• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Kies maar: LaFerrari FXX K vs McLaren P1 GTR

Auteur: ricardo, gepost 5 december 2014 om 12:12 – 84 Reacties

" title=


LaFerrari sluit het jaar puik af met een heftig bespoilerde en opgevoerde trackversie van de LaFerrari, die recht tegenover de P1 GTR van McLaren komt te staan. Maar welke van deze twee trackgoden wil je eigenlijk het liefst?

De vergelijking is op basis van alleen specs niet helemaal eerlijk te maken, want aan de P1 GTR hangt nog steeds het conceptlabel. Wie weet wat ze Woking – bij de afdeling McLaren Special Operations, om precies te zijn – nog gaan veranderen aan de definitieve versie nu de FXX K uit z’n kooi is. Wat we voorlopig weten is dat de 3,8 liter V8 met twee turbo’s en elektromotor voortaan 736 kW levert, wat zich vertaalt naar 1002 pk. Een klapje meer dan de 916 paarden in de reguliere P1.

De curbstonelikker van McLaren ziet er aan de buitenkant nog gewelddadiger uit. Aan de voorkant nam de spoorbreedte met 8 cm toe en hij kreeg een bodykit om de luchtstromen nog efficiënter langs de auto te geleiden. Iets dat aan de achterkant tot uiting komt in een absurd grote spoiler met een Drag Reduction System (DRS). De racer werd ontdaan van zijn hoogteverstelling en dichter bij het asfalt gelegd. Ook staat ‘ie op slicks van Pirelli.

Het interieur is een waar carbonfiberfestijn geworden. Echt, álles is ervan gemaakt. Op het sportstuur vinden we een aantal knoppen voor onder meer de DRS, regenmodus, en de flashfunctie (inhaalpret) terug. Eentje kopen? Zorg eerst dat je een reguliere P1 op naam hebt staan, anders kom je niet in aanmerking voor het 2,4 miljoen euro kostende McLaren P1 GTR programma, waarbij je raceles, een op maat gemaakt fitnessprogramma, een meeting met Design Director Frank Stephenson, en exclusieve toegang tot McLarens racesimulator krijgt.

McLaren P1 GTR interieur

Ferrari FXX K

Dan de Italiaan met een naam die op een gecensureerd scheldwoord lijkt. Daarvan weten we al wel alle specs. Het twaalfcilinder-hart is 6262 cc groot en levert 137 pk per liter. Samen met de 140 Kw (190 pk) sterke elektromotor komt het totale vermogen uit op 1050 pk. Een strategische en psychische voorsprong op de iets minder krachtige P1 GTR, zo slim zijn ze wel in Maranello. Verder belangrijk om te weten: de FXX K heeft nieuwe nokkenassen, de hydraulisch klepstoters werden vervangen door mechanische, er zitten nieuwe inlaatspruitstukken op en, veruit het allerbelangrijkste, iedere vorm van demping werd uit de uitlaatlijn gesloopt. Zo horen we het graag.

De gelukkige Ferraristen die met de FXX K aan de slag mogen, krijgen op het sportstuurtje vier standen op de Manettino-knop voorgeschoteld. Qualify, voor maximale prestaties voor een paar ronden; Long Run, om prestaties te optimaliseren; Manual Boost, voor het direct leveren van álle aandrijfkracht; en Fast Charge, voor het snel opnieuw opladen van de accu van de auto.

We weten alleen nog niet hoe snel de bruut bespoilerde Ferrari is [update – nu wel], maar afgaande op de 345 mm brede Pirelli-slicks – die over sensoren beschikken om de acceleratie te meten – en het koppel (“meer dan 900 Nm”) dan al vrij snel beschikbaar is, schatten we de 0-100-sprinttijd ver onder de 3 seconden. De prijs? Ver boven de €2 miljoen.

Nu, met deze info op zak, wordt aan jouw gevraagd een keuze te maken. Je bent namelijk al binnen, hebt zowel de reguliere LaFerrari als de P1 in de verwarmde garage staan, raakt uitgekeken op dat Bilzerian-leventje, en wilt nu maximaal trackdays gaan bezoeken in iets rete-exclusiefs: wat kies je?


Ook interessant!

