Er vanuit gaande dat je überhaupt iets mooi vindt aan je eigen auto…
We gaan er voor het gemak vanuit dat jij blij bent met je auto en dat je hem (of haar) ook mooi vindt. Da’s een van de redenen dat je die auto hebt uitgekozen, als liefhebber zijnde. Toch? Maar wat vind je nou het mooiste aan je eigen auto?
Het kan zijn dat je het geluid van de raspende zescilinder het mooiste vindt. Of de Hoffmeisterknik op de achterste zijruit. Of de kleine niertjes die als grille dienstdoen op jouw bijna klassieke BMW 3-serie.
Huh? Laat ik me nu even gaan en lees je hier nu een persoonlijke voorkeur? Kan best, maar da’s voor mij een vraag en voor jou blijft dat lekker een weet!
Wat vind jij het mooiste aan je eigen auto?
Nee, ik rijd geen BMW E46 3-serie. Op zich jammer, want de M3 van dat model, het liefst als cabriolet vind ik té mooi. Maar ja, het opzetten en direct flink opschalen van een nieuw bedrijf kost flink wat centen, dus verplaats ik me nu in een Saab 9-3 Aero cabriolet. Die ik oprecht ook mooi vind. En iets beter te betalen.
Maar wat vind ik het mooiste aan mijn eigen auto? Lastig!
Ik vind de velgen heel mooi. De zogeheten ‘Dubbel Drie’ velgen die speciaal voor dit type Aero zijn gemaakt kunnen mijn goedkeuring zeker wegdragen. En als je daar nog een leuk verhaal over wil horen, raad ik je aan om vanaf komende zaterdag naar podcast 18 te luisteren, ik heb er wel wat over te vertellen. Vrij bizar vooral…
Maar verder vind ik ook een simpel detail als het achterspoilertje erg geslaagd, evenals de dikke bumpers, de sideskirts én de stoelen. Dat alles maakt dat ik mijn Saab als totaalpakket goed kan waarderen. Maar het mooiste aan de Saab vind ik eigenlijk de uitstraling. Ik rij erin omdat IK dat leuk vind en niet om te pronken. er ijn betere auto’s, snellere, zuinigere, maar ik kies er voor om me hierin te verplaatsen. Als liefhebber.
Dat pronken laat ik wel over aan de snelle jongens in de -al dan niet gehuurde- Ferrari’s die compleet met dikke zonnebril en geblondeerde golddigger naast zich keer op keer over het kruispunt in ons wonderschone dorp overkruipen. “Kan iedereen me wel goed zien? Anders rij ik nog wel een keer langs. en nog een keer”. Die types.
Beantwoord deze Lezersvraag en maak ons blij
Maar genoeg over mij, het is geen persoonlijk blogje hier. Het gaat om jou, de zeer gewaardeerde lezer van Autoblog. Wij willen weten waar jij blij van wordt als je naar je eigen auto kijkt.
Wat vind je het mooiste detail aan je auto? of ben je net als ik dol op het totaalplaatje? Laat het ons weten in de comments en overlaad ons met liefdesuitingen voor je eigen auto.
Veel plezier met mijmeren alvast!
Hubert zegt
Mijn Twingo 1 : Het concept monovolume uitgewerkt in een perfect uitgedacht voertuig met volop binnenruimte met beperkte buitenafmetingen.
Mijn Volvo 940 ; De uitstraling van no-nonsense onverzettelijkheid.
Robert zegt
De golvende lijnen die van voor tot achter over de flanken lopen van de Mazda 6.
kniesoor zegt
Het af fabriek leer in m’n nederige Opeltje, het zijaanzicht/de stance van de M4 en de met alcantara beklede racekuipen in het andere scheurijzer.
slowland zegt
Wat bedoel je dan met ‘mooi’??? Iets uiterlijks? Het design, of meer het gebruik? Wat hebben de designers er aan gedaan om het voertuig een complete beleving te geven?
