• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Jaguar XJR is voor de gehaaste zakenman, haalt 280km/u

Auteur: sir_smokalot, gepost 26 maart 2013 om 18:08 – 83 Reacties

Afbeelding Jaguar XJR is voor de gehaaste zakenman, haalt 280km/uAfbeelding Jaguar XJR is voor de gehaaste zakenman, haalt 280km/uAfbeelding Jaguar XJR is voor de gehaaste zakenman, haalt 280km/uAfbeelding Jaguar XJR is voor de gehaaste zakenman, haalt 280km/uAfbeelding Jaguar XJR is voor de gehaaste zakenman, haalt 280km/uAfbeelding Jaguar XJR is voor de gehaaste zakenman, haalt 280km/uAfbeelding Jaguar XJR is voor de gehaaste zakenman, haalt 280km/uAfbeelding Jaguar XJR is voor de gehaaste zakenman, haalt 280km/u

Got Jaaaaaag?
Er was al een foto van uitgelekt, maar nu legt Jaguar zijn kaarten op tafel. Maak kennis met de XJR!

De XJR heeft de sterkste uitvoering van de 5,0 liter V8 Supercharged aan boord, en dankzij dit grommende, 550 pk / 680 Nm leverende apparaat in het vooronder, gekoppeld aan een automatische 8-bak, knalt de limousine in slechts 4,6 seconden naar de 100 km/u.

Qua uiterlijk onderscheidt de ‘R’ zich door een nieuwe front splitter en kieuwen. Op de kofferklep vinden we een spoiler, en natuurlijk mogen de lamellen in de motorkap niet ontbreken. De XJR rolt op nieuwe 20-inch gesmede ‘Farallon’-wielen (mogen we dat pornojetsers noemen? Ja, dat mogen we.), waar rubber met weinig profiel omheen gevouwen zit.

Jetsers

Rijhulpjes als Electronic Active Differential en Dynamic Stability Control moeten de paarden wat in toom houden, en natuurlijk is het interieur een groter leerfeestje dan in Eugène’s rubberbar. Het blijft per slot van rekening wel een XJ. Alle foto’s zien? Check de gallery!

Tsja, Jag, nu moeten jullie dus ook je ringtaxi gaan vervangen… En Audi, kom nou maar door met die RS8. Check de video HIER!

Ook interessant!

  • Een Jaguar XJ restomod: maken of kraken?
  • Jaguar XJR-15 gaat goed stuk op Goodwood [+video]
  • Deze epische Jag heeft wél de juiste motor
  • Jaguar XF (2021) rijtest video
    Jaguar XF (2021) rijtest video

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Een lekker gekke TVR op Nederlands kenteken
  • Audi RS6 met 1.100 pk is hypercar voor het hele gezin
  • Video: je auto verliezen door een dom ongeluk
  • Nieuwe wankelmotor komt uit onverwachte hoek
FacebookTweetPinLinkedIn

Jaguar, new-york-2013, xj, xjr

Vorig bericht: « Jaguar XKR-S GT heeft een enorme achtervleugel [updated]
Volgend bericht: Video: Chinese buschauffeur ontsnapt aan lantaarnpaaldood »

Lees Interacties

Reacties

  1. 074yasin zegt

    26 maart 2013 om 18:09

    Die velgen zijn egt vet

    Login om te reageren
    • sir_smokalot zegt

      26 maart 2013 om 18:32

      @074yasin: Ja, egt, hè!

      Login om te reageren
      • potver7 zegt

        27 maart 2013 om 00:05

        @sir_smokalot: Hij is net wezen eggen, kan er ook niks aan doen… ;)

        Login om te reageren
  2. aventador51 zegt

    26 maart 2013 om 18:14

    550 pk?
    hoeveel gaan ze dan in een XJR-S steken?

    Login om te reageren
    • Vinny_93 zegt

      26 maart 2013 om 19:24

      @aventador51: Nieuwste van het nieuwste.
      Hypothetische motor.

      Gebeurt overigens wel vaker in hypothetische auto’s die er toch nooit komen.