  • Koop de allereerste McLaren P1
  • Video: Ferrari V12 klinkt hemels!
  • P1 GTR en Chiron maken de Maasvlakte onveilig
  • Video - verwen je oren met een Ferrari FXX K op Mugello

Nieuwste artikelen

  • Max Verstappen gaat echt voor Mercedes
  • Dit zijn de hoogtes van de boetes in 2026 (snelheid, telefoon, parkeren)
  • Video: Met een motor van de trap rijden
  • Hierom worden auto’s in 2026 nog duurder
FacebookTweetPinLinkedIn

Ferrari, fxx-k, gtr, laferrari, McLaren, P1

Vorig bericht: « Volgende Audi Q7 wordt eerste VAG diesel plug-inhybride
Volgend bericht: Vijf Range Rovers voor nieuwe Bond-film Spectre gestolen »

Lees Interacties

Reacties

  1. trustmeiamanengineer zegt

    5 december 2014 om 12:16

    FXX K natuurlijk! Meer cilinders is altijd beter!

    Login om te reageren
  2. papa zegt

    5 december 2014 om 12:18

    De fuck voor mij… no brainer

    Login om te reageren
  3. ej20g zegt

    5 december 2014 om 12:19

    De P1 GTR. Om de simpele reden dat ik niks met Ferrari’s heb, al is deze FXX K toch wel erg dik.

    Login om te reageren
  4. bfvo zegt

    5 december 2014 om 12:20

    Doet u maar een GTR

    Login om te reageren
    • lowbird zegt

      5 december 2014 om 13:33

      @bfvo: Bravo, origineel.

      Login om te reageren
  5. VantageR zegt

    5 december 2014 om 12:20

    Meest nutteloze auto’s ooit, maar als ik dan toch moet kiezen: De McLaren.

    Login om te reageren
    • prootuning zegt

      5 december 2014 om 13:26

      @VantageR: ja, boodschappen ermee doen gaat zo lastig he?

      Login om te reageren
      • dirkiii zegt

        5 december 2014 om 16:49

        @prootuning: moet je hem naar olsson brengen die leggen er wel een dakkoffer op

        Login om te reageren
      • VantageR zegt

        6 december 2014 om 11:57

        @prootuning: Onder andere, ja. Al is het maar, omdat je er uberhaubt de weg niet mee op mag.

        Login om te reageren
  6. Carreza zegt

    5 december 2014 om 12:20

    De Mclaren P1 GTR natuurlijk!

    … Zo, en nu ga ik het artikel lezen.

    Login om te reageren
  7. ndrcars zegt

    5 december 2014 om 12:21

    LaFerrari, Alleen al voor het geluid

    Login om te reageren
  8. jorden zegt

    5 december 2014 om 12:21

    Ik ga voor de V12. Looks doen er voor mij niet toe in de deze klasse. Vind ze beide lekker ogen.

    Login om te reageren
  9. clarkson zegt

    5 december 2014 om 12:22

    Alleen al voor het geluid zou ik voor de Ferrari gaan. Maar denk aan de entourage eromheen bij een Ferrari track day

    Login om te reageren
  10. BmwMPower zegt

    5 december 2014 om 12:24

    [X] Pagani Zonda R.

    Login om te reageren
    • gieltj zegt

      5 december 2014 om 13:14

      @BmwMPower: heb je geen F**K aan! Is geen trackday speeltje tenzij je een prive circuit hebt

      Login om te reageren
  11. 458spideritalia zegt

    5 december 2014 om 12:26

    Nu moet ik toch wel voor de P1 gaan…

    Login om te reageren
  12. Sracerr zegt

    5 december 2014 om 12:26

    McLaren: Geen S#x! Ferrari: Wel S#x, it is as simple as that!.

    Login om te reageren
  13. Sracerr zegt

    5 december 2014 om 12:27

    wie keurt goed en af? ik wil een pers. onderhoud met deze club!

    Login om te reageren
  14. michielleendert zegt

    5 december 2014 om 12:28

    de laffe ari. Maar een moeilijke keuze

    Login om te reageren
  15. Senne zegt

    5 december 2014 om 12:29

    Geen van beide…

    Login om te reageren
    • jessetje zegt

      5 december 2014 om 16:16

      @senne: Welke dan wel als ik vragen mag?

