jammer.
Rick dos zegt
Ketel, pot en zwart……maak zelf de zin maar.
w0o0dy zegt
Zijn de lui die deze M3 onder handen hebben genomen dezelfde als de mensen van Amuse of is dit echt een hele andere club mensen? De auto’s (s2000 en de Skylines en 350Z’s) die door Amuse zijn getuned winnen regelmatig allerlei vergelijkingen en wedstrijdjes van Best Motoring en doen leuk mee in de Time Attack wedstrijden. De mensen van Amuse weten dan ook enorm veel van tuning en als zij deze auto hebben ontwikkeld dan zal het goed zitten met de wegligging en zal er weinig zijn met dezelfde gewicht/pk verhouding dat in de buurt blijft…. misschien is die dan zelfs wel sneller dan de komende csl?
Ik snap trouwens niet helemaal waar die 480pk vandaan komt… ze hebben het zelf over 437ps en het gewicht is 1460kg volgens de website van Ericsson.
CSL zegt
Ericsson is een subdivisie van Powerhouse Amuse, welke zich voornamelijk op Europese auto’s.
CSL zegt
Reference power weight ratio
The car weight Output Power weight ratio
New model M3 (E92) 1630kg 420ps 3. 88kg/ps
Ericsson M480 Concept 1460kg 437ps * 2 3. 34kg/PS
Porsche GT3 1395kg 415ps 3. 36kg/ps
NISSAN GTR 1740kg 480ps 3. 62kg/ps
E46M3 CSL 1420kg 360ps 3. 94kg/p
w0o0dy zegt
De door Amuse getunde (japanse) auto’s doen zelfs Keiichi Tsuchiya meestal versteld staan….. dus als de handling van dezelfde kwaliteit heeft als die auto’s dan is dit een circuitbeest.
QED
http://www.gtchannel.com/content.php?cid=6382
Rick dos zegt
Ik heb een stuk van de pagina door google translate gehaald……
同車the new M3 concept based upon the weight of 170 kg and 3.34 kg output of 437 ps / ps of PAWAUEITORESHIO achieve. “None of the lightweight car in the same ratio” = “1※ 480 ps 1630kg car” than with the performance of the movement “Ericsson M480 Concept” and the naming of origin.
Als ik het goed heb hebben ze de 480 pk geclaimd naar rato. Dus de motor upgrade (437pk) en de gewichtsbesparing die gerealiseerd zijn zou nu gelijk moeten zijn aan een standaard M3 met 480pk.
Ze gaan trouwens uit van een standaard M3 met een gewicht van 1630kg.
Hier een man die Amuse Tsukuba Time Attack op de gevoelige plaat heeft vastgelegd. Met o.a. deze auto dus in het wild.
http://www.auto-otaku.com/home/2008/01/coverage-amuse.html
En nog een mooie foto…
fr@nk01 zegt
@wOoOdy
Het lijkt erop alsof in japan(?) deze Ericsson M3 is geprepareerd/geperfectioneerd om de mogelijke potentie van de onderlinge directe concurrenten -na botvieren van hun kennis van uptuning- beter te kunnen analyseren!?
Zou wel erg knap zijn, bijna briljant provocerend..
Of is dit veel te ver gezocht.
Zal Bmw dit überhaupt wel kunnen waarderen?
w0o0dy zegt
@Rick dos: ik heb de man gevraagd of ie er een lijst met de tijden bij wil zetten….. de snelste auto’s gaan echt bizar hard… (57 seconden en sneller…… en bedenk dan dat de gt3 1:04 reed op dezelfde baan en de GT-R 1:02)
@Fr@nk: ik denk dat ze gedacht hebben “leuke coupé maar dat kunnen we wel verbeteren” en dat ze daarom hebben gekeken of ze de M3 vooral meer voor track-use geschikt hebben gemaakt…. (maar we weten op zich te weinig over de auto om te beoordelen of ie idd goed is op het circuit). Amuse is wel erg goed in het aanpassen van straatauto’s tot circuit monsters….. Ericsson is een beetje een onbekende, maar de genen komen van een geweldige “moeder”.