      Login om te reageren
      • aventador51 zegt

        26 maart 2013 om 19:31

        @Vinny_93: nu de XFR-S er is zal er zeker wel een XJR-S komen binnen een paar jaar

        Login om te reageren
        • Vinny_93 zegt

          26 maart 2013 om 20:06

          @aventador51:
          We shall see.

          Login om te reageren
    • potver7 zegt

      27 maart 2013 om 00:05

      @aventador51: Dat wordt een hybride, met electro-ondersteuning.

      Login om te reageren
  3. Rick-dos zegt

    26 maart 2013 om 18:16

    Prachtige auto maar die uitlaten kunnen echt niet. Als ze al op die positie moeten zitten dan zou ik een wat bredere ovale pijp aan weerskanten willen zien. Wil je het toch met die vier pijpjes doen dan zou ik ze wat meer centreren in de achterbumper.

    Login om te reageren
    • Vinny_93 zegt

      26 maart 2013 om 20:08

      @Rick-dos: Corvette-oplossing: Brede pijpen, meer gecentreerd.
      Maar je hebt gelijk, dit oogt wel erg tam.

      Ga je bijna hopen op een XJR-S, dat die dan wel goed oogt.

      Login om te reageren
  4. awesome zegt

    26 maart 2013 om 18:17

    Dikke vinger naar het gentlemans agreement van de Duitsers. Ik vind het mooi.

    Login om te reageren
    • sir_smokalot zegt

      26 maart 2013 om 18:33

      @awesome: Mwah, de Duitsers leveren hun powersedans desgewenst ook met 280 of 300+ km/u. Is weinig agreement meer van over.

      Login om te reageren
      • jrk68 zegt

        26 maart 2013 om 18:37

        @sir_smokalot:
        Blijft wel onzin natuurlijk, dat bijbetalen om er geen begrenzer op te zetten.

        Login om te reageren
        • potver7 zegt

          27 maart 2013 om 00:07

          @jrk68: weet ik niet zo zeker – moeten ze dan niet ook andere banden en evt. remmen monteren?

          Login om te reageren
  5. mashell zegt

    26 maart 2013 om 18:20

    Heel niet gek. Jammer van het zwarte blok op de C stijl maar dat is wel te corrigeren. Het interieur blijft erg mooi en waardig.

    Login om te reageren
  6. lambo4all zegt

    26 maart 2013 om 18:21

    Prachtig! de supersport voor de bescheiden zakenman, en deze XJR voor als opvallen niet zo erg is. jaguar doet het erg goed.

    Login om te reageren
  7. ravi zegt

    26 maart 2013 om 18:27

    Beter dan Mercedes en BMW, maar nog net niet zo goed als audi. Komt in de buurt.

    Login om te reageren
    • jrk68 zegt

      26 maart 2013 om 18:31

      @ravi:
      Lekker aan het trollen Doc…?

      Login om te reageren
      • ravi zegt

        26 maart 2013 om 18:46

        @jrk68: De waarheid moet gesproken worden, vertel mij maar waarom ik aan het trollen ben;)

        Login om te reageren
        • lemans96 zegt

          26 maart 2013 om 19:04

          @ravi: eeh nou, omdat je de waarheid niet spreekt. De betrouwbaarheid van Audi haalt het niet bij Jaguar en Audi’s zijn amorfe ’13-in-een-dozijn’ auto’s qua vormgeving.

          Login om te reageren
          • chuck12 zegt

            26 maart 2013 om 19:10

            @lemans96: Hij heeft towvallig wel een S6

            Login om te reageren
            • lemans96 zegt

              26 maart 2013 om 19:12

              @chuck12: Ah, hij is dus niet objectief. Duidelijk.

              Login om te reageren
              • jrk68 zegt

                26 maart 2013 om 19:22

                @lemans96:
                Moeilijk hé, door hebben dat iemand ff trolled….
                Misschien dat een positieve kijk op de wereld je leven een beetje vrolijker maakt….

              • lemans96 zegt

                26 maart 2013 om 19:29

                @jrk68: No worries, had ‘m al door, vandaar mijn ‘voeden’ van de troll. ;-)

            • rufctr01 zegt

              26 maart 2013 om 22:07

              @chuck12: ja und! Het is maar een Audi….