      Login om te reageren
      • Senne zegt

        5 december 2014 om 17:22

        @jessetje: Geen enkele onbereikbare gecomputeriseerde hyper hybride…
        Liever een wat oudere, tragere auto die minstens zoveel rijplezier geeft.
        Denk aan een Donkervoort D8, 1e type Lotus Elise met Honda K20 motor, e30 M3 met S54 motor, Opel Speedster turbo, Z3 M Coupé etc.

        Login om te reageren
  16. sydney zegt

    5 december 2014 om 12:29

    FXX K uiteraard, en ik hoef ‘m niet meteen.Eerst even naar EDO Competition om dat ding straatlegaal te laten maken graag.Dank U.

    Login om te reageren
    • thierryvth zegt

      5 december 2014 om 12:52

      @sydney: ik dacht dat Edo van een straat versie een (F)XX maakt en niet andersom of klopt dat niet ?

      Login om te reageren
      • sydney zegt

        5 december 2014 om 14:34

        @thierryvth: Ze kunnen een (Enzo)FXX (ZXX) en Maserati MC12 Corsa inderdaad ombouwen tot een straatlegale auto.Zal denk ik dus ook met de LaFerrari FXX K wel gaan gebeuren.

        Login om te reageren
        • thierryvth zegt

          5 december 2014 om 14:53

          @sydney: ik bedoel, zover ik weet is er 1 edo comp ZXX en dat is een tot XX omgebouwde enzo en niet een FXX die straat legaal is gemaakt

          Login om te reageren
          • sydney zegt

            5 december 2014 om 18:05

            @thierryvth: Ah, die (gele) ZXX is inderdaad een omgebouwe Enzo.Er zijn echter wel degelijke straatlegale FXXen.

            Login om te reageren
            • rolov zegt

              6 december 2014 om 14:26

              @sydney: iig een op engels kenteken.

              Login om te reageren
  17. 123bat zegt

    5 december 2014 om 12:31

    P1 alstublieft. Schiet me maar af @tdu2zonda en @kets haha

    Login om te reageren
  18. ferrarif40 zegt

    5 december 2014 om 12:33

    Sowieso de P1 GTR!

    Login om te reageren
  19. styns zegt

    5 december 2014 om 12:34

    Ferrari. Altijd.

    Login om te reageren
  20. edgaar zegt

    5 december 2014 om 12:35

    P1 sowieso!

    Login om te reageren
  21. kapiteinaudi zegt

    5 december 2014 om 12:36

    Toch maar de Ferrari. Want V12. Hoewel ik de P1 wel mooier vind.

    Login om te reageren
  22. Michiel1 zegt

    5 december 2014 om 12:38

    Doe mij maar een ‘oude’ McLaren F1 gtr of een Paganini Zonda R. Veel bruter!

    Login om te reageren
  23. carshotsnl zegt

    5 december 2014 om 12:46

    P1: mooier en je mag wèl zelf bepalen op welk circuit je ermee rijdt. Ik wordt soms een beetje moe van die bemoeizucht van Ferrari. Je hebt er toch voor betaald?

    Login om te reageren
    • thierryvth zegt

      5 december 2014 om 12:50

      @carshotsnl: Je mag ook bij Ferrari doen met je (F)XX wat je wil, hij mag ook mee naar huis, het idee dat Ferrari bepaald waar en wanneer je er mee mag rijden is niet juist,ook wel broodje aap genoemd

      Login om te reageren
      • carshotsnl zegt

        5 december 2014 om 13:37

        @thierryvth: http://www.telegraaf.nl/autovisie/autovisie_nieuws/ferrari/23403868/__Ferrari_s_nieuwste_onbereikbare_circuitspeeltje__FXX_K__.html

        Deze link vermeldt toch wat anders

        Login om te reageren
        • thierryvth zegt

          5 december 2014 om 14:50

          @carshotsnl: ja ik kan nog 100 links geven met die onzin, het is nog steeds niet waar. Interview in TopGear magazine met toenmalig Ferrari baas die daar expliciet op in is gegaan en dat verhaal ontkracht heeft. Duitse Auto en Motorsport heeft het ook al eens uitgezocht (by far het beste auto magazine) en dan hebben we nog de foto’s en video’s van FXX’n thuis en op verschillende circuits (alleen zonder ferrari team).
          Dat de meeste de FXX bij ferrari laten en gebruik maken van de dagen die ferrari pland dat klopt maar het moet niet, je mag hem ook ophalen en in de fik steken.

