Kennen we hem nog? In april 2007 debuteerde de 2+2 sportcoupé op de Seol Motor Show. Inmiddels is bekend dat de Hyundai Veloster Concept in productie gaat en eind 2012 zijn opwachting zal maken. Ook zal hij dan te bewonderen zijn bij de Amerikaanse Hyundai dealers.
Volgens Hyundai was het toen de bedoeling om met de Veloster een jonger publiek aan te spreken. Wat de huidige Santa Fé doelgroep van de nog te verschijnen Hyundai vindt is nog niet bekend. Als er meer info vrijkomt over de Veloster Concept houden we jullie op de hoogte. (bron: autoblog.com)
sperwin zegt
dus hier heeft aston martin die nieuwe velgen van de v8 vantage vandaan:P
sperwin zegt
en van de db9 LM:P
AJ zegt
ziet er leuk uit. hopen dat de productie versie ook nog dit uiterlijk houd…
Jonas zegt
@wotevajjjj leer eerst eens te spellen danku :p
Ik vind het snoetje echt wel nice, de voorkant daar en tegen
Knaakje zegt
Time to market ~6 jaar! Wie zegt dat de ontwikkelingen in autoland snel gaan? Of is al ouderwets als ie uitkomt?
Mr Dd zegt
Ziet er zeker goed uit. Design zo laten, maar dat is altijd maar de vraag bij concepts…
The_Godfather zegt
ik zie: De voorkant van de AstonMartin one-77, Velgen van de V8Vantage en de daklijn van de Kia Soul. Al bij al een mooi pakket en kek karretje…
Niet slecht, al heeft de achterkant precies een pamper aan.
gilein brouwer zegt
santa fe doelgroep whaahahahahahah. lol voor dries!!
ja die concept ziet er goed uit alleen komt ie dan best laat uit als de eerste levenstekenen er al in 2007 waren!! 5 jaar!!! later!!!
Arnold_GT zegt
WAUW over het model…
Ik mis toch alleen nog wel het +2 achterraampje hoor…. gewoon iets kleins en aparts? zo’n rond scheepsraampje ofzo zou wel lekker stijlvol zijn lijkt me!
hendrik zegt
hmmmmmmmm… doet me op de een of andere manier denken aan de nieuwe Kia soul…
yassin.a zegt
Hyundai begint leuk te worden :D, doet mij ook denken aan de kia Soul
verdwaald zegt
Zag de artikel foto en dacht gelijk: RX8
555 zegt
een beetje teveel aston martin
Esprit_de_Flandre zegt
Vind het meer iets voor Kia, die zijn sportiever, en het heeft ook trekjes mee van de soul (voor- en achterlichten)
pi zegt
Ik zie er ook wel een Scirocco in.
Raptor zegt
Eerste indruk was een Megane…
Lan_evo zegt
Altijd dat gare vergelijken wat vaak nergens op gebaseerd is. ‘Goedkope aziatische’ merken kunnen ook zelf wel eens met fatsoenlijke designs komen, waar ik dit weer een goed voorbeeld van vind, vind die Genesis coupe trouwens ook best mooi.
kowalsk zegt
@ Raptor:
Daar deed -ie mij ook diret aan denken!
transam73 zegt
@Lan_evo: helemaal mee eens: redactie, kan er geen filter op dit soort onzin-reakties (lijkt op…) komen?
Aan de 1:3 verhouding (inmiddels – dat was vroeger beter) tussen echt nieuws en tunernieuws ben ik met moeite gewend, maar als autonieuwsliefhebber vergaat mij steeds meer het plezier om door te spitten wat er leeft onder jullie lezerspubliek, door dit soort inhoudsloze kletspraat. Dit lijkt wel een petjesforum zeg, kom op! Of is dat jullie doelgroep inmiddels?
Karin zegt
Kletspraat inderdaad komt veelal van de media neem nou dat programma Topgear en ook onze eigen autoprogramma’s ze zijn altijd vol lof als het om de gevestigde orde gaat.
Vroeger zaten we voor de buis en wist we precies wie er ging winnen voor de test begon, het best bijgebleven is een Honda Civic Vti een VW Golf Gti en een Opel Astra GSi en een snelle Peugeot gti.
De Golf had een net iets betere wegligging als de Civic raar met die test is wel dat duidelijk te zien was dat de Civic veel beter op de weg lag maarja Honda investeert geen geld aan oneerlijke testen en VW en Opel doen dat wel.
Vreemder is nog dat men dan zegt bij VW ach double wishbone hahaha werkt toch niet en dat men jaren later met hun versie multilink alla double wishbone ineens zeggen nu kunnen we ons ook qua wegligging meten aan de groten als Honda en Nissan.
Het is allemaal marketing gezwets en bedriegen van de klanten waar ik helaas ook toe behoor als Audi rijdster.
Onder het mom van Merketing leus goedkoop is duurkoop heeft men in de jaren 1980 kunstmatig de prijzen van de duitse auto’s verhoogd nu komt dat hen duur te staan maar de oplossing is nabij men zegt nu zo maar even we kunnen de prijzen verlagen omdat we goedkoper kunnen inkopen.
Als je je erin verdiept zijn juist de grondstoffen prijzen en dus onderdelen leveranciers daardoor in moeilijkheden geraakt en dus de onderdelen zijn juist duurder geworden.
Leugens en bedrog maar wij Nederlanders houden er nu eenmaal van bedrogen te worden zeker gezien de rare reacties hier.
Ik zou zeggen ga eens net als ik met vrienden eens uitzoeken over het verloop van de auto industrie door de jaren heen, wie wat eerder heeft en wie juist wel en niet kopieert wie wel en niet origineel is, de feiten wijzen allemaal heel de andere kant op maar een tipje van de sluier kan ik wel oplichten door een belangrijk feit, de automerken in Europa wijzen snel naar andere merken over kopieren maar doen het allemaal zelf en Japanse en Koreaanse merken juist niet, enkele japanse en ook Hyundai hebben in licentie gebouwd zoek maar even op wat dat betekend.
Er is veel laster geweest en dat gaat maar, allemaal zielige mensen.
Stel Hyundai brengt een supermooi goede auto opp de markt die perfect rijdt en op alle punten de duitse merken teniet doet. Dan kan je toch niet zeggen Hyundai maar ook andere Aziatische merken zullen het nooit redden om een MB of Bmw te verslaan dat slaat toch helemaal nergens op.