              Login om te reageren
            • potver7 zegt

              27 maart 2013 om 00:08

              @chuck12: towvallig… Van Dale: que?

              Login om te reageren
          • chuck12 zegt

            26 maart 2013 om 19:13

            @lemans96: Ik had mijn zin nog niet eens afgemaakt:p iig; *een S6 is wel wat anders dan een standaard audi.

            Login om te reageren
            • lemans96 zegt

              26 maart 2013 om 19:16

              @chuck12: Ja, typ dan ook door man! XD Maar een S6 of niet, een Audi is een Audi. Je weet wel, lijkt op de goedkoopste in de range en is dus ook nog ‘ns bij lange na niet zo betrouwbaar als men u wil doen geloven…

              Login om te reageren
              • chuck12 zegt

                26 maart 2013 om 19:30

                @lemans96: Het ligt wel aan je eigen ervaring met audi en niet wat uit ‘cijfertjes’ blijkt. Althans, dat vind ik dan..

              • lemans96 zegt

                26 maart 2013 om 19:31

                @chuck12: Je geeft daar een mooie definitie van subjectiviteit en objectiviteit. ;-)

              • jrk68 zegt

                26 maart 2013 om 19:42

                @chuck12:
                Mijn eigen ervaring zegt dat het ruk is, de cijfers bevestigen mijn ervaringen….

              • ravi zegt

                26 maart 2013 om 19:53

                @jrk68: Ik kan (nog) niet oordelen, de nieuwe avant is er nog niet zo lang. Tot nu toe rijdt ie prima. Sportief noch comfortabel, zee aan ruimte, luxe, 400+ pk en op de autobahn is vol gas erg ‘leuk’. Daarnaast is de kwaliteit pas te beoordelen als je de s6 zelf voor langere tijd rijdt.

              • jrk68 zegt

                26 maart 2013 om 20:04

                @ravi:
                Dat klopt, bij mij begon de ellende ook pas nadat de garantie verlopen was. Tot die tijd was ik er ook heel blij mee. Wat mij het meest irriteerde was nog de manier waarop je behandeld werd.
                Weten dat het een ontwerpfout is en bij hoog en laag volhouden dat je toch echt de enige bent met die problemen. Dat vind ik gewoon niet netjes.
                Een vriend van mij heeft geen problemen met zijn A4 V6tdi maar die rijdt er nauwelijks mee. Daar is sinds 2007 nog geen 50k mee gereden.
                Van de roadster wist ik van te voren wat de manco’s waren en dan moet je ook niet zeuren wanneer het je treft. Tot nu toe gaat het goed, op een SAM na die ik zelf in een onhandige bui heb gemolt.

              • ravi zegt

                26 maart 2013 om 20:17

                @jrk68: Dat is inderdaad heel vervelend. Gelukkig heb ik daar geen last van, ik zal je een leuk ‘weetje’ vertellen;)

                Jij weet dat ik ‘doc’ ben, gespecialiseerd tot de longen. Ik heb mijn handen dus nodig, daarom heb ik de hoogste verzekeringen die er zijn, net zoals pianist Wibi Soerjadi bijvoorbeeld. Je snapt wel dat als ik een vinger zou verliezen, ik mijn werk niet meer goed kan doen, en dus geen inkomen meer zou hebben. Daarom ben ik bv ook verzekerd voor allerlei mankementen zoals autoschade etc etc.

                Ik heb dus het geluk dat ik nooit mijn interne schade (mankementen) aan de audi hoef te betalen. Maar toch blijft het natuurlijk vervelend als er iets kapot zou gaan. Daar ga ik ook niet van uit!

  8. jrk68 zegt

    26 maart 2013 om 18:28

    Mooi ingetogen vormgegeven, zeker als je hem vergelijkt met zijn duitse concurenten.
    Laat Tata maar schuiven, ondertussen kan ik alleen maar hopen dat zij nog een paar mooie engelse merken aan hun portfolio toevoegen.

    Login om te reageren
    • ravi zegt

      26 maart 2013 om 18:48

      @jrk68: Nu ik toch aan het trollen ben; concurrenten*

      OT: Ik moet het weer eens zijn met je.