Als ik naar mijn auto kijk, 2018 Chevrolet Silverado, dan vind ik de neus erg stoer, het chroom, de niet te grootte grill en de dubbele koplampen vind ik erg goed staan
Maar wat ik heel ‘mooi’ aan mijn Silverado vind, is dat Chevrolet en GMC er in geslaagd zijn om een werkpaard als dit te laten rijden als een luxe auto. En dat hebben ze heeeeel veeeeel beter voor elkaar dan Ford en RAM.
allesmetturbo zegt
Ik vind de nieuwste generatie RAM op luchtvering juist erg luxe overkomen qua rijbeleving. Goed als werkpaard maar ook erg comfortabel.
Nog nooit een silverado gereden, rijdt dit nog fijner? Ook altijd gaaf model gevonden
slowland zegt
In feite zijn de full-size pickups natuurlijk bedrijfsauto’s. Maar hier in Canada (en ook in de VS) worden ze ook als dagelijks vervoer gebruikt.
En ik heb ook een F150 en een RAM 1500 gehad. De RAM is wel een beetje een Redneck/Hillbilly auto.
Beide zijn meer gebouwd op het bedrijfs/vrachtwagen aspect en daardoor stugger geveerd, iets hogere cab en minder geluidsisolatie.
De Silverado en Sierra zijn meer gericht op comfort. Er wordt ook wel gezegd dat je er een golftas bij krijgt. Het zijn luxe paardjes, en worden minder gebruikt als bedrijfsauto. Onterecht, want mijn Silverado (6.2L V8 / 420PK) mag ook gewoon 10.000 kilo trekken. Maar dan met betere stoelen en betere geluidisolatie :)
René zegt
De kleur Volvo S60 T5 in fusion Red.
Traction Avant ’51 de oliegeur als hij lekker warm gedraaid is en de suicidedeuren voor.
shibby zegt
De kleur “Estoril Blue” op mijn F31
cloverleaf zegt
Misano blue op mijn Giulia😎
Johanneke zegt
Uiteraard de koplampen van de Galant 7g. En het reservewiel van de Primera.
marcel174 zegt
De bolling in de achterruit van mijn RCZ-R.
Blijft elke keer weer een genot om naar te kijken.
Vind ik dan….
drdre1 zegt
Grappig, dat vind ik ook bij die auto. Het geheel is ook niet slecht qua design, maar die bolling maakt ’t bijna futuristisch. 👍🏻
moveyourmind zegt
Helemaal mee eens, die ruit is echt heel fraai. Net als de chromen dakbogen. Vind het ook erg mooi dat hij er na al die jaren nog steeds uitziet alsof het een conceptmodel is om te laten zien welke kant het in de toekomst op zou kunnen gaan.
slowland zegt
Mee eens!
Heel mooi design aspect, en volledig in lijn met de rest van de auto, zonder dat het overheerst
tortuga zegt
Geen huidige auto, maar het dashboard van de is200. Klein compact sportief. Leek wel een cockpit
Johanneke zegt
Klokken van de is200 zijn net een luxe horloge. Echt prachtig.
De Meester zegt
Bij mijn Leon II: De verborgen deurgreep voor de achterportieren. Niet handig, wel geweldig mooi.
De ontwerper (Walter de’Silva) heeft dit trucje overigens ook geweldig mooi toegepast op de 5-deurs Alfa 147.
Hubert zegt
Zat in 1997 al op de Alfa 156.
Geen idee van wanneer de Seat Leon 2 is… (2005?)
neo1 zegt
MR2 ZZW30; je ziet ze weinig en het levert veel vragen en gespreksstof op. Blijft een aandacht trekkende auto.
Betrouwbaar. En leuk om mee te rijden !
moveyourmind zegt
Hier ook een 9-3 Aero, maar dan van het ‘nieuwe’ model uit 2004. Mooiste vind ik de kont, met zijn hooggeplaatse achterlichten, subtiele spoiler en de dikke uitlaatpijp.
