Dat hebben ze daar listig gedaan en ze pakken er nog aandacht mee ook.
Niet zo heel gek gedaan door de PR-mensen van het merk uit Santa Agatha. Je weet dat er een nieuwe RWD versie van de Huracan EVO aankomt maar je wint nog even wat aan sympathie door net voor die bekendmaking ‘iets’ te doen met het uitlopende model.
Huracan RWD voor Bologna Airport
Midden december werd namelijk nog net een ‘nieuwe’ Lamborghini Huracan RWD ingezet op het vliegveld van Bologna. Zijn taak daar zal dezelfde zijn als die van zijn voorgangers want het is al weer de zesde samenwerking tussen het vliegveld en het in de buurt gelegen Lamborghini.
Echt rouwig hoeven ze op Bologna Airport niet te zijn. Natuurlijk ze moeten het doen met ‘maar’ 580 pk en gaan de 610 trappelende paardjes van de nieuwe Huracan EVO RWD aan hen voorbij. Maar wat ons betreft is het zekere een upgrade ten opzichte van de veel anoniemere grijze Huracan die ze vanaf juni tot hun beschikking hadden.
En als ze in dit tempo doorgaan dan rijden ze daar alsnog in rond juni van 2020. Misschien een keertje kiezen voor een Spyder dan? Ongetwijfeld met oordoppen.
Follow-Me uitmonstering
Wat de ‘Follow-Me’ Lambo precies gaat doen? Hij gaat voor vliegtuigen uit rijden bij het taxiën. Wat er verder is aangepast? Je zal niet opkijken van het feit dat hij een radio heeft gekregen om in contact te kunnen blijven met de verkeerstoren. Daarnaast heeft hij een lichtbalk op het dak, ‘Follow-me’ stickers en vooral een erg oranje uiterlijk met opvallende striping. Ongetwijfeld wordt de auto ook voorzien van gebronsde Italiaan met te dure designerbril.
sander1980 zegt
Wel slim. Een beetje piloot is uiteraard potentiële klant voor zo’n dolle stier. ?
bischero zegt
@sander1980: op BLQ landen steeds meer budget carriers, weinig Transavia of Ryanair piloten die schuldenvrij zij voor hun 40e laat staan deze bella kunnen veroorloven. De tijden van €500k salarissen van Jumbojet piloten zijn long-gone..
mashell zegt
@bischero: dat hebben piloten en Tesla rijders gemeen: de auto pilot maakt meer kapot dan je lief is…
Overigens zou ik verwachten dat de piloten die zulke city hoppers vliegen meer verdienen dan degenen die trans atlantisch vliegen, meer starts en landingen en dus hogere moeilijkheidsgraad.
bischero zegt
@mashell: dat landen gaat vaak op automatische piloot (grotere luchthavens) maar de intercontinentale vluchten zijn belastender door tijdsverschillen en langere tijden van huis. Maar de grote bedragen zijn verleden tijd.
3246cm252kw zegt
@sander1980: zo veel verdienen die niet hoor ? er zitten er heus wel wat tussen maar de meeste zijn toch gewoon omhoog gevallen buschauffeurs…
kenner zegt
@3246cm252kw: laat ze inderdaad maar niet omlaag vallen
rogierio zegt
Wat is er toch aan de hand met de app? Geen foto’s in de feed, en in een artikel staan de foto’s klein en met rare bullets ervoor..
tenaci zegt
@rogierio: Same here!
Nerekop zegt
@rogierio: +1 :(
tortuga zegt
@rogierio: Ze zijn er mee bezig met comments van andere artikelen te lezen
knapzuur zegt
@rogierio: …waar app je het over?
sportevo zegt
@rogierio: hier ook. Inmiddels wel weer de afbeelding terug in het overzicht maar nu weer bullets bij de foto’s in de artikelen.
mashell zegt
Schiphol zou voor electrische auto’s kiezen, want ze zijn immers zo milieu bewust…
hotze zegt
@mashell: dat zet zoden aan de dijk… Moet je eens gaan snuffelen op lang-parkeren, wat een stankwereld.
Dutchdriftking zegt
Lijkt mij toch heerlijk! Even voor het vliegtuig uitrijden en daarna over de landingsbaan met een Lamborghini vol gas terug vlammen! Af en toe een klein driftje neerleggen want het is tenslotte een achterwiel-aangedreven model, volgens mij heb ik mijn droombaan gevonden…