      Login om te reageren
      • Vinny_93 zegt

        26 maart 2013 om 20:10

        @ravi: Spellingsnazi uithangen heeft helemaal niks met trollen te maken.

        Een fout die maar al te vaak gemaakt wordt.

        Login om te reageren
  9. replicant zegt

    26 maart 2013 om 18:31

    Wat een groot hok zeg..

    Login om te reageren
  10. lincoln zegt

    26 maart 2013 om 18:37

    ja hoor tuurlijk .. “bescheiden en ingetogen” ..
    waarom dan !! omdat er een Jaguar plakkertje opzit ??

    Audi heeft dat gewoon net effe iets beter voor elkaar ..
    kan dus in het rijtje patser-bakken ..

    Login om te reageren
    • desjonnies zegt

      26 maart 2013 om 18:46

      @lincoln:
      Hë, hij loopt wel ff 680 km/u he!
      Dat kun je overal rijden.
      Als je de gemiddelde blogger wilt geloven.
      Rode stoplichten, motoragenten, ’t geldt allemaal niet als je zoiets koopt.
      En files bestaan ook al niet met dergelijke voertuigen.
      Daarom worden ze verkocht………………

      Login om te reageren
      • lincoln zegt

        26 maart 2013 om 19:00

        @desjonnies:

        en dan alle vrouwen die voor je voeten vallen ..

        die zich bij voorkeur verkleden als puisterige auto-spottertjes ..

        Login om te reageren
    • chuck12 zegt

      26 maart 2013 om 18:49

      @lincoln: Alles boven de 500 pk is patsen

      Login om te reageren
      • lincoln zegt

        26 maart 2013 om 19:03

        @chuck12:

        alles boven de 150 peekaa is handel ..

        Login om te reageren
        • jrk68 zegt

          26 maart 2013 om 19:05

          @lincoln:
          Alles daaronder is momenteel nog grotere handel….

          Login om te reageren
    • jagofiel zegt

      26 maart 2013 om 20:13

      @lincoln: ingetogen is audi zeker. Audi heeft dan ook al 15 jaar hetzelfde interieur en lijnen. Die tevens weer hetzelfde zijn als skoda en volkswagen. Je ziet in ieder geval een trend van verandering bij de rest. Ik ben niet meer geinteresseerd geweest in Audi sinds de B5 RS4. Zelfs de R8 is een teleurstelling en oh ja, een patserbak. Heb zelf een A6 gehad en hoe goed die ook was, heb ik nooit gedacht van goh wat een uniek uitziende auto.

      Login om te reageren
  11. berlinetta zegt

    26 maart 2013 om 18:46

    Prachtige auto! Ik zou deze sowieso verkiezen boven een Duitse limo als ik het kon betalen. Hij mag dan misschien iets minder goed zijn, hij blijft toch veel mooier dan de rest.

    Login om te reageren
    • lemans96 zegt

      26 maart 2013 om 19:06

      @berlinetta: Iets minder goed? Hoe kom je daar bij dan? Wegligging beter, design mooier en kwaliteit hoger. ;-)

      Login om te reageren
      • berlinetta zegt

        26 maart 2013 om 19:18

        @lemans96: Ik heb wel eens in een rijtest gelezen dat de Duitse concurrentie net wat verfijnder is. Vraag me even niet meer naar de bron, is al een aantal jaar geleden. Volgens mij werd het in de rijtest hier op Autoblog ook genoemd. Maar ondanks dat staat deze voor mij wel op nr. 1. Hoewel ik benieuwd ben naar de nieuwe S-klasse.

        Login om te reageren
        • lemans96 zegt

          26 maart 2013 om 19:23

          @berlinetta: Verschilt van model tot model. Bij Jag zit men uiteraard ook niet stil. ;-)

          Login om te reageren
  12. gerard1710 zegt

    26 maart 2013 om 18:47

    In welk universum is dit ding ingetogen? Verchroomde omlijstingen, rode remklauwen, nutteloze sleuven op de motorkap met ‘supercharged’ erop en dan nog die verschrikkelijke velgen, in antraciet, nota bene! Als Jaguar zich zo ver mogelijk van haar ‘Britse heritage’ wil distantiëren, dan zijn ze uitzonderlijk goed bezig…

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      26 maart 2013 om 18:57

      @gerard1710:

      de E-Type was ook niet meer dan een ordinaire patserbak ..
      o.k. .. was wel “beter” dan alle Italiaanse meuk bij elkaar .. but still ..