En ik vind de stoffen kap heel fraai, de dakbogen zijn heel mooi gepositioneerd en de vorm sluit heel mooi aan op de vorm van de zijramen. Het heeft iets deftigs en oogt een tikje ouderwets. Het dak van de 9-3 in dit artikel lijkt er trouwens op.
nofxke zegt
Geluid als de VTEC inkickt 😄
Aon zegt
Ondergetekende heeft op het moment geen auto. Maar wat ik mooi vond aan mijn vorige auto – Golfje V 2.0 TDI r-line – is de kleur: zilver grijs. Achterbumper die je heel weinig ziet op een V. Het lederen R-line sportinterieur met steun voor de onderrug. Groot Navigatie met datakaart. Airco die het niet deed. Heb hem laten diagnoseren; kostte mij 100dh. Hele aardige gast. Hij naam ons mee in een van zijn wagens en dat was een fiat palio station met airco. We gingen ff naar onderdelen zoeken. Het moest een airco motor zijn. Hij wist waar hij moest zijn en we liepen binnen. Hij had hem al klaarstaan. FF afgetikt en weggelopen. Ik heb de auto heel ff gehad. Heb hem daarna verkocht.
z3cabby zegt
Ik denk dat je erbij geweest moet zijn, want er is niet echt een touw aan vast te knopen.
Ik begrijp dat je het interieur van de kapotte zilvergrijze aircomotor met navigatie en de golvende gast die jou een reserveonderdeel heeft verkocht erg mooi vindt nadat je daar geld voor kreeg toen jij het ook weer verkocht. Of zeau.
Aon zegt
Hahahaha, ondergetekende moest lachen om jouw reactie
Loek zegt
Bij mijn Golf V GTI ook de velgen: een simpel doch briljant design wat in mijn ogen de auto écht distantieert van een normale Golf. Ook hoe ze onder de auto vallen komt de stance echt ten goede, net even dikker dan een Golf.
Wat grappig is, want het andere mooiste aspect, een vrij grote, is juist hoe normaal hij eigenlijk is. Van buiten zie je enkel dat het een GTI is dankzij de grille en de badges. De tijd dat de dikste uitlaat-setup voor een Golf GTI een dubbele pijp links was. En de onderste helft van de bumpers zijn plastic. Als die meegespoten zijn zoals bij een Ed30 of Pirelli vind ik de Mk V dus helemaal geen fantastische auto.
Iets wat gewoon echt altijd tof blijft aan de GTI en waar ik ook veel complimenten over krijg van niet-autofanaten is het tartan-motief in de stoelen.
Johanneke zegt
Grappig hoe smaken verschillen, ik vind dat motief op de stoelen juist verschrikkelijk. Qua velgen geef ik je wel absoluut gelijk. Subtiel net wat dikker is altijd goed. Iets dat in de huidige trends met nepuitlaten en diffusers niet meer bestaat lijkt het wel.
Robert zegt
Ik heb die zwart plastic achterbumper onder de Golf V dus altijd verschrikkelijk gevonden, omdat dit er a) goedkoop uitziet en b) de kont optisch obesitas-dik maakt.
pomoek zegt
Van mijn vorige Volvo V70 XC de “stance”. De auto stond iets hoger op zijn bandjes en zag er daardoor prachtig uit. Van mijn huidige e46 kan ik erg genieten van het afwerkingsniveau. De auto is 20 jaar oud maar ziet er nog steeds uit als nieuw. Maar waar ik enorm van geniet is dat de koepel van de klokken dezelfde ronding heeft als het stuurwiel. Prachtig detail.
Tonnie zegt
Mijn Rover 600: het totaalplaatje. De uitstraling en het gevoel van die net-niet-Jaguar klopt als een bus. Groen met beige soort-van-leer, helemaal goed.
De Yaris van m’n vriendin: dat het ding het altijd goed doet en de km stand van +-23k km na 15 jaar.
Turbo S zegt
Het geluid.
Pallas zegt
De daklijn, de lijnen in de flank of de concave achterruit. Of misschien toch het dashboard? Moeilijk, bijna alles is mooi.
ukbob zegt
Front van de Z3!
Het is al een oud beestje, maar heb altijd weer een smile als ik het ding ergens parkeer.
drdre1 zegt
Leon 5F FR ST, het achtersteven en de velgen. MX5 NC, de “uitsnede” in het midden van de motorkap.
lekkerlinksrijden zegt
Het mooiste is het eigendomsbewijs dat op mijn naam staat
amphiby zegt
Ik vind het lastig om dit ‘mooi’ te omschrijven voor mijn Mondeo MK5 station, maar elke keer als ik die auto zie staan word ik blij. Hij is gewoon pretentieloos dik.
allesmetturbo zegt
Aan mijn vorige auto de m113k 5.4 v8 met kompressor, wat een geniaal lekker blok was dat.