          Login om te reageren
        • dunhozzie zegt

          5 december 2014 om 15:30

          @carshotsnl: de Telegraaf? Serieus?

          Login om te reageren
          • tupperware zegt

            5 december 2014 om 15:38

            @dunhozzie:
            Toch ben ik geneigd zelfs de Televaag serieuzer te nemen dan die snoeshaan die alles af fakkelt waar geen steigerend paardje op staat..
            Lees zijn uiterst objectieve reacties eens als het over Koeniggsegg gaat, geloof mij, je rolt van je stoel..

            Login om te reageren
            • dunhozzie zegt

              5 december 2014 om 16:12

              @tupperware: Ok dat je het boven bepaalde andere bronnen stelt kan ik me iets bij voorstellen. Maar de telegraaf serieus nemen kan ik iig niet.

              Login om te reageren
              • dunhozzie zegt

                5 december 2014 om 16:17

                @dunhozzie: http://corseclienti.ferrari.com/2014en/championship-type/xx-programmes/ Citaat: “…The owners can also use their cars in private sessions on various tracks and, if they wish, the cars can be left at Maranello and delivered to each event by Ferrari transportation….”

              • tupperware zegt

                5 december 2014 om 16:48

                @dunhozzie:
                Qua autonieuws is Televaag Autovisie, ooit een toonaangevend blad in ons landje..

            • jaapiyo zegt

              5 december 2014 om 17:15

              @tupperware: Welke snoeshaan bedoel je? Ik moet zeggen dat ik vanuit wat meer hoeken toch wel wat negatieve dingen gehoord heb over Koenigsegg, er was ook een ‘segg koper die wat pagina’s op een forum heeft volgespamd over de voor hem teleurstellende ervaring met (het kopen van) een Koenigsegg en de afhandeling van de problemen die er waren. Moet wel zeggen het leek me geen sympathieke gozer maar desalniettemin…

              Er wordt ook veel gespeculeerd over de financiële situatie van het bedrijf en over of Christian von Koenigsegg nog wel de eigenaar is en of ‘ie wel een toffe peer is.

              Ik zou zelf in ieder geval naar Pagani gaan of toch voor de laffe/918 en vooruit, de P1 (hoewel veel mensen die een van die wagens kunnen kopen ze meestal allemaal kunnen kopen). Van de ‘segg vind ik eigenlijk alleen het deurmechanisme echt hip, de rest is wel ok maar kan je elders beter krijgen IMO.

              Login om te reageren
          • carshotsnl zegt

            5 december 2014 om 16:14

            @dunhozzie: ik kan je nog een aantal linkjes geven hoor. Deze bijvoorbeeld: http://www.telegraaf.nl/autovisie/autovisie_nieuws/ferrari/23403868/__Ferrari_s_nieuwste_onbereikbare_circuitspeeltje__FXX_K__.html

            Verder zeggen Ferrari FXX’en uit het verleden nog niet alles over de huidige FXX K

            Login om te reageren
            • dunhozzie zegt

              5 december 2014 om 16:20

              @carshotsnl: Dat laatste kan ik je alleen maar gelijk geven, ze hoeven de regels van het programma absoluut niet hetzelfde te houden. Dus wat ze met deze doen – wie zal het zeggen. Echter, ik geloof dat de link op het Ferrari domein over het (huidige?) programma een beter indicatie is dan de telegraaf/autovisie, maar ieder zijn eigen mening,

              Login om te reageren
            • rolov zegt

              6 december 2014 om 08:43

              @carshotsnl: hoe verklaar je dat schumi hem thuis Had staan? En er een op Brits kenteken staat? Dunhozzie heeft gelijk. wat jij zegt Was het verhaal maar in praktijk Was het anders.

              Login om te reageren
  24. Arnoud zegt

    5 december 2014 om 12:46

    De Ferrari. Vanwege de hogere pedigree.

    Login om te reageren
  25. tupperware zegt

    5 december 2014 om 12:49

    Beide auto´s hebben ruimschoots genoeg vermogen om mij naar de eeuwige jachtvelden te helpen.
    Daar ik daar graag in stijl wil arriveren, kies ik voor de P1 GTR..