Of BMW hier blij mee is dat valt te betwijfelen…. wat nou als dit beter is dan de komende csl? Dat zou pijnlijk zijn, maar niet ondenkbaar gezien de reputatie van Amuse.
In mij eerdere comments had ik nog wat twijfels (en nog) maar ik had over de naam Amuse heen gelezen…. Jammer dat ze die naam Ericsson hebben geïtroduceerd…. tenzij het in feite geen Amuse-niveau is maar een (teveel) commercieel initiatief is.
Rick dos zegt
@w0o0dy
Ben ook wel benieuwd. Keep us posted! ;)
fr@nk01 zegt
Mocht ’t een vooral commercie innitiatief blijken, blijft ’t toch een Leuk(gewaagd) initiatief ;-)
Ik had nog nooit gehoord over Ericsson(muv mobiele telef.), vind het wel erg amused van Amuse…
:-)
w0o0dy zegt
Snelste ronde tot nu toe op Tsukuba….. 53,…..
Gereden door de HKS Mitsubishi Evo VIII (of IX)… 560pk en 1060kg
http://www.truveo.com/Tsukuba-Time-Attack-2007-English-Sub-Part-22-eng/id/1964906347
Voor de mensen die twijfelden aan de racing line die gereden werd door de 997’s in de Best Motoring video’s volgens mij scheelt het weinig met de lijnen die door de auto’s in de video worden gereden en de MKS auto lijkt me vrijwel exact dezelfde lijnen te rijden.
stefan zegt
echt een super ding, die velge *kwijl*
Windhoos zegt
Mooier dan het origineel, two tone wit+zwart is ook SUPER!
S54 zegt
Volgens webericsson.jp heeft deze M3 437pk en weegt de auto 1460kg. Dus geen 1375 en 480pk…Maar nog steeds erg netjes. Toevallig heeft ie 17pk meer als een normale M3. Net zoals bij de E46 M3 en CSL (343, 360pk). Hintje naar ///M afdeling?
autoblogger zegt
@S54: thanks, de site is pas sinds kort online zo te zien. Ik heb het aangepast!
CSL zegt
@autoblogger
@S54
Het is nog steeds fout :)
Er staat heel duidelijk dat de auto 170kg is afgeslankt. Aangezien ze 1630kg als standaard killo’s aanschouwen kom je inderdaad op 1460.
Maar dat moet je niet in de tekst zetten dat die 100kg afgeslankt is ;)
–edit: dubbelcheck–
“” Enjoyment of FR driving. Beauty of the styling as a coupe model.
And, what compared to charm “of M” engine. Ericsson M480 Concept was born in order to taste the impression of true M3.
The same car, by the concept car which designates new model M3 as the base, 3. 34kg/achieves the power weight ratio of ps with the light weight conversion of 170kg and the output of 437ps.
“Without light weight conversion identical ratio car” = ” 1630kg * it becomes origin of the naming” of Ericsson M480 Concept “to have the maneuverability of 480ps car or more of 1, “.
As for this concept, as for the engine quality which aims for the highest output in vain, it is unsuitable to the street.
The engine stops in the range of fine tuning, the power weight ratio which is superior constructs the impression of the real thing.
The light weight conversion technology of 170kg, to gives acceleration force like the NA480ps car, “Ericsson M480 Concept”.
golfgti zegt
BMW’s zijn niet echt mijn type auto’s, maar als er een setje BBS sloffen onder liggen kan ik er wel warm voor draaien. BBS staat naar mijn mening het mooiste onder een bmw.
Ivanovic zegt
wat een prachtige auto.
Ash zegt
Ik sluit me aan bij de rest!
Ben een BMW fan en rijder in hart en nieren en ik vind dit eigenlijk de best getunede versie van de M3 E92 tot nu..
1. M3 van Ericsson
2. M3 van Hartge
3. M3 van Hamann
4. M3 van AC Schnitzer (die vind ik er niet echt uitzien.. vooral die grill)
Ash zegt
Dat is een beetje mijn M3 E92 lijstje tot nu :)
Als iemand nog leukere tuners voor de M3 E92 heeft dan wil ik die graag nog zien :D