Aan mijn huidige auto:
De voorkant en interieur van mn dodge ram 2019 DT.
Projectauto:
Lijnenspel van de E36, blijft een erg mooie wagen.
lecomte zegt
Ik vind de kleur Sunset Gold erg geslaagd op mijn Range Rover.
detroitv8 zegt
De kleur. Ik rij (als daily) een diep donker paarse Fiat 500. Deze kleur paars is alleen in bouwjaar 2013 als special geleverd dus nog eens “zeldzaam” ook.
hanselegans zegt
Het eenvoudige, hopelijk tijdloze, interieur van R8 (bouwjaar ‘22).
autoped zegt
Mijn blauwe Volvo V70 Ocean Race vanwege de vele zeil details die verwijzen naar de zeil wereld, zoals de zigzag stiksels in het meuibailr zoals ook zeilen gestikt worden, het blauwe VOR opstart logo op het centrale scherm, de silhouetten van veel masten op het dashboard, alsof je in een haven loopt, de unieke blauwe kleur en velgen en meer. Rijden doen Volvo’s niet zo scherp als ik zou willen, maar instappen in deze uitvoering geeft elke dag weer een glimlach op mijn gezicht
Arjen zegt
De neus van mijn BMW 3-serie cabrio (E46) met een M3 voorbumper en een aftermarket motorkap die is gebaseerd op die van de E92 M3 in Oxford Green. Met natuurlijk het geluid van de 6-in-lijn.
slikks zegt
De brede heupen van mijn RS4. Mooi geluid dat tegen de bergwanden afketst hier in Spanje.
koen0373 zegt
De Honda K20a in mijn Lotus Elise S1. Wat een genot!
bunnylebowski zegt
De hele rustig vormgegeven lijnen van de BMW F1x reeks. Krachtig getekend met agressieve lijn in de motorkap, maar héél rustig zonder vouwen, frutsels en een normale gril.
Verder specifiek voor mijn eigen auto: De luxury line. Geen m pakket, geen shadow line, maar klassiek, chique subtiel chroom en satijn raamomlijsting icm 19 inch, de perfecte maat. Staat erg goed bij de aparte kleur blauw (mediterranblau).
Oh ja en de klassieke zacht oranje teller verlichting van BMW. Heerlijk.
siebren zegt
Bij mij exact hetzelfde. Alleen dan een zwarte F31
PunicaOase zegt
De aflopende daklijn van onze MINI Clubman. De knallen uit de uitlaat in sportmodus. De teint rood in de halve maantjes in het achterlicht. De twee achterdeuren die je op afstand kan opendoen.
petachterstevoren zegt
De velgen en stance van mijn fiesta st. Net iets lager en breder dan origineel en daarmee is de auto net wat meer af.
Flutterbear zegt
Ford is wat mij betreft daar ook erg sterk in, zeker met een mooie set velgen. 20” onder mijn S-Max maakt de boel gewoon af.
drdre1 zegt
Helpt ook mee met het design dat het “gewicht” voorop zit, dus de lijnen lopen van hoog (achter) naar laag (voor), een goede stance maakt ’t dan nóg agressiever/mooier! :-D
Gele koplamp zegt
Alles, maar ja. Het is een 159 😉
Design_Driven zegt
Mijn 159: De brede heupen, lekkere dikke kont, en de “hoefijzer” wielen, de rode metertjes in het interieur.
Mijn 2011 Saab 9-5: Hoe de daklijn in de kofferbak loopt, de achterlichten en de aero wheels (hallo tesla!)
Mijn Land Rover Discovery II: Cool factor, mijn winch. De Mondial wielen met flinke banden.
Mijn XC90 (2010) Tijdloos design, achterkant is gewoon nog steeds netjes. Stoelen!
Dutch79 zegt
Het geluid van m’n atmosferische 6-in-lijn (E90 330i) is wel één van de ‘mooiste’ aspecten.
O plaat zegt
Mustang: geluid, coke bottel lijn op zij en de neus.
