
In de aanloop naar zijn onthulling hier in Genève, werd er al veel gespeculeerd of de Koenigsegg CCX opgewassen zal zijn tegen de Bugatti Veyron. Het antwoord was al bekend, dit is “Nee”. Maar wanneer we naar de prestaties afzetten tegen de prijs, dan zijn de rollen meer dan omgedraaid. Hoe het ook zij, de CCX is een prachtige wagen…
Wat kost dit karretje eigenlijk?
zoals ik al verschillende weken zeg
ik vind dat er niks speciaals aan is
nou moet je je ogen op doen verschil is te groot uiterlijk en interior achterkant bumpers velgen enzo
je hebt gelijk
maar de velgen zijn nu te groot
de zetels zijn veranderd
een voorspoiler om sneeuw mee te ruimen(komt goed vanpas momenteel)
en een ruitenwisser die in het middel van je vooruit staat
blijft een sick ding, want je kan er donders hard mee ;)
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen de CCX en de CCR?
Ze hebben allebij ongeveer dezelfde specs maar de CCR is al langer op de markt. Is de CCX niets meer als een CCR voor de Amerikaanse markt.
zoals ik op het vorige onderwer over de CCX al had toegevoegd ““It was not designed to break another set of records as was heavily speculated in the build up to the show, but instead is aimed specifically at the world’s biggest market; the United States. Based off the CCR, it has a modified nose and rear end to comply with America’s stricter impact regulations. The most remarkable feat can be found under the engine cover. The engine was modified to accept lower octane fuel without the loss of power. The electronics are also upgraded to a fully digital system, which is devoid of physical fuses.”
Thanks, waarom zit iedereen dan te zeggen dat het een aanval op de veyron is als hij eigenlijk al langer op de markt is???
ik vond de CCR al mooi, maar deze is nog mooier :|
komt nog lang niet in de buurt van de Spyker C8 Laviolette
maar het schiet al op
het mooiste van koenigsegg vind ik die prachtige deuren
maar bij deze CCX mogen de donkere koplampen er ook wel zijn ;)
Deze wagen is gewoon af! In al die tests en confrontaties uit automagazines komen meestal alleen maar supercars zoals de Enzo, SLR, Zonda,… voor terwijl deze prachtige wagen er zeker en vast mee kan geconfronteerd worden.
Het leukste aan die Koenigsegg’s vind ik nog altijd die enorm leuke deuren, prachtig concept!
Een plaatje is het zeker, maar wel jammer dat ie de veron niet heeft ingehaald.
wie heeft eigenlijk het importeursschap voor de BeNeLux?
in top gear zeiden ze dat hij 400.000 pond koste in dat is ongeveer 600.000 euro
deze schoonheid kost maarliefst 450,000 €
misschien technisch wonder, maar design van niks…
ik snap niet dat dit een auto moet zijn hij is prachtig
alleen jammer dat hij zoon domme naam heeft
wist je dat hij van binnen een rommel auto is
geef mij maar de buggati veyron
daar weet ik geen minpuntje bij te verzinnen!