    Login om te reageren
  26. gregorius zegt

    5 december 2014 om 12:57

    Als ik zover was, zou ik de Ferrari nemen met de trackdays erbij: beiden zullen ene unieke ervaring zijn, maar bij Ferrari zullen interessantere oude bazen met geld rondlopen waar nog lekker mee te netwerken is. Meer een paar opdrachtjes heb je zo die 2 mio weer teurg verdient!

    Login om te reageren
  27. Edge zegt

    5 december 2014 om 13:02

    Ferrari natuurlijk!
    (hoewel ik ook geen nee tegen de P1 GTR zou zeggen als die me aangeboden zou worden)

    Login om te reageren
  28. jaapiyo zegt

    5 december 2014 om 13:11

    FXX K, hoewel ik wel vind dat de relatieve vooruitgang van gewone P1 naar GTR groter is dan die van LaF naar FXX K. Maar ja, ik heb niet zoveel met McLaren en als ik er dan een zou willen dan spreekt die F1 GTR op de plaatjes met atmosferische BMW V12 me veel meer aan dan de P1.

    Login om te reageren
  29. biohazardracer zegt

    5 december 2014 om 13:12

    Poooooeeee! Lastige keuze…hmmmm beide zijn goddelijke track speeltjes. De look van de P1 GTR doet het toch voor mij en ik vind die V8 zo bruut klinken. Helaas Ferrari volgende keer beter.

    Login om te reageren
  30. gieltj zegt

    5 december 2014 om 13:12

    F**K wat een keuze :/ maar ben bang dat m’n keuze niet gemaakt kan worden. Dus dan maar beide

    Login om te reageren
    • BmwMPower zegt

      5 december 2014 om 14:16

      @gieltj: Doe eens normaal, je praat hier alsof je serieus een keuze moet maken.

      Login om te reageren
      • deniropacino zegt

        5 december 2014 om 14:23

        @BmwMPower: Weten wij veel misschien houdt er iemand van autoblog een pistool tegen zijn kop :)

        Login om te reageren
  31. sergio72 zegt

    5 december 2014 om 13:15

    Laferrari FXX op geel kenteken!

    Login om te reageren
  32. razzie zegt

    5 december 2014 om 13:16

    De Ferrari. Bij keuze tussen een reguliere P1 en LaF zou ik de P1 kiezen, maar ik vind de P1 GTR hier toch teveel race ombouw en de LaF is toch meer “out of the box”.

    Login om te reageren
  33. E34M5Touring zegt

    5 december 2014 om 13:21

    LaFerrari natuurlijk. Vind ik vele malen mooier en V12!!!

    Login om te reageren
  34. FB_1043467391 zegt

    5 december 2014 om 13:27

    Dat we V8 van de P1 nagenoeg exact hetzelfde is als in de mp4-12c en de 650s stoort me toch een beetje. Het voelt bij mij meer aan als een exclusieve mp4-12c. Hij ziet er wel heel goed uit en er zit een elektromotor bij maar dat vind ik niet genoeg voor een auto van +1miljoen.

    Login om te reageren
  35. berlinetta zegt

    5 december 2014 om 13:30

    Atmosferische V12 of Turbo-V8. Makkelijke keus.

    Login om te reageren
  36. mrcarfreak zegt

    5 december 2014 om 13:51

    P1 gtr

    Login om te reageren
  37. deniropacino zegt

    5 december 2014 om 13:55

    Gelukkig staat de Porsche 918 er niet tussen, anders zou het nog moeilijker worden om een keuze te maken.
    Met een heel klein verschil zeg ik de P1 GTR, maar dit zijn 3 auto’s die gewoon heel dicht bij elkaar liggen.
    Als ik heel eerlijk mag zijn; heb ik liever een Pagani Zonda Cinque Roadster/ Huayra mag ook of een Koenigsegg Agera R :) , maar de Porsche 918 en P1 schurken hier heel dicht tegen aan.

