Als je een goudkleurige Urus wil overtreffen heb je weinig keuze, maar Joel Beukers heeft toch wat gevonden.
Op een goudeerlijke manier je geld verdienen door poeders te verkopen: het kan. Dat bewijst fitnessgoeroe Joel Beukers, die goud geld verdient met zijn fitness-supplementen. Alhoewel je soms de indruk krijgt dat hij zelf vooral andere poeders nuttigt. Maar zijn gedrag is waarschijnlijk toe te schrijven aan een ernstige overdosis testosteron.
Symptomen daarvan zijn: een obsessie met het kweken van spiermassa, het tentoonspreiden van deze spiermassa en veel en hard schreeuwen. Ook op zijn autokeuze heeft dit effect. Joel Beukers heeft een sterke voorkeur voor auto’s die zo schreeuwerig mogelijk zijn. Hij reed daarom tot voor kort in een Lamborghini Urus met een bodykit en een goudkleurige wrap.
Veel patseriger dan dat gaat het niet worden. Toch heeft Joel Beukers een auto gevonden die nog opvallender is: een Mercedes G 63 AMG 6×6. Hij heeft nog geen tijd gehad om hem goud te wrappen, maar dat staat ongetwijfeld hoog op het prioriteitenlijstje.
De knotsgekke G 63 AMG 6×6 is waarschijnlijk het resultaat van een uit de hand gelopen vrijdagmiddagborrel bij Mercedes. De 6×6 heeft net als de normale G 63 een 544 pk sterke biturbo V8, maar die drijft nu maar liefst zes wielen aan. Dit levert een bijzonder onpraktische auto op, maar voor de marketingdoeleinden van dhr. Beukers is deze auto natuurlijk perfect.
Op de foto’s zien we nog geen Nederlands kenteken, maar de auto is sinds gisteren van gele platen voorzien. Toevallig werd er eerder deze maand óók al een zwarte 6×6 op kenteken gezet.
Dat was trouwens niet de eerste op Nederlands kenteken. Er was ooit een matgrijs exemplaar, maar die is al een jaartje of zes geleden de grens over gegaan. Er heeft jarenlang dus geen 6×6 op Nederlands kenteken gestaan (begrijpelijk), maar nu rijden er opeens weer twee rond in Nederland.
Foto’s: Joel Beukers
opgooier zegt
[x] in before alle haat richting Beukers.
Je kunt veel van hem zeggen, maar het is wel een slimme zakenman die vooral heel erg goed hoe marketing werkt!
Robert zegt
@opgooier: ik ken die hele Joel Beukers niet. Maar ik heb dan ook geen strak getrainde sixpack, maar een beginnend biervaatje boven de broekriem.
En of dit een goede marketing is voor z’n activiteiten… ik krijg vooral de indruk dat -ie z’n klantenkring vooral veel te veel voor z’n producten laat betalen, anders rij je niet in een vehikel als deze (of diens voorloper). Maar goed, ik behoor dus ook niet tot die klantenkring of doelgroep.
opgooier zegt
Sportschoolfanaat hier, maar gebruik zijn supplementen niet. Zijn inderdaad te duur, zijn klantenkring is relatief jong/beinvloedbaar. Hij heeft echt een merk neergezet waar de doelgroep mee geassocieerd wil worden, dat schreeuwen van ‘m is ook voor een groot deel een act/marketing.
geen1234 zegt
Ik snap niet dat er niet meer tegen dat influencen wordt op ge treden, volgens mij zijn het toch echt de wat simpelere zielen die hun zuur verdiende centjes weggooien.