      Login om te reageren
      • gerard1710 zegt

        26 maart 2013 om 19:08

        @lincoln: Ok, in het licht van die tijd heb je ongetwijfeld een punt… In dat geval wilde men in ieder geval dan niet de illusie wekken ingetogen bezig te zijn. Imo nogal een verschil…

        Login om te reageren
    • lemans96 zegt

      26 maart 2013 om 19:09

      @gerard1710: Zoals al eerder aangehaald. Jaguar wil eindelijk eens af van dat gezapige ouwelullen imago. Die ‘doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg’ calvinisten.
      En dat lukt ze aardig als ik hier de verbolgen reacties zo lees. ;-)

      Login om te reageren
      • gerard1710 zegt

        26 maart 2013 om 19:11

        @lemans96: Ik denk dat je je meer moet gaan afvragen, waarom dat erbij gedacht wordt…

        Login om te reageren
        • lemans96 zegt

          26 maart 2013 om 19:14

          @gerard1710: Waarom wat erbij gedacht wordt?

          Login om te reageren
        • gerard1710 zegt

          26 maart 2013 om 19:15

          @gerard1710: Dat gezapige ouwe lullen imago..

          Login om te reageren
          • lemans96 zegt

            26 maart 2013 om 19:17

            @gerard1710: O.K., afgevraagd. En nu?

            Login om te reageren
            • gerard1710 zegt

              26 maart 2013 om 19:22

              @lemans96: Wat was je conclusie?

              Login om te reageren
              • lemans96 zegt

                26 maart 2013 om 19:27

                @gerard1710: Dat Jag inderdaad wel een wat jonger en sportiever imago kan gebruiken.

          • desjonnies zegt

            26 maart 2013 om 19:32

            @gerard1710:

            Dat is een zeer relatief begrip.
            Ik heb er ooit enkele gehad, ouwe lijken weliswaar, maar toch.
            ’t nodigt gewoon niet uit tot scheuren, maar eerder lekker over de weg glijden.
            En de rest van het verkeer zijn ding maar laten doen.
            Want je rijdt toch in een Jaaaaaaag.

            BMW’s waren er wel altijd een soort van bang voor; vooral mijn E-type V12 coupe.
            Waar ik helemaal niet hard mee reed omdat ik toen eigenlijk gewoon de benzine niet eens kon betalen; voor zo’n hok.
            En helemaal doodsbenauwd was dat er iets kapot ging.

            Login om te reageren
  13. birdboy zegt

    26 maart 2013 om 18:48

    Wat een verschrikkelijk lekkere auto.
    Dit > de s klasse, 7 serie, a8, panamera en *kuch kuch ook de quatroporte

    Login om te reageren
  14. quattromeister zegt

    26 maart 2013 om 18:51

    Off: zag een uurtje terug like en dislike knoppen op de app.. Nu niet meer?

    Login om te reageren
  15. toyotafortuner zegt

    26 maart 2013 om 18:55

    Heerlijke Jaaaag! En schnell! I approve.

    Login om te reageren
  16. baklava zegt

    26 maart 2013 om 18:55

    Ik wilde altijd graag een Quattroporte GTS, maar nu begin ik wel te twijfelen. Lekker dit.

    Login om te reageren
  17. Nico94 zegt

    26 maart 2013 om 19:04

    Zeker wel een dikke wagen!

    Login om te reageren
  18. E34M5Touring zegt

    26 maart 2013 om 19:04

    Heb je zo’n prachtige paarsige kleur in je gamma, introduceer je hem in het grijs….. Schitterende bak! Al zou ik eerder voor een gewone 5.0l gaan. Snel zat en zonder die spoilermeuk wat meer class. Blijft toch samen met de Quattroporte GTS de mooiste big sedan vind ik.

