• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Jetta reclames: onconventioneel én succesvol

Auteur: Dennis, gepost 2 mei 2006 om 22:10 – 2 Reacties

Volkswagen Jetta Safe Happens

De Amerikaanse reclame filmpjes van de Volkswagen Jetta die we eerder toonde, waarin op onconventionele wijze wordt duidelijk gemaakt hoe veilig de nieuwe Jetta is, blijken erg succesvol. In de filmpjes wordt zeer realistisch in beeld gebracht dat een zwaar ongeluk in een klein hoekje zit…

Wil je het er goed vanaf brengen, dan kun je maar beter in een Volkswagen Jetta zitten, is het idee. De slogan “Safe happens”, waarmee de filmpjes afsluiten, slaat bij het Amerikaanse publiek goed aan. Sinds de reclames drie weken geleden werden gelanceerd, staan de telefoons in de call-centra van Volkswagen rood gloeiend. Via de telefoon, maar ook via internet worden massaal brochures aangevraagd. Het aantal aanvragen voor een prijslijst, zijn met maar liefst 59 procent gestegen. Da’s nog eens klasse marketing!

Ouderwets gedacht, zou je misschien verwachten dat je de auto juist in het verkeerde daglicht plaatst door ‘m op die manier af te beelden, maar voor veel consumenten zijn de filmpjes juist een soort “wake-up-call”. De dealers zijn in ieder geval erg gelukkig met het resultaat van de commercials. (via: autoblog.com)

Ook interessant!

  • Video: je uitlaat grondig schoonmaken
    Video: je uitlaat grondig schoonmaken
  • Vernieuwde Jetta
    Vernieuwde Jetta is nu meer premium dan Golf
  • Jetta GLI Blue Lagoon
    Jetta GLI Blue Lagoon is geslaagde hoedtik
  • Video: is dit DE opvolger van de Golf 3 oma reclame?
    Video: is dit DE opvolger van de Golf 3 oma reclame?

Nieuwste artikelen

  • Max Verstappen gaat echt voor Mercedes
  • Dit zijn de hoogtes van de boetes in 2026 (snelheid, telefoon, parkeren)
  • Video: Met een motor van de trap rijden
  • Hierom worden auto’s in 2026 nog duurder
FacebookTweetPinLinkedIn

jetta, Reclame, Volkswagen

Vorig bericht: « Gumball 2006 update2: uitvallers
Volgend bericht: Daihatsu doet stilletjes goede zaken »

Lees Interacties

Reacties

  1. mastermind zegt

    3 mei 2006 om 00:26

    damn he!! das nog eens reclame 60 procent is echt enorm zelfs al zouden er normaal toch al niet zoveel verkocht worden en nu bij toeval omdat iemand dat ding gezien heeft 2 keer zo veel. Als je als bedrijf tussen alle andere schreeuwende commercials nog zoveel aandacht trekt ben je goed bezig. Respect:P

    Login om te reageren
  2. AlexZjuH zegt

    3 mei 2006 om 14:25

    Reclames zijn wel geinig… Mooie representatie van hoe de meeste ongelukken gebeuren. reclamebureau zal wel goed incashen daar :) laat staan de VW dealers :D

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North