Ik snap het sowieso niet, dat je het tof vind om iets te kopen wat een ander goed/mooi vindt.
peewee05 zegt
@RRRobert: Dat is het probleem van dé Nederlander: je rijdt een dikke auto dus je bent te duur. In Duitsland is het commentaar: hij rijdt een dikke auto dus hij zal wel goed zijn in wat hij doet…
petroldrinker zegt
@peewee05: precies, als ik 2 vaklui laat komen, neem ik altijd degene met de duurdere auto, is voor mij een indicatie of hij succesvol/goed is of niet….
evdw zegt
@petroldrinker: Vreemde reactie dit, dus iemand is pas succesvol en goed in zijn werk als hij een dure auto heeft?
Oftewel iemand die totaal niet om auto’s geeft en het puur ziet als vervoersmiddel die kan niet goed in zijn werk zijn of succesvol?
petroldrinker zegt
@evdw Ik ben echt niet de enige die zo redeneert hoor, in vele delen vd wereld is de auto idd een vorm van laten zien hoe goed je het int leven maakt. Laten we rieel zijn, een Ferrari/Porsche/Lambo/Bentley/Rolls oogt meer succesvol dan een modaal autotje.
Jij bent zeker iemand die kijkt naar wie komt in de goedkoopste aan als echte gierige Hollander? om daarna nog 4x vakmannen langs te moten laten komen omdat het half gedaan is, omdat je dacht die zal vast ook goed zijn en minder rekenen…
evdw zegt
@petroldrinker: Ik kijk liever naar eerder gedaan werk en recenties ipv naar zijn auto.
Als dat er goed uit ziet en zijn prijs is ook in orde dan mag hij aan de slag en maakt het mij weinig uit in welke auto hij rijdt.
knapzuur zegt
.. en dan heb je ook gelijk weer munitie voor je eigen salarisonderhandeling niet waar?
geen1234 zegt
Alles wat een bedrijf niet in het product stopt wat je koopt, maakt per definitie de prijs/kwaliteit verhouding voor jou slechter. Ik vindt dit meer logisch, dan de stelling “iemand is goed in het geld uitgeven, dus hij goed in X”.
En ik heb gewoon gelijk, kijk maar naar de omgekeerde relatie tussen het winst maken van bijvoorbeeld bmw/porsche en de tevredenheid van klanten over hun auto’s/service.
camber24 zegt
@opgooier: hier zeker geen haat. Deel je mening helemaal. Ik ben geen sportschooltype, noch ambieer een strak afgetraind lichaam. Gewoon wat bewegen om lang gezond te blijven. Maar wat die man doet vind ik echt mooi. Zoals je zegt, erg goeie marketing en goed zakelijk inzicht. Mag gezegd worden, en veel lof en respect voor die man.
geen1234 zegt
Mooi? Ik weet niet wat hij doet, maar voedingsupplementen doorverkopen aan ‘rand’ debielen, is dat nou iets om trots op te zijn?
Ik zou het toffer vinden als hij juist onder de marktprijzen gaat zitten, zodat meer mensen een betere voeding krijgen, en die fastfood rommel links laten liggen. Het is maar op welk niveau je denkt.
petroldrinker zegt
je eerste alinea is een manier om geld te verdienen….
je tweede alinea is een manier om geld te verliezen….
‘nuff said
shellplc zegt
Dat is die 6×6 waar Sjoerd van Stokkum laatst mee ging tanken op Youtube driversdream.
Ben trouwens wel nieuwsgierig wat je nog aan BPM moet dokken om dit dit exemplaar op kenteken te krijgen, weet iemand het kenteken?
900T16S zegt
Geen BPM met een grijs kenteken ;)
vetnek zegt
@900T16S: staat op geel kenteken.