VW bus: uitstraling en zijn leger attributen.
cadillac: achterlichten en zetels. Al geef ik toe dat ik mij erger aan de panelgap in de onderste lijn aan de voordeuren.
herve11f zegt
Wat mij opvalt is dat er hier blijkbaar veel die anders commentaar hebben niets te zeggen hebben. Misschien rijden ze wel met een fiets?
BTW: De velgen van mijn IONIQ5 en het geluid van mijn Alfa QV
ljw87 zegt
De bonkige look van mijn L322 met spatlappen… en het geluid van die 4.2 supercharged
z3cabby zegt
Het alcantara frontpaneel van onze Lancia Y, de chrome voorruitstijl van de Z3, het logo in de gril van de JEEP Cherokee.
Estate_of_mind zegt
Werkelijk niks! Ik vind m misschien wel de lelijkste auto van de straat, maar hou toch van m, van haar, want we hebben de Auris Sportstourer liefkozend Carola genoemd. Dat ze nooit kapot gaat, dat waardeer ik erg aan haar, maan wat een lelijk mokkel zeg…
crashingduke zegt
😂
Willy500E zegt
Ik kan genieten van de afwerking, degelijke materialen, solide hoogwaardige gevoel. Helaas komt dit bij nieuwe (re) auto’s steeds minder voor. Als ik in een auto zit van 30 jaar oud en deze is in nieuwstaat dan besef je dat de glorie tijd van auto’s en emoties voorbij zijn.
Flutterbear zegt
De kleur van onze eGolf, net gewassen spat het blauw eraf.
anthwan zegt
De 3 liter compressor.
cloverleaf zegt
Het mooiste van mijn auto is dat die niet zo K.#.T werkt als de autoblog app!!
Het mooiste van mijn auto is de kleur…. En het italiaanse leder
melcon zegt
De prachtige kleur Malte Bleu i.c.m. de mooie klassieke lijnen van mijn Laguna 3 GT, de met alcantara beklede stoelen (wangen met leder) vind ik overigens ook erg mooi buiten dat ze erg fijn zitten.
Dutchdriftking zegt
Een gebroken velg?! Het gaat wel lekker met jou op autogebied… Het mooiste aan mijn 159 is natuurlijk de kleur. De Italiaanse schone komt nu eenmaal het beste uit in een knallende kleur, en dat is Rosso Competizione absoluut.
Design_Driven zegt
Dat is een prachtige kleur, ik heb de lang gezocht maar nooit de juiste gevonden.
banaan7 zegt
Ik vind het erg mooi dat mijn Hyundai i20 (2013) op de snelweg in staat is om 1 op 21/22 te rijden met zijn soepele/onverwoestbare viercilinder motor!
Zo kan ik als student toch nog relatief goedkoop autorijden.
Qua uiterlijk ben ik blij met het lederen stuurwiel en de LED dagrijverlichting. Verder niet heel spannend.
tjorque zegt
Dat hij start, rijdt en vlot optrekt. En een redelijk grote koffer heeft…
Daarmee is wel zowat alles benoemd 😝
faalhaas zegt
Niet zozeer mooi, maar meer de techniek.
Bijna onverwoestbare maar toch betaalbare techniek in een aerodynamisch en efficiënt jasje. Maar toch zeer praktisch en comfortabel, vorm volgt functie. Benzine, Elektra en LPG in 1 auto.
Naar alle uithoeken van Europa en zelfs Rusland. Liftkit erop voor de slechte wegen en Michelin crossclimates erop voor bijna alle omstandigheden.
Een Toyota Prius Wagon met 3ton op de teller.
MaartenD zegt
Het tijdloze stijlvolle design en de motor van mijn Granturismo S
rollingstoned zegt
Bella macchina! 🇮🇹
racerx zegt
Het profiel van de auto, onafhankelijk vanuit welke hoek je kijkt (BMW F11). Vind het nog steeds een ontzettend sterk ontwerp.
620henk zegt
Van de fiat coupe die ik gehad heb, de scherpe lijnen door de wielkast heen en de achterkant, heel eenvoudig maar het klopte gewoon!
