De 28-jarige aanvaller van Real Madrid zit er warmpjes bij, zoveel is duidelijk. Zijn verzameling met auto’s is fors en naar het schijnt is één van zijn laatste aanwinsten een LaFerrari. Wellicht dat deze toegetakelde Cayenne daarom plaats moest maken.
Laat het maar aan CR over om alle vooroordelen omtrent voetballers en auto’s te bevestigen, want wat is deze Cayenne Turbo uit 2011 toch een schofterig dik apparaat. Vul voor jezelf in of dat positief of negatief is.
Naast een set vijfspaaks gigavelgen is de auto omhuld in een koolstofvezel bodykit die aan alle kanten uitzwenkt. Daarnaast claimt de verkopende partij, Super Garage uit Marbella, dat de 4,5-liter V8 is opgepompt tot 720 pk. Nét even meer dan zijn Aventador.
De nieuwprijs lag op 400.000 euro (zozo Mansory, jullie durven), twee jaar later en met 37500 km op de klok hangt er een vraagprijs van 245.000 aan. De tweekleurige kinderverschrikker, met opvallend weinig haarproducthouders in het interieur, is af te halen op JamesEdition.com.
Typisch een voorbeeld van een voetballers auto.. Haha
Kunnen die remschijven niet groter voor dat geld?
@Uiteraard:
Op een bepaald punt helpt een nog krachtigere reminstallatie niet meer want zijn je banden de beperkende factor.
@StijnB: Klopt, Maar dit is echt niet de maximum. Want een standaard Cayenne Turbo (S) heeft toch echt grotere en vooral ook keramische remschijven….
@baars1992: Ze zien er waarschijnlijk zo klein uit omdat de velgen absurd groot zijn.
@fejjie: Deels waar, maar dat neemt niet weg dat de duurste schijven bij Porsche’s altijd van een andere samenstelling zijn de hier afgebeelde. Daarnaast ben ik ervan overtuigd dat ik bij de Panamera Turbo S normaliter grotere aantref! Waar deze net zo goed als de Cayenne (mogelijk) ook enorme velgen draagt.
@Uiteraard: Dat begrijpt meneer Ronaldo toch helemaal niet… hij wilt gewoon een gave bak. Of ‘ie uberhaupt remt zal hem een worst wezen.
De lijnen van het voetbalveld zijn al in het interieur verwerkt.
Een afschrijving van ruim 4 euro per kilometer, dan wordt zo’n potje gel uit de aanbieding van de Kruidvat toch nog best duur…
@escort77: Veel meer. Dit is verkoopprijs. Inkoop zit ie daar zeker flink onder.
is het geen 4.8 ipv 4.5 liter.
@jeanclaude: jazeker. Alleen de eerste generatie had een 4,5-liter V8, de tweede en derde generatie hebben de 4,8-liter versie.
Wa een lelijkerd zeg.. Alles wat zwart is in de kleur spuiten lijkt me echt veel rustiger en mooier.
Pffff pure wansmaak, maar ach wat verwacht je anders van die totaal hersenloze voetballers.
Goede smaak is niet te koop zo blijkt maar weer.
Grappig een auto met een vissebek.
Dat is inderdaad wel een ex-Porsche…