Svenska II zegt
@shellplc: dacht ook direct aan de BPM. In de link naar ‘het andere exemplaar’ staat wel een kenteken. BPM? 80 mille…
tortuga zegt
@svenska2: en nu maximum 80-90 over de baan want meer dan 3,5 ton
appeltaartislekker zegt
@tortuga: je mag gewoon 120 mee rijden hoor. Boete is niks anders dan een vergunning. Daarnaast is de snelwegpolitie toch al paar jaar opgeheven. 😉
tortuga zegt
@appeltaartislekker: Een tachograaf en snelheidsbegrenzer zijn verplicht voor vrachtwagens met een maximummassa van meer dan 3,5 ton en voor bussen.= de wetgeving, in België is het verplicht een snelheidsbegrenzer vignet te hebben mee naast de Tacho ijking bewijs. Dit wordt ook gekeurd bij de 1ste keuring na inschrijving( niet na 1 jaar, maar meteen ) in NL worden de vrachtwagens begrensd op 85, dus deze is 3,7 ton en dus kan enkel ingeschreven worden als vrachtwagen! Maaaarrr, er zijn natuurlijk uitzonderingen voor Tacho gebruik bij bepaalde uitvoeringen van beroepen. En alweer een maar, de snelheid begrenzer is enkel op voertuigen van hulpverleners niet verplicht. En om dan op mijn punt terug te komen, hij zal niet sneller dan 85 mogen rijden
Sempiternal zegt
Krankzinnig. Echt krankzinnig, Sjoerd van stokkum had het over minimaal €900k als ik mij niet vergis? En dan nog de BPM erbij.
Dr is gewoon géén ultiemere bad-ass mobiel dan dit. Echt geniaal.
ghost zegt
@Sempiternal: als hij €900k heeft betaald aan VDM lach ik de ballen uit m’n broek.
Onlangs nog eentje in de handel voorbij zien komen voor 550k.
Iedereen moet wat verdienen natuurlijk 🤣🤣
remarkable zegt
@ghost: ik denk dat Joep ook de ballen uit zijn broek lacht bij elk veel te duur verkocht potje 😂
remarkable zegt
@remarkable: correctie Joel
ghost zegt
@remarkable: ongetwijfeld!
mashell zegt
Heb je hier nou een vrachtwagenrijbewijs voor nodig?
deora zegt
@mashell: ja dat dacht ik dus ook. Ding weegt 3750kg. En moet die dan ook begrensd worden op 80 km per uur?
rotasaxal zegt
@mashell: dan heb je niets aan die 544pk of je moet heel snel naar de 85km p/u willen. Hij zal wel 100kg laadvermogen hebben of zoiets.
ghost zegt
@rotasaxal: geloof mij, boven de 120 rijdt dit ding zo onwijs kut, harder wil je niet.
jaso013 zegt
@mashell: zag zojuist een post van Beukers voorbij komen dat zijn vader (vrachtwagenchauffeur) de auto op de openbare weg bestuurde. Dus ja.
speedster72 zegt
Denk dat het met een normaal rijbewijs mag, bij de kentekengegevens staat namelijk carsosserietype M1, wat een auto met kleine serie goedkeuring is. ondanks het rijklaargewicht van 4050kg en maximum massa van 4600kg. Een aanhangwagen er achter gaat niet meer lukken, da’s nou jammer. Want met 5 van die sportieve mannen in die auto en wat sporttassen erbij zit je al aan die 4600kg.
rolov zegt
@mashell: ja heb je
lodewijkyolo zegt
@mashell: vgm wel want hij weegt meer dan 3500kg. Misschien dat er een trucje mee uitgehaald kan worden.
christian85 zegt
Ik hou niet van schreeuwerige mensen maar desalniettemin gun ik het van harte als het eerlijk verdient is.
japhy zegt
Ik zag er 3 weken geleden bij ons 1 door Assendelft rijden met Belgisch kenteken. Bizar ding om tegen te komen.
Pascal zegt
Slim, perfecte marketing-tool!
oldebronx zegt
Whats next? Een dikke Scania V8?
MaartenD zegt
Ik dacht dat deze kerel inmiddels uitgeschreeuwd was maar blijkbaar verkopen zijn poedertjes nog goed onder de kids. Zijn inmiddels al behoorlijk wat van die poederverkopers met schreeuwerige filmpjes en dito auto’s. Maargoed, het verkoopt goed, hij kan er zo te zien goed van leven dus daar heb ik dan wel weer respect voor
rfocus zegt
KAPSONES !