Van de 990 superduke, het buizenframe en de standaard uitlaten onder de buddy. In combinatie met het puntige achterlicht is het een mooi rond stoer kontje.
bobinthebottle zegt
Het mooiste is dat mijn vrouw er niet in durft te rijden. Verder de soepele 6 in lijn en het totaal plaatje qua design en afwerking
dolledries zegt
Totaalbeeld van mijn S3 uit 2002. Origele staat. Vooral de uitgeklopte wielkasten met de Avusvelgen maken het af
Gulli zegt
Ik heb een eNiro en het mooiste vind ik het Apple Carplay scherm. Iets anders moois is dat er een 1-serie in bestelling staat.
Aon zegt
Ondergetekende heeft ook een groene bmw e36 cabrio gehad met alle opties. Ben met deze auto over de bekende plein (Jamaa el Fna) in Marrakech (Marokko) gereden. Ik vond alles mooi aan deze auto (de saffraan leder interieur bv). Alleen kreeg ik panne (Boze oog) met het electrische dak. 50 meter verder op laten repareren door een lasser en hij deed het weer…
jeffrey1808 zegt
De kleur (saffron pearl), de 5 cilinder turbo, en de mooie brede heupen. Fout! Het is een s60 t5:)
ArnoldH zegt
Momenteel heb ik geen auto, maar van mijn oude auto (Toyota MR2 SW20) vond ik het allermooiste de achterzijde. Het simpele strakke horizontale lijnenspel vind ik nog steeds uitzonderlijk mooi aan die auto. (Ik had een rode met zwarte paneel tussen de kouki achterlichten) Vind ik ook bij een S2000.
jokum zegt
Wat ik het mooiste vind aan mijn Volvo V70 uit 2006 is de rust. Alles voelt rustig. Nee, niet als een kart over een rotonde. Nee, niet als eerste weg bij het stoplicht. Een automaat die werkelijk alle overgebleven sportiviteit uit de auto haalt. Zelfs voor het invoegen op de snelweg moet mijn inschattingsvermogen toch even aan het werk om net even voor of toch maar achter iemand in te voegen. Maar er is rust.
Voorin hoor ik de turboloze 5 cilinder rustig zijn werk doen. En als ik dan op een lekker tempo over de snelweg rijd met mijn kleine achterin, de kofferbak vol met de complete inboedel, een muziekje aan en mijn vrouw naast mij kan ik ontspannen. Het gevoel dat het wel goed komt. En met bijna 4 ton op de klok en waarbij alleen de achter ruiterwisser het begeven heeft denk ik dat de Volvo ook denkt dat het wel goed komt.
Er zijn wat auto’s gekomen en gegaan maar zou met een brok in mijn keel afscheid nemen van de V70 mocht het ooit een keer zover komen.
crashingduke zegt
Om met de Supra te beginnen, de stoelen met geïntegreerde hoofdsteunen, de uitgeklopte spatborden, de functionele bult in de motorkap en het brede dashboard. Bij de Daimler zijn het de klassieke uitstraling, de spiegeling van het licht op de motorkap als je achter het stuur zit en de gebruikte materialen in het interieur.
R82 zegt
Het uiterlijk van mijn V60 T6. De kwaliteit van het interieur. Als ik voor de bandenwissel ben gegaan en de Huur XC40 kan inleveren dan ben ik blij dat ik in de V60 kan stappen. Maar ook het genot van de adaptive cruise control. Het genot van het vermogen, dat ook nog voldoende als de accu leeg is. En soms als het kind in mij naar boven komt de Launch Functie :) En dat op een volvo.
Zijn er dan ook minpunten? Jazeker achteraf liever een meer uitgesproken kleur dan zwart gehad. 3 maanden te vroeg besteld, anders had ik de 22KW accu gehad, 11 kw is net niet voldoende (ik stekker wel, afhankelijk van de stroomprijs). En toch wel de kleine technische euveltjes. Niet dat ze er vaak zijn, maar voor een Volvo in mijn ogen te vaak.
dijan zegt
Het totaal plaatje van mijn Audi A5 sportback in gothland green met 19 inch .
jaso013 zegt
De neus van mijn Kia ceed SW gt line. Met de 4 led lampjes aan beide kanten als dagrijverlichting. Ziet er imo erg sportief uit.
jasbelle zegt
Het algeme ontwerp van de auto en het geluid van de supercharger.
