Enco tilt de uitstoot op een hoger niveau. Letterlijk. Een beetje backfire en je kegelt zo die hinderlijk klevende brommerrijder van z’n fiets af. Met een Ferrari 458 kan je er ook beter niet achter gaan rijden.
Wederom een bekend recept: spatbordverbreders, grotere luchtinlaten in de bumper en sportuitlaatjes. Dit keer wel met een nieuwe invulling. Anders dan Lumma, G-Power of ASMA brengt ENCO de X6 niet te dicht naar het asfalt. Ze proberen zowaar een beetje ‘eenheid’ in het chaotische ontwerp te scheppen.
Voorlopig geen motor-tuning. De ENCO X6 kies je puur voor het uiterlijk. Het uiterlijk van een ‘normale’ BMW X6, over de X6M wordt niet gesproken. Waarschijnlijk zijn de onderdelen daar ook wel passend voor te krijgen.
Ook met de ‘sierlijke’ ENCO-tuning is de X6 nog een lomp geval. Zonder twijfel in het hokje ‘lelijk’ plaatsen lukt mij alleen niet. Uitstraling? Ik weet het niet, maar het is genoeg om aan te zetten tot omkijken en hysterisch proberen de camera van m’n telefoon op tijd aan te zetten als hij langs rijdt.
bom zegt
mooie achterkant
schnitzerken zegt
Haha, die uitlaten.. Enco heeft er niet veel van gebakken.. De gewone is zovele keren mooier..
thommie94 zegt
Schattig!
mikkeeey zegt
ik vind het wle wat hebben die uit laten
net of je in de circuit versie van de x6 zit
AQ zegt
kom op zeg, dit is toch gewoon afzichtelijk? Uitlaten doen me trouwens denken aan carrera gt
JRmiura zegt
ik vind hem wel vet
AudiQuatro zegt
Ik vind de X6 een gedurft, maar wel mooi model. Mooier zelfs dan de X5. De Q7 V12 vind ik nog mooier. Al kan ik niet ontkennen dat die best wel lomp is.
AMG Powerrr zegt
Dat is de 1e die mij wat doet. Kun je nagaan wat voor rotzooi de rest van die tuners fabriceert.
BmwMPower zegt
Ik ben fan van de X6.
Van deze niet.
Bart zegt
Die diffuser-achtige plaat achteraan is FOUT. Een diffuser is alleen geloofwaardig in combinatie met een vlakke onderzijde met venturi’s voor het grondeffect. Voor een SUV dus onzin. Verder bevalt het me wel.
spykerboy zegt
die kont is wel lekker maar zijn dat nou porsche logos in de velgen?? :O lijkt er in iedergeval wel erg van!
Alwood zegt
@spykerboy: lijkt er wel op, maar is het logo van ENCO Exclusive ;)
Svenska Aeroplan AB zegt
Mooie strakke achterkant!
Zowaar een ‘less is more’ X6…
De rest blijft crap overigens.
:D
Ralph zegt
Iets met een aap en een gouden ring…
Dimglor zegt
Is echt wel een mooie wagen.. Vooral die achterkant, met die uitlaatpijpjes…. prachtig :)
loco zegt
valt niet op hoor, linksvoor en linksachter smalle velgen :S
VeniVidiVici zegt
Hoofdstuk 1: Hoe verneuk je een BMW! :?
Dariush zegt
Exclusive ugly,,, BMW moet het recht hebben om dit soort autos afte pakken.. Dit is slecht voor BMW’s imago
DM zegt
Volkomen overbodig model wordt nog verder verprutst door amateurs die de beschikking hebben over mallenmaakapparatuur. Wat een armoe.
Stopwearingpants zegt
lelijk hok, vindt je dit niet en denk een japans logo ipv het bmw logo en het dringt tot je door, ik weet het
mpower zegt
nice nice maar slechte kleuren combinatie
RonnieD zegt
Hoe langer ik naar die X6 kijk, hoe meer ik ik hem (geen haar) ga waarderen.
Aquios zegt
Ach van een lelijke wagen is moeilijk iets lelijkers te maken. Toch proberen de tuners het steeds weer.
ralfcars zegt
Door de uitlaten zo dicht bij elkaar is helemaal de uitstraling van ‘dik’ weg. :L
GOD zegt
Gewoon een heerlijk bruut ding.
Lekker over the top en alles behalve saai.
Mbaas zegt
ik hou van grote auto’s, mag ook lomp en ordi zijn maar dit is gewoon lelijk
mb man zegt
Over een domme auto gesproken.Wat een misbaksel.Gat graven en dumpen maar!
meneersander zegt
Doe die uitlaten nog wat hoger.
janklaassen zegt
Die uitlaten moeten onderaan. niet pal onder de achterlichten!
mercedes zegt
2 verschillende achterbanden
Yilm0w zegt
wat lekker zeg. Omdat de uitlaten zo hoog zijn vallen ze juist meer op