JanJansen zegt
Dit ding kan echt wel wat in het terrein. Dit is geen show en no go. De vraag is: Is het dan nog een patser mobiel?
Svenska II zegt
@janjansen: dat ligt eraan… Hoe vaak gaat die kerel ermee terreinrijden?
mashell zegt
Is er in Nederland wel terrein waar dit ding tot zijn recht komt?
kenner zegt
Overpriced rotzooi maar je kan er blijkbaar leuk van leven en leuke auto’s rijden. Knap gedaan
dree16v zegt
Wat moet je er mee hier in NL? De patser uithangen nou dat is hem dan gelukt.
René zegt
Vanuit de file rechtsaf ’t weiland inrijden. Gewoon omdat ’t kan.
raym zegt
@dree16v: jaloers? Wat moet je met een Ferrari of lamborghini in Nederland. Dat is de zelfde discussie. Als jij genoeg geld had zou jij ook snelle of dure auto’s kopen.
kevertje zegt
Ik kan iedereen echt alles gunnen. Ook Joel Beukers, het is zijn leven én we zijn allemaal maar één keer op deze planeet. Maar ik kan bv. mijn tuinhuis uitrusten met een paar luidsprekertjes en rustig elke BBQ opvrolijken met wat leuke Franse chansons. Ik kan in de tuin ook een volledige concertinstallatie neerzetten, dagelijks een rock-band uitnodigen en het dak én tuinhuis van de buurman wegblazen. Het gaat bij dit soort van keuzes eigenlijk vooral over hoe je over je medemens denkt en wat je hem eigenlijk nog aan ruimte gunt. Vaak is het ego beter geholpen met een klein verkennend gesprekje bij de psycholoog om even alles terug op het juiste volume te zetten. Want waarom je zo’n zinloos groot klankbord nodig hebt om je te laten horen is toch erg vreemd. Ach ja, marketing is precies een klankbord creëeren, is het niet?
charleston zegt
@kevertje: ‘de wereld is een schouwtoneel, elk speelt zijn rol en krijgt zijn deel’ -Vondel / Shakespeare- Met deze 6×6 pak je in ieder geval wel een podium 🤓
raym zegt
Nog nooit van die gast gehoord.
bischero zegt
@raym: ik ook niet.
Dieseltor zegt
Grappig. Vorig jaar, 26 januari 2020 om 17:26 om precies te zijn, schreef je ongeveer hetzelfde toen het over zijn Urus ging. Gaat niet goed met je, je bent dement aan het worden.
rolov zegt
@Dieseltor: hahaha scherp
fmgarcia zegt
@Dieseltor: @raym Haha ja ik heb t ook opgezocht😂. Afgunst en haat naar vloggende mannentjes begrijp ik ergens, maar steeds vergeten dat ze bestaan geloof ik niet!
geen1234 zegt
Hahahaha, er is nog een andere optie hoor! Je hersencapaciteit totaal niet opofferen aan dit soort wetenswaardigheden, en hier op autoblog gewoon even ‘niets doen’. Je weet wel eene oor in, andere oor uit.
Hoe simpel moet je wel niet zijn om te gaan bijhouden welke auto’s eene Joel heeft, of op te zoeken wat iemand heeft geschreven in het verleden.
Dieseltor zegt
Soms valt het op dat je van dezelfde persoon wel heel vaak dezelfde soort reacties leest. Dan kijk je even terug.. warempel, het klopt!
Maar je kan natuurlijk ook naar jouw eigen advies luisteren “hier op autoblog gewoon even ‘niets doen’. Je weet wel eene oor in, andere oor uit.”