Mijn R53 is al 21 jaar oud, maar het blijft voor mij een van de meest geslaagde moderne “retro” designs tot nu toe.
karhengst zegt
Het profielbeeld van de Mercedes C Klasse W205: Fraaie, klassieke proporties met een lange motorkap en een relatief korte achterkant, wielen ver naar voren. Krachtige, dynamische lijnen zonder dat het te masculien werkt. Klassiek sportief in AMG-design (sideskirts), felblauw, zonder zwartpakket.
Na 7 jaar nog altijd niet op uitgekeken.
cossiekiller zegt
De voorkant van de CLS. Laag, breed en doet wat denken aan de 560 SEC uit de jaren ’80.
En dat het een chick-magnet is natuurlijk !
Groninger zegt
De geweldige kleur Misano Blau en de alcantara sportzetels. En natuurlijk de aandrijfassen aan de voorwielen van mijn BMW 1 serie.
Allison Burgers zegt
De ‘heupen’ boven de achterwielen van m’n EV6.
Wilms zegt
De ducktail van mijn 911 vind ik echt fantastisch.
Jagris zegt
De brede heupen van mijn C30, waarvan de lijnen al beginnen aan de voorkant. Daarnaast de hele achterkant an sich, die erg herkenbaar is omdat het op geen enkele andere auto lijkt. En het mooie scandinavisch ogende interieur, redelijk simplistisch, maar in mijn ogen erg mooi.
maxidyne zegt
Mijn auto’s: RS2: alles, het totaalplaatje is gewoon perfect in mijn ogen. De E46 330Ci: zelfde als de RS2, tijdloos mooie wagen. De R129 320: ook hetzelfde, erg chique uitstraling in het groen en rijdt echt formidabel. De Vivio AWD: word er altijd vrolijk van als ik hem zie staan, guitig modelletje. 60 km/h voelt aan als 120 km/h. Scheurt overal omheen, overheen en tussendoor. Ben zeer tevreden over m’n collectie!
bluebluered zegt
De combinatie heupen/spoiler op de GR86:
https://i.ibb.co/wCP5Wfz/hips.png
sabrerator zegt
Bij de Rover 200 BRM de knaloranje insert in de bumper, het knalrode leren interieur en het geluid van de 1.8 K-serie VVC als die flink wordt doorgetrokken.
Bij de MGF het heerlijke sturen en het absolute gevoel van controle.
Bij de Jaguar S-Type het aanzicht schuin van achter. De stance van die wagen en de iets uitgeklopte spatbordranden voor die net dat beetje extra doen voor de uitstraling. En het enorme comfort, de heerlijke motor en hoe het net zo ontspannen rijdt met 100 als 200 op de meter. En de onverstoorbare wegligging in lange bochten.
baserati zegt
De neus en de signature Gandini achter spatbord van m’n Shamal
bmw1cabrio zegt
Elk van de 700 paardjes die mij liefkozend over glooiende B wegen kattapulteren
intergrale zegt
De gehele lijn van de auto als mede de aërodynamica van een baksteen (Lancia Delta Integrale Evolution).
baserati zegt
Die zou ik er graag bij hebben.. in het Lord Blue . Toch maar eens de zoektocht herstarten
randy zegt
De zwart metallic en hoogglans gepolijste aluminium 18 inch Brisbane velgen onder mijn parelmoer witte Citroën DS4.
Was een pokke werk om te doen. Maar het resultaat mag er zijn al zeg ik het zelf
kaeser zegt
Zij aanzicht van mijn E30 cabrio waarbij alleen de vooruit uitsteekt en de rest plat is.
weekert zegt
Een oude Nissan Xtrail, niks bijzonders, maar met de bullbar en side bars is het wel een stoer ding. Hij wordt vrijwel nooit gewassen en zit door ons landelijk wonen onder de modder. Het mooiste eraan vind ik het hoge middelvinger gehalte als hij in de stadsjungle geparkeerd staat. Iedereen moet groener gaan rijden, ben ik het allemaal mee eens, we gebruiken de auto(‘s) dan ook beduidend minder dan voorheen en ga steeds vaker met de fiets, maar een klein beetje schoppen tegen de groene deugmaffia mag best…