    Login om te reageren
  38. bullzeyersn zegt

    5 december 2014 om 15:50

    Als je toch echt binnen bent.. Doe ze beide maar. Koop er gelijk een circuit bij. Mogen jullie van AB gelijk een testdagen doen

    Login om te reageren
  39. michel83 zegt

    5 december 2014 om 15:52

    Ferrari laferrari FXX K zo dik

    Login om te reageren
  40. mmot05 zegt

    5 december 2014 om 16:22

    Ik ga voor de FXX K, de andere is geen Ferrari

    Login om te reageren
  41. dirkiii zegt

    5 december 2014 om 16:55

    Geen van beide ik rijd me dood in zo’n ding

    Login om te reageren
  42. henkhupelschoten zegt

    5 december 2014 om 17:00

    Pagani zonda revolucion ofzo of liever een clk gtr, maar tussen deze 2 de McLaren, ik denk dat die mclaren het er beter vanaf gaat brengen dan de ferrari maar goed mij maakt het eigenlijk geen worst uit.

    Login om te reageren
    • henkhupelschoten zegt

      5 december 2014 om 17:06

      @henkhupelschoten: of een lotec C1000, mc12 corsa of naar bugatti gaan kijken of je er eentje kunt laten ombouwen tot track only….

      Login om te reageren
  43. thedammer zegt

    5 december 2014 om 17:05

    Ik zal persoonlijk op zo’n versie van de porsche 918 wachten

    Login om te reageren
  44. jrmpower24 zegt

    5 december 2014 om 17:18

    Hoewel de LaFerrari is geweldig is,
    De P1 zonder twijfel.

    Login om te reageren
  45. lambo4all zegt

    5 december 2014 om 19:01

    doe maar atmosferische v12 voor mij. de LaF dus.

    Login om te reageren
  46. v60polestar zegt

    5 december 2014 om 19:40

    Ik zou een koeningsegg one-1/agera R doen!!

    Login om te reageren
  47. tjorque zegt

    5 december 2014 om 19:43

    p1 zonder twijfel, ik moet de capsones van ferrari niet…

    Login om te reageren
  48. lamborgini zegt

    5 december 2014 om 20:51

    Ik zeg ook McLaren P1 GTR.

    Login om te reageren
  49. bietje zegt

    5 december 2014 om 22:40

    Ik vind de Ferrari 458 (en afgeleiden zoals bijv de SP12 EC) één van de mooiste ontwerpen sinds de 288GTO en eigenlijk kunnen de andere modellen mij qua uiterlijk niet echt bekoren, de Enzo en LaFerrari al helemaal niet. Natuurlijk… functie voor esthetiek, maar dan vind ik de P1 (GTR) vele malen mooier om te zien. De naam Ferrari blijft natuurlijk magisch, maar er zijn veel te veel figuren die de Ferrari alleen maar kiezen omdàt het een Ferrari is en het een ‘no-brainer’ is in welke vergelijking dan ook. Dat vind ik wat kort door de bocht. Wellicht is de FXX K de P1 GTR qua rijden de baas, maar dat haal ik er toch niet uit en het ook wil dan ook wat : )

    Login om te reageren
  50. londoncars zegt

    6 december 2014 om 00:05

    -=edit: check=-

    Verder zou ik voor de Ferrari gaan.

    Login om te reageren
  51. rolov zegt

    6 december 2014 om 08:47

    Ik ben echt P1 geil maar in deze zou ik toch echt de Ferrari nemen. Wat een geile bak.

    Login om te reageren
  52. f1lm zegt

    6 december 2014 om 18:26

    Absoluut de P1 GTR.

    Login om te reageren
  53. rangerover zegt

    7 december 2014 om 00:48

    Voor mij de P1 GTR deze is heerlijk bruut die Ferrari is ugly.

    Login om te reageren
  54. badboys zegt

    15 februari 2015 om 14:45

    McLaren P1 GTR

    Login om te reageren
    • badboys zegt

      2 maart 2015 om 20:41

      @badboys: 50% F1 GTR 50% FXX K met andere woorden kan ik niet kiezen.

      Login om te reageren
  55. nsxkoenigsegggtr35 zegt

    20 maart 2015 om 13:01

    Gewoon heel moeilijk om hieruit te kiezen, bij de normale uitvoering zou ik zeggen de P1 tussen hieruit zeg ik beiden.

    Login om te reageren
  56. michaelcorleone zegt

    22 april 2015 om 17:05

    Beiden ontwikkeld puur voor het rijden dan zeg ik LaFerrari FXX K.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North