Dan hoef je niet zo simpel te zijn. 😉
machiel zegt
Vanaf 800k in Duitsland.
rolov zegt
@machiel: dus meer dan een miljoen op kenteken. Bewonderenswaardig.
porker zegt
Wie?
faalhaas zegt
Wie?
shellplc zegt
Volgens mij kun je deze auto terug laten keuren door de RDW wat ik wel eens gehoord heb.
neymar zegt
Joel wie? 😂😂😂
vopo zegt
Hopelijk gaat die hier wat minder achterlijk mee rijden. De meeste mensen in Hilversum en Eemnes zijn wel een beetje klaar met zijn rijgedrag.
erics zegt
Tjee….wat veel zure reacties. De beste man doet het zakelijk gezien gewoon goed, heeft geen rijke papa nodig om zijn kostbare speeltjes te bekostigen. Dat de branche van hem of de 6×6 niet ieders keuze is….tja, gelukkig maar, anders was alles hetzelfde. Denk dat iedereen graag de middelen zou hebben gehad om zijn/haar ultieme droom uit te kunnen laten komen. Dhr Beukers kan het en doet het. Respect !
roblom zegt
Volgens mij staat er bij Autoleitner al een tijdje een witte te koop. Dacht ook op Nederlands kenteken maar weet niet zeker want de foto’s staan niet meer bij de advertentie.
https://www.autoleitner.nl/nl/index/aanbod/1626877352-2013-7-g-65-amg-6×6-mansory-gronos-one-to-one-w463-kopen
thearchitect zegt
Ik vind het vooral een hele lelijke, domme auto. Van wie hij is, is niet echt relevant. Leven en laten leven.
jlvanleeuwen zegt
Joel heeft ons allemaal te pakken, dit is gewoon pure marketing! We praten erover, wat anders niet gebeurt was en ieder andere poeder boer rijd in een lamborghini. Dus ja hoe sterk is deze marketing, afgunst of niet groter en dikker bestaat niet. Auto spotters lopen ermee weg, deze pc traktor ga je straks op elke auto pagina terug vinden. En BPM dat wordt natuurlijk een grijs kenteken een beetje ondernemer heeft een pickup als bedrijfswagen ( deze is vrij uniek in z’n soort😂 )
shellplc zegt
Deze auto kan volgens mij niet op grijs kenteken, ik denk dat de afmetingen van de cabine te groot zijn om hem op grijs te krijgen.
Is best wel regelgeving voor niet elke auto met een laadbak kan zo maar op grijs.
Die grijze van ASV die een tijdje op Nederlands kenteken heeft gestaan stond ook niet op grijs kenteken, en was ook gewoon BPM over afgetikt.
geen1234 zegt
Persoonlijk vind ik het toch een slechte keuze, zeker met die foto’s er zo bij. Ik ken hem niet maar de eerste indruk was toch echt dat hij tijdens de ritjes door die twee andere gasten genomen wordt in die laadbak.
bloemhof010 zegt
Leasebak
shellplc zegt
En hij is al gespot in Eemnes.
https://www.autogespot.nl/mercedes-benz-g-63-amg-6×6/2021/07/30
Dropkugel zegt
Even vraagje voor de kenners…
Deze auto staat nu op kenteken L-762-SR en weegt maarliefst 3950 kg. En nu vroeg ik mij het volgende af.
Qua categorie is het een personenauto categorie M1G, maar is dus meer dan 3500kg.
Dit mag dus niet meer bereden worden met B rijbewijs. Moet je zodoende een C1 rijbewijs hebben om deze tank te mogen rijden ? En geldt er dat ook een snelheids limiet van 80 (net zoals een vrachtwagen ?)
Een normale personen auto heeft trouwens categorie M1, en mist dus de G. Wat heeft dit voor betekenis ?
shellplc zegt
Ik heb wel eens wat verhalen in het wereldje gehoord dat je hem terug zou kunnen keuren naar personenauto en je dus met een normaal rijbewijs er mee kan rijden.
Als het een vrachtauto zou zijn zou hij ook een ander soort kenteken moeten hebben, en begrensd zijn ze al helemaal niet.