Ben ik nou gek, of is dit gewoon een enge kerel in een vreemd filmpje waar je rare associaties met een Hyundai Sonata aan overhoudt?
Voordat je gaat kijken, weet wel: je houdt er een hoofd vol vragen aan over. Wat voor doelgroep hadden ze hier voor ogen, kan ik Hyundai nu ooit nog serieus nemen? Is die kerel echt aan het autorijden? Net nu ze met het design zo goed opweg waren. Jammer. What has been seen cannot be unseen. Bekijk de video op autojunk.nl.
pieter zegt
Ook weer mijn WTF-moment van de dag gehad, dus bij deze: WTF !?!
F zegt
Het hele keyword is hier ‘Turbo’ volgens mij.
Je ziet de snelheid op die kerel zijn gezicht en in het filmpje.
Bumer zegt
Oooooowkeeeeeey… :|
luca zegt
hmmm redelijke vage reclame, waarschijnlijk willen veel mensen er zó uit zien in hun auto volgens de makers van deze toch wel vreemde reclame…
En waarom heeft nu alles en iedereen op de wereld facebook, zonder face?
de sjonnies zegt
Koop nooit een auto met een merknaam waarbij je je bek moet verdraaien om ‘em uit te spreken.
Atenza zegt
Vind er niks vaags aan. Gewoon redelijk origineel verzonnen dat je gezicht zo gaat staan door de G-krachten vanwege de snelheid. In dit geval een leuke link met het feit dat het om de turboversie gaat.. komop, beetje logisch nadenken zit er niet meer in op de maandagavond?
lnnarts zegt
en ondertussen maken jullie ook reclame voor hyundai maar je twijfelt er over of je hun ooit nog serieus kan nemen?
lincoln zegt
daar had ik ook last van ..
was funest voor mijn kapsel ..
ik heb toen een transparante plaat (glas) tussen me voordeuren geplaatst ..
DePannekoek zegt
Vind het ook niet echt ‘raar’ of iets dergelijks…gewoon goede reclame..
YaSo zegt
Hahaha……..Ik vind ‘m wel goed ;)
@ Atenza: Dat dacht ik dus ook, hartstikke logisch toch???
Citrofiel zegt
Ik zie regelmatig reclames waar ik minder van begrijp. Deze gezichten komen gewoon door acceleratie ofwel plezier.
Alwood zegt
@Citrofiel: is het dan heel gek om liever iets anders te willen zien accelereren? Ik kom er niet uit welke leeftijdscategorie/geslacht dit dan moet aanspreken ;)
Citrofiel zegt
@Alwood: :lol: Oke, een bolle baardaap is geen standaardkeuze, dat geef ik toe. ;)
Atenza zegt
@Alwood: koop jij een product omdat een mooi persoon het aanprijst of alleen maar zijn/haar gezicht laat zien…? Laat jij een product staan omdat een minder mooi persoon in beeld te zien is?
Alwood zegt
@Atenza: ik koop alleen oude Volvo’s, lekker eten en standaard mountainbike-onderdelen, ik behoor sowieso niet tot de doelgroep van wat voor reclame dan ook ;)
Atenza zegt
@Alwood: ja ok maar in z’n algemeenheid dan. Denk dat er niemand is die een auto niet koopt omdat in de reclame een baardmans te zien is.. bij de VW reclames gebruikten ze ook gewoon ‘normale’ mensen
Kaaskabouter zegt
@Lnnarts:
Misschien is dit artikel geschreven om te laten zien dat de mening van Autoblog onafhankelijk is van de bedrijven die hier advertorials plaatsen. Gelukkig maar, er zijn verschillende nederlandse autoprogrammas geweest waar dat niet van te zeggen was.
Over de reclame: Ik vind hem wel grappig en best duidelijk ook.
MarkieS zegt
De nieuwe 2 liter turbo van Hyundai levert 274 pk en 364 Nm. En dat is niet alleen voor een dikke baardhippie met een geitenwollen trui erg lekker.
Scarbir zegt
Hee, een leuke autoreclame anders dan van Volkswagen. Muziek, beeld en originaliteit zijn dik in orde. Tof!
JPM zegt
Dit is de reclame, het feit dat jullie het er over hebben.
Toni zegt
@JPM: Hehe, eindelijk iemand die het wel begrijpt.. sukkels
BaySideBlueBoy zegt
Tja, beter dan Audi A1 in ieder geval. Gelukkig weet Alfa Romeo nog hoe het moet, zie de Giulietta reclame met Uma Karuna Thurman. 8)
Dr.Bob zegt
“Think about it….”
Jazeker! ;) ??
Pier zegt
Krijgen we hier nou ook een kooptip voor van Autoblog?!
Stuko zegt
Vind ‘m best goed eigenlijk… Mmm
DannyHoff zegt
Zo ziet de de gemiddelde americaan eruit,denk ik :shock:
Sorcerer zegt
Is niet raar. Is gewoon goed. Voor dertigers en jonger, en voor andere mensen die zich graag jong willen voelen ;)
Megakix zegt
Leuke mimiek van die gast! En een goede reclame om duidelijk te maken dat een bedrijf ook ‘aan de turbo’s’ gaat (zuiniger, sneller, opvoerbaar etc…).
CBR600rr zegt
Beter dan die iX35 reclame die jullie nu hebben in ieder geval!
KaCh1ng zegt
dit bevestigt het , alleen vreemde mensen rijden in hyundai’s :P
dw zegt
is dat die bolle van Lost ?
RickS zegt
Hmmm…
Dan meot ik wel weer Audi nemen:D
Past bij mij:P
bert zegt
lijkt me beter dan de vw commercials