    Login om te reageren
    • berlinetta zegt

      26 maart 2013 om 19:20

      @E34M5Touring: Ik ben het met je eens. De Supersport is misschien toch net iets mooier. Ik vind de sportieve details op deze net wat too much. Misschien komt er wel een optiepakket waarbij je dat allemaal achterwege kan laten.

      Login om te reageren
  19. ronin1130 zegt

    26 maart 2013 om 19:17

    Goed bezig bij Jaguar! Met dank aan de roepies van de voormalige kolonie.

    Login om te reageren
  20. doezel1997 zegt

    26 maart 2013 om 19:43

    Wat een bak! Hij komt in de buurt van de vorige generatie quattroporte

    Login om te reageren
  21. eduardovich zegt

    26 maart 2013 om 19:51

    Ben ik de enige die deze velgen echt verschrikkelijk goedkoop vind ogen?

    Login om te reageren
    • jrk68 zegt

      26 maart 2013 om 19:53

      @eduardovich:
      ja

      Login om te reageren
      • eduardovich zegt

        27 maart 2013 om 12:19

        @jrk68: Dan zal het wel aan mij liggen.

        Login om te reageren
  22. undifined1 zegt

    26 maart 2013 om 20:01

    Toch vind ik dat de 760 nog altijd de meeste klasse uitstraalt, en het zou me niet verbazen dat de 7 dat ook over vele jaren nog doet. Een nette e38 maar vooral de e32 in een mooie donkere kleur, hebben dat nog steeds vind ik. Vooral als er op de autobahn eentje voorbij komt zetten op ee linker baan.

    Login om te reageren
  23. kapiteinaudi zegt

    26 maart 2013 om 20:37

    Wow, prachtig!

    Login om te reageren
  24. salberts93 zegt

    26 maart 2013 om 20:54

    overheerlijke zakenlimousine die maar een probleem heeft in deze wereld wat mij betreft: de Maserati Quattroporte

    Login om te reageren
  25. exotic zegt

    26 maart 2013 om 20:58

    Jongens, ik ben in tegenstelling tot de meeste hier op Autoblog een complete Audi fanaat. Mijn ultieme luxe sport limo was dan ook altijd de S8 geweest.

    Met de komst van de XJ ben ik eerlijk gezegd aan het twijfelen geweest over deze keuze. Nu ik de XJR heb gezien ga ik het dan eindelijk zeggen…..

    “Ik verkies dit boven een S8.”
    Dat betekent dus dat dit mijn nieuwe favoriete sport limo is geworden!

    Login om te reageren
    • kapiteinaudi zegt

      26 maart 2013 om 21:01

      @exotic: Nooooooooooo!

      Login om te reageren
      • exotic zegt

        26 maart 2013 om 22:09

        @kapiteinaudi:
        Yeeeeeeeeeeeees!

        Login om te reageren
    • potver7 zegt

      27 maart 2013 om 00:11

      @exotic: leuk he, dromen… ;)

      Login om te reageren
  26. jeffreym3 zegt

    26 maart 2013 om 21:45

    Fraai, erg fraai.. Alleen die velgen zijn me een beetje teveel M5’ig.

    Login om te reageren
  27. Aquios zegt

    27 maart 2013 om 08:10

    Ben ik nou gek of heb ik deze allang 2 weken geleden bij een test van fifth gear gezien toen Vicky ermee van het laagste gedeelte van schotland naar het hoogste gedeelte racete? Als ik dat goed heb gezien is het wel vreemd dat autoblog nu pas met een paar fotootjes en meer niet komt.

    Login om te reageren
    • jagofiel zegt

      27 maart 2013 om 09:47

      @Aquios: Waarschijnlijk ging dat om de XJ supersport. Die heeft 510 pk ipv 550 en laten we eerlijk zijn.. wie neemt er nou genoegen met 510 pk voor het ritje naar kantoor.

      Login om te reageren
      • Aquios zegt

        28 maart 2013 om 11:31

        @jagofiel: Hm dat zal het wel geweest zijn dan ja. Sja ik zou het ook niet kunnen met maar 510 pk. Dat is toch meer voor de